• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.563 series
  • 34.742 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.422 gebruikers
  • 9.463.750 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb de laatste tijd wel met mensen vaker over die 2 momenten gesproken. Mijn visie:

Vermeer vs de 1-0 van Heerenveen: Is dit nou een blunder? Hij stond wat ver naar voren, maar dit staan keepers wel vaker. De goal was ongelooflijk knap en totaal uit het niets. Ik denk dat die jongen hem normaal 9 op de 10 x hoog over zou schieten. Ik vind het geen echte blunder, meer een foutje.

De goal van Janko in de bekerfinale: Vermeer had kordater moeten ingrijpen, maar ik vind de hoofdoorzaak van de goal toch vooral bij de verdedigers liggen. Hoe kunnen al die spelers nu net de beste kopper van Twente (zonet ingevallen als pinchhitter) over het hoofd zien? Er stond werkelijk niemand in de buurt op 2 meter afstand.

Tuurlijk jochie

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Tuurlijk jochie

Ben je vroeger gepest door hem of hoe komt dit? Lucht je hart even, dan kunnen we weer normaal door met elkaar!

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Vermeer is eigenlijk iets te klein voor een top keeper in mijn ogen. Dat speelde hem bij die goal lelijk parten. Bovendien had hij zijn hand er gewoon achter, alleen omdat het zo'n slap handje was, ging de bal er alsnog in. Een enorme blunder zou ik niet willen zeggen, maar Keepers als Steek, Michailov en zelfs Isaksson hadden deze bal vermoedelijk gewoon over getikt.

(quote)

Ik ben het absoluut met je eens dat de verdediging net zoveel, zo niet meer schuld heeft aan de goal. Het gaat er alleen om dat een top keeper dan zijn goal uit komt en het duel aan gaat. Wat dat betreft natuurlijk geen toeval dat deze bal er in ging, want zoals gezegd had hij al 2x eerder geluk dat soortgelijke kopballen net naast gingen.

Vermeer heeft een van de beste reflexen van europa, maar ik denk dat hij niet compleet genoeg is. We zullen zien, maar ik ben bang dat hij lengte, rust en kwaliteit te kort komt om zijn mindere punten daadwerkelijk drastisch te verbeteren. In de competitie zal het nog wel gaan, maar in de CL tegen betere ploegen wordt je keeper erg belangerijk.

Maar ik vind Vermeer ook nu nog geen topkeeper. Dat heb ik al een paar keer gezegd. Ik vind hem alleen wel goed en ik verwacht dat hij zeker naar een hoog niveau gaat groeien qua spel.

Lengte, rust en kwaliteit tekort? Dat eerste hoeft geen probleem te zijn als je goed staat als keeper. Kan hij leren. Dat geldt ook met rustig spel. Kwaliteit heb je of heb je niet. In mijn ogen heeft hij zat kwaliteit maar moet hij zichzelf wel blijven ontwikkelen.

Ik ben benieuwd wat zijn situatie na de zomer is. Als Stekelenburg blijft dan moet Ajax Vermeer echt gaan verhuren. Als Stekelenburg vertrekt dan heb je vast een nieuwe eerste keeper, helemaal gratis.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

Ben je vroeger gepest door hem of hoe komt dit? Lucht je hart even, dan kunnen we weer normaal door met elkaar!

Laat hem joh. De man van de oneliners van 5 woordjes. Zonder enige inhoud. Niet meer je tijd aan verspillen. Beter praten we hier over voetbal en negeren we de trollen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Pirlo tekent na keuring voor drie jaar bij Juventus

Andrea Pirlo rondde dinsdag zijn langverwachte transfer van AC Milan naar Juventus af. De transfervrije middenvelder tekende voor drie jaar in Turijn.

Pirlo doorstond dinsdag de medische keuring bij Juventus. De 32-jarige Pirlo maakte onlangs zijn vertrek bij Milan kenbaar. Trainer Massimiliano Allegri wil een ander type speler op zijn positie gebruiken.

