- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
schram101
-
- 16743 berichten
- 2362 stemmen
Niemand gaat hier bepalen voor een ander wat voor woorden hij gebruikt. Doedelzak, Wiel, Steek, Appelvlaai moet allemaal kunnen.
Precies.
En al helemaal niet als je zelf daarna hetzelfde doet
schram101
-
- 16743 berichten
- 2362 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Die webmaster van de Real site heeft het maar druk de laatste week 
Kansloze club is het geworden de laatste 10 jaar zeg.
Ook wel knap dat Real precies kan ontdekken dat er aap, aap is gezegd.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Zucht, telkens als je denkt dat het niet erger kan bij Madrid dan komen ze weer met de overtreffende trap
Wat een komedie club, ik zou me doodschamen. Vooral omdat dit soort flauwekul gewoon op de officiële website staat.
Calimero's.
Ik zou me als supporter zijnde in ieder geval dood en doodschamen. Zal vast wel klachten regenen bij de club van supporters. Dit is losers gedrag van losers. Denk dat de hele wereld op dit moment hoopt dat Real er keihard afgaat morgen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jaloezie van ze straalt er idd vanaf. Begint al langer hoe sneuer te worden. Als Barca zijnde ook gewoon geen aandacht meer aan besteden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Denk niet dat Marcelo lekker heeft geslapen nadat Busquets hem een aapje noemde
Zoiets gaat toch lekker het ene oor in en het ander weer uit...
Behalve bij de huilie huilies van Real, waar het weer opgeblazen wordt.
schram101
-
- 16743 berichten
- 2362 stemmen
Het maakt even niet uit of het kinderachtig is, maar als Sergio hier inderdaad discriminerende teksten spreekt mag een sanctie absoluut niet ontbreken.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Het maakt even niet uit of het kinderachtig is, maar als Sergio hier inderdaad discriminerende teksten spreekt mag een sanctie absoluut niet ontbreken.
Dan nog ga je niet iets insinueren op de officiele website. Dan vraag je netjes de UEFA of ze dit willen onderzoeken op hun beelden.
Real Madrid is echt zichzelf volslagen belachelijk aan het maken 
Heeft Real trouwens al alle aanslagen van hun eigen spelers op Barca spelers in de 3 Clasico's veroordeeld? Echt zeg...
schram101
-
- 16743 berichten
- 2362 stemmen
Dan nog ga je niet iets insinueren op de officiele website. Dan vraag je netjes de UEFA of ze dit willen onderzoeken op hun beelden.
Dat hebben ze toch gedaan? Maar de Uefa (hoe verassend) verwierp de aanklacht.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Onzin man, hier is een week lang naar gezocht en nu hebben ze weer iets gevonden om Barca proberen te naaien. Ze moeten Real kei en keihard straffen voor dit soort opruiende berichtgevingen. Zou me niets verbazen als ze ook deze beelden zouden hebben gemanipuleerd, zijn ze erg goed in de laatste jaren in en rondom Madrid
En nu janken omdat ze elkaar op het veld uitschelden. Nou mensen, dat gebeurt overal en bij iedereen. Dit is keihard calimero gedrag. Busquets zal hoop ik niet geschorst worden 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Jaloezie van ze straalt er idd vanaf. Begint al langer hoe sneuer te worden. Als Barca zijnde ook gewoon geen aandacht meer aan besteden.
Ja, inderdaad. Hele sneue acties waaruit hun ongekende jaloezie op Barcelona wel duidelijk wordt. Eigenlijk best mooi als het niet zo extreem zielig was. Zo'n Alfredo di Stefano, een nette, symphatieke man, moet zich als erelid van Madrid toch helemaal kapotschamen voor wat zijn club hier de laatste week doet?
Real was de laatste pakweg 10 jaar sportief al klein, maar nu zijn ze als club ook wel heel, heel klein geworden.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
En 100% terecht natuurlijk. Ik zou als UEFA zijnde juist Madrid gaan straffen voor dit soort verwerpelijke aanklachten.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6145 stemmen
Zucht, telkens als je denkt dat het niet erger kan bij Madrid dan komen ze weer met de overtreffende trap
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Hoe verrassend? Hoor jij ook bij de groep Madrid huilie huilie's die denkt dat de UEFA expres Real benadeeld? Jij gelooft zeker ook dat dit door UNICEF komt, net als The Pathetic One? 
Als de UEFA het onzin vind dan moet je je erbij neer leggen. Dit komt echt zo vreselijk wanhopig en zielig over.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Dan blijkt ook nog eens dat Real die beelden van de overtreding van Pepe heeft gemanipuleerd, net zoals ze dat deden bij een vermeende buitenspelgoal van Barça. Bij dat doelpunt hadden ze een speler van de tegenpartij weggehaald zodat het leek alsof de aanvaller van Barça buitenspel stond
Te zielig voor woorden dit. Pepe heeft Alves gewoon geraakt, zoals ik al zei.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Heb ook gehoord dat het Wereld Natuur Fonds Al Qaida steunt, die zullen wel teleurgesteld zijn na de berichtgevingen van vandaag 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Heb ook gehoord dat het Wereld Natuur Fonds Al Qaida steunt, die zullen wel teleurgesteld zijn na de berichtgevingen van vandaag
Gokbedrijf Bwin sponsort Madrid en dat merk je. Real heeft gegokt en verloren! 
schram101
-
- 16743 berichten
- 2362 stemmen
Hoe verrassend? Hoor jij ook bij de groep Madrid huilie huilie's die denkt dat de UEFA expres Real benadeeld? Jij gelooft zeker ook dat dit door UNICEF komt, net als The Pathetic One? 
