- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Anita is gewoon een matige voetballer,
Bij dezen staat onze tien-jaar-weddenschap.
Over tien jaar blikken we terug wie de grootste carriere heeft gemaakt. Vurnon Anita versus Leroy Fer, de winnaar krijgt een krat bier. Deal? Deze weddenschap wil ik overigens met alle Anita-haters hier aangaan, dus zij mogen zich bij dezen melden.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
En 15 miljoen is een keiharde klap in het gezicht van de Anita haters hier
Vooral op het middenveld komt hij goed uit de voeten en is hij meer dan redelijk(kuitenbijtertje met voetballend inzicht), beter dan op rechtsback.
Linksback bedoel je?
Het is dat er weinig goede backs zijn en opkomende backs zijn al een tijdje populair (vandaar ook dat Drenthe destijds voor 13 miljoen werd verkocht aan Real).
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Anita is gewoon een matige voetballer, maar wel nuttig als back - ook al kan hij niet verdedigen.
Fer mag voetballend gezien de veters van Anita nog niet eens strikken.
Maar Fer is een kop groter, DUS zal hij wel beter zijn. Ofniet mensen?

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wat kan otherfool eraan doen dat ze gek geworden zijn in Engeland?
Het geeft tenminste weer eens een ander perspectief dan al die bevooroordeelde zeikpieten in dit topic, kennelijk kijken ze er in het buitenland anders naar, niet gehinderd door een bepaalde getinte bril 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Over tien jaar blikken we terug wie de grootste carriere heeft gemaakt. Vurnon Anita versus Leroy Fer, de winnaar krijgt een krat bier. Deal?
Das goed hoor. 
Al is het voor backs makkelijker slagen dan voor middenvelders, maar Fer heeft meer talent in zijn linkeroor dan in heel Anita z'n lijf (ook al zijn beiden ongeveer even groot).
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Over tien jaar blikken we terug wie de grootste carriere heeft gemaakt. Vurnon Anita versus Leroy Fer, de winnaar krijgt een krat bier. Deal?

Hier durf ik ook wel aan mee te doen. Fer speelt zijn potjes voor Twente en daarna iets als Wolfsburg en Anita eindigt gewoon in de Europese top en wint zeker 1x de CL.
@ NR, Anita is geen back (meer), maar een controlerende middenvelder.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jessica Alba en ook Doutzen Kroes zouden interesse hebben in otherfool. De Fries blijft echter liever op moviemeter lullige stukjes schrijven, zo zegt zijn zaakwaarnemer Harry Flauwekul. "otherfool gaat helemaal voor moviemeter. Hij verheugt zich op het nieuwe seizoen."
Volgens verschillende Engelse media hengelen Alba en Kroes naar de diensten van de sympathieke voetbalkenner. Vooral de interesse van Alba, dat naar verluidt vijftien miljoen euro wil bieden, begrijpt de zaakwaarnemer van otherfool wel. "Mama Alba is erg van hem gecharmeerd. Dat was bij het bridgen vaak de sparringpartner van mama otherfool en mama otherfool had het altijd heel gezellig met haar. Misschien dat zij dus een balletje heeft opgegooid."
Harry Flauwekul zegt dat er nog geen actrice is geweest die zich officieel bij hem of moviemeter hebben gemeld voor zijn pupil. Wel geeft hij toe dat tussenpersonen van de Katie Holmes, Jessica Biel en de Olsen Twins hebben geïnformeerd naar de Fries. otherfool heeft pas zijn huurovereenkomst verlengd tot 2012. Er is geen transfersom in zijn contract vastgelegd.
otherfool blijft bij moviemeter, zo denkt Flauwekul. "otherfool gaat helemaal voor moviemeter. Hij verheugt zich op het nieuwe seizoen met Champions League-voetbal. Hij kijkt uit naar diepe gesprekken met timbo_ en Nicolage Rico of rep_robert. Mocht er echt een hele mooie aanbieding komen dan horen we dat vanzelf van de dames."
