• 16.457 nieuwsartikelen
  • 180.285 films
  • 12.407 series
  • 34.362 seizoenen
  • 651.890 acteurs
  • 199.785 gebruikers
  • 9.424.344 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vermoedelijke opstelling Real:

----------------------------------- Casillas---------------------------

---- Ramos ---------- Carvalho -------- Pepe ------------ Marcelo

--------------------- Alonso -------------- Khedira ---------------------

---- Leon -------------------------- Ozil -------------------------- C. Ronaldo

------------------------------------ Higuaín -----------------------------------

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ah ok ik dacht dat Di Maria wel zou spelen.

Lekker teampje wel, dat Madrid

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Speelde van het weekend ook al niet, toen Benzema ipv Leon. Let ook eens op Pedro Leon otherfool, ga je wel een leuk spelertje vinden. En ja die balbehandeling en inzicht van Özil .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hun zwakke punt is de keeper.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goed was ie op het WK niet altijd maar dat voetje bij dat schot van Robben was toch briljant.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1339 stemmen

Eerder gelukkig. En Casillas als zwakke punt van Real?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

moviemafketel schreef:

Hun zwakke punt is de keeper.

Als dat al waar is; die gaat geen bal van dichtbij zien.

Naomi Watts schreef:

Speelde van het weekend ook al niet, toen Benzema ipv Leon. Let ook eens op Pedro Leon otherfool, ga je wel een leuk spelertje vinden. En ja die balbehandeling en inzicht van Özil .

Ik ga er eens lekker voor zitten vanavond

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sterke keeper ja. Maarja, laat 'm in die waan .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het gaat me niet alleen om het WK Naomi, ik heb hem de laatste jaren in de CL echt blunders zien maken en niet (positief)beslissend voor zijn ploeg zien zijn. Steek is niks minder in ieder geval. Veel schieten op de goal in ieder geval. Zien waar het schip strandt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kan me alleen de match tegen AC Milan herinneren, voor de rest behoorlijk solide volgens mij.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Mourinho moet echt nog even op stoom komen:

Mourinho Onder Indruk Van Martin Jol - Sport - Video - Zie.nl

Fantastische google ads, dat wel...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vond hem vroeger echt goed, was fan van hem, maar hij laat echt nog wel eens een steekje vallen hoor tegenwoordig. Was absoluut niet de beste keeper van het WK, maar ja hij werd nou eenmaal WK, dus konden ze niet om hem heen.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Stekelenburg is ook lang niet solide hoor. Die maakt ook de nodige fouten. Nog lang geen niveau v/d Sar bijvoorbeeld. Ik vind Casillas nog wel een betere keeper dan Stekelenburg, al oogde Casillas niet erg zeker op het W.K.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

lol @ 0.54. Hoe godsamme blind ben je dan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik vind Casillas nog wel een betere keeper dan Stekelenburg, al oogde Casillas niet erg zeker op het W.K.

Niet mee eens. Tenminste niet op basis van het afgelopen jaar, en de vorm waarin ze beide verkeren momenteel. Zo had Steek vorig jaar de minste tegengoals van heel Europa in competitieverband. ( wie nu Mickey Mouse League roept mag geband worden ).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Europa League is i.t.t. Champions League wel Mickey Mouse league. Op het WK had Casillas weer minder tegentreffers en hield in de finale zijn doel schoon .

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Weet iemand of Canales al een beetje speeltijd heeft gekregen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

Weet iemand of Canales al een beetje speeltijd heeft gekregen?

Een uur gespeeld tegen Mallorca, tegen Osasuna niet in actie gekomen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

