• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.270 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.887 acteurs
  • 200.410 gebruikers
  • 9.462.807 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kom op zeg. Hij heeft er geneukt, niet ten huwelijk gevraagd. Wat een storm in een glas water weer.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Pruim schreef:

Dat zegt hij tegen z'n vrouw Ajax&Litmanen1, om de alimentatie straks maar zo laag mogelijk te houden, maar ondertussen is hij maar al te trots dat hij dit nieuws nu eindelijk wereldkundig heeft kunnen maken. Een (Britse) profvoetballer met een gezin. Hahaha, sprookjesgelover!

Zoiets verwacht ik van Ronaldo, Nani of weet ik wie, maar niet van Ryan Giggs. Ben ook benieuwd wat er allemaal waar is van dit verhaal.

Genoeg spelers die vol voor hun gezin gaan. Neem vd Sar bijvoorbeeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoe kan je dat nou van iemand verwachten of juist niet. Alsof je dat aan iemands uiterlijk kan zien. Je doet alsof ie iemand vermoord heeft, zoveel is er niet aan de hand.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hoe kan je dat nou van iemand verwachten of juist niet. Alsof je dat aan iemands uiterlijk kan zien. Je doet alsof ie iemand vermoord heeft, zoveel is er niet aan de hand.

Spelers hebben een imago en een karakter. Het zou me enorm verbazen als zo'n verhaal ooit op zou duiken over Heitinga, Kuijt, vd Sar, v Nistelrooij of van Bommel....

Sommigen lijken gewoon beschaafd.

Wil jou wel eens horen als je vriendin opbiecht dat ze zoiets heeft gedaan. Kijken of het storm in een glas water is

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Haha. Ja, vd Sar, maar welk supermodel valt ook per ongeluk eens op de Thor Hushovd van vd Sar als hij op de bus wacht?

The Oceanic Six schreef:

Wil jou wel eens horen als je vriendin opbiecht dat ze zoiets heeft gedaan. Kijken of het storm in een glas water is

Als Naomi Watts z'n vriendin thuis komt en opbiecht dat ze het met die Giggs-chick gedaan heeft, dan denk ik dat Naomi Watts de foto's en/of filmpjes eist!

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Pruim schreef:

Haha. Ja, vd Sar, maar welk supermodel valt ook per ongeluk eens op de Thor Hushovd van vd Sar als hij op de bus wacht?

Vd Sar wacht niet op de bus denk ik

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Als Naomi Watts z'n vriendin thuis komt en opbiecht dat ze het met die Giggs-chick gedaan heeft, dan denk ik dat Naomi Watts de foto's en/of filmpjes eist!

En als het met Giggs zelf was?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pruim schreef:

Pictures, or it didn't happen.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dan zullen Naomi Watts en z'n vriendin nooit meer hoeven werken omdat ze de rest van hun gelukkige leven op kosten van Ryan Giggs teren. Man, jij moet echt nog veel leren in dit leven Ajax&Litmanen1.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Pruim schreef:

(quote)

Dan zullen Naomi Watts en z'n vriendin nooit meer hoeven werken omdat ze de rest van hun gelukkige leven op kosten van Ryan Giggs teren. Man, jij moet echt nog veel leren in dit leven Ajax&Litmanen1.

Niet als het uitlekt...dus deze playmate heeft pech...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Dan bestel ik die Aston Martin alvast . Zolang er geen gevoelens bij komen kijken zie ik geen probleem. Wel krijg ik een Get Out of Jail free card natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pruim schreef:

(quote)

U bent zo wijs .

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Niet als het uitlekt...dus deze playmate heeft pech...

Geloof je dat nu werkelijk? Ik denk dat een blad als The Sun wel een flinke bom duiten over heeft voor het verhaal van deze playmate. En bovendien kan ze Ryan Giggs nog aanbieden voor -laten we zeggen- een miljoen per 5 centimeter het verhaal nog wat groter te maken dan het is!

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dan bestel ik die Aston Martin alvast . Zolang er geen gevoelens bij komen kijken zie ik geen probleem. Wel krijg ik een Get Out of Jail free card natuurlijk.

Mazzel voor jou dat ze dit topic vast niet leest

Ik wil d'r graag maandagmiddag van 2 tot 6 lenen. Uiteraard zonder gevoelens

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat ik modern denkend ben maakt van haar nog geen call girl . Bovendien deelt ze mijn filosofie ook niet, dus dat gaat ook niet op. Bummer dude .

Weer on topic: interessant die mogelijke transfer van Benzema naar Arsenal. Vind ik ook echt een club voor hem.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

kos schreef:

capo,

Respekked

• 6286 berichten
  • 1234 stemmen

Naomi Watts schreef:

Weer on topic: interessant die mogelijke transfer van Benzema naar Arsenal. Vind ik ook echt een club voor hem.

