- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Tevens de laatste, dus geniet nog maar even na 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Zolang Vermeer op doel staat, maken we gewoon kans. 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Zolang Vermeer op doel staat, maken we gewoon kans.
Grappig dat we juist met die Vermeer de beste van Nederland werden 
En jullie hebben al sinds 2006 niet meer gewonnen van Ajax, hoe slecht we soms ook waren. Dus vlij jezelf maar niet zo.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8483 stemmen
En jullie hebben al sinds 2006 niet meer gewonnen van Ajax, hoe slecht we soms ook waren. Dus vlij jezelf maar niet zo.
vlei bedoel je. 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Zelfs Ricky v/d Berg had het doel schoon gehouden met die joekel van een engel op de lat. 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
vlei bedoel je.
Hehe, ja. Mm, best schandalig dat ik die fout maakte.
Zelfs Rickey v/d Berg had het doel schoon gehouden met die joekel van een engel op de lat.
Vd Bergh keepte vorig jaar al tegen Ajax 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Daarom noemde ik Ricky van den Bergh ook. 
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
haha, lekker jonge capo, snotneusje doet het wel goed!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zelfs Ricky v/d Berg had het doel schoon gehouden met die joekel van een engel op de lat.
Al je het zo bekijkt.. wat zat er bij jullie op de lat? Satan zelf die ze er alle 10 hoogst persoonlijk inkopte in Eindhoven! 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Denk het wel ja. Of misschien Jantje Vertonghen wel, hoewel dat zo'n beetje hetzelfde is natuurlijk. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mooi idee dat Jantje zelfs buiten een wedstrijd van Ajax om nog voor een prachtig memorabel moment heeft gezorgd dit seizoen, held! 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Kos, beetje blij met de huur van Nijland?
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Huur zuigt, al zijn de meeste mensen hier er kennelijk wel blij mee.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Voor een club als N.E.C. is het toch juist goed dat zo'n speler naar hun club gaat voor 1 of 2 seizoenen?
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Blijft lachwekkend dat PSV niks met Nijland doet. Gezien de selectie had hij gewoon wekelijks daar moeten spelen, al was het als vaste invaller. Ik zou Bakkal daar lekker wegschoppen. Nijland is een leuk talent.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Voor een club als N.E.C. is het toch juist goed dat zo'n speler naar hun club gaat voor 1 of 2 seizoenen?
Het zal wel. Ik kan daar gewoon niks mee. Als ie het goed doet is ie toch zo weg zonder dat je verder kunt bouwen.
Moet ik nou gaan juichen voor zo'n huurling... pff
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Het zal wel. Ik kan daar gewoon niks mee. Als ie het goed doet is ie toch zo weg zonder dat je verder kunt bouwen.
Moet ik nou gaan juichen voor zo'n huurling... pff
Als die jongen hard zijn best doet voor NEC, why not? Met enthousiaste spelers die jong zijn weet het publiek zich vaak wel te identificeren.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3431 stemmen
Ben wel blij met Nijland. Goede versterkingen tot nu toe. Platje walst over een jaar over Pique en Vidic heen denk ik 
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Als die jongen hard zijn best doet voor NEC, why not? Met enthousiaste spelers die jong zijn weet het publiek zich vaak wel te identificeren.
Ik weet het, zal ook wel aan mij liggen.
Mocht er een optie tot koop zijn dat had het helemaal anders geweest.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
In deze tijd is huren voor clubs als NEC (en zelfs Feyenoord - omdat ze niet mogen kopen) nu eenmaal essentieel om te blijven presteren.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3431 stemmen
Naomi, wat vind je ervan dat held Agüero flirt met de vijand? 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
In deze tijd is huren voor clubs als NEC (en zelfs Feyenoord - omdat ze niet mogen kopen) nu eenmaal essentieel om te blijven presteren.
Zo is dat. Wat genoten we allemaal van Simon en alle andere heroïsche Feyenoord huurlingen 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Zo is dat. Wat genoten we allemaal van Simon en alle andere heroïsche Feyenoord huurlingen
Zeker genoten van Meeuwis en Ryo ja. Was zowat noodzakelijk voor Feyenoord.
Van Simon, Larssen & co zijn we weer lekker vanaf. Zo gaat dat met huren. Ideaal. Hopen dat we Ryo nog een jaartje kunnen huren en dat Feyenoord Vormer haalt ipv Meeuwis.
Sahin was een aantal jaar geleden ook geen verkeerde, trouwens. 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Sahin is wel een goede ja. Ondanks een jaar Feyenoord heeft hij toch nog de top gehaald 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Zonder Feyenoord was dat nooit gelukt. 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Heb je de VI? Paar weken terug een verhaal over Sahin. Hij was lovend over van Marwijk en trainen met jongens als v Bronckhorst.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Ik heb m'n abonnement toevallig een paar weken geleden opgezegd. Ruim tien jaar lid geweest ofzo. Maar doordat Feyenoord zo slecht presteerde, lagen de meeste VI's nog in plastiek.
Sahin is gewoon een prima en dankbare kerel. Prima mentaliteit.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ben je vroeger gepest door hem of hoe komt dit? Lucht je hart even, dan kunnen we weer normaal door met elkaar!

Zo hebben we dat ook gehad. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Naomi, wat vind je ervan dat held Agüero flirt met de vijand?
Daar maak ik me niet zo druk om. Die gaat niet naar Real. Dat heeft ie al vaker aangegeven, en ook totaal geen reden om te twijfelen aan zijn woord. En anders laat Cerezo 'm gewoon niet gaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.