- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Denk dat ze heus wel wisten dat Twente heel goed kan spelen met een aantal exceptionele spelers waar ze bang voor waren (o.a. Theo en dat bleek terecht).Iig hoefde het Twente publiek niet te vrezen tijden de wedstrijd voor die spelers van Inter die het beste wel gehad hebben (teren op successen uit het verleden).
Mja dat laatste vind ik een te makkelijke conclusie. Het eerste potje van een groepsfase zegt nog weinig over de vorm van een ploeg, zeker bij Inter die niet kiezen voor dominant spel. Dat ze een paar keer hebben billen geknepen door Twente ben ik wel eens, hoewel de twee doelpunten (een vrije trap en een eigen goal, edit wat NW al zei) ook wel een beetje tekenend zijn, zonder Twente iets af te willen doen want er waren wel wat kansen. Met de kwaliteiten van Eto'o, Milito en Sneijder kunnen ze wedstrijd zo weer omkeren.
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2865 stemmen
Binnen de 16 hadden ze alles onder controle. Samuel en Lucio schrikken niet van een paar Tukkers i nde zestien. Een vrije trap die erin ging en een eigen doelpunt van Milito. Nuff said. Twente gaat vierde worden, het schema zit ze ook tegen.
Ik heb gisteren juist genoten van FC Twente en ik vind het onzin wat je hierboven schrijft. Normaal komen NL teams tegen Italiaanse clubs op achterstand en dan is vaak gedaan. Zo niet, gisteren. Met name in de eerste helft verscheen FC Twente vaker dan de Inter defensie lief was voor hun doel. O.a. Janko kreeg nog een paar uitstekende kansen, na uitstekend voorbereidend werk van Rosales en Chadli.
Nu speelt een NL club gelijk tegen de Europees kampioen en dan krijg je weer van dat gezeur, ze vonden het wel prima zo daar. Weet je wat, ze vonden het ook prima dat Atletico Madrid de supercup opeiste en de spelers van Inter waren na afloop totaal niet gefrustreerd.
Over 2 duels zal FC Twente kansloos zijn, maar dat doet niets af aan deze knappe prestatie.
De kans is groot dat FC Twente uiteindelijk 4de wordt in hun poule, maar aangezien de sterkte van de poule hoeven zij zich daar niet voor te schamen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8349 stemmen
Binnen de 16 hadden ze alles onder controle. Samuel en Lucio schrikken niet van een paar Tukkers in de zestien.
Nee, maar Milito blijkbaar wel. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
De kans is groot dat FC Twente uiteindelijk 4de wordt in hun poule, maar aangezien de sterkte van de poule hoeven zij zich daar niet voor te schamen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Zeker weten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In Londen en Bremen krijg je echt geen ruimte om te voetballen hoor. Alleen jammer dat Defoe geblesseerd is en warschijnlijk Defoe ook, Marín gaat heel de Twentse defensie suf spelen.
Al hoop ik dat ik het mis heb.
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2865 stemmen
Ze maken ook zeker een kans en ik hoop ook zeker dat het ze gaat lukken, maar het kan ook net zo goed onverhoopt misgaan natuurlijk. Werder Bremen is een gelouterde tegenstander met veel ervaring in de CL en Tottenham Hotspur is een zeer ambitieuze club die weliswaar net als Twente debuteert in de CL, maar in de sterkste competitie van de wereld speelt en een veel groter budget heeft. Budgetten zeggen gelukkig niet alles, aangezien een team vormen minstens zo belangrijk is, maar ik ben er wel een beetje beducht voor.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
In Londen en Bremen krijg je echt geen ruimte om te voetballen hoor. Alleen jammer dat Defoe geblesseerd is en warschijnlijk Defoe ook, Marín gaat heel de Twentse defensie suf spelen.
Ik snap die 'wij zijn o zo klein, (want) zij zijn o zo groot' houding niet. Twente kan in principe iedereen tegenstand bieden; laten zich niet van de kaart brengen, blijven verzorgd voetballen, kunnen bogen op een sterke organisatie, creëren elke wedstrijd kansen en kunnen alleen nog maar beter worden.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Al hoop ik dat ik het mis heb.
Defoe en Defoe, zijn dat broers? 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat een zure reacties zeg. Kan toch ook gewoon blij zijn voor Twente, dat lekker aanvallend speelde? Dat Inter veel meer kwaliteit heeft, dan lijkt me nogal logisch. Ik heb iig genoten gisteren.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jaja Kos, dat je niet van mooi voetbal houdt is nu wel duidelijk. Een staande ovatie van het gehele Bernabeu in 1995, maar Kos steekt liever zijn kop in het zand, "Nee hoor, Ajax was niet goed" in zichzelf fluisterend.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Wat een zure reacties zeg. Kan toch ook gewoon blij zijn voor Twente, dat lekker aanvallend speelde? Dat Inter veel meer kwaliteit heeft, dan lijkt me nogal logisch. Ik heb iig genoten gisteren.
Ik ook hoor, erg leuke eerste helft vooral en niet minder dan verdiend. Maar om dan te denken dat bij Inter gelijk het beste eraf is vind ik te voorbarig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Want vorig jaar kreeg Twente ook geen kansen in Bremen?
Ik zie het verband niet echt.
Waar haal je dat vandaan?
Misstap tegen het goede Hoffenheim, gelijk tegen Bayern, winst tegen Köln. Gaat best redelijk.
Ik was even vergeten dat de PL en eredivisie gelijkwaardig waren. Sorry.
