- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
binnen 2 jaar krijg ik gelijk over Anita. En wie weet wel over Enoh. En van der Heijden
Mits ze beter gaan voetballen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
O, het wordt al minder...
Voor Eredivisiebegrippen een aardige voetballer ja. Ik vind Emanuelson nog beter en die gaat het ook niet redden bij AC Milan, hoewel Milan natuurlijk geen top is volgens jou en de Italiaanse competitie ongeveer gelijkwaardig aan de Eredivisie.
Ik was blij dat Emanuelson weg was. Prima qua techniek maar je had er verder geen fuck aan. Kostte je meer punten dan dat je ermee verdiende. Nooit begrepen dat AC Milan hem wilde. Maar goed, da's niet mijn zorg meer.
Hoe kan je trouwens Emanuelson en Anita met elkaar vergelijken? Je gaat Eriksen toch ook niet met Vertonghen vergelijken?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mits ze beter gaan voetballen.
Nee hoor, mits Anita door blijft voetballen zoals hij nou doet.
Enoh moet wel stappen gaan zetten als voetballer. Qua fysiek en inzet uitstekend, maar als je voetballend beperkt bent dan red je het niet. Dan speel je hoogstens een carrière lang voor Feyenoord 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zo is dat. Ajax behoort tot de grootste clubs ter wereld en als kampioen spelen we weer CL komend jaar. Waar anders wil je als speler actief zijn? 
Ik voel veel afgunst en jaloezie, maar binnen 2 jaar krijg ik gelijk over Anita. En wie weet wel over Enoh. En van der Heijden
Als ik Anita een matige voetballer vindt, is het jaloezie? Je vindt het doodnormaal zou hij voor 15 miljoen vertrekken en je vindt het raar als Wijnaldum 7 miljoen gaat opleveren. De logica ontgaat me.
Ik heb een deal met Kai, over tien zijn we vast nog actief, wie de mooiste carrière heeft gehad, Fer of Anita. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik was blij dat Emanuelson weg was. Prima qua techniek maar je had er verder geen fuck aan. Kostte je meer punten dan dat je ermee verdiende. Nooit begrepen dat AC Milan hem wilde. Maar goed, da's niet mijn zorg meer.
Hoe kan je trouwens Emanuelson en Anita met elkaar vergelijken? Je gaat Eriksen toch ook niet met Vertonghen vergelijken?
Anita en Emanuelson hebben ongeveer dezelfde stijl van voetballen, daarnaast zijn ze op verschillende posities (verdedigend/middenveld) inzetbaar, alleen is Emanuelson nog wat aanvallender ingesteld. Daarnaast zijn ze allebei zwart en hadden ze beiden lang haar en een blonde vriendin met rastahaar.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Anita was na de winter als controleur ook grandioos bij Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Oja, en nog even om otherfool nogmaals stil te krijgen: na de 7 en een zeer positief verhaal over Nigel de Jong na Brazilie-NL nu ook in de nieuwe VI het rapport van de Jong na Uruguay-NL
Cijfer: 8 (hoogste cijfer van alle spelers)
Passes: van de 49 liefst 48 goed.
Ballen veroverd: 11 keer, 1x balverlies.
Duels: 6 op de 6 gewonnen

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oja, en nog even om otherfool nogmaals stil te krijgen
Je bent gewoon zo'n sluwe vos, keer op keer weet je het voor elkaar te krijgen om me met scherpe oneliners, onwaarschijnlijke feitenkennis en to the point analyses om de oren te slaan. Niks valt er tegenin te brengen, waterdicht zijn je ontledingen, punctueel je onderzoeken. Jij komt er wel.
Mits enz. enz.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je bent gewoon zo'n sluwe vos, keer op keer weet je het voor elkaar te krijgen om me met scherpe oneliners, onwaarschijnlijke feitenkennis en to the point analyses om de oren te slaan. Niks valt er tegenin te brengen, waterdicht zijn je ontledingen, punctueel je onderzoeken. Jij komt er wel.
Mits enz. enz.
Je krijgt de groeten van Nigel! 
Oja, geinig nieuwtje voor Nederland:
Voetbalzone - Amsterdam ArenA mag in 2013 finalisten Europa League verwelkomen
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Anita is fysiek onderlecht voor de top clubs.
Ozil,Eriksen hebben een exeptionele spel inzicht en techniek waardoor ze steeds 1,2 stappen verder zijn dan hun tegenspeler.
Anita heeft dat ook niet.
Hij zou mischien leuke wisselspeler zijn bij Sevilla.
Nigel de Jong heeft zich helemaal fysiek moeten aanpassen ( Mentaal/Fysiek) om mee te kunnen in de top competities.
