- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Dus het is tegenwoordig al niet meer goed genoeg om goede doelen te steunen, maar rep_robert wil dat je het ook nog anoniem doet... Anders heeft het de schijn van zelfverbetering?
Dat is wel erg overdreven zeg.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Geloven jullie maar heilig in de oprechtheid van de UEFA, ik weet wel beter van die zakkenvullers 
Overigens een reactie van Barca op Real Madrid met hun filmpjes hehe. Heerlijke arrogantie, lekker vernederend antwoord ook hehe. En bovenal, lekker pro Barcelona
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Opvallend: Nuri Sahin naar Real Madrid.
Pardon?
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Brandts wil Rutten ook komend jaar als PSV coach

rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Pardon?
http://www.vi.nl/Nieuws-item/199773/Real-Madrid-heeft-akkoord-over-transfer-van-Sahin.htm
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Zozo, als ik Gijp en Derksen moet geloven wordt het appeltje eitje voor Twente tegen Ajax.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Hmm, blundertje van Siem de Jong en Ebecilio. Foto's van nieuwe shirt op hun Twitter gezet. Vaag dat ze daar zomaar mee rondlopen door Amsterdam heen blijkbaar.

Hoog Man City gehalte.
Edit:
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/199773/Real-Madrid-heeft-akkoord-over-transfer-van-Sahin.htm
Dat is wel bijzonder goed nieuws. Stond zeer hoog op mijn verlanglijstje
.
Goed gezien van Valdano.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Zozo, als ik Gijp en Derksen moet geloven wordt het appeltje eitje voor Twente tegen Ajax.
Hehe Derksen noemde PSV het hele jaar de nieuwe kampioen, paar weken terug plots Ajax en nu Twente.
Of we dat serieus moeten nemen...
Het Orakel van Lienden denkt Ajax als nr 1 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3629 stemmen
Vind het nou niet bepaald een mooi tenue. Enige wat ik wel heel erg mooi vind zijn die 2 !!! sterretjes op de borst 
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Imbecilio kijkt anders wel zo van 'sodemieter op met je camera'
.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Ja, maar die zitten er al jaren niet standaard bij. Die moet je erop laten drukken. De sterren kunnen er niet van tevoren in geborduurd worden omdat we elk jaar tot aan de laatste match vh seizoen mee doen voor de titel. Dan zijn die shirts al in de verkoop. Beetje jammer 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Ik niet, ik heb dan ook nog alleen nog shirts zonder sterretjes 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3629 stemmen
Ik hoop dat ze nog lekker 20 jaar rond blijven huppelen met 2 sterretjes op de borst 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Feher. Dan ook nog verbaasd kijken, als hij rood krijgt.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Vind het nou niet bepaald een mooi tenue. Enige wat ik wel heel erg mooi vind zijn die 2 !!! sterretjes op de borst
Over 2 weken passen ze het tenue aan, dan komt er een derde ster bij 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3629 stemmen
Je zou als club ook een paar weken of maanden kunnen wachten en het nieuwe shirt pas tijdens de open dag in juni of juli in omloop kunnen gooien. Dit lijkt me onnodig kosten met zich mee brengen mochten ze het moeten aanpassen.
Maar blijkbaar hebben ze bij Ajax een vooruitziende blik 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Prachtige beelden bij Holland Sport voor otherfool: Van Marwijk die het doodzonde vindt dat Mourinho zo laf verdedigend speelt en niet van het eigen voetbal uitgaat. 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Dooie boel met Hansie Hansie. Volgens mij heeft hij de vorige keer een draai om de oren gehad, want hij doet niks geks meer, praat niet meer luid en roept geen domme dingen. 
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Gatverdamme die Busquets. Die overleeft woensdag niet denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
2 mei 2011 Ajax.nl
Ajax heeft besloten geen huldiging te organiseren indien zondag de finale van het KNVB Bekertoernooi wordt gewonnen, zo meldt de club op de officiele website. Trainer Frank de Boer en de spelersgroep willen zich direct na de finale volledig focussen op het slot van de Eredivisie. De club vraagt om begrip van de Ajax-fans.
Begrijpelijk, maar een klein feestje die avond had toch wel gekund lijkt me? Maar wel goed dat de focus vooral op 15 mei ligt. Denk dat de supporters hier zeker begrip voor hebben.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Gatverdamme die Busquets. Die overleeft woensdag niet denk ik.
Gaat iemand van Real Busquets voor aap zetten dan? 
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Deze beelden passen wel bij dat typisch achterbakse Barca elftal. Achter je handje stiekem racistische tekstjes roepen
. Gewoon doormidden trappen dat soort volk
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Liefst in de 1e 5 minuten of zo dan. 6-0 voor Barca lijkt me ook wel wat.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Feher. Dan ook nog verbaasd kijken, als hij rood krijgt.
als laatste actie in je loopbaan 10 seconden te laat aan komen glijden 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Deze beelden passen wel bij dat typisch achterbakse Barca elftal. Achter je handje stiekem racistische tekstjes roepen
. Gewoon doormidden trappen dat soort volk
.
Je weet dat de harde kern van Madrid zelf zwaar racistisch is?
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3451 stemmen
Abidal zit in elk geval weer bij de selectie. Respect! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Is het een beetje een leuke aflevering van VI?
En is weet iemand hoelang het na de uitzending duurt om het terug te kijken bij uitzending gemist ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.