Que? Waar? en what the fuck hebben we aan nog een spits

van duijn

• 935 berichten
  • 845 stemmen

Ik denk dat arsenal eerder voor een paar goeie verdedigers met wat meer ervaring mag shoppen. Daar is de ploeg afgelopen jaren heel vaak op afgerekend. Voorin zit het allemaal wel goed.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Que? Waar? en what the fuck hebben we aan nog een spits

Ik zal ook verdedigend versterken maar Wenger schijnt de optie Benzema toch graag zien. Mede doordat ie niet uitgaat van een van persie die een volledig seizoen speelt.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1234 stemmen

Inmiddels ook even gegoogled, maar hij schijnt tussen 25 en 35 miljoen te moeten kosten. Beetje veel voor een back-up o.i.d. Doe mij daar maar twee centre backs voor die wel kunnen verdedigen en koppen. Goals heeft Arsenal in de eerste seizoenshelft ook zonder Persie gemaakt.

van duijn

• 935 berichten
  • 845 stemmen

Bendtner gaat ook weg dus Benzema zou inderdaad wel geweldig zijn voor Arsenal. Chamakh zal denk ik ook wel vertrekken van de zomer, ik weet niet of ze daar dan ook nog een vervanger voor gaan halen?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1234 stemmen

Als beiden vertrekken - Chamakh zie ik overigens nog wel een jaar blijven - is Benzema een aardige optie voor een terugkeer naar 4-4-2 systeem. Met Vela en Walcott als reserve spitsen ga je de oorlog niet winnen. Overigens denk ik dat Vela het niet gaat redden, zal wel verkocht worden. Wat een zonde, zo'n groot talent. Redelijk overklast inmiddels door 'de erwt'.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

van duijn schreef:

Bendtner gaat ook weg dus Benzema zou inderdaad wel geweldig zijn voor Arsenal. Chamakh zal denk ik ook wel vertrekken van de zomer, ik weet niet of ze daar dan ook nog een vervanger voor gaan halen?

Alsof uberkrent Wenger ooit 30 a 35 miljoen gaat neerleggen voor een Benzema.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Directeur Valdano moet veld ruimen bij Real Madrid

Real Madrid heeft afscheid genomen van algemeen directeur Jorge Valdano.

Herhaaldelijke botsingen met hoofdtrainer José Mourinho lagen ten grondslag aan het besluit.

Valdano was de laatste twee jaar algemeen directeur bij De Koninklijke en zat er dus al toen Mourinho vorige zomer als hoofdtrainer werd aangesteld.

In het huidige seizoen liepen de spanningen tussen de twee kemphanen hoog op. Allereerst vroeg Mourinho regelmatig om offensieve versterkingen, maar stuitte hij op verzet van Valdano. De directeur wees de Portugese coach er fijntjes op dat een dure en reeds aanwezige aanvaller, Karim Benzema, prima uitkomst kon bieden.

Het gedrag van Mourinho tijdens de beladen Clásico's en de daarbij horende persconferenties verleidde Valdano opnieuw tot kritiek. In het openbaar stelde de directeur dat Mourinho te ver was gegaan.

Die kritiek was de druppel voor Mourinho. De technisch eindverantwoordelijke zocht steun bij voorzitter Florentino Pérez, die klaarblijkelijk de kant van de hoofdtrainer heeft gekozen.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4155 stemmen

kos schreef:

haha, lekker jonge capo, snotneusje doet het wel goed!

YouTube - ‪Green Brigade Junior Capo- 2‬‏

En op 410 zeiken Dit is natuurlijk nog vele malen kleiner en vocaal ook minder. Maar oké.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Valdano heeft natuurlijk een punt gehad, maar ja de status van Mourinho blijkt toch een stukkie hoger dan die van hem te zijn, haha.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Uitstekende zet van Pérez om die Valdano eruit te trappen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

gizmo_o schreef:

Valdano heeft natuurlijk een punt gehad, maar ja de status van Mourinho blijkt toch een stukkie hoger dan die van hem te zijn, haha.

Weer een jaar van geen kampioenschap of CL en die status verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En dan nog......... vragen om offensieve versterkingen

Ronaldo, Benzema, Higuain, Kaká, Ozil, Adebayor, Di Maria. Gadverdamme man, dat is een leger aan aanvallende spelers waar menig topclub alleen maar van kan dromen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Weer een jaar van geen kampioenschap of CL en die status verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Hoe bedoel je weer een jaar? Hij heeft vorig jaar nog een titel en een Champions League gepakt. En nog een beker, supercup en wereldbeker gewonnen.

Zal nog heel wat jaartjes duren vooraleer die status begint te verdwijnene.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.