- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
El Hamdaoui wordt gelinkt aan PSV. Vraag me af waar zij dat geld (zal toch 5 miljoen worden) vandaan halen...
Daarnaast nooit doen natuurlijk. El Hamdaoui is kwalitatief te goed om naar PSV te gaan. Zou ik bijzonder vervelend vinden want ik vrees dat hij er daar gewoon 25 in kan schieten. Lekker aan het buitenland verkopen dus.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik voorspel een prachtige pot. Rivaliteit. Druk. Twee ploegen die koste wat het kost van elkaar willen winnen. Winst geeft een enorme boost naar de komende wedstrijd toe. De supporterskernen zullen elkaars bloed wel kunnen drinken. Vuurwerk. Strijd. Bloed. Zweet. Tranen.
Natuurlijk heb ik het niet over dat wedstrijdje om die Dennenappel maar over il Derby della Lanterna; Genoa - Sampdoria. Samp staat op degradatie. Stadsgenoot en grootste rivaal Genoa zal er (ondanks dat ze zelf al uitgespeeld zijn dit seizoen) alles aan doen om Samp te helpen degraderen. Come on Samp. Forza Doria. Met Manchester United - Chelsea als geinige voorwedstrijd. TV naar het dakterras. Hertog Jannetje erbij. Lekker buiten voetbal kijken. Viva Sport1!
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Fantastisch trouwens, Van Bommel heeft nu zijn 8e landstitel binnen verdeeld over maar liefst 4 landen, Nederland, Spanje, Duitsland & Italie! Hij staat nu op eenzame hoogte, weliswaar is deze laatste titel niet door een geheel seizoen spelen binnen gehaald, maar toch, hij heeft nog een aantal wedstrijden meegepakt, o.a. de beslissende pot vandaag.
Ibra heeft zijn achtste landstitel op rij binnen 
Zlatan Ibrahimovic mag zich een garantie voor succes noemen. De spits legde zaterdag beslag op zijn achtste landskampioenschap op rij. Dit keer deed hij dat in dienst van AC Milan.
De imposante reeks van Ibrahimovic begon in het seizoen 2003/2004, toen hij onder contract stond bij Ajax. Daarna volgden nog titels met Juventus (twee), Internazionale (drie) en FC Barcelona.
Met AC Milan, dat de Zweedse spits huurt van FC Barcelona, werd zaterdag de titel gepakt in de Serie A. De topclub had genoeg aan een 0-0 gelijkspel bij AS Roma.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
El Hamdaoui wordt gelinkt aan PSV. Vraag me af waar zij dat geld (zal toch 5 miljoen worden) vandaan halen...
Daarnaast nooit doen natuurlijk. El Hamdaoui is kwalitatief te goed om naar PSV te gaan. Zou ik bijzonder vervelend vinden want ik vrees dat hij er daar gewoon 25 in kan schieten. Lekker aan het buitenland verkopen dus.
El Hamdaoui zou er al uit zijn met Trabzonspor en Ajax ook, hoeveel is nog onduidelijk.
Is al paar dagen redelijk bekend.
Forlan gaat waarschijnlijk naar Besiktas.Hij zou rond de 7 mil per jaar kunnen verdienen !
Best goeie spelers lopen daar rond, Queresma,hugo almeida , Manuel Fernandes,simao.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Robert, heb je een baardje, zonnebrilletje op, petje op en een bierbuik? Dan zag ik je net op tv in het supportersvak 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha Man Utd-Chelsea al na een minuut 1-0
C'mon United, winnen en de titel pakken!
Nou, ik ga. Fijne bekerfinale allemaal!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat een uitbraak van ManU
Jammer dat hij net naast vliegt.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Heerlijk schouwspel bij man U (2-0 inmiddels). Tegen Schalke vond ik ze ook al zo geweldig spelen. Hier gaat Barca nog een hele kluif aan krijgen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Arsenal.. Die zullen nooit kampioen worden vrees ik 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ze moeten eerst Wenger maar eens lozen. Vreselijke man.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wel lekker zeg, die idioot van een Janssen moest allang rood krijgen. Vervolgens scoort hij de 2-2 en hij doet volgende week gewoon mee, direct rood betekende dat hij voor volgende week geschorst zou zijn. Echt vreselijk spannend!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Waarom had 'ie rood moeten krijgen? 
