- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Moet me helaas ook bij otherfool scharen, zelfs blinden zien dat wat je net zag gewoon smullen geblazen was.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Wat is er mooi asn, na de 2-1 is de wedstrijd gespeeld.... Dat ze daarna de bal nog leuk rondspelen is als een pauze filmpje over bloemen, mooi maar inhoudsloos. Nee doe mij dan maar Sparta-Excelsior zoals afgelopen na competitie. Dat is sport op zijn schoonst.
Vergeet natuurlijk niet dat die wedstrijd 85 minuten lang niet om aan te gluren was zo slecht ws het. Qua emotie is dat weer een ander mooi element van de sport inderdaad.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ach ja, als Reinbo's eigen cluppie eens een keer een tegenstander van de mat speelt (als zeg ik) zal het verhaal wel weer 180 graden gedraaid worden.
Dit was gewoon van een andere wereld. Ik heb maar 1 held in de voetballerij en dat is Mourinho, maar vanavond is het
Barca 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb dus veel meer met de emotie, voor perfecte balbehandeling en samenspel ga ik wel naar het chinees staatscircus. Daarmee vergeleken lijkt Barca een stel houthakkers.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach ja, als Reinbo's eigen cluppie eens een keer een tegenstander van de mat speelt (als zeg ik) zal het verhaal wel weer 180 graden gedraaid worden.
Nee hoor, gast nog steeds om het resultaat en de emotie. Dus mochten ze ooit Ajax eens flink vernederen dan zal ik erg blij zijn, maar een 6-0 tegen NEC zal me weinig meer doen dan een 1-0 al zijn de goals nog zo mooi.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Aldus de woorden van een Feyenoordsupporter. Kijk die samenvatting nog maar is terug.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zit je nou serieus Barca af te kraken Reinbo ?
Het is geen film hoor dat het cool is om een topper niks te vinden en een 0.5 te geven ...
Barca een stel houthakkers in vergelijking met het Chinees staatscircus ? wat is je punt ? Maak jezelf toch eens niet zo belachelijk man. Datje meer van emotie houd is nou wel duidenlijk maar kom niet met dit soort lariekoek.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Nee hoor, gast nog steeds om het resultaat en de emotie. Dus mochten ze ooit Ajax eens flink vernederen dan zal ik erg blij zijn, maar een 6-0 tegen NEC zal me weinig meer doen dan een 1-0 al zijn de goals nog zo mooi.
Komt ook omdat geen enkele ploeg meer dan 1 van de vandaag getoonde aanvallen in dezelfde wedstrijd kan uitvoeren. Is toch een groot verschil tussen een mooie wedstrijd, een ploeg kansloos inmaken en het Barca wat ik regelmatig in de CL dit soort vertoningen tentoon zie spreiden.
Ook Barcelona heeft wel is z'n momentjes, zoals afgelopen weekend. Maar in de CL zie ik ze dit toch wel errug vaak doen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
@ mikoz Ik zit Barca niet af te kraken. Ik ben het oneens met de stelling dat dit voetbal op z'n mooist is. Gewoon een walk over met mooie goals. Doe mij maar een spannende 4-3 of zo. Vind ik veel mooier.
@ Rep Zal best knap zijn, maar ik hou meer van spanning en emotie. Dat zat hier totaal niet in. Soort Avatar, prachtig, maar inhoudsloos. Bij film kan ik dat wel waarderen, maar in sport vind ik de emotie het mooist.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Geen mooie goals, fenomenale goals en aanvallen
Dat is wat anders.
Geloof me, ik snap echt precies wat je bedoeld. Emotie maakt het voetbal vooral mooi. Alleen van dit soort vloeiende aanvallen krijg ik gewoon tranen in mn ogen, zo mooi. Komt natuurlijk ook omdat ik Barca fan ben, maar dit is gewoon ongehoord, zo goed.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zie liever een pegel van afstand dan dat zaalvoetbal gepiel....
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik niet, bij een aanval waar 4 mensen met 1 tik de tegenstander compleet wegtikt komt zoveel meer kijken dan een afstandsschot. Daarbij komt ook nog is dat elke flapdrol dat wel kan doen, gewoon een keer op goed geluk van afstand schieten en hopen dat ie goed valt.
Bij zo'n combinatie moet iedereen op elkaar ingespeeld zijn, moet je goed zijn en je moet vooruit kunnen denken. Dat maakt het veel mooier.
Dat geeft de tegenstander een gevoel van machteloosheid en kan je uiteindelijk ook veel meer van profiteren.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Kijk dan naar Costa's beauty tegen Bursaspor vandaag.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik zat ook mijn vingers af te likken bij dit spel, en dit is dan nog maar de samenvatting.. wat een heerlijke ploeg is Barca toch! Met name Messi laat toch weer zijn wereldklasse zien, die is nooit echt de bal kwijt, al lijkt het soms zo.