Juventus ziet in Pirlo de speler die sturing moet gaan geven aan het jonge elftal. Woensdag zal de spelmaker worden gepresenteerd aan pers en publiek. Pirlo stond in totaal tien jaar onder contract bij Milan.

De transfer is een bijzondere voor Pirlo, want het betekent dat hij nu de gehele Italiaanse topdrie achter zijn naam heeft. Pirlo stond behalve bij AC Milan en Juventus namelijk ook onder contract bij Internazionale.

Hmz, zo'n overgang had ik echt niet meer verwacht. Als ik Pirlo hoor hoor ik AC Milaan.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Jammer, zo'n mooie speler naar zo'n kleurloze, zieltogende club. Van Milaan naar Turijn. Dat doe je als mens niet voor de fun...

Maar Pirlo is als topspeler natuurlijk wel op. Geen schande hoor.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha, deze is ook wel leuk:

De Boer: "Ik wil Theo niet zien roken"

Theo Janssen zal zijn sigaretten in Amsterdam in het geniep moeten opsteken. Ajax-trainer Frank de Boer wil zijn nieuwe aankoop niet met een peuk zien rondlopen.

Het rookgedrag van Janssen is al langer een veelbesproken onderwerp. Zelf vindt de middenvelder, die FC Twente pas verliet voor Ajax, alle commotie overtrokken.

Dat vindt De Boer niet: "Het is heel simpel, ik wil hem niet in het openbaar zien roken." De trainer is verder opgetogen met zijn aankoop, zo laat hij weten aan AT5. "Al zal het voor de andere middenvelders misschien een beetje schrikken zijn geweest, want hij is een extra concurrent."

Ajax betaalde ongeveer drie miljoen euro aan Twente voor Janssen, die op zijn beurt voor twee seizoenen tekende.

Ik vind dat ook niet kunnen hoor. Dat hij dat bij die boeren mocht doen vond ik al krankzinnig, maar bij Ajax al helemaal uit den boze. Goed van de Boer dus.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Theo heeft nu al spijt.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Haha inderdaad, die wil over 2 weken naar PSV

Maar de Boer heeft groot gelijk. Als Theo roken wil, dan doet hij dat maar thuis of in een kamertje in de ArenA. Niet in het openbaar. Ziet er niet uit. Bij ''normale'' mensen vind ik het al aso overkomen, bij een sporter helemaal.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

. Bij ''normale'' mensen vind ik het al aso overkomen,

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

(afbeelding)

Feyenoorder en roker. Waar gaat het heen met mensen op de wereld

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

rep_robert schreef:

Goh, van PSV of Feyenoord supporters hoef ik ook geen nuancering te verwachten. Alsof PSV wel niveau heeft met dat boeren gehuppel

Was oerdom van Immers maar dat iedereen er ineens de oorlog bij ging halen en er zelfs mensen waren die Immers een antisemiet noemden. Dat was zwaar overdreven wat mij betreft.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Stekelenburg rookt toch ook al z'n carrière lang?

Stephan

• 7914 berichten
  • 1393 stemmen

De Boer kan wel zoveel willen, maar als ik Janssen was zou ik zeggen "Laat De Boer het spugen in het openbaar ook maar eens achterwege. Ziet er niet uit.".

Waar bemoeit-ie zich mee zeg.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Schumacher heeft toch ook een asbak in zijn formule 1 auto?

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Wat een onzinnige oefenpotjes toch weer aan het einde van het seizoen voor Ajax en het Nederlands elftal.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

happie schreef:

Schumacher heeft toch ook een asbak in zijn formule 1 auto?

Hahaha klopt, Schumi is van de sigaren.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4156 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Was oerdom van Immers maar dat iedereen er ineens de oorlog bij ging halen en er zelfs mensen waren die Immers een antisemiet noemden. Dat was zwaar overdreven wat mij betreft.

