menu

Overig / Algemeen / Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
Ik zie meer potentie in Strootman dan in Roorda.

Ze gaan er inderdaad niet enorm op achteruit, mochten beide spelers komen, en financieel maken ze toch wel een klapper. Netjes.

Ik ook, maar Toornstra en Roorda voor Strootman is geen achteruitgang.

Aanvallend is het alleen karig zonder Mertens en van Wolfswinkel.

Wat betreft Roorda zelfs een vooruitgang.

Reinbo
Wijnaldum voor 5 mjn naar PSV. Wanbeleid!
Kut ook dat hij meer denkt te leren van Rutte dan van onze kut k
Coach....

Wijnaldum voor 5 miljoen met nog een contract van een jaar is prima gedaan hoor.

Reinbo
Maar niet naar PSV en niet omdat hij aangeeft bij Feyenoord (Been) niets meer te kunnen leren en daarom niet bij te tekenen....

Nu krijgen ze gelukkig nog wel een percentage van de volgende transfer, dat moet ook nog wel goed zijn voor een paar miljoen.

We moeten het positief bekijken, weer 5 miljoen in de schuldenpot. En als de vrienden van Feyenoord nog wat opsparen zijn we zo weer schuldenvrij. Weet iemand precies hoeveel schulden we nog hebben?

En als ik het positiever bekijk: Schöne en Dost naar Feyenoord.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:31 uur

geplaatst: vandaag om 03:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.