- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Drogredenen als je het mij vraagt, maar oké
Belangrijkste reden is dat ik alle drukte niet de moeite vind voor een potje in de beker 
Ga de 15e wel naar Amsterdam toe.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik heb geen kaartje kunnen bemachtigen maar ik wil wel de 15e naar Amsterdam toegaan. Laten ze die wedstrijd dan op een groot scherm zien? Bijvoorbeeld op het Museum plein ofsow? Want daar vind toch de eventuele huldiging plaats.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mag het hopen, want anders sta ik daar ook voor jan lul. Maar er zullen genoeg mogelijkheden om te kijken zijn denk ik. Maar ik hou Ajax Showtime van de week wel in de gaten. Dan merk je het vast wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voor de Ajax haters, onze satellietclub Almere is vanavond gedegradeerd 
RKC trouwens kampioen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vind de beker ook niet enorm boeiend. In 2003, 2006, 2007 en 2011 ook al gewonnen...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
2010 dan. Maar 2011 kunnen we zondagavond daarbij voegen ja 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zwolle stelletje niksnutten. 13 punten voorsprong uit handen geven, dan is er mentaal toch iets geknakt in de winterperiode.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Mag het hopen, want anders sta ik daar ook voor jan lul. Maar er zullen genoeg mogelijkheden om te kijken zijn denk ik. Maar ik hou Ajax Showtime van de week wel in de gaten. Dan merk je het vast wel.
Supportershome is ook een bere gezellig alternatief natuurlijk. Zit je ook lekker dicht bij de actie 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zelfs Ruud Gullit spreekt eens wijze woorden:
Voetbalzone - Gullit: 'Real Madrid heeft het slechte karma naar zich toegetrokken'

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Kijk ik een keer geen VI, valt het niet terug te vinden op RTL gemist. Niks vanaf 4 uur gistermiddag, rukzooi 
Frenetic
-
- 203 berichten
- 1425 stemmen
VVV blijft wel in Eredivisie denk ik.
Zwolle heeft het uit handen gegeven.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Mensen in de omgeving van Rotterdam die morgen met de auto willen reizen om hun moeke te bezoeken, pas op voor filevorming he
Er komen 120 bussen(+5 treinen) uit Amsterdam en +/- 250 bussen uit de omgeving van Enschede.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Bayern heeft met 8-1 gewonnen van St. Pauli. Ben benieuwd hoe Louis hierover denkt
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Denk dat Bayern Munchen II volgend jaar promoveert naar de 2. Bundesliga 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat denkt men hier over de bekerfinale van morgen?
Ik zeg 2-1 voor Ajax na verlenging. Sulejmani en Eriksen scoren.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Op verschillende bruggen op de snelweg onderweg naar Rotterdam is de spelersbus van Twente verrast door Twente supporters, die zowel vuurwerk afstaken en aanmoedigden, voor de bekerfinale morgen.
Ikweet niet wat het gaat worden morgen,beetje rare wedstrijd.
Tellen de kaarten mee in de kampioenswedstrijd ?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Directe rode kaarten tellen mee ja, dus die moet je niet pakken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, 1-8. Wat ging daar mis vandaag? 
Op voetbalgebied beleef je maar een matig jaar.
Madrid achter Barca in de competitie en CL, St Pauli eruit, geen play offs voor NEC en wie weet pakt Ajax nog wel de dubbel 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Wel de topscorer in huis (althans, daar ga je vanuit...) met een recordaantal doelpunten voor NEC 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Ja, alleen Napoli brengt voor mij nog wat licht in de duisternis.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Wat denkt men hier over de bekerfinale van morgen?
Ik zeg 2-1 voor Ajax na verlenging. Sulejmani en Eriksen scoren.
Liever geen verlenging
Doe maar 1-2 in reguliere speeltijd.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik denk dat de prijzen zullen worden verdeeld . wie de beker wint, wordt geen kampioen.
Dan mag Ajax de beker winnen. 
Denk 1-1. De verlenging zal uitwijzen wie er wint.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Pff wat een gek die speler van Blackpool. Denk dat Bale zijn been heeft gebroken
.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ja, alleen Napoli brengt voor mij nog wat licht in de duisternis.
Hopelijk blijft dat zo 
Al maakt het me morgen niet echt uit of je tevreden bent of niet. Ik hoop in ieder geval dat dat 15 mei niet het geval is, dat je blij bent 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Liever geen verlenging
Doe maar 1-2 in reguliere speeltijd.
Ach die beker, ik win volgende week nog liever de toss dan morgen de beker (bij wijze van). Wat dingetjes uitproberen, vrijuit voetballen, geen kaarten pakken en niet tot het gaatje gaan. Dat is het belangrijkste.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik moet zeggen dat ik niet depressief wordt van een verlies, maar zo denigrerend ben ik ook weer niet. Genoeg die hard fans die wel de reis maken en gewoon wel achter hun clubbie staan. Ik hoop gewoon echt dat we ook winnen morgen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En als we verliezen dan maar heel dik, zodat Ajax alles op alles gaat zetten op 15 mei om revanche te nemen. Als we morgen dik winnen gaan we er misschien te makkelijk over denken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.