- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Dat Barca van gisteren:
.
Ik ben niet pro-Barca, integendeel. Maar als voetballiefhebber kan ik niet anders zeggen dan dat dat schitterend was.
Om het feestje wat te verpesten: Hoe kan je afgelopen weekend nou verliezen van een net gepromoveerde club en dan een aantal dagen later zo spelen?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Onderschatting? Het mooiere podium waardoor ze het nu wel kunnen?
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Een dergelijk verschil mag gewoon niet. Zeker niet als je Barcelona bent.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een klootzakken zijn het ook bij de NOS, kunnen echt geen samenvattingen maken. Vanaf nu kijk ik het gewoon op Sport 1. Waar ik op doel is de beenbreuk van Valencia, arme kerel
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Om het feestje wat te verpesten: Hoe kan je afgelopen weekend nou verliezen van een net gepromoveerde club en dan een aantal dagen later zo spelen?
Makkelijk, wel een kleine onderschatting en ook veel pech. Het is niet zo dat ze niks creërden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Dat Barca van gisteren:
.
Ik ben niet pro-Barca, integendeel. Maar als voetballiefhebber kan ik niet anders zeggen dan dat dat schitterend was.
Omdat Panathinaikos lekker kanonnenvoer is blijkbaar, leek wel alsof ze tot etalagepoppen werden gespeeld.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Yup had net zo goed 5-2 kunnen zijn!
Twente 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hercules stelt ook niet veel voor. Drenthe speelt zelfs in de basis, nuff said. Dat ze Valdez en Trezeguet hebben zegt niet zoveel over de rest van dat team. Beetje Spanje - Zwitserland avant-la-lettre.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ah oke. Die een-tweetjes dwars door het centrum waren wel mooi, vooral als je het ziet vanuit het standpunt van de keeper. Misschien kwam het ook door de groene shirtjes, je zag ze amper staan. 
Maar laat Barca maar denken dat ze de beste zijn, tot ze weer een uitgekookte sluipmoordenaar tegenkomen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik moe ter niet aan denken dat die witten kampioen worden. Al moeten ze dit weekend wel verliezen natuurlijk
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ik zie het, wat denk je ervan?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voorgaande jaren hebben ze van Barca gewonnen maar elk jaar heb ik er een hard hoofd in
. Op Barca staat geen maat.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mark van Beek (voorzitter van ‘Het Legioen’) geeft samen met Daniel Dekker (preses van de ‘Supportersvereniging Ajax’) op Eredivisie Live 2 het commentaar bij De Klassieker. De liefhebbers van ‘normale’ verslaggeving kunnen op Eredivisie Live 1 terecht, waar Theo Reitsma de reguliere commentator zal zijn.
Hebben die 2 een vlotte babbel? Anders doe ik het maar met Theo. Schijnt dat het bij de editie van Ajax-Psv vorig jaar een groot succes was, weet alleen niet wie toen in naam van Ajax het verslag deed.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jack Wouterse.
'Jol in pak' al gezakt naar 1,10 trouwens. Damn, daar had je met voorkennis op 1,55 een leuk centje aan kunnen verdienen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Mark van Beek (voorzitter van ‘Het Legioen’) geeft samen met Daniel Dekker (preses van de ‘Supportersvereniging Ajax’) op Eredivisie Live 2 het commentaar bij De Klassieker. De liefhebbers van ‘normale’ verslaggeving kunnen op Eredivisie Live 1 terecht, waar Theo Reitsma de reguliere commentator zal zijn.
Hebben die 2 een vlotte babbel? Anders doe ik het maar met Theo. Schijnt dat het bij de editie van Ajax-Psv vorig jaar een groot succes was, weet alleen niet wie toen in naam van Ajax het verslag deed.
Daniel Dekker heeft in ieder geval wel een vlotte babbel. Hij is ook Radio DJ bij Radio 2 op dit moment en heeft ook een carriere op de radio achter de rug.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik heb trouwens wel een beetje rare gevoelens na afloop. Aan de ene kant ben ik supertrots op de ploeg, maar aan de andere kant denk ik echt dat er nog wel iets meer in had gezeten vandaag.
Maar de trots overheerst
Gefeliciteerd, ik als neutrale gast heb genoten. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Jack Wouterse.
'Jol in pak' al gezakt naar 1,10 trouwens. Damn, daar had je met voorkennis op 1,55 een leuk centje aan kunnen verdienen.
