- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
PSV lijkt gered, voor nu. Ze krijgen een vermogensversterking van ca. 75 miljoen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Seedorf, oud-speler van Ajax, Sampdoria en Real Madrid, verruilde in 2002 Internazionale voor stadgenoot Milan. Hij had dit seizoen een belangrijk aandeel in de landstitel van de Rossoneri, met wie hij in 2004 ook al de scudetto had binnengehaald.
Seedorf is de enige speler die de Champions League won met drie verschillende clubs: met Ajax in 1995, met Real in 1998 en met Milan en 2003 en 2007.
NOS Sport - Seedorf jaar langer bij AC Milan
Heeft zijn vrouw het toch niet voor elkaar gekregen dat ie naar Brazilie gaat. Wij kunnen hem in ieder geval nog 1 jaar langer volgen.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Uitgegeven: 25 mei 2011 15:03
Laatst gewijzigd: 25 mei 2011 15:03
AMSTERDAM - Foppe de Haan is de nieuwe bondscoach van Tuvalu. De Fries moet structuur aanbrengen binnen het voetbal op het eiland in de Grote Oceaan.
© ANP
De 67-jarige De Haan zou aanvankelijk zijn fulltime trainersloopbaan beëindigen nu zijn avontuur bij Ajax Cape Town er op zit.
In het televisieprogramma Barend & Barend kondigde hij maandag echter aan bondscoach te zullen worden van 'een ontwikkelingsland'.
Paulson Panapa, de directeur van de voetbalbond van Tuvalu bevestigt de komst van De Haan op de website van de KNVB.
Geen salaris
Voor zijn werk bij Tuvalu krijgt De Haan geen salaris. Het land is geen lid van de FIFA en mag daarom niet deelnemen aan de kwalificatiereeks voor het WK van 2014. Wel hoopt het in de toekomst erkend te worden door de wereldvoetbalbond.
Tuvalu is een Polynesisch eiland, gelegen tussen Australië en Hawaii.

Haha, wat geweldig voor die man! Zal wel heerlijk leven zijn daar.
Structuur aanbrengen? Lekker onder een palmboompje met een cocktail! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Grappig. Zoveel coaches, maar Arie heeft het echt voor elkaar
.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Die is Foppe de Haan, niet Arie Haan 
PS:
Voetbalzone - Knokploeg valt journalisten aan voor huis van ?vreemdganger? Giggs
Nooit van Giggs verwacht dit. Dat nou hem dit nog overkomt..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
lmao. Vond dit echt een baantje voor Arie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Omg Giggs. Imogen Thomas, you devil. Held! I salute you. 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Arie kan misschien de nationale ploeg van Hawai doen? Of van de Fuji eilanden? Kan hij af en toe op de koffie bij Foppe...
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Is ze niet een beetje te on-blond voor jou Naomi Watts? Damn, die Ryan Giggs. En dit wilde hij stil houden? Ik zou het van de daken schreeuwen als ik mijn hoofd tussen die tieten had mogen leggen!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3431 stemmen
Giggs heeft zeker ook die knokploeg ingehuurd om die journalisten in elkaar te rossen... 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Giggs heeft zeker ook die knokploeg ingehuurd om die journalisten in elkaar te rossen...
Da's zeker diezelfde groep die voor Rooney zijn huis stond toen het gerucht ging dat hij voor Man City ging tekenen 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Omg Giggs. Imogen Thomas, you devil. Held! I salute you.
Omg ik kan Giggs wel begrijpen hij is ook maar een mens met hormonen 
Wie zou dat nu niet doen wat Giggs heeft gedaan ?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is ze niet een beetje te on-blond voor jou Naomi Watts?
Dat wel, maar ben niet blonde focussed hoor maar vaak wel. Sterk waargenomen. Al is dit gewoon zo'n type maar dan alleen zonder die blonde lokken
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wie zou dat nu niet doen wat Giggs heeft gedaan ?
Iemand die van z'n vriendin/vrouw houdt? Wilde gok 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Kwou zeggen. Giggs heeft een gezin. Die is flink van zijn troon gevallen. Beetje wat Schwarzenegger ook had. Beide imago's waren brandschoon op dat gebied...
Maar we weten dus dat Giggs nog altijd kan ''scoren'' op zijn leeftijd 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Iemand die van z'n vriendin/vrouw houdt? Wilde gok
Ik vind dat iedere liefhebbende vrouw haar man zou moeten complementeren als hij zoiets gescoord heeft. Als ik vrouw was, dan zou ik hierover ook trots opscheppen naar vriendinnen. Zo van, moet je eens kijken waar mijn man mee geneukt heeft... respect!
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Vd Meyde heeft trouwens ook een playmate gevonden...en zwanger gemaakt 
Van der Meyde bezwangert Playmate - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Schaufeli. Kijk, heb je gelijk weer het enorme verschil tussen Giggs en vd Meyde.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Verschil tussen Giggs en vd Meyde zal ook wel iets van 60 kilo zijn denk ik 
Wel typerend dat jij al die playmate namen kent 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Nou vind ik dat Naomi Watts alle eer verdiend als het om herkennen van playmates gaat hoor, maar de naam Scheufeli (en haar foto) staat gewoon in het artikel A&L1.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wakker blijven Jari
. Thomas kende ik dan wel, maar Schaufeli is volgens mij gewoon een amateur die haar studie er eens mee betaald heeft ofzo. No way, dat dat een pro is. Ik ken er best veel, maar dit soort nobody's ken ik echt niet uit mijn hoofd
.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Dat nou hem dit nog overkomt..
overkomt?
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik vind dat iedere liefhebbende vrouw haar man zou moeten complementeren als hij zoiets gescoord heeft. Als ik vrouw was, dan zou ik hierover ook trots opscheppen naar vriendinnen. Zo van, moet je eens kijken waar mijn man mee geneukt heeft... respect!
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
overkomt?
.
Ach, zo zat ik laatst rustig op de bus te wachten en terwijl ik wachtte, haalde ik maar m'n Thor Hushovd (groot, blond, sterk en snel) uit de broek, begon er wat mee te spelen en net op dat moment kwam er een rondborstig supermodel aan lopen, die struikelde en viel precies met haar open mond rond mijn Thor Hushovd, die meteen daarna naar de etappewinst demarreerde. Zo zou het met Giggs ook best gebeurd kunnen zijn Kos!
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
overkomt?
.
Dat het schandaal uitlekt...
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ja, ik ga het niet in Jip en Janneke taal uitleggen.
Ja, schandaal. Giggs heeft een gezin en was er niet blij mee dat dit uitgelekt is.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Dat zegt hij tegen z'n vrouw Ajax&Litmanen1, om de alimentatie straks maar zo laag mogelijk te houden, maar ondertussen is hij maar al te trots dat hij dit nieuws nu eindelijk wereldkundig heeft kunnen maken. Een (Britse) profvoetballer met een gezin. Hahaha, sprookjesgelover!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.