Verder knap van Twente om Inter op een gelijkspel te houden. Ik zie Twente wel winnen van Bremen thuis en ook Tottenham moet te doen zijn, dan zijn ze al best ver om 2 of 3 te worden in die poule.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Met Reinbo eens dat je het na 2 a 3 keer wel gezien hebt.
Er moet wel een doelpunt of poging uit voortkomen. Het tikken om het tikken is 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Kijk dan naar Costa's beauty tegen Bursaspor vandaag.
Keeper stond wel slecht opgesteld, desondanks mooie knal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nogmaals voor mooi samenspel ga ik wel naar het chinees staatscircus( kan de link naar de show niet vinden) ook in het hockey zijn de combinaties veel flitsender. Vind het ook best wel leuk om te zien, maar niet meer dan dat. 2 beslissende goal in blessuretijd krijgt mij wel op de banken.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
met mooie goals. .
Dat wou ik even horen 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dit is niet eerlijk jongens, ik kon zelfs geen samenvatting zien!
Komt het online te staan?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Met Reinbo eens dat je het na 2 a 3 keer wel gezien hebt.
Er moet wel een doelpunt of poging uit voortkomen. Het tikken om het tikken is
Daarom gebeurt het ook maar 1x in de twee weken, we moeten niet gaan denken dat dit normaal is wat Barca laat zien.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Nogmaals voor mooi samenspel ga ik wel naar het chinees staatscircus( kan de link naar de show niet vinden) ook in het hockey zijn de combinaties veel flitsender. Vind het ook best wel leuk om te zien, maar niet meer dan dat. 2 beslissende goal in blessuretijd krijgt mij wel op de banken.
HOCKEYYY?? Bedoel je dat gedoe met die rennende flappies die een stomme stick in hun handen vast hebben, waarbij alle goals uit strafcorners vallen? 
Ik weet dat je niet verwend bent als Feyenoorder, maar dat het je inmiddels zo erg heeft aangetast dat je niet eens kan genieten van die sublieme, vlot lopende aanvallen....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat was toch deze wedstrijd? Even Genee nadoen met zijn Blatter 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Pff, irritante Spanjaard met z'n schwalbe.
Toch jammer, had net een stijve plasser van Barca en dan word ik hier weer aan herinnerd. Ik ga maar even verder met mn Stephen King boek.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Touché moviemafketel. Sterke counter.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heerlijke pot van Twente! Zo volwassen en degelijk gevoetbald, alsof ze al jaren in het miljoenenbal hun kunstje doen. Geen faalangst, geen respect; gezonde dosis vertrouwen. Types als Janssen en Douglas mogen dan misschien weinig internationale ervaring hebben; zulke spelers boeit het totaal niet of ze nu tegenover Eto'o of Platje staan. Dat is de kracht van Twente, iets waar het morgen ben ik bang aan zal ontbreken in Bernabeu. Ajax camoufleert hun gebreken met individuele klasse in de reguliere competitie, maar als het op degelijkheid en volwassenheid aankomt zijn Twente en Psv toch iets verder.
Eerste punten voor het Nederlands voetbal zijn binnen!
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Zo alleen deze wedstrijd was me die 93.75 euries al wel waard. Zwaar genoten, vooral de 1ste helft uiteraard. Die 2-1 voorsprong was meer dan verdiend, maar ja het blijft Inter. 2 kansen,2 doelpunten. Ik vond het niet echt een fout van de verdediging, die vond ik alle 4 erg goed spelen. Vond het meer een foutje van Brama die Pandev net iets teveel ruimte gaf waardoor ie die bal op Eto'o kon passen. Verder vond ik iedereen bij Twente op Michailov na geweldig spelen. Theo was de beste, maar wat te denken van Chadli. Vorig jaar Agovv en nu speelde ie een zeer goede partij tegen Maicon. 2e helft ging ie hem nog een keer voorbij of Maicon er niet stond. Ik heb dat voorval tussen die 2 lui van Inter en Theo gemist. Maar kopstoot ?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Ik heb trouwens wel een beetje rare gevoelens na afloop. Aan de ene kant ben ik supertrots op de ploeg, maar aan de andere kant denk ik echt dat er nog wel iets meer in had gezeten vandaag.
Maar de trots overheerst 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Absolute kopstoot inderdaad, en een van de meest behoorlijke die ik in lange tijd gezien heb op de Nederlandse velden. Normaliter zijn het allemaal van die lichte bumps gevolgd door een sublieme uitvoering van de stervende zwaan. Maar deze was toch wel pittig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.