- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Is het een beetje een leuke aflevering van VI?
En is weet iemand hoelang het na de uitzending duurt om het terug te kijken bij uitzending gemist ?
Half uurtje na de uitzending staat VI vaak wel op RTL gemist.
En het is wel een leuke aflevering ja. Geen cabaret met Hans, het is vrij inhoudelijk en op niveau. Tussendoor wel genoeg humor.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Deze beelden passen wel bij dat typisch achterbakse Barca elftal. Achter je handje stiekem racistische tekstjes roepen
. Gewoon doormidden trappen dat soort volk
.
Kijk dat filmpje bovenaan deze pagina anders even. Zie je wat smerige, onbestrafte tackles van Real. Vind ik vele malen erger
Vies, smerig Rot Madrid
Boontje komt om z'n loontje. Je zou is een keer in de spiegel kijken met dat walgelijke elftalletje van je.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Je weet dat de harde kern van Madrid zelf zwaar racistisch is?
+ 200000 kudos
Keiharde fail van kos hahahaha
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Kijk dat filmpje bovenaan deze pagina anders even. Zie je wat smerige, onbestrafte tackles van Real. Vind ik vele malen erger
Vies, smerig Rot Madrid
Boontje komt om z'n loontje. Je zou is een keer in de spiegel kijken met dat walgelijke elftalletje van je.
Nou, ongeacht het smerige spel van Madrid vind ik iemand discrimineren gewoon walgelijk. Als blijkt dat Busquets dit echt heeft geroepen, gewoon 5 CL duels schorsen.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Nou, ongeacht het smerige spel van Madrid vind ik iemand discrimineren gewoon walgelijk. Als blijkt dat Busquets dit echt heeft geroepen, gewoon 5 CL duels schorsen.
Hier dan weer 200 kudos eraf. Als je iemand uit scheld is het gelijk discriminatie
Schelden is schelden lijkt me. Schelden is namelijk altijd fout en altijd kwetsend.
Of vind je wat Materazzi tegen Zidane zei wel kunnen over zijn moeder, of die ene ziekte met een K? Elke voetballer doet dat A&L, puur hypocriet filmpje van Real dat ze nu opeens zo'n filmpje online zetten.
Ik vind het altijd zo triest dat je met een paar dingen wel mag schelden, maar over andere dingen doen mensen zo scheinheilig dat het verboden zou moeten worden. Daarnaast, ik zeg zo vaak aap tegen mijn vrienden. Nou, wat erg hoor 
schram101
-
- 16743 berichten
- 2362 stemmen
Hier dan weer 200 kudos eraf. Als je iemand uit scheld is het gelijk discriminatie
Schelden is schelden lijkt me. Schelden is namelijk altijd fout en altijd kwetsend.
Of vind je wat Materazzi tegen Zidane zei wel kunnen over zijn moeder, of die ene ziekte met een K? Elke voetballer doet dat A&L, puur hypocriet filmpje van Real dat ze nu opeens zo'n filmpje online zetten.
Ik vind het altijd zo triest dat je met een paar dingen wel mag schelden, maar over andere dingen doen mensen zo scheinheilig dat het verboden zou moeten worden.
Tja, jij kan dat triest vinden maar zo zijn nou eenmaal de regels. Ik vind 120km/h ook vrij triest maar als ik twintig km harder rijdt, krijg ik ook gewoon een (dikke) boete.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind het altijd zo triest dat je met een paar dingen wel mag schelden, maar over andere dingen doen mensen zo scheinheilig dat het verboden zou moeten worden.
190.000 kuddos is ook leuk 
Er is een verschil tussen schelden en discrimineren he. Wat Materazzi deed was schelden. Vervelend, maar niet belangrijk. Iemand aap noemen omdat hij een donkere jongen is is discriminatie en dat vind ik echt kwalijk.
Overigens ben ik het wel met je eens dat het erg kleingeestig van Real is om al een week lang over alles te huilen. Accepteer de nederlaag eens en probeer het morgen goed te maken. Ik voorspel een veldslag, heb er nu al zin in 
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Ja, vertel mij wat
.
What the hell heeft dat te maken met wat spelers in het veld doen?
