• 17.413 nieuwsartikelen
  • 182.657 films
  • 12.579 series
  • 34.866 seizoenen
  • 658.011 acteurs
  • 200.538 gebruikers
  • 9.473.776 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

Hij kijkt alsof hij net een Barcelona shirt cadeau heeft gekregen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan kijkt ie zo happie .

(afbeelding)

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Hmm zo happy kijktie nie!

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Hij denkt: Tjee wat is die Louis toch vol van zichzelf. Ik hoop niet dat ik later die arrogantie krijg.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Franse onderzoeken naar racisme-verhalen

Het Franse ministerie van Sport en de nationale voetbalbond hebben beiden een onderzoek geopend naar een vermeend racismeschandaal. Afgelopen week werd François Blaquart, technisch directeur van de bond, al op non-actief gezet.

Een Franse nieuwssite onthulde vorige week dat de Franse bond (FFF) een racistisch getinte beslissing heeft aangenomen. Er zou een quote zijn opgesteld om meer blanke en minder gekleurde spelers toe te laten tot de voetbalscholen en opleidingscentra in het land. Dit zou op 8 november 2010 in het grootste geheim zijn gebeurd.

Volgens de nieuwssite hebben meerdere bestuursleden van de technische directeur van de FFF de officieuze quota goedgekeurd. Ook bondscoach Laurent Blanc zou 'ja' hebben gezegd tegen het voorstel. Het is de verwachting dat de resultaten van de onderzoeken volgende week bekend worden.

Mocht dit waar zijn, moet iedereen die hier mee te maken heeft levenslang geschorst worden.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

De UEFA heeft (zoals verwacht, want het sloeg nergens op) de aanklacht van Calimero Madrid afgewezen. The Pathetic One kan dus een Barcelona op volle sterkte verwachten. Hij heeft er alles aan gedaan om Barca te verzwakken, maar helaas voor hem. Als hij het binnen de lijnen niet kan winnen, dan maar daarbuiten wat proberen zal hij gedacht hebben. Als je zelfs UNICEF in je wanhopige poging moet betrekken dan ben je heel diep gezonken als mens.

Dit wordt een zeer pijnlijk slot van het seizoen van The Pathetic One.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Mocht dit waar zijn, moet iedereen die hier mee te maken heeft levenslang geschorst worden.

Kan natuurlijk niet, maar zou jij je nog net zo met het Nederlands Elftal bijvoorbeeld kunnen identificeren als er alleen maar donkere spelers zouden meedoen?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De UEFA heeft (zoals verwacht, want het sloeg nergens op) de aanklacht van Calimero Madrid afgewezen. The Pathetic One kan dus een Barcelona op volle sterkte verwachten. Hij heeft er alles aan gedaan om Barca te verzwakken, maar helaas voor hem. Als hij het binnen de lijnen niet kan winnen, dan maar daarbuiten wat proberen zal hij gedacht hebben. Als je zelfs UNICEF in je wanhopige poging moet betrekken dan ben je heel diep gezonken als mens.

Dit wordt een zeer pijnlijk slot van het seizoen van The Pathetic One.

Messi nog geblesseerd trouwens?

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Volgens mij is hij inzetbaar.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Kan natuurlijk niet, maar zou jij je nog net zo met het Nederlands Elftal bijvoorbeeld kunnen identificeren als er alleen maar donkere spelers zouden meedoen?

Dat betekent toch niet dat je die donkere spelers minder kansen moet geven? Je moet de beste opstellen, al hebben ze een andere huidskleur. Daarnaast zijn het ook niet alleen maar donkere spelers he... Je hebt ook nog spelers als Nasri, Benzema, Toulalan, Lloris etc.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Messi was al inzetbaar tegen Real Sociedad, dus hij is morgen zeker van de partij

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

moviemafketel schreef:

Dat maakt geen bal uit. Iedereen moet gelijke kansen krijgen. Men moet kijken naar kwaliteit en niet naar huidskleur, belachelijk.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3308 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Best wel treurig als je dat niet zou kunnen.

kos

• 46820 berichten
  • 8945 stemmen

Ik kan me sowieso niet echt identificeren met voetbalmiljonairs. Of ze nou blank, zwart of paars zijn.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Best wel treurig als je dat niet zou kunnen.