Vond het ook overdreven, maar calimero vd Brom ging nog verder en betrok de Ajax supporters erbij waarbij de hele zaal bijna een staande ovatie gaf. Vond het maar een triest volkje

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Het was in een studio in den Haag neem ik aan? Of daar ergens?

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4156 stemmen

Rotjeknor he Snap de keus voor die locatie niet echt. Zelfs toen Ajax kampioen werd had je maar een mild applausje in die zaal. Logisch, een gezonde Ajacied gaat niet zomaar naar Rotterdam toe

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

En een gezonde Goninger niet zomaar naar Amsterdam!

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4156 stemmen

Beetje jammer dat je de grap herhaalt, dat werkt niet Al klaar voor de huldiging zondag?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Rotjeknor he Snap de keus voor die locatie niet echt. Zelfs toen Ajax kampioen werd had je maar een mild applausje in die zaal. Logisch, een gezonde Ajacied gaat niet zomaar naar Rotterdam toe

Nee, zou me wel gronding laten ontsmetten in ieder geval

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Talent bedankt Ajax voor interesse en wacht op belletje Feyenoord

Dinsdag, 24 mei 2011 om 22:49

Van Roda'23 naar Ajax lijkt een flinke stap vooruit, maar Stef Leliveld (19) heeft bedankt voor die eer. RTVNH meldt dat de middenvelder benaderd werd door de Amsterdammers om bij de zaterdagamateurs te komen te spelen, maar hij ging niet in op de uitnodiging. Het talent wacht liever tot Ajax' rivaal Feyenoord hem benadert met een aanbieding.

“Ik heb een te groot Feyenoord-hart om drie keer per week in een Ajax-pakkie te lopen”, laat Leliveld weten aan de Noord-Hollandse omroep. Afgelopen week speelde Roda'23 een oefenwedstrijd tegen Ajax A2 en daarna werd Leliveld aangesproken door de coach van de Amsterdammers.

“Ze zagen me graag volgend seizoen spelen in de zaterdagamateurs”, aldus de Feyenoord-fan. Ajax zaterdag komt uit in de eerste klasse en Roda'23 in de tweede klasse. Op papier een flinke vooruitgang, maar Leliveld denkt daar toch wat anders over: “Ik heb liever een belletje uit Rotterdam-Zuid”, bekent hij.

bron: voetbalzone

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4156 stemmen

Nou, veel plezier ermee. Het was een belletje voor de Ajax amateurs he, dus die zou sowieso toch nooit in de hoofdmacht komen waarschijnlijk. Probably de 1e en de laatste keer dat we deze naam hebben gelezen

chevy93

• 12773 berichten
  • 1350 stemmen

Waarschijnlijk wordt hij bij Feyenoord gelijk in het eerste gezet.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Zo hoort het inderdaad, Big-T.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Vreemd verhaal rondom de 50 miljoen voor PSV.

Ik ben geen financieel expert, maar je zou zeggen dat dit vooral gedaan wordt om PSV op korte termijn uit de brand te helpen. Op lange termijn gaat PSV hier last van krijgen, aangezien de looptijd van 40 jaar toch wel lang is. Of het nou een lening of een andere constructie is, dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Spartak Moskou praat trouwens met Ajax over een overgang van Demy de Zeeuw. Bedrag zou rond de 6 miljoen komen, ruim meer dan dat Ajax voor hem betaalde, dat wel. Maar ik zou een vertrek best betreuren. Op zich gewoon een hele goede speler, ondanks dat hij tot vorige maand zwak speelde dit seizoen. Met de titelstrijd en CL voetbal heb je een kwalitatief brede selectie nodig.

Mocht dit doorgaan, dan hoop ik dat Ajax Mertens gaat halen van dat geld.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zo hoort het inderdaad, Big-T.

Toch nog een overwinning van Feyenoord op Ajax, van harte!

Feestje op de Coolsingel!

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Toch nog een overwinning van Feyenoord op Ajax, van harte!

Feestje op de Coolsingel!

De eerste van het nieuwe seizoen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.