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
190.000 kuddos is ook leuk 
Er is een verschil tussen schelden en discrimineren he. Wat Materazzi deed was schelden. Vervelend, maar niet belangrijk. Iemand aap noemen omdat hij een donkere jongen is is discriminatie en dat vind ik echt kwalijk.
Overigens ben ik het wel met je eens dat het erg kleingeestig van Real is om al een week lang over alles te huilen. Accepteer de nederlaag eens en probeer het morgen goed te maken. Ik voorspel een veldslag, heb er nu al zin in
Ik zou het persoonlijk erger vinden als iemand mijn moeder of zus een vieze hoer zou noemen dan wanneer iemand aap tegen mij zegt
"Discrimineren" is lang niet altijd zo erg als andere scheldwoorden i.m.o.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heel Spanje is enorm rasictisch, dus dat verbaasd me niets.
schram101
-
- 16743 berichten
- 2362 stemmen
Ja, vertel mij wat
.
Precies! 200000000 kudos voor Kos! YEaaah!
Wat een kinderachtig gedoe zeg, met je kudo's....
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Die fuck Barends, die de Jong saaie mennekes en Frank zn Broer zijn totaal onboeiend maar die Koblenko, ubergeil 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Inderdaad, denken allemaal extreem rechts en nationalistisch. Snap dat veroordelen van Madrid niet, terwijl zij zelf een extreem rechtse aanhang hebben.
@kos
Dat bedoelt A&L overigens ook kos
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Ja, vertel mij wat
.
Dat het krom is dat je het nu uitgebreid van Barca zit te veroordelen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3451 stemmen
maar die Koblenko, ubergeil
Gaat weer lekker over voetbal ook zo te horen...
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Ik zou het persoonlijk erger vinden als iemand mijn moeder of zus een vieze hoer zou noemen dan wanneer iemand aap tegen mij zegt
"Discrimineren" is lang niet altijd zo erg als andere scheldwoorden i.m.o.
Jij bent blank, dus aap doet je niks. Maar als je donker was dan had je dit niet leuk gevonden. Het is gewoon fout iemand op huidskleur te beledigen als dit echt gemeen bedoeld is.
PS: Robert, je moeder is een oer! Met een -b- 
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Die cameraman snapt er niks van, zakken met die camera ! 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Die fuck Barends, die de Jong saaie mennekes en Frank zn Broer zijn totaal onboeiend maar die Koblenko, ubergeil
Frank? Effe naar de opticien gaan kossie! 
Die cameraman snapt er niks van, zakken met die camera !
Precies wat ik ook dacht!
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Dat het krom is dat je het nu uitgebreid van Barca zit te veroordelen.
Deze domheid gaat mn pet een beetje te boven, sorry.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Jij bent blank, dus aap doet je niks. Maar als je donker was dan had je dit niet leuk gevonden. Het is gewoon fout iemand op huidskleur te beledigen als dit echt gemeen bedoeld is.
PS: Robert, je moeder is een oer! Met een -b-
Denk dat je in veel van die zuiderlijke culturen ook beter niet met iemands moeder kan spotten hoor 
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Volgens mij is het toch echt Frank zn Broer
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Deze domheid gaat mn pet een beetje te boven, sorry.

Volgens mij ben jij de enige die jouw eigen persoontje op dit moment niet dom vindt. Die selectieve verontwaardiging van jou de hele tijd is zum kotsen 
Vind je het zelf nou echt niet raar dat Real Madrid een Barcelona speler veroordeelt terwijl ze zelf een stadion vol van die personen hebben? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Pffffff pijnlijke tv. Voetbalprogramma dat 10 minuten over het vechten thuis gaat. 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Hoe moeilijk is het voor jullie ouders Siem en Luuk
Zeer belangrijke vraag ook
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Haha, effe naar de opticien A&L.
Ook ex-voetballer Ronald de Boer en Victoria Koblenko schuiven aan.

Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
ik heb weggeschakels wat een onmetelijk suf en geflopt programma is het toch met papsie en potsie. Enige reden waarom ze kijkcijfers halen is omdat het over voetbal gaat en iedere keer trap je er weer in dat het wel eens interessant kan worden 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3451 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.