• 17.429 nieuwsartikelen
  • 182.673 films
  • 12.581 series
  • 34.870 seizoenen
  • 658.041 acteurs
  • 200.551 gebruikers
  • 9.474.755 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3452 stemmen

rep_robert schreef:

36x rood in 1 wedstrijd, nieuw wereldrecord

(embed)

(quote)

Had ik al gepost (2 maart)

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4168 stemmen

Jammer Maarja, dan moet je weer 6 pagina's terug gaan op zn minst

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Ik vind het een zwaktebod van De Boer.

Wat Vd Gijp ook al zei: iedereen weet dat Hamdaoui niet de makkelijkste speler is. Daar moet je ook een beetje doorheen prikken en mee om kunnen gaan. Maar in plaats daarvan wordt die jongen gelijk hard aangepakt, en op basis van zijn verhaal, dat ik best geloofwaardig vind, is dat om nogal stompzinnige redenen.

Jammer. Weer zo'n goede voetballer die bij Ajax mislukt. Zal dat echt per definitie aan de speler liggen?

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4168 stemmen

Combinatie van allemaal, het blijft ook een rotte plek in de selectie die de spirit verpest. Ajax speelt iedere keer beter zonder Hamlap. Ook toen hij nog in zn jankperiode zat in januari. Sinds hij speelt is het voorin ook een stuk minder. Ik vind het eerder een fout van vd Boog dan van de Boer. Die kiest er niet voor om met zo'n jankbek opgescheept te zitten?

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Ach, ach, hij verpest de spirit. AZ is zeker ook ondanks hem kampioen geworden?

Geef die jongen vertrouwen en zorg dat hij een paar keer goed wordt aangespeeld in een wedstrijd. Schiet 'ie er gewoon 25 in per seizoen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3452 stemmen

Haha Willem II. Even leken ze de lijn van vorige week door te trekken, komen 1-0 voor in de '78, 10 minuten later 2-1 achter

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat is een enorme opluchting. We moeten die gasten onder ons houden.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Superboeren

Lullig voor Willem II, maar dit wordt een belangrijke winst voor de Graafschap.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

eRCee schreef:

Ik vind het een zwaktebod van De Boer.

Wat Vd Gijp ook al zei: iedereen weet dat Hamdaoui niet de makkelijkste speler is. Daar moet je ook een beetje doorheen prikken en mee om kunnen gaan. Maar in plaats daarvan wordt die jongen gelijk hard aangepakt, en op basis van zijn verhaal, dat ik best geloofwaardig vind, is dat om nogal stompzinnige redenen.

Jammer. Weer zo'n goede voetballer die bij Ajax mislukt. Zal dat echt per definitie aan de speler liggen?

Dus omdat 'ie wat moeilijk is, moet je hem maar wat moeilijk laten doen en er zelf doorheen prikken? Zet die kneus op z'n plek, hij MAG niet alles doen en zeggen. Hij moet z'n plaats in het team weten, omhoog gevallen arrogante Marokkaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Mooie winst van Emmen in Roosendaal

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Dus omdat 'ie wat moeilijk is, moet je hem maar wat moeilijk laten doen en er zelf doorheen prikken?

Als je hem aan het voetballen wilt krijgen wel ja. Als je aan kapitaalvernietiging wil doen moet je vooral zo doorgaan.

Zet die kneus op z'n plek, hij MAG niet alles doen en zeggen. Hij moet z'n plaats in het team weten, omhoog gevallen arrogante Marokkaan.

Kijk nou eens rustig naar het verhaal zoals Hamdaoui dat aan de pers heeft verteld. Stel dat het echt zo gebeurd is, is dat dan 'ontoelaatbaar gedrag' waarvoor je uit de selectie moet worden verwijderd? Lijkt me niet.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Het is vooral grappig dat ze er zo lang over doen om er achter te komen dat El Hamdaoui een trotse, zelfingenomen en lastige jongen is. Of dat accepteer je, of je haalt hem gewoon niet. Weet er dan helemaal niemand wat voor vlees je voor 6 miljoen in de kuip (npi) haalt?

Beetje het verhaal dat je Sulejmani voor een recordbedrag koopt en hem stijf aan de linkerkant zet en je dan na 2 jaar afvraagt waarom-ie niet rendeert, een ordinaire dikkige coach met een pet voor de groep zet om na anderhalf jaar te melden dat het geen chique Ajax-type is en een directeur aanstelt die in heel Nederland bekend staat om zijn gesjoemel, maar waarvan na 2 jaar blijkbaar pas opvalt dat-ie het met de waarheid niet zo nauw neemt.

