• 17.381 nieuwsartikelen
  • 182.626 films
  • 12.578 series
  • 34.818 seizoenen
  • 657.948 acteurs
  • 200.528 gebruikers
  • 9.472.685 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

kos

• 46819 berichten
  • 8944 stemmen

In navolging van Otherfool ook een klein eredivisie elftal van het seizoen:

------------------------------------Ten Rouwelaar----------------------------

----------------- Bovenberg-------- Granqvist----------- Stenman------------

----------- Eriksen --------- Zimling ----------- Theo Janssen --------Tadic------

------------ Junker --------------- Vleminckx------------------ Dszudszak -----------

kos

• 46819 berichten
  • 8944 stemmen

En wij hebben met Koolwijk de eerste aankoop voor volgend seizoen binnen.

Ben er wel blij mee, lijkt me prima vervanger voor Sibum, al is het wel een heel ander type denk ik.

Zou graag nog zien dat er voor Schone gecasht wordt en ze er Roorda of zo voor terughalen. .

En de bevestiging dat Zimling nog een seizoen blijft, dat is ook nog niet zeker. Dan hebben we alweer een prima basis denk ik.

Als vervanger voor de Vleem lijkt Boymans me wel wat.

Dan schijnt Babos nog weg te willen om ergens te willen spelen. Dat is jammer maar begrijpelijk.

Misschien dat Gentenaar nog een jaartje bij ons op de bank wil zitten .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goede aankoop ja .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

------------------------------------Ten Rouwelaar----------------------------

. Aardige keeper hoor, maar met 60 doelpunten om je oren (waarmee je maar net VVV, Excelsior en Willem2 achter je houdt) verdien je het niet om op doel te staan in dit elftal. Dan laat een Stekelenburg of Michailov toch wel wat beter vliegwerk zien.

------------------------------ Stekelenburg----------------------------

----- Narsingh --- Granqvist ---------------- Vertonghen ------------- (geen idee)

------------------- Roorda ---------- Brama ---------- Janssen

----- de Jong(twente) --------- Vleminckx ----------- Doedelzak.

Linksback is zeer pover, vul maar in.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1600 stemmen

De zaak tegen Ajax ( TV beelden van Feyenoord in de Arena ) is geseponeerd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gerechtigheid.

kos

• 46819 berichten
  • 8944 stemmen

Narsingh als rechtsback .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lachen ja. Sulejmani op goal doen dan?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

kos schreef:

Voor NEC een prima aankoop, al vind ik het geen geweldige voetballer. Wordt nogal overdreven opgehemeld. Bij Feyenoord zou hij geen speeltijd krijgen, tenminste, als er genoeg middenvelders overblijven.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

kos schreef:

Waar vind ik die terug? Ben wel benieuwd. Heb 10 pagina's teruggebladerd, maar kon het niet vinden... heb trouwens nog met Koblenko gestudeerd. 10 jaar geleden ofzo zag ze er echt niet zo lekker uit.

Anyway, mijn elftal van het seizoen

------------------Stekelenburg---------------------

De Fauw - Granqvist - Douglas - Stenman

Eriksen ---------- Janssen -------------- Tadic

Verhoek ---------- Bulykin -------- Dzsudszak

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Materny schreef:

. Aardige keeper hoor, maar met 60 doelpunten om je oren (waarmee je maar net VVV, Excelsior en Willem2 achter je houdt) verdien je het niet om op doel te staan in dit elftal.

Nee, Narsingh als rechtsback is een logische keuze. Die speelt altijd als vleugelaanvaller.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Typisch gevalletje "door de mand vallen".

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Vooral zijn assist op Roorda dit weekend was al geniaal en getuigt van inzicht. Ik heb hem niet zo vaak zien spelen, maar als hij vaker dit soort passjes geeft, dan gaan jullie er nog veel plezier aan beleven.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1600 stemmen

Ajax heeft met Boerrigter een akkoord bereikt en het is alleen nog een kwestie van tijd dat hij komt. Ajax heeft ook 2 mil. geboden op sigthorsson, AZ wil het dubbele. Dus die komt ook naar Ajax.

En ze hebben een nieuw jong talent weten binnen te halen genaamd Serero van Ajax Cape town

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Geen Dost dus?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

AZ wil 5 miljoen voor Sigthorsson. Dus daar zit nog een aardig gat tussen. AZ moet ook vasthouden aan dat bedrag, omdat er genoeg belangstelling is. En anders zullen ze nog veel plezier aan 'm beleven.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1600 stemmen

Nee gelukkig geen Dost. AZ kan zoveel willen. Zodra Ajax aanklopt vragen ze altijd de hoofdprijs. Ze moeten niet vergeten dat Sigthorsson zelf naar Ajax wil. Ik denk dat als Ajax een volgend bod uitbrengt van 3,5 miljoen dat AZ daar akkoord mee gaat. Of wat misschien ook kan is El ham bij de deal betrekken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Typisch gevalletje "door de mand vallen".