Hij is wel een uitstekende speler geworden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Lengte wordt overschat, Pienaar houdt zich in Engeland ook makkelijk staande.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Lengte misschien, maar een goede fysiek is wel een pré in de PL. Rooney is ook niet groot, maar fysiek ijzersterk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nou, dat scheelt. Anita is immers bijzonder sterk. Niet groot, wel sterk. Denk dat weinig spelers een duel van Anita winnen qua fysiek.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hij is vooral lekker fel. Prima speler, komt absoluut ergens goed terecht
.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Nou, dat scheelt. Anita is immers bijzonder sterk. Niet groot, wel sterk. Denk dat weinig spelers een duel van Anita winnen qua fysiek.

Wat zei je ook alweer over die McDonald?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Denk dat weinig spelers een duel van Anita winnen qua fysiek.
Dat denk ik ook.
Mits hij vandaag in de teletijdmachine terug naar 1999 springt en groeihormonen gaat slikken.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dat denk ik ook.
Mits hij vandaag in de teletijdmachine terug naar 1999 springt en groeihormonen gaat slikken.
Ze moesten jou bellen daar bij Chelsea en ook Liverpool, zo'n vent met superieur voetbalinzicht missen ze kennelijk met al hun geld en kennis, zonde zeg!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat denk ik ook.
Dat bedoel ik. Onelinerfool de gekste. Je zou eens vaker wedstrijden moeten kijken, o wijze kenner.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Op welke positie zou Anita dan moeten gaan spelen bij een topclub uit de Premier League. Toch geen verdedigende middenvelder hoop ik. Dan zou ik toch veel liever een Lassana Diarra kopen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, op die positie. Ik zeg niet dat er geen beteren zijn, maar ik zeg dat Anita wel een goede is.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nog een zo'n seizoen bij Ajax als vorig jaar en Anita staat op de schaduwlijst voor het Nederlands elftal. Van Bommel & Janssen zijn binnen nu en 2 jaar op leeftijd, en mocht Nigel om wat voor reden dan ook afwezig/geblesseerd zijn, dan staat onze Vurnon gewoon tegen Spanje in de finale op het WK 2014.
Kom maar, lach me maar uit 
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Haha... tegen Duitsland in de finale.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sir, you're too kind
.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik zie in Brama en Strootman eerder de natuurlijke opvolgers van Nice-guy Nigel, Bommeltje en Janssen, dan Anita. Hij heeft zeker potentie. Ik hoop voor hem, dat ik ongelijk krijg. Hij moet zich in ieder geval harder ontwikkelen, dan hij nu doet. Davids was verder op zijn leeftijd en hij heeft echt dat talent nodig om zich staande te kunnen houden in de Europese top. Hij is ook nog niet de ultieme pitbull en dat was Edgar wel.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Anita en Emanuelson hebben ongeveer dezelfde stijl van voetballen, daarnaast zijn ze op verschillende posities (verdedigend/middenveld) inzetbaar, alleen is Emanuelson nog wat aanvallender ingesteld. Daarnaast zijn ze allebei zwart en hadden ze beiden lang haar en een blonde vriendin met rastahaar.
Anita en Emanuelson dezelfde stijl
. Juist helemaal niet. Anita is een balafpakker, Emanuelson een speler met een fantastische techniek.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Emanuelson heeft meer techniek, dat klopt, is ook niet zo moeilijk.
Ik vind Emanuelson de betere voetballer van de twee.
Laat Anita maar lekker bijten dan.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Zoals verwacht wordt de Europa League-finale van het seizoen 2012/13 afgewerkt in Nederland. De Europese voetbalbond (UEFA) wees de organisatie toe aan de Amsterdam Arena.
Nederland organiseert in 2013 de eerste Europese finale sinds 2006 toen Sevilla en Middlesbrough in Eindhoven om de toenmalige UEFA Cup speelden. Voor de Arena is het de tweede Europese finale. In 1997/98 streden Real Madrid en Juventus tegen elkaar in de eindstrijd van de Champions League.
Eerder maakte de UEFA bekend dat de finale van de Champions League in 2013 net als dit seizoen plaatsvindt in Wembley. De eindstrijd van de Europa League werd op 18 mei gespeeld in Dublin
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Weer Wembley? 't is een mooi stadion daar niet om maar er zijn toch nog genoeg andere mooie stadions? of is dit soms een beetje paaien van de fifa voor het mislopen van het WK organisatie van Engeland?
miss leuk Ajax 3e in de groepsfase CL. en dan de europa leuge winnen. 
ver komen in de CL. zie ik niet snel gebeuren met Ajax
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Europees heb ik hem aleen maar duels zien verliezen dit seizoen.
Als Ajax ergens tekort kwam in een Europees duel wel het wel het middenveld De Zeeuw-Anita of Enoh-Anita.
In de eredivisie geloof ik zeker dat hij de duels wint.
Schaars naar Sporting !
PSV word wel te kijk gezet zeg !
Ik hoop dat mijn clubje meer van Sporting krijgt dan die 700.000
Schaars gaat spelen voor die duivelse Sporting die de finale plek voor de neus wegkaapte
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.