Wie in 's hemelsnaam doet daar het personeelsbeleid?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Mooi verhaal trouwens op nu.nl:

Mounir El Hamdaoui greep op zijn eerste dag bij Ajax aanvoerder Luis Suarez bij de keel. (...) Op de vraag waar hij in de kleedkamer mocht zitten verwees Suarez zijn concurrent naar het toilet.

'derde misstap el hamdaoui' | nusport.nl/eredivisie | Voor het laatste nieuws van elke sport

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Kijk nou eens rustig naar het verhaal zoals Hamdaoui dat aan de pers heeft verteld. Stel dat het echt zo gebeurd is, is dat dan 'ontoelaatbaar gedrag' waarvoor je uit de selectie moet worden verwijderd? Lijkt me niet.

Ik geloof zijn kant van het verhaal niet, dus ik ga daar niet van uit.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Die jongen heeft bij het publiek nauwelijks een eerlijke kans gehad, zijn kant van het verhaal niet geloven (vooralsnog is dat ook de énige kant van het verhaal) past daar prima in.

Je mag natuurlijk ook bij Ajax pas arrogant zijn als je jaren voor de club voetbalt, of uit de eigen opleiding komt. Maar als je van provincieclub AZ komt dan moet je eerst nederig in een hoekje gaan zitten en hard werken om de gunst van het publiek te winnen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Heeft hij met z'n houding dan beter verdient? Die jongen moet z'n kans bij het publiek ook verdienen, dat krijg je vanzelf met de juiste instelling op en naast het veld, vooralsnog heb ik die niet genoeg gezien..

Quido

• 14650 berichten
  • 6146 stemmen

Wat boeit het eigenlijk? Op het veld presteert ie (ook) niet, dus in feite is het gewoon een win-win situatie momenteel.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Mooi verhaal trouwens op nu.nl:

Mounir El Hamdaoui greep op zijn eerste dag bij Ajax aanvoerder Luis Suarez bij de keel. (...) Op de vraag waar hij in de kleedkamer mocht zitten verwees Suarez zijn concurrent naar het toilet.

'derde misstap el hamdaoui' | nusport.nl/eredivisie | Voor het laatste nieuws van elke sport

Suarez had tenminste humor

Jammer dat zo'n zelfingenomen hansworst als El Hamdaoui dat niet snapte. Dat gelul altijd over een trotse jongen...hij speelt al jaren in Nederland, ondertussen mag je je dan ook wel een beetje als een Nederlander gedragen. Die doen niet zo moeilijk over een beetje humor.

Van de zomer zsm verkopen. Rotte appel in de selectie.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Win-win?

Ajax verliest een speler die de vorige twee jaren een van de beste spitsen van de eredivisie was en hun 6 miljoen + een riant salaris kost.

Hamdaoui krijgt de hele Ajax-aanhang over zich heen en traint inmiddels bij het beloftenteam.

Mag jij uitleggen wie hier wint.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Als Martin Jol bij een Engelse club aan de slag gaat, weet ik zeker dat die club El Hamdaoui voor minimaal 6 miljoen koopt. Daarnaast speelt die jongen al weken dramatisch en dan gaat hij tegen de Boer zeggen dat hij het maar lekker zelf moet doen en dat hij toch niet verandert, ja dan zou ik hem ook meteen terugzetten als trainer. Die jongen moet gewoon weer eens normaal gaan voetballen en niet allerlei moeilijke oplossingen zoeken, want hij is een goede speler maar het stijgt hem klaarblijkelijk naar z'n hoofd.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Suarez had tenminste humor

Tuurlijk, het lievelingetje heeft nooit wat fout gedaan. Bijten, duikelen, nare opmerkingen tegen een nieuwkomer, zolang je maar roept wat een fantastische club Ajax is.

Dat gelul altijd over een trotse jongen...hij speelt al jaren in Nederland, ondertussen mag je je dan ook wel een beetje als een Nederlander gedragen. Die doen niet zo moeilijk over een beetje humor.

Omdat hij trots is is hij geen echte Nederlander en is hij niet aangepast aan NL. Net zo'n racistische opmerking als dat "arrogante Marrokaan" van jeroentjuhhhh. Hou eens op he, dat heeft er toch niks mee te maken.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax wint: Rotte appel weg, speler weg die niet bij de manier van spelen van Ajax past, speler weg die slecht presteert.

El Hamdaoui blij: Die heeft het niet naar zijn zin.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

eRCee schreef:

Net zo racistische opmerking als dat "arrogante Marrokaan" van jeroentjuhhhh.

!!! Wat een bullshit.

eRCee schreef:

. Hou eens op he, dat heeft er toch niks mee te maken.

