• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.206 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.523 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Snap echt niet dat mensen zeggen dat die beker ze niks boeit, zowel als voetballer als supporter wil je toch dat je alles wint wat je kunt winnen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ach die beker, ik win volgende week nog liever de toss dan morgen de beker (bij wijze van). Wat dingetjes uitproberen, vrijuit voetballen, geen kaarten pakken en niet tot het gaatje gaan. Dat is het belangrijkste.

Dit vind ik ook weer een instelling van niks. Ja, de titel boven alles maar uiteindelijk is de beker wel een prijs en sowieso moet je als Ajax zijnde gewoon geen finales verliezen. Da's altijd teleurstellend. Enige wat ik met je eens ben: geen kaarten pakken. Geen doorgebroken spelers neerhalen en rood krijgen. Maar verder wel vol voor de winst gaan natuurlijk.

Daarnaast zitten er 12.000 Ajacieden die graag de bekerwinst willen zien, inclusief ook miljoenen Ajaxminded tv kijkers.

PS: AC Milan is landskampioen geworden

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Fantastisch trouwens, Van Bommel heeft nu zijn 8e landstitel binnen verdeeld over maar liefst 4 landen, Nederland, Spanje, Duitsland & Italie! Hij staat nu op eenzame hoogte, weliswaar is deze laatste titel niet door een geheel seizoen spelen binnen gehaald, maar toch, hij heeft nog een aantal wedstrijden meegepakt, o.a. de beslissende pot vandaag.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Blijf het onbegrijpelijk vinden dat-ie weg moest bij Bayern.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ultradefensieve Mourinho is ook weer bezig geweest.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

AC Milan is ook weer eens kampioen. Net zoals Ajax was 2004 de laatste keer. Misschien is dit dus een voorbode.

De beker interesseert me echt geen reet. Van mij part komen ze opdagen met de A1 selectie.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Hoewel Urby Emanuelson de kampioenswedstrijd van AC Milan vanaf de tribune volgde, moet zijn werkgever 750 duizend euro overmaken aan Ajax.

De Milanese club nam hem in de winterstop over voor een bedrag van 1,7 miljoen euro. Contractueel werd vastgelegd, dat bij het behalen van de landstitel daar nog 7,5 ton bij zou komen. Na de doelpuntloze remise bij AS Roma moeten de Rossoneri die bepaling nu naleven

.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Meevaller, misschien willen ze hem in plaats van die 7,5 ton ook wel weer gratis bij ons afleveren in de zomer.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Matchday! Op naar Amsterdam om vervolgens richting Rotterdam te gaan. 3 uur voor de wedstrijd aanwezig of zo AFCA!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Come On Fc Twente

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Lekker bekeren strakkies. Op naar de kuip.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Vascago schreef:

(embed)

Come On Fc Twente

tjee en dat al voor de beker. Best een mooi gezicht en kun je nagaan als ze volgende week op weg gaan.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Gelukkig zijn we nog niet zo verwent dat de beker niet meer als een hoofdprijs wordt gezien. Hopelijk komt dat ooit nog als wij de prijzenkast ook zo vol hebben staan dat de beker niet meer zo belangrijk is Aan de andere kant hoop ik dat het nooit went en het altijd mooi blijft ook al win je er 20 achter elkaar

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

(afbeelding)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wie geit?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Zwaar jaloers op Twente en Ajax, wat was ik vandaag graag naar Rotterdam gegaan.

De uitslag zou me verder worst wezen, gewoon erg gaaf om er bij te zijn.

Enfin, CR9 was weer eens de held gister. .

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Krijg net een berichtje van een kameraad van me: Net de snelweg op. Al aardig lam

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ultradefensieve Mourinho is ook weer bezig geweest.