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen

Hier durf ik ook wel aan mee te doen. Fer speelt zijn potjes voor Twente en daarna iets als Wolfsburg en Anita eindigt gewoon in de Europese top en wint zeker 1x de CL.
@ NR, Anita is geen back (meer), maar een controlerende middenvelder.
Als controlerende middenvelder zal hij nooit slagen aan de top. Onmogelijk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heel origineel, maar feit blijft dat zijn zaaknemer serieus was (en gewoon mails en faxen als bewijs zal hebben) en dat jij weer eens schitterend op je plek gezet bent.
Maar maak vooral nog opmerkingen over de dwerg AKA de Vlecht.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als controlerende middenvelder zal hij nooit slagen aan de top. Onmogelijk.
Want? Anita is klein, maar enorm sterk. Echt een bijtertje. Ondanks dat hij veel beter was doet hij me qua spel aan Edgar Davids denken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
feit blijft dat zijn zaaknemer serieus was
Een driedubbel broodje aap, zou dat niet zwaar op de maag liggen?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Een driedubbel broodje aap, zou dat niet zwaar op de maag liggen?
Haha, ik merk dat het pijn doet dat je onderhand je ongelijk eens toe moet gaan geven he.
Eerst haalde Bertje de WK finale en nu kan Anita voor 15 miljoen naar de Europese top. Ik snap dat je daar niet goed van wordt.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Want? Anita is klein, maar enorm sterk. Echt een bijtertje. Ondanks dat hij veel beter was doet hij me qua spel aan Edgar Davids denken.
Vind hem gewoon in alles erg beperkt, hoewel zijn loopvermogen wel aardig is.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
nu kan Anita voor 15 miljoen naar de Europese top
Die Lulofs heeft de dag van z'n leven 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Even serieus: als Anita voor 15 miljoen weg kan, dan moet Feyenoord 50 miljoen vragen voor Wijnaldum - anders blijft-ie maar. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vind hem gewoon in alles erg beperkt, hoewel zijn loopvermogen wel aardig is.
Noem eens 1 ding waar Fer beter in is. Ik kan werkelijk niet bedenken.
Anita was na de winter als controleur ook grandioos bij Ajax. Klein van stuk, maar met grootse zaken. Maar blijf hem vooral beperkt, talentloos en matig noemen. Ben blij dat Ajax hem op kan stellen. Wat ik recent al zei, Anita behoort tot de 3 beste controlerende middenvelders van de Eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Even serieus: als Anita voor 15 miljoen weg kan, dan moet Feyenoord 50 miljoen vragen voor Wijnaldum - anders blijft-ie maar.
En da's nou het verschil tussen Ajax en Feyenoord 
Feyenoord wil altijd van alles en krijgt nooit wat en Ajax ontvangt gewoon wat het vraagt.
Over 1 of 2 jaar gaat Anita gewoon voor 25 miljoen de deur uit. Weet jij, weet ik en dat weten we allemaal 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Over 1 of 2 jaar gaat Anita gewoon voor 25 miljoen de deur uit. Weet jij, weet ik en dat weten we allemaal
Als je het over een andere Anita hebt: zou kunnen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Noem eens 1 ding waar Fer beter in is. Ik kan werkelijk niet bedenken.
Anita was na de winter als controleur ook grandioos bij Ajax. Klein van stuk, maar met grootse zaken. Maar blijf hem vooral beperkt, talentloos en matig noemen. Ben blij dat Ajax hem op kan stellen. Wat ik recent al zei, Anita behoort tot de 3 beste controlerende middenvelders van de Eredivisie.
Allereerst is Fer verdedigend een stuk sterker. Daarnaast heeft hij, ondanks zijn lengte of juist door zijn lengte misschien wel, meer scorend vermogen. Anita heeft de laatste tijd wel meer gespeeld, dus zal iets verder zijn in zijn ontwikkeling, maar qua talent heeft Fer veel meer potentie. Tien stappen van Anita is er eentje voor Fer.
Anita bij de beste 3 controlerende middenvelder van de Eredivisie? 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
. LOL.