Het is wel een toffe wedstrijd, al had Twente het allang af moeten maken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mijn vingers al helemaal kapot gebeten. Hele spannende wedstrijd. Twente 2e helft beter, maar Ajax krijgt soms ook zijn kansjes. Laatste pass gaat elke keer verkeerd. Come on Ajax!!!!!!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Twente had het allang af moeten maken, best wat kansen gehad en veel dreigender. Ondanks dat kan het alle kanten uit. Hoop wel Twente.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Tsja, lat en paal... beide 2 gigantische kansen dus wat dat betreft..
Maak daar 3 van, Ajax veel beter nu.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ajax is op dit moment inderdaad veel beter. Jammer dat ze hem niet hebben gemaakt...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Je mept iemand in het gezicht en krijgt de vrijetrap
Vies, smerig, onterecht.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Je kan zeggen wat je wilt, maar Blom beslist hier gewoon de wedstrijd. Als er iemand een vrije trap had moeten hebben was het Vertonghen. Slecht verdedigd daarna wel, natuurlijk. Qua spelbeeld is de overwinning terecht, maar wel zuur zo. Als Twente volgende week iets scherper is verlies je gewoon met 1-3, 1-4. Een 2-0 voorsprong mag je gewoon nooit meer weggeven, maar dan zie je dat Ajax nog lang - na jaren - geen volwassen, stabiele ploeg is.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Je mept iemand in het gezicht en krijgt de vrijetrap
Vies, smerig, onterecht.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Blom beslist de wedstrijd. Janssen had trouwens ook nog rood moeten hebben, hij sloeg Sulejmani in zijn gezicht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Terechte winnaar. Twente was veel sterker. Enkel dankzij Vermeer en wat flinke missers van Twente heeft Ajax uberhaupt de verlenging gehaald. Twente zal volgende week ook met veel vertrouwen naar de Arena kunnen afreizen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van Vermeer. Zonder hem was het na 90 minuten al over uit en geweest voor onze hoofdstedelijke vrienden.
Hoe dan ook, echt een prachtige wedstrijd. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
In ieder geval een schitterende finale met een fantastische sfeer aan beide kanten, hulde!
Twente veel kansen, Ajax de paal en lat en wat reddingen van die oude Boschker. Ik heb toch veel vertrouwen gekregen na deze pot dat we het kampioenschap thuis gaan pakken.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Terechte winnaar. Twente was veel sterker. Enkel dankzij Vermeer en wat flinke missers van Twente heeft Ajax uberhaupt de verlenging gehaald. Twente zal volgende week ook met veel vertrouwen naar de Arena kunnen afreizen.

Waar heb jij naar zitten kijken? Ajax domineerde heel de verlenging en ook de tweede helft (eerste helft heb ik niet gezien). Heel de verlenging ben je beter, krijg je de betere kansen en dan krijg je uit een onterechte vrije trap de goal tegen. Die homo Janko slaat Vertonghen gewoon tegen zijn gezicht, maarja ze mogen deze van mij hebben. Volgende week zal de wraak zoet zijn. Geheel onterecht deze winst van Twente, geheel onterecht.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Twente terechte winnaar, al had Ajax ook gewoon een paar prima kansen. Vermeer onderscheide zich wel, goed gekeept. Ook wel een erg goede sfeer zag ik vanuit de tv. Die camera die begon te schudden door het gespring van de Twente supporters is natuulijk geweldig.
Slecht verdedigd door Alderweireld bij die vrije trap ook.
Ajax zou het niet eens verdiend hebben, nadat je een 2-0 voorsprong weg geeft.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
dat we het kampioenschap thuis gaan pakken.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3027 stemmen
Ook al was die vrije trap onterecht, Twente heeft gewoon verdiend gewonnen. En Janko staat natuurlijk ook veel te vrij. Proficiat Twente, nu het kampioenschap nog.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.