• 17.544 nieuwsartikelen
  • 182.824 films
  • 12.612 series
  • 34.925 seizoenen
  • 658.184 acteurs
  • 200.636 gebruikers
  • 9.481.969 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

LOL, Ronaldo gaat even boos doen en gelijk gaat die bal achter hem langs Anders had ie em kunnen hebben

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Oh oh oh, wat een schitterende schouderbal van Ronnie weer.

Kansenverhouding 4 a 5-0 nu zo'n beetje?

Ah, ben je er toch. Ga je nog wat zeggen over de aanslagen van Pepe? Zoniet, zwijg dan voor eeuwig over de Jong en Oranje.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Alves wilde de breakdance doen?

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Een wonder dat het nog 0-0 staat. Had minstens 2 tot 3-0 voor Real moeten wezen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ah, ben je er toch. Ga je nog wat zeggen over de aanslagen van Pepe? Zoniet, zwijg dan voor eeuwig over de Jong en Oranje.

Zou wel willen zien als Nigel de Jong een bal erin zou koppen. Dan had hij moord en brand geschreeuwd

Terecht dat hij niet scoorde natuurlijk

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Heb het laatste kwartiertjes gezien. Wat me opvalt is dat Barca op veel momenten te laat de bal afspeelt, terwijl het wel mogelijk is. Hopelijk wordt de 2e helft beter aan de kant van Barca.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Poeefff...gadverdamme wat een smerige overtreding is het ook. v Hanegem en Kieft zijn het er mee eens.

Ook nog is doorhalen he, man o man.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ging gewoon expres op zijn been staan, en vooraf een elleboog. Ja ja. Real had met 9 moeten staan. Gatverdamme.

Snap je mijn vergelijking met Oranje op het WK nu?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

jordandejong schreef:

Een wonder dat het nog 0-0 staat. Had minstens 2 tot 3-0 moeten wezen.

Het is werkelijk adembenemend om te zien hoe Barcelona compleet uit de wedstrijd wordt gespeeld. Zeer benieuwd of ze dat nog om kunnen zetten. Als door een mirakel idd staat het nog 0-0, dus het kan zomaar weer de andere kant op vallen.

Maar Madrid imponeert, zoveel dominantie had ik niet verwacht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een wanvertoning dit. Dan heb ik het niet over Barca die niet in hun spel komt, maar op zo'n manier, en zo totaal de controle kwijt raken, kan de carriere gaan kosten van wat barca spelers.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Vd Vaart maakt 3-3 tegen Arsenal

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Snap je mijn vergelijking met Oranje op het WK nu?

Haha, een beetje . Al vond ik oranje hard maar fair, dit is echt smerig. De Jong was vooral onbeholpen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Het is werkelijk adembenemend om te zien hoe Barcelona compleet uit de wedstrijd wordt gespeeld. Zeer benieuwd of ze dat nog om kunnen zetten. Als door een mirakel idd staat het nog 0-0, dus het kan zomaar weer de andere kant op vallen.

Maar Madrid imponeert, zoveel dominantie had ik niet verwacht.

Het verrot schoppen heeft geholpen ja. Madrid gaat niet met 11 man eindigen als Pepe blijft staan.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Haha, een beetje . Al vond ik oranje hard maar fair, dit is echt smerig. De Jong was vooral onbeholpen.

Nee maar, nuanci van Naomi over de finale

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Real speelt wel lekker fanatiek ja. Enige kanttekening is toch wel dat ze wel een aantal keer over de schreef zijn gegaan.

ach ja

Spelers lijken wel aan de coke zo fanatiek, love it

Hopelijk trekt zich dit door in de 2e helft, ongelooflijk hoe Barca ontregeld wordt en ondersteboven wordt gespeeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nee maar, nuanci van Naomi over de finale

Het was toen nog te vroeg, gekleurde bril en wat temperament in het heetst in het strijd. Nu kan ik de nuance wel aanbrengen .

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Het verrot schoppen heeft geholpen ja. Madrid gaat niet met 11 man eindigen als Pepe blijft staan.

Deze psychopaat is weer eens ouderwets aan het uitdelen, en kreeg voor helemaal niks dan weer geel. The Special One zal ook inzien dat onze vrind in het zwart Pepe heeft genoteerd. Ben benieuwd naar de 2e helft, want ik kan me bijna niet voorstellen dat Barca zich nog eens 45 minuten zo laat afbluffen. Voorlopig goede berichten voor Der Besondere met het oog op de CL.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Het was toen nog te vroeg, gekleurde bril en wat temperament in het heetst in het strijd. Nu kan ik de nuance wel aanbrengen .

En je won die beker, ook niet onbelangrijk. Dat is het altijd prettig terugblikken

Benieuwd of de Spurs zo die 4-3 nog maken. Dat zou alles compleet maken.

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Waarom steek je nog dagelijks zoveel aandacht aan die troll?

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

ach ja

Spelers lijken wel aan de coke zo fanatiek, love it

Hopelijk trekt zich dit door in de 2e helft, ongelooflijk hoe Barca ontregeld wordt en ondersteboven wordt gespeeld.

Ja, ik vind Barca enorm teleurstellend spelen. Die mogen wel wat feller zijn. Maar toch...het mag soms wat minder fel denk ik.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Deze psychopaat is weer eens ouderwets aan het uitdelen, en kreeg voor helemaal niks dan weer geel. The Special One zal ook inzien dat onze vrind in het zwart Pepe heeft genoteerd. Ben benieuwd naar de 2e helft, want ik kan me bijna niet voorstellen dat Barca zich nog eens 45 minuten zo laat afbluffen.

Maar moet je een ploeg niet boycotten als de coach een psychopaat opstelt?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

En je won die beker, ook niet onbelangrijk. Dat is het altijd prettig terugblikken

Benieuwd of de Spurs zo die 4-3 nog maken. Dat zou alles compleet maken.

Dat scheelt ook . Maar vorige week nog eens terug gekeken, het is echt gek hoe anders ik zaken nu zie dan destijds.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Waarom steek je nog dagelijks zoveel aandacht aan die troll?

Moet jij niet pingels turven ofzo

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Die keeper van Arsenal is ook een idioot zeg. 1e helft al bijna een penal tegen en nu ook weer die mallotenovertreding.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3310 stemmen

Zeg otherfool, waarom veroordeel je de defensieve speelwijze van Real niet in de competitiewedstrijd laatst en het opstellen van psychopaat Pepe, die de voorkeur kreeg boven Ozil?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Emanuelson, heeft de bekerkansen levend gehouden van Milan tegen Palermo. 2-2

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ja, ik vind Barca enorm teleurstellend spelen. Die mogen wel wat feller zijn. Maar toch...het mag soms wat minder fel denk ik.

Gaat soms inderdaad over het randje ja, maar da's het risico van hoe ze spelen

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Pepe niet gewisseld? Dat kan je de wedstrijd kosten.

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

otherfool schreef:

Moet jij niet pingels turven ofzo

Sterke reactie, ik kruip terug mijn hoek in!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Hopelijk spurs nog winnen (niet dat ik het ze gun, maar zou mooi uitkomen voor Chelsea

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.