• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.206 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.523 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Stephan

• 7896 berichten
  • 1388 stemmen

Och jeetje... nu heeft de scheids het weer gedaan? Die floot een uitstekende wedstrijd. En Twente was natuurlijk over de hele wedstrijd 10x sterker dan Ajax.

Nee... d'r blaast vast een nieuwe wind onder De Boer, maar ze zijn nog steeds niet een top ploeg.

En na die Schwalbe (dat gezeik begon bij Ajax met Arveladze) kon Ajax wat mij betreft meteen naar de kleedkamer.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Heerlijke finale was het in elk geval! Hadden allebei kunnen winnen maar ben tevreden!

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Nu voor de dubbel gaan Twente!

Dan hoor ik volgende week weer engelen zingen: "Helemaal niets in Amsterdam". De mooiste songtekst ooit geschreven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als je 2-0 de rust ingaat win je de pot. We verloren eigenlijk bij de 2-1, omdat ze weer hoop kregen. Eriksen/Vermeer bij Ajax en Chadli bij Twente mannen van de wedstrijd wat mij betreft.

Dit was echt een ouderwetse strijd met een top-ambiance en was verder ook niet gemeen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Stephan schreef:

Och jeetje... nu heeft de scheids het weer gedaan? Die floot een uitstekende wedstrijd. En Twente was natuurlijk over de hele wedstrijd 10x sterker dan Ajax.

Eerste helft heb ik niet gezien. In het begin van de tweede helft was Twente beter, het tweede gedeelte van de tweede helft was voor Ajax en in de verlenging was Ajax veel sterker dan Twente. We constateren alleen maar een fout van de scheidsrechter, mag dat niet dan?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

over de hele wedstrijd 10x sterker dan Ajax.

Verkeerde wedstrijd gezien, een know-not of gewoon onzinnig aan het overdrijven ..

Eerste helft voor ajax, tweede helft voor twente en verlenging 100% voor Ajax. Al die terechte winnaar posts....6 grote kansen over het hoofd gezien?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Stephan schreef:

Och jeetje... nu heeft de scheids het weer gedaan?

Je kan toch moeilijk ontkennen dat het een belachelijke vrije trap was, Stephan? In dit geval dus duidelijk beslissend voor het uiteindelijke resultaat.

Niet verassend trouwens, gezien het feit dat het scheidsrechterskorps er al het hele jaar een potje van maakt. Wat dat betreft vind ik Blom trouwens nog een van de beteren. Dit had zoals zo vaak die nono met die vlag in zijn hand die op 2 meterer staat moeten zien.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Jammer dit... Blom beslist de wedstrijd...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

niet op ingaan joh, die reacties van anti-Ajacieden kon je hier natuurlijk verwachten.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Maar dat gezeur over die scheids weten we nu wel dat is wekelijkse kost voor niks.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Leuke finale. Jammer van de afloop. Twente domineerde een goot deel van de wedstrijd. Beide teams hadden op bepaalde momenten nog grote kansen. Belangrijk punt in de wedstrijd was, dat Twente vlak voor rust terug kwam in de wedstrijd. Het was voor beide ploegen een zware wedstrijd, die volgende week ook nog door kan werken. Dat is weer een compleet andere wedstrijd, maar daar staat twente met 1-0 voor, omdat ze nog een punt voorsprong hebben.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik word moe van de otherfool's van deze wereld die meteen gaan janken als er iemand kritiek geeft op de scheidsrechter. Bovendien was de kritiek terecht.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Die bahrami (ofzoiets) is trouwens helemaal niks.

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

happie schreef:

Die bahrami (ofzoiets) is trouwens helemaal niks.

Net als Ajax vandaag.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

The Almighty schreef:

Ik word moe van de otherfool's van deze wereld die meteen gaan janken als er iemand kritiek geeft op de scheidsrechter. Bovendien was de kritiek terecht.

Exactly, huilie huilies noemen we dat. Mensen die dit een drogreden vinden hebben poep in hun ogen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Vrije trap zal gegeven zijn op basis van het feit dat Vertonghen het luchtduel niet aanging, hij ging überhaupt niet voor de bal. Voor dit soort acties zijn wel vaker vrije trappen gegeven.

Verder shit happens, maar het seizoen staat of valt bij volgende week.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Kai schreef:

Verder shit happens, maar het seizoen staat of valt bij volgende week.

Als er nog mensen waren die hoop hadden voor volgende week, zal die nu toch wel vervlogen zijn. Twente is zowel individueel als collecties veel verder en beter.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Inderdaad: Ajax heeft dit seizoen 3 keer niet weten te winnen van Twente, waarom zouden ze dat volgende week dan wel doen? Het is te hopen voor ze dat Groningen van PSV wint en ze iig nog tweede worden.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Omdat je niet iedere keer iemand voor z'n bek kan meppen en ermee weg kan komen. Vandaag heeft aangetoond dat Ajax het gewoon moet kunnen en in een thuiswedstrijd met nóg meer op het spel... ja, die pakken we

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Tjeetje, wat een calimero-gedrag.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Thuispubliek, 90 minuten volle bak kunnen gaan zonder angst voor een verlenging, de 2-0 voorkomen van vandaag geeft nog genoeg hoop op een goed resultaat. Vond vandaag echt een geweldige pot. Beiden aanvallend en 100% voor de winst. Reclame voor het Nederlandse voetbal!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

herman78 schreef:

Tjeetje, wat een calimero-gedrag.

Als je alles serieus neemt ja..

Calimero Pfff

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Twente verdiende overwinning over de hele wedstrijd

Die Vermeer had een paar prachtige reddingen, alleen vond ik hem er niet zo goed uitzien bij die goal. Alsof ie Janko niet had gezien en dus laag bleef naar waar de bal terecht had gekomen. En over de verdediging nog maar gezwegen....

Wel (weer) een gouden wissel van Preud'homme

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Als er nog mensen waren die hoop hadden voor volgende week, zal die nu toch wel vervlogen zijn. Twente is zowel individueel als collecties veel verder en beter.

Ik heb een gedeelte van de wedstrijd moeten werken, maar in de verlenging was Ajax lange tijd de betere ploeg.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Als je alles serieus neemt ja..

Calimero Pfff

Okay, dus ik hoef jouw posts niet meer serieus te nemen voortaan? Goed om te weten.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wat is het toch heerlijk om achterover te leunen en al die reacties te lezen.

Schuld geven aan Blom als je 2-0 heb voorgestaan en in de verlenging een kopsterke spits compleet vrij laat inkoppen

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Okay, dus ik hoef jouw posts niet meer serieus te nemen voortaan? Goed om te weten.

HAHI, dat was mijn lach... ik slaap er niet minder om als je het zo opvat, wellicht een stukje beter..

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

Mij zie je vandaag ook beter slapen na de wedstrijd van vandaag.

Stephan

• 7896 berichten
  • 1388 stemmen

Waar is toch dat Ajax dat met overzicht en tactiek wedstrijden naar hun hand kon zetten. Dat komt vrees ik nooit meer terug. Ik weet niet waar aan precies begon.. Morten? Arena? Beursgang? Bosman arrest...

Ajax heeft het al heel lang niet meer en hoopt nu zelfs via Schwalbes te winnen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Alleen 1 keer Cvitanich hoor. Die Kroaten hebben die trekjes nog wel eens. Voor de rest een hele sportieve wedstrijd die ook voor de neutrale toeschouwer geweldig was om te zien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.