Als de UEFA het onzin vind dan moet je je erbij neer leggen. Dit komt echt zo vreselijk wanhopig en zielig over.
Waar maak je dat nu weer uit op?
En gebruik je alwéér die bijnaam..
Triest hoor..
schram101
-
- 16743 berichten
- 2362 stemmen
Maar stapt echt iedereen nu echt zo over het geen heen dat in het fimpje getoond wordt?
Dit is toch racisme dan of niet? Dit is toch recht tegen die al -ik-weet-niet-hoe-lang-durende campagne van Uefa in van 'Say No To Racism'...?
Of ben ik nou gek?
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Waar maak je dat nu weer uit op?
En gebruik je alwéér die bijnaam..
Triest hoor..
Haha leg me dan eens uit wat je met het cynische ''hoe verrassend'' bedoelde...
En ik blijf de naam van The Pathetic One nog wel even noemen ja. Totdat iedereen hier die man gewoon Mourinho noemt.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Maar stapt echt iedereen nu echt zo over het geen heen dat in het fimpje getoond wordt?
Dit is toch racisme dan of niet? Dit is toch recht tegen die al -ik-weet-niet-hoe-lang-durende campagne van Uefa in van 'Say No To Racism'...?
Of ben ik nou gek?
Ik neem de officiele site van Madrid als neutrale bron nou niet serieus. Als de UEFA zegt dat het niks was, dan geloof ik dat. Als de UEFA het racisme noemt, dan mogen ze hem veroordelen. Maar een ongetwijfeld aangepast filmpje op de Madrid site, die al lekker corrupt het Alves filmpje hebben bewerkt, neem ik niet serieus.
Let op, als het wel racisme is, dan moeten ze die gast lang schorsen.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Of ben ik nou gek?
Sterker nog, ik kots van dit soort berichtgevingen. Ik neem Real Madrid echt niet serieus hoor, kansloos zooitje.
schram101
-
- 16743 berichten
- 2362 stemmen
Haha leg me dan eens uit wat je met het cynische ''hoe verrassend'' bedoelde...
Omdat de Uefa natuurlijk helemaal geen zin heeft zijn vingers te branden aan dit soort discussies. Zodra Rooney Fuck-off roept ( was in de Premier League, klopt) breekt de hel los maar in zo'n situatie als dit (zie ook Adebayor die bejegend werd door fans van Tottenham) hoor je Uefa niet.
En ik blijf de naam van The Pathetic One nog wel even noemen ja. Totdat iedereen hier die man gewoon Mourinho noemt.
Zoals ik al zei druist dit rechtstreeks in tegen je eerder vertelde standpunten over bijnamen.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Spelers die wat naar elkaar roepen in het veld heb ik niks op tegen, gebeurt constant. Elkaar gewoon lopen opnaaien. Kijk maar is naar Zidane en Matarazzi. Ook een goed voorbeeld. Spelers proberen de ergste dingen naar elkaar te roepen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Glasgow werd wel bestraft, omdat ze de hele wedstrijd racistische leuzen jegens Lens scandeerden.
schram101
-
- 16743 berichten
- 2362 stemmen
Spelers die wat naar elkaar roepen in het veld heb ik niks op tegen, gebeurt constant. Elkaar gewoon lopen opnaaien. Kijk maar is naar Zidane en Matarazzi. Ook een goed voorbeeld. Spelers proberen de ergste dingen naar elkaar te roepen.
Dan kunnen ze die campagne dus ook wel stoppen of niet?
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Dan kunnen ze die campagne dus ook wel stoppen of niet?
Die hele campagne kan mij verrekken, vind ik sowieso al hypocriet. Vervolgens wel torenhoge prijzen vragen voor CL duels.
Maar elkaar wat opnaaien in het veld vind ik wat anders dan wanneer je met 50 000 man racistische leuzen door een stadion heen gooit zoals Moviemafketel zegt.
IK zou het heel bekrompen vinden als je denkt dat Busquets nu de enige "foute" in het veld zou zijn. Of denk je dat iemand als Pepe alleen fysiek op het veld een mafkees is? 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Die hele campagne kan mij verrekken, vind ik sowieso al hypocriet. Vervolgens wel torenhoge prijzen vragen voor CL duels.
Wat heeft dat nou met elkaar te maken?
Goede zaak dat de UEFA zich inzet tegen racisme.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het gaat volgens mij ook al een stuk beter op dat gebied. Hoor er weinig meer over. Natuurlijk zal er in het heetst van de strijd tussen 2 aartsrivalen wel eens wat uitkomen wat niet door de beugel kan, maar dat moet de UEFA dan verder maar bestraffen. Niet de taak van Madrid zelf.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Wat heeft dat nou met elkaar te maken?
Goede zaak dat de UEFA zich inzet tegen racisme.
Oke, wat doen ze dan tegen het racisme? Beetje campagnes houden dat spelers af en toe een shirtje dragen. Ik vind al die sociale activiteiten van voetbalclubs en organisaties sowieso al zum kotsen, aangezien zij juist de normale burger aan het kaalplukken zijn. Heeft juist alles met elkaar te maken, beetje op zo'n positieve manier profileren terwijl ze zelf de grootste geldwolven zijn. Net zoals de FIFA, de enige die echt een winst maakt met zo'n miljardentoernooi in Z-A en maar blij doen dat ze iets voor het volk kunnen betekenen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.