Niets mee te maken, heel veel mee te maken.. wie zegt het?

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Tuurlijk, het lievelingetje heeft nooit wat fout gedaan. Bijten, duikelen, nare opmerkingen tegen een nieuwkomer, zolang je maar roept wat een fantastische club Ajax is.

(quote)

Omdat hij trots is is hij geen echte Nederlander en is hij niet aangepast aan NL. Net zo racistische opmerking als dat "arrogante Marrokaan" van jeroentjuhhhh. Hou eens op he, dat heeft er toch niks mee te maken.

Omdat die jongen zichzelf de koning van Ajax vind. Dat wordt je pas met prestaties, zoals Suarez. Een grapje maken over het toilet, wat erg zeg. Denk je dat pakweg Bas Dost Suarez ook bij de keel zou pakken en beledigd zou zijn? Btw, hoe haal je het in je kop een collega bij zijn keel te pakken?

Verder ga ik maar niet op je huilwoorden over Suarez in. Eeuwige held.

En met dat niet aangepast aan Nederlands gedrag zijn doelde ik uiteraard op het feit dat hij extreem snel beledigd is door wat woordjes. Ga dan lekker in Marokko voetballen als je niet tegen directe woorden van Nederlanders kan denk ik. Geweldige speler, maar zijn ego zit een carriere als topspeler in de weg.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ga dan lekker in Marokko voetballen als je niet tegen directe woorden van Nederlanders kan denk ik.

Suarez is inmiddels genaturaliseerd tot Nederlander begrijp ik?

En iemand als Van Gaal zou zeker ook in Marokko moeten gaan trainen, of niet?

Ajax&Litmanen1 schreef:

Btw, hoe haal je het in je kop een collega bij zijn keel te pakken?

Zou ik niet weten. Moet je eens aan die Marrokaan van Bayern vragen, hoe heet ´ie ook alweer, eumh, Robben.

Geweldige speler, maar zijn ego zit een carriere als topspeler in de weg.

Welnee. Ajax kan niet omgaan met zijn persoonlijkheid en verliest dus een potentiele topspits. Geen enkele reden om aan te nemen dat hij bij andere clubs niet wel gewoon zijn niveau haalt (zoals bij AZ, jarenlang vrijwel probleemloos).

Quido

• 14650 berichten
  • 6146 stemmen

eRCee schreef:

Win-win?

Ajax verliest een speler die de vorige twee jaren een van de beste spitsen van de eredivisie was en hun 6 miljoen + een riant salaris kost.

Hamdaoui krijgt de hele Ajax-aanhang over zich heen en traint inmiddels bij het beloftenteam.

Mag jij uitleggen wie hier wint.

Het voetbal. Het was toch op voorhand al duidelijk dan El Hamdaoui geen Ajax-spits is, men had er dus eigenlijk al niet aan moeten beginnen.

Bovendien zijn die randzaken ergerlijk, maar als ie gewoon zou presteren op het veld was er niks aan de hand. Nu is dit alles (extra) olie op het vuur. Genoeg spelers met irritante trekjes, maar omdat ze presteren mag het / wordt het voor lief genomen.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Haha, wat reageer je gefrusteerd zeg

Robben ging trouwens ook helemaal in de fout. Ik praat zoiets ook niet goed, wat jij schijnbaar wel doet.

En hahahahaha, lees ik goed dat je zegt dat hij bij AZ jarenlang probleemloos was? Hahahah, man jij volgt het voetbal dus niet eens.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha, wat reageer je gefrusteerd zeg

Drogreden.

Robben ging trouwens ook helemaal in de fout. Ik praat zoiets ook niet goed, wat jij schijnbaar wel doet.

Nee hoor. Maar jij verbindt het bij Hamdaoui met ´niet aangepast zijn aan Nederland´ en ´maar lekker in Marokko gaan voetballen´, terwijl Robben alleen maar ´in de fout´ ging. Racisme dus.

Quido

• 14650 berichten
  • 6146 stemmen

eRCee schreef:

Nee hoor. Maar jij verbindt het bij Hamdaoui met ´niet aangepast zijn aan Nederland´ en ´maar lekker in Marokko gaan voetballen´, terwijl Robben alleen maar ´in de fout´ ging. Racisme dus.

Haha, Nederland in een notendop.

Zodra er een Marokkaan (herstel: Nederlander van Marokkaanse afkomst) in het spel is, kun je in principe al niks meer zeggen of het is racisme.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Haha, Nederland in een notendop.

Hehe, inderdaad. Typisch, mensen die alles meteen altijd op racisme gooien

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.