Sowieso, er zijn alleen zaakwaarnemers en tussenpersonen die iets geroepen hebben dus dan weet je het wel. Niks concreets en idiote bedragen worden dan genoemd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Scorend vermogen van een controlerende middenvelder is ook wel erg belangrijk ja 
Fer schijnt al jaren een groot talent te zijn. Anita presteert de laatste 2 jaar gewoon zeer goed. Geen idee waarom Fer zogenaamd sneller stappen zou maken. Gruwelijk overschatte speler. Waar je bij Wijnaldum nog genoeg talent ziet, daar snap ik niet wat Fer beter zou maken dan spelers als Ruud Vormer.
We komen er toch niet uit, maar denk over 1 of 2 jaar maar eens terug aan deze woorden van mij en ook Kai over Anita.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
25 miljoen is iets te overdreven maar 10/15 zie ik 'm wel weggaan. hangt natuurlijk ook van zijn contract af, weet niet tot hoelang hij bij Ajax nog onder contract staat.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tot 2014, contract is recent verlengd.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Scorend vermogen van een controlerende middenvelder is ook wel erg belangrijk ja 
Fer schijnt al jaren een groot talent te zijn. Anita presteert de laatste 2 jaar gewoon zeer goed. Geen idee waarom Fer zogenaamd sneller stappen zou maken. Gruwelijk overschatte speler. Waar je bij Wijnaldum nog genoeg talent ziet, daar snap ik niet wat Fer beter zou maken dan spelers als Ruud Vormer.
We komen er toch niet uit, maar denk over 1 of 2 jaar maar eens terug aan deze woorden van mij en ook Kai over Anita.
Anita zal ongetwijfeld eerder de stap maken dan Fer. Hij is ook een jaar ouder. 
Vorig jaar (dus niet afgelopen seizoen) heeft Fer een meer dan prima seizoen gespeeld. Afgelopen seizoen was minder, mede door een ernstige, langdurige blessure. Ik weet zeker dat hij volgend jaar weer stappen gaat maken, want de potentie druipt er vanaf.
En tja...Anita zeer goed noemen... laten we erop houden dat je zelfs Verhoeven een zeer goede keeper vond en dat alles wat met Ajax te maken heeft zeer mooi of zeer goed is volgens jou, zelfs de toiletten in de kleedkamer van de bezoekers.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Enoh was volgens hem ook een groot talent die de Europese top ging bestormen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Voor Eredivisiebegrippen is Ajax inderdaad goed tot behoorlijk goed te noemen als middenvelder. Als je dat niet ziet dan wil je het niet zien of kijk je nooit live wedstrijden van Ajax.
Verhoeven is trouwens een nuttige derde keeper. Meer niet. Als Stekelenburg vertrekt dan moet er tussen Vermeer en Verhoeven een ervaren 2e keeper komen.
Mits hij beter ging voetballen, dat moet je er dan wel bij zeggen.
Enoh is niet beter gaan voetballen en is ingehaald door Anita die wel goed kan ballen. Maar Enoh zie ik nog wel bij een mooie club in Spanje of Engeland eindigen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat is allang gebeurd volgens A&L, bij AFC AJAX.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Voor Eredivisiebegrippen is Ajax inderdaad goed tot behoorlijk goed te noemen als middenvelder. Als je dat niet ziet dan wil je het niet zien of kijk je nooit live wedstrijden van Ajax.
O, het wordt al minder...
Voor Eredivisiebegrippen een aardige voetballer ja. Ik vind Emanuelson nog beter en die gaat het ook niet redden bij AC Milan, hoewel Milan natuurlijk geen top is volgens jou en de Italiaanse competitie ongeveer gelijkwaardig aan de Eredivisie. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mits hij beter ging voetballen
Dit is je grappigste opmerking ooit 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat is allang gebeurd volgens A&L, bij AFC AJAX.
Zo is dat. Ajax behoort tot de grootste clubs ter wereld en als kampioen spelen we weer CL komend jaar. Waar anders wil je als speler actief zijn? 
Ik voel veel afgunst en jaloezie, maar binnen 2 jaar krijg ik gelijk over Anita. En wie weet wel over Enoh. En van der Heijden 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.