I kweet niet of ze zich van de kaart laten brengen als er straks een team staat die echt wil voetballen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Modric bedoel ik
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Wat dacht ie eigenlijk, ik kop hem van vier meter terug op mn keeper die zowat op de doellijn staat 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Jaja Kos, dat je niet van mooi voetbal houdt is nu wel duidelijk. Een staande ovatie van het gehele Bernabeu in 1995, maar Kos steekt liever zijn kop in het zand, "Nee hoor, Ajax was niet goed" in zichzelf fluisterend.
Nee hoor, maar dat teren op die oude glorie wordt een beetje treurig.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
[quote]Ik zie het verband niet echt.[/qoute] Lijkt me logisch, toch? Als ze toen al kansen kregen, waarom nu dan niet?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pedro Leon gaat spelen vanavond
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Och, je weet toch hoe dat gaat? Het was nou eenmaal de laatste confontatie. Die wordt er altijd bijgehaald. Als Real Ajax vanavond wegspeelt is het straks in Amsterdam die wedstrijd die erbij wordt gehaald.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
[quote]Quido schreef:
Jij snapt het tenminste. Mensen kijken teveel naar (wederom) reputatie en kunnen niet eens naar de waan van de dag kijken. Laat hun die statistieken er maar weer bij pakken, denken ze dat daarmee gaan winnen 
deft0nes
-
- 1071 berichten
- 1456 stemmen
2 beslissende goal in blessuretijd krijgt mij wel op de banken.
Dus jij kijkt liever naar een kutwedstrijd waarin in de blessuretijd toevallig twee goals vallen, dan een wedstrijd waar voetbal als pure kunstvorm bedreven word?
En ook als het geen kutwedstrijd is, maar die goals op z'n Italiaans of Duits vallen (lees, onverdiend en met oneindig veel geluk), dan kan ik me er echt niets bij voorstellen dat je achteraf zoiets hebt van "dat was nou een leuke wedstrijd!".
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nu.nl
Ronaldo hoopt op steun publiek tegen Ajax
Uitgegeven: 14 september 2010 12:07
Laatst gewijzigd: 14 september 2010 12:07
MADRID - Real Madrid staat als ploeg onder de nieuwe 'architect' José Mourinho nog in de steigers. Het verwende en immer kritische thuispubliek in Estadio Santiago Bernabeu zal derhalve dit seizoen een beetje geduld moeten opbrengen voor het spel van Real Madrid.
© ANP
Dat betoogde vedette Cristiano Ronaldo aan de vooravond van de eerste groepswedstrijd in de Champions League tegen Ajax, woensdagavond in de Spaanse hoofdstad.
De Portugese sterspeler vroeg alle fans van de negenvoudige Europese kampioen om steun. ''Iedereen in het stadion heeft het beste met Real Madrid voor'', gaf Ronaldo aan.
De jankerd.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik snap die 'wij zijn o zo klein, (want) zij zijn o zo groot' houding niet. Twente kan in principe iedereen tegenstand bieden; laten zich niet van de kaart brengen, blijven verzorgd voetballen, kunnen bogen op een sterke organisatie, creëren elke wedstrijd kansen en kunnen alleen nog maar beter worden.
Verloor Twente niet mer 4-1 in Bremen?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Vooraf dichtte de media Twente geen kansen toe en zou Ajax misschien wel kunnen verrassen in Bernabeu, terwijl ik het eerder andersom zag. Ik zie Jol er nog voor aan om vanavond enkel met El Hamdaoui als aanvallend ingestelde speler te starten (Urby is geen aanvaller), en dan bereik je daar dus echt niks. En aangezien het positiespel dit seizoen nog niet veel voorstelt, lijkt het me ook niet dat we daar even (mee) kunnen voetballen met/tegen Madrid.
Als Twente zo blijft voetballen worden die met gemak 3e, misschien zelfs 2e in de groep.
Welke media heb jij het over dan, dit bericht bestaat volledig uit onzin. Wie dicht Ajax nou grote kansen in het Bernabeu toe dan? Suarez speelt nota bene niet eens.
Overigens waren ze van tevoren ook wel positief over Twente, aangezien ze in de media wel zeiden dat Inter ook wel tevreden zou zijn met een gelijkspelletje aangezien ze het thuis wel afmaken allemaal. Zo heeft Inter ook gevoetbald en Twente zou spelen zoals van tevoren ook al was aangegeven. De wedstrijd gisteren verraste me eigenlijk 0,0.
Ik denk dat je teveel dit forum in je achterhoofd hebt bij dit stukje tekst, want je slaat nu wel wartaal uit.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Overigens wint Ajax zonder Suarez en Vertonghen met 0-6 he. Dat jullie het even weten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Thuis had ik Ajax a la Twente wel een kansje toegedicht, maar uit beginnen bij Madrid... ik hoop dat de Steek zijn hengel mee heeft genomen.
Maar begrijp ik nu goed dat CR9 niet gaat spelen?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bron Elf Voetbal:
UPDATE: Het lijkt er op dat Ronaldo toch op tijd fit is voor de ontmoeting met Ajax. De Portugees herstelt sneller dan verwacht. Volgens AS kan hij eind van deze week al weer aansluiten bij de groepstraining.
Hele bericht hier
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Thuis had ik Ajax a la Twente wel een kansje toegedicht, maar uit beginnen bij Madrid... ik hoop dat de Steek zijn hengel mee heeft genomen.
Maar begrijp ik nu goed dat CR9 niet gaat spelen?
CR7 speelt op links, Pedro Leon op rechts.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.