Really. Is dat zo funny? Ik zie in hem best een speler die op die positie uit de voeten kan. Dat een coach besluit om hem rechtsbuiten neer te planten (waar hij misschien ook het beste uit de voeten kan) is zijn goed recht. Moet namelijk zeggen dat de rechtsbacks van de topclubs sowieso geen recht van spreken hebben dit jaar om in het elftal van het jaar te komen (vd Wiel, Manolevje, Rosales..... zwak seizoen alle 3). Ik zie Narsingh best de als de hoer van de rechterflank a lá Urby of Pranjic.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1600 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Really. Is dat zo funny? Ik zie in hem best een speler die op die positie uit de voeten kan. Dat een coach besluit om hem rechtsbuiten neer te planten (waar hij misschien ook het beste uit de voeten kan) is zijn goed recht. Moet namelijk zeggen dat de rechtsbacks van de topclubs sowieso geen recht van spreken hebben dit jaar om in het elftal van het jaar te komen (vd Wiel, Manolevje, Rosales..... zwak seizoen alle 3). Ik zie Narsingh best de als de hoer van de rechterflank a lá Urby of Pranjic.

Het ging toch om het elftal van het jaar? Hij heeft zichzelf nog nooit bewezen op die positie, dus is het wel een beetje vreemd om hem op die positie in het elftal van het jaar te zetten. Maar neemt niet weg dat het best wel eens een goede RB kan zijn.

kos

• 46819 berichten
  • 8944 stemmen

Ik heb op zich liever een rechtsback die kan verdedigen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Met die redenatie kan ik Stekelenburg ook wel in de spits zetten, want zo'n goed seizoen draaien Bulykin, Vlemmnickx, Junker, etc. nooit meer. En hij is maar mooi 1m98 dus potentie zat!

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4164 stemmen

En ik een keeper die kan keepen. Toch raar dat je Vermeer afbrandt en die wisselvallige keeper Ten Rouwelaar in jouw elftal zet. Die kan er echt niet meer van hoor

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Hmm, zonder Ten Rouwelaar was NAC wel wat lager geëindigd. Degelijke keeper wel. Maar niet zo goed als Steek, Vorm of Vermeer.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

herman78 schreef:

(quote)
Waar vind ik die terug? Ben wel benieuwd.

Gelukkig ben ik er een meester in oude posts terug te halen

otherfool schreef:

Ik heb ook alvast een teampje van het jaar opgesteld, ter lering ende vermaeck:

-----------Stekelenburg

De Fauw - Granqvist - Stenman

Toornstra - Janssen - Overtoom - Jansen

Verhoek - Matavz - Dzsudzsak

Bank:

Tyton

De Vrij

Brama

Tadic

Bulykin

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4164 stemmen

Toch grappig dat nu al een paar jaar de verdediging van Ajax het minst gepasseerd is, maar niemand vind ze "goed".

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Als je Heerenveen 8x van 3 meter afstand op goal laat koppen maar ze gaan er allemaal niet in, ben je inderdaad weinig gepasseerd, maar niet goed.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4164 stemmen

Tsjah, het gaat natuurlijk niet om 1 wedstrijd. Het gaat over een heel seizoen. Net zoals vorig jaar. Zoals je dat zelf natuurlijk ook altijd zo mooi zegt Ik vind het wel wat zeggen i.i.g.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ajax krijgt nou ook weer niet dermate weinig goals tegen dat je die verdediging moet prijzen.

otherfool schreef:

(quote)

Gelukkig ben ik er een meester in oude posts terug te halen

(quote)

Ah, Toornstra, helemaal niet aangedacht, maar dat is een heerlijke speler inderdaad.

Grappig dat jij ook De Fauw hebt.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3315 stemmen

Altijd leuk, een teampje samenstellen.

------------------ Stekelenburg ------------------

vd Wiel/Rosales - Douglas - Vertonghen - Pieters

Brama ---------- Eriksen ---------- Janssen

Verhoek --------- Matavz --------- Dzsudzsak

Bank: Vorm, Granqvist, Stenman, Strootman, Mertens, Lens, Vleminckx/Luuk de Jong

Welke rechtsback het wordt is me om het even. Van beide ben ik geen fan, maar je moet wat, bij gebrek aan beter.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

herman78 schreef:

Ajax krijgt nou ook weer niet dermate weinig goals tegen dat je die verdediging moet prijzen.

Ajax krijgt al voor het 2e seizoen op rij duidelijk de minste tegengoals. Dat is gewoon een knappe prestatie.

Lachwekkend ook dat er hier door sommigen een andere keeper als Stekelenburg wordt genoemd in het elftal van het jaar. Als er 1 ruim boven de rest weer uitstak...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.