Waren rond 1996 toch best veel mensen die het Oranje van de ''Kabel' niks vonden.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3308 stemmen

Tsja, racisten heb je overal.

Al lag het in dat geval misschien ook wel aan het spel.

schram101

• 16743 berichten
  • 2362 stemmen

The Oceanic Six schreef:

The Pathetic One.

Gebruik je nu alweer een bijnaam?

Gatverdamme zeg! Je slaapt toch niet met hem ofzo?

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4167 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Ach bij clubs als FC Grunn spelen ook meer buitenlanders dan autochtonen. Kon me bij AZ uit (0-1 winst) nog herinneren dat er 1 of 2 Nederlanders bij Groningen speelden die wedstrijd. Mensen zetten het graag opzij als de ploeg goed draait

Daarnaast heb ik nooit wat tegen de "donkere spelers" gehad in het NL elftal. Overigens doen die donkere spelers vaker iets voor goede doelen dan de blanke spelers als ik het zo even uit mijn hoofd doe, dus eigenlijk zijn die vaak ook nog is humanistischer ingesteld.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Die man verdient de bijnaam 'The Pathetic One'

schram101

• 16743 berichten
  • 2362 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Die man verdient de bijnaam 'The Pathetic One'

Blijkbaar heb je iets gemist. Die Litmanen zit altijd interessant te doen wanneer er een bijnaam wordt gebruikt , maar zelf gebruikt hij het nu al zo'n zeven dagen achtereenvolgens dezelfde bijnaam..

Beetje kansloos dus.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Een grapje recyclen is het beste wat je kan bedenken? Da's wel karig.

schram101

• 16743 berichten
  • 2362 stemmen

Wie is hier nu grappen aan het recyclen? Je zou eens moeten tellen hoe vaak je die naam al hebt gebruikt de laatste dagen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Blijkbaar heb je iets gemist. Die Litmanen zit altijd interessant te doen wanneer er een bijnaam wordt gebruikt , maar zelf gebruikt hij het nu al zo'n zeven dagen achtereenvolgens dezelfde bijnaam..

Beetje kansloos dus.

Ik stoor me er meer aan als mensen hem The Special One noemen dan The Pathetic One. Van mij mag A&L lekker doorgaan met die bijnaam, ik doe het zelf namelijk ook

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

Wie is hier nu grappen aan het recyclen? Je zou eens moeten tellen hoe vaak je die naam al hebt gebruikt de laatste dagen.

Ik heb de naam The Pathetic One hier zelf bedacht hoor, dus ik neem geen grappen over.

schram101

• 16743 berichten
  • 2362 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Ik stoor me er meer aan als mensen hem The Special One noemen dan The Pathetic One. Van mij mag A&L lekker doorgaan met die bijnaam, ik doe het zelf namelijk ook

Ik heb het niet eens over de ontzettend originele (ahum) bijnaam zelf maar meer over het feit dat ie uberhaupt een bijnaam voor iemand gebruikt terwijl ie anderen daar op aanvalt.

schram101

• 16743 berichten
  • 2362 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik heb de naam The Pathetic One hier zelf bedacht hoor, dus ik neem geen grappen over.

Omdat je hem al een aantal keren herhaalt hebt.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Ik heb het niet eens over de 'ontzettend originele' (ahum) bijnaam zelf maar meer over het feit dat ie uberhaupt een bijnaam voor iemand gebruikt terwijl ie anderen daar op aanvalt.

Haha snap je nou nog niet waarom ik die bijnaam de laatste tijd gebruik?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Niemand gaat hier bepalen voor een ander wat voor woorden hij gebruikt. Doedelzak, Wiel, Steek, Appelvlaai moet allemaal kunnen.

schram101

• 16743 berichten
  • 2362 stemmen

Als je je stoort aan een bepaald feit terwijl je het zelf ook doet..

Hoe bizar is dat?

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

Als je je stoort aan een bepaald feit terwijl je het zelf ook doet..

Hoe bizar is dat?

Nogmaals, je snapt dus niet waarom ik die bijnaam gebruik. Zolang mensen hier regelmatig die naam noemen zal ik tegengas geven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.