Knap zeg dat de potjes die er niet meer toe doen en die niet tegen de enige echt goede ploeg buiten Real Madrid is ruim gewonnen worden!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

Krijg net een berichtje van een kameraad van me: Net de snelweg op. Al aardig lam

Hopelijk is hij niet de buschauffeur

PS: Waarom ga je zelf niet? Jij leek me wel het type dat zoiets niet over zou slaan

PS: Vertonghen gaat jullie vandaag weer vernederen!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hopelijk is hij niet de buschauffeur

PS: Waarom ga je zelf niet? Jij leek me wel het type dat zoiets niet over zou slaan

PS: Vertonghen gaat jullie vandaag weer vernederen!

(embed)

Omdat ik er na 2 jaar geleden helemaal klaar mee was. Op de terugweg uren in die kuttrein vastgezeten. Heb besloten om dat nooit weer te doen. En ik dacht dat het nu weer verplichte combi was, maar die kameraad van me (+ nog 1) zijn met een gehuurd busje vanuit Holten erheen. Volgens mij moeten ze wel langs een afgesproken verzamelpunt, maar mogen ze verder wel alles. Dat had ik dan misschien ook nog wel gewild. Maar nu ga ik vanmiddag lekker met een stel kameraden in de kroeg kijken. Echt bier erbij. Uiteraard met dit weer ook een lekker witbiertje. Daar was ik vorige keer ook helemaal ziek van. Warm weer en lauw nepbier.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Omdat ik er na 2 jaar geleden helemaal klaar mee was. Op de terugweg uren in die kuttrein vastgezeten. Heb besloten om dat nooit weer te doen. En ik dacht dat het nu weer verplichte combi was, maar die kameraad van me (+ nog 1) zijn met een gehuurd busje vanuit Holten erheen. Volgens mij moeten ze wel langs een afgesproken verzamelpunt, maar mogen ze verder wel alles. Dat had ik dan misschien ook nog wel gewild. Maar nu ga ik vanmiddag lekker met een stel kameraden in de kroeg kijken. Echt bier erbij. Uiteraard met dit weer ook een lekker witbiertje. Daar was ik vorige keer ook helemaal ziek van. Warm weer en lauw nepbier.

Ik snap je punt, dat had ik ook. Gister ook al gepost dat ik bij Ajax-AZ was, echt een enorm lange reis heen en terug en dat staat tegen. Nu lekker kalm aan doen en met een BBQ en bier met vrienden kijken, ook leuk.

Als je er zelf heen mag rijden, dan is het echt vele malen fijner. Misschien zou de KNVB eens een nieuw stadion moeten bouwen, speciaal voor de bekerfinale (en de halve finales zoals men in Engeland ook doet), de Cruijffschaal en interlands. Lijkt me best wel een goed idee.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Tsja, maar moet je kijken wat dat kost. Wembley wordt ook nog voor andere doeleinden gebruikt. In NL krijg je dat nooit meer voor elkaar. De Kuip, Gelredome en De Goffert hebben samen al genoeg concerten. En om een heel stadion te bouwen puur voor de bekerfinale en de Fruitschaal kan toch nooit. Wie gaat dat exploiteren dan?

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Hopelijk wordt het een mooie pot straks.. kan niet anders lijkt me. Op unibet gaan een paar tientjes op Twente

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

$pecial schreef:

Hopelijk wordt het een mooie pot straks.. kan niet anders lijkt me. Op unibet gaan een paar tientjes op Twente

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

Tsja, maar moet je kijken wat dat kost. Wembley wordt ook nog voor andere doeleinden gebruikt. In NL krijg je dat nooit meer voor elkaar. De Kuip, Gelredome en De Goffert hebben samen al genoeg concerten. En om een heel stadion te bouwen puur voor de bekerfinale en de Fruitschaal kan toch nooit. Wie gaat dat exploiteren dan?

Het zal ook niet haalbaar zijn, maar het zou wel een mooi streven zijn.

Anyway, fijne wedstrijd straks! Moge de beste winnen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Jij ook. Zuip ze

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Komt goed

Verdriet verdrinken of overwinningsbiertjes, het wordt toch wel 1 van de 2

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

$pecial schreef:

Zonde van die tientjes man ..

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ik ga ook maar vast de stad in. Heb er zin in. Laterzzzzz

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.