LOL, je volgt het ook nog echt he
Hoeveel X krijg je uitbetaald als hij geen pak aan heeft dan?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk voor Twente hoor, goed resultaat maar Inter liet het bewust toe natuurlijk. Als ze achter kwamen zetten ze ook net zo gemakkelijk weer aan. Je hoort overal dat Twente Inter hun wil oplegden, grote onzin natuurlijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
LOL, je volgt het ook nog echt he
Hoeveel X krijg je uitbetaald als hij geen pak aan heeft dan?
Eh ja Jol zonder pak is natuurlijk 1,10, Jol in pak zonet 5,50 geloof ik.
Heb 30 gezet op Jol zonder pak op 1,30. Achteraf misschien een beetje lafjes ingezet maar het was uit 2e hand en de odds stonden me toch niet helemaal aan.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja, dat klopt idd wel een beetje NW. Maar hey, wat maakt het uit? Is gewoon een knap resultaat. En wat vond ik die Douglas trouwens bruut spelen zeg. Pff.. je zal er maar tegenover staan.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Dat Barca van gisteren:
.
Zo'n wedstrijd spelen ze hooguit 2 keer per jaar. Het is vaak niet om aan te zien hoor.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gefeliciteerd, ik als neutrale gast heb genoten.
Hoe kun je neutraal zijn in zulke wedstrijden? Was gisteren voor een periode van 90 minuten lang fan van Twente, net zoals ik morgen support voor Twente en Utrecht.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Geneuzel over 1995 overal in de media
.
Vanavond gewoon Hala Madrid.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
'Ajax are not just the team of the Nineties, they are approaching football Utopia. Their concept of the game is exquisite yet they have a physical superiority as well. They are Beauty and the Beast.'
Jorge Valdano, Real Madrid coach, in 1995-
'Ajax are not just the team of the new millenium, they are approaching football Utopia. Their concept of the game is exquisite yet they have a physical superiority as well. They are Beauty and the Beast.'
Jose Mouhrinho, Real Madrid coach, in 2010
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Leuk voor Twente hoor, goed resultaat maar Inter liet het bewust toe natuurlijk. Als ze achter kwamen zetten ze ook net zo gemakkelijk weer aan. Je hoort overal dat Twente Inter hun wil oplegden, grote onzin natuurlijk.
Onzin. Dit soort meningen komen van mensen die teveel naar reputatie kijken, is veel te kortzichtig. Je moet gewoon kijken of de teams er in deze periode aan elkaar gewaagd zijn. Conclusie is dat Inter maar 3 kansen heeft gehad en Twente een stuk of 12. Dacht je nou echt dat ze Twente zo vaak in het 16 meter gebied wilden laten komen? Welnee!
Dit FC Twente gaat gewoon heel ver komen (Oh, dat zijn ze eigenlijk al).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Binnen de 16 hadden ze alles onder controle. Samuel en Lucio schrikken niet van een paar Tukkers i nde zestien. Een vrije trap die erin ging en een eigen doelpunt van Milito. Nuff said. Twente gaat vierde worden, het schema zit ze ook tegen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Vooraf dichtte de media Twente geen kansen toe en zou Ajax misschien wel kunnen verrassen in Bernabeu, terwijl ik het eerder andersom zag. Ik zie Jol er nog voor aan om vanavond enkel met El Hamdaoui als aanvallend ingestelde speler te starten (Urby is geen aanvaller), en dan bereik je daar dus echt niks. En aangezien het positiespel dit seizoen nog niet veel voorstelt, lijkt het me ook niet dat we daar even (mee) kunnen voetballen met/tegen Madrid.
Als Twente zo blijft voetballen worden die met gemak 3e, misschien zelfs 2e in de groep.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Binnen de 16 hadden ze alles onder controle. Samuel en Lucio schrikken niet van een paar Tukkers i nde zestien. .
Denk dat ze heus wel wisten dat Twente heel goed kan spelen met een aantal exceptionele spelers waar ze bang voor waren (o.a. Theo en dat bleek terecht).Iig hoefde het Twente publiek niet te vrezen tijden de wedstrijd voor die spelers van Inter die het beste wel gehad hebben (teren op successen uit het verleden).
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hoe kun je neutraal zijn in zulke wedstrijden? Was gisteren voor een periode van 90 minuten lang fan van Twente, net zoals ik morgen support voor Twente en Utrecht.
Daar heb je gelijk in. 
Maar je hebt niet gelijk dat Twente 2 wedstrijden in 2 dagen speelt. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Twente gaat vierde worden, het schema zit ze ook tegen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.