- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Er blijven nog genoeg huilberichtjes over.
Iemand moet toch de otherfool bingo compleet maken he. Heeft die jongen ook een leuke avond daardoor.
Ik baal ook niet eens zo erg. Leuke finale gezien en er liggen genoeg kansen voor Ajax komend weekend. Die trage Wisgerhof en Douglas zijn te pakken. Zit alleen echt na te denken of Ajax niet beter Ooijer ipv Alderweireld op moet stellen...
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Volgens mij is hij door meerderen hier gefeliciteerd hoor.
Leuk, de beker, maar komende wedstrijd telt pas echt. Als Ajax die wint, dan lach ik de hele zomer nog over die verspeelde bekerfinale en dan zal Vascago er ook met minder plezier aan terugdenken
Ik ga maandag morgen om 6 uur naar Turkije. Ben niet van plan om knetterlam het vliegtuig in te stappen. Hooguit een klein beetje
Ik vier het hopelijke kampioenschap wel in Turkije en na vandaag heb ik er ook wel vertrouwen in. Ajax gaat echt niet nog een keer 2 keer scoren. Wij gaan dit keer op de counter zoals jullie vandaag deden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Twente bezwijkt in de ArenA aan de druk. Ajax had vandaag ook wel 4, 5 keer kunnen scoren. Twente overigens ook hoor. Het kan komende week alle kanten op.
Maar fijne vakantie dan als je morgen al vliegt.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Twente bezwijkt in de ArenA aan de druk. Ajax had vandaag ook wel 4, 5 keer kunnen scoren. Twente overigens ook hoor. Het kan komende week alle kanten op.
Meestal bezwijken de jongere spelers aan de druk. De spelers van Twente hebben een pak meer ervaring. De helft is al kampioen. Bij Ajax alleen De Zeeuw (Steek, Hamlap) spelen niet.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Meestal bezwijken de jongere spelers aan de druk. De spelers van Twente hebben een pak meer ervaring. De helft is al kampioen. Bij Ajax alleen De Zeeuw (Steek, Hamlap) spelen niet.
Ja, want Chadli, Buysse, Michailov, Bajrami...allemaal zeer ervaren spelers.
Ajax heeft zat ervaren spelers. Het zegt me ook weinig, want vandaag vond ik juist de zeer onervaren Ebecilio erg aardig.
Ajax speelt thuis. Daar zakken ze niet snel meer door het ijs. Onder de Boer alle competitiewedstrijden in de ArenA gewonnen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Thuis winnen we dit natuurlijk, geen haar op m'n relatief behaarde kop die daar aan twijfelt
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Thuis winnen we dit natuurlijk, geen haar op m'n relatief behaarde kop die daar aan twijfelt
.
Ben na vandaag wel bang dat we dan 2-0 voorkomen en het dan alsnog weggeven. Zou wel typisch zijn. Dat zou pas afschuwelijk zijn. Dan liever met de rust 0-4 achter.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Hoezo zou Twente bezwijken onder de druk ? Twente heeft al behoorlijk wat ervaring. Zie vorig seizoen met de kampioens wedstrijd NAC uit. Dit seizoen europees met wedstrijden tegen
Zenith,Ruben kazan -20. En in Rusland voetballen is toch wel heel anders als in Nederland dan weetje pas wat sfeer is !
Ikzelf zal ook met belangstelling de wedstrijd volgen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Krijg net een berichtje van een kameraad van me: Net de snelweg op. Al aardig lam
Kan het zijn dat er ook een Twente boot rondvoer op de Maas vanmiddag?
Gefeliciteerd met de beker!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Bizar inderdaad! Hij wil volgens mij tot het moment dat hij zijn schoenen in de wilgen hangt bij Milan blijven.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Sulejmani was erg zwak ja. Conditioneel is er ook gewoon wat met hem mis. Na een uur is hij bijna altijd gewoon kapot. Snap ik echt niks van, want hij ziet er afgetraind en fit uit dit jaar.
Onder vond ik hem een nog slechtere conditie hebben. Dus ik hoop dat hij er volgend seizoen direct staat en dan ook 90 minuten.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Fantastisch 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Kan het zijn dat er ook een Twente boot rondvoer op de Maas vanmiddag?
Gefeliciteerd met de beker!
Zou best kunnen, maar lijkt me sterk, Die kameraden van mij mochten tot iets van 20 km voor Rotterdam op eigen vervoer. Daarna kwam alles samen en zaten ze 3 uur van tevoren al lauw nepbier te zuipen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Jammer dit... Blom beslist de wedstrijd...
Wat een onzin. Janko besliste de wedstrijd. Kenmerk van een slecht verliezer, externe oorzaken zoeken.
Het was een leuk duel met een overheersend Ajax in de eerste helft en de eerste helft van de verlenging en Twente in beide andere helften. Twente was effectiever uiteindelijk.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hhahahhaha die Frank de Boer. Ik denk dat wij wel het grootste deel van de wedstrijd hebben gedomineerd. Nou Frank. Ik denk dat jij beter een paar pilletjes kan gaan slikken 
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Ik irriteer me echt aan die Vermeulen, dat hoofd en die stem. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
.
Waarom ben je zo blij met de winst van Barcelona?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik irriteer me echt aan die Vermeulen, dat hoofd en die stem.
Haha ja, echt he. Niet dat ik het nu kijk, maar die gozer was ook al ontzettend ergerlijk in de weken dat het over Cruijff bij Ajax ging. Wat een vervelende, nare betweter is die Vermeulen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kijk nu MOTD op BBC; wat wordt dat Chelsea gekgespeeld door United zeg. Wat een gatenkaas achterin.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Haha ja, echt he. Niet dat ik het nu kijk, maar die gozer was ook al ontzettend ergerlijk in de weken dat het over Cruijff bij Ajax ging. Wat een vervelende, nare betweter is die Vermeulen.
Daar ging het nu ook over 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Hhahahhaha die Frank de Boer. Ik denk dat wij wel het grootste deel van de wedstrijd hebben gedomineerd. Nou Frank. Ik denk dat jij beter een paar pilletjes kan gaan slikken
Hahahaha die Vascago. Ik denk dat jij maar een paar pilletjes moet slikken, want wat Frankie zei klopt gewoon. Ajax domineerde het grootste deel van de wedstrijd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Snap nooit dat iemand die gozer om zijn mening vraagt. Alleen omdat hij de man achter Studio Sport is kan hij daar zitten, but no one cared what he thinks 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Tjeetje, wat een calimero-gedrag.
Jij weet duidelijk niet wat calimero-gedrag is.
Jeroentjuh zegt precies het tegenovergestelde, want hij zegt dat we Twente gaan pakken.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hahahaha die Vascago. Ik denk dat jij maar een paar pilletjes moet slikken, want wat Frankie zei klopt gewoon. Ajax domineerde het grootste deel van de wedstrijd.
Eerste helft was het volgens mij 60-40 balbezit voor Twente, maar was Ajax een stuk effectiever. 2e helft kreeg Ajax bijkans voetballes en werd het gelukkig nog 2-2. In de verlenging was Ajax duidelijk de betere. Dus over 120 minuten was net zoals A en L al zij penalties misschien het verdienst geweest.
Trouwens wat weet jij er eigenlijk van. Ik dacht dat jij de helft van de wedstrijd niet gezien had. Zeker net dat stuk dat Twente een stuk sterker speelde 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zie net de samenvatting Man Utd-Chelsea op BBC. Uitstekend United, wat wordt Chelsea voor gek gezet in de 1e helft zeg. Wat is die Mexicaan ook een geweldige aankoop gebleken van Ferguson. Zeer goed gescout.
Nu is Man Utd officieel de beste club van Engeland. Nja, bijna officieel aangezien de titel nog niet officieel gepakt is.
Hehe en die blijdschap van Ferguson na afloop, humor 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik wordt moe van mensen die de scheids (terecht of niet) gaan aflraken nadat ze zelf een 2-0 voorsprong verspelen.
Ik kraak de scheids niet af, ik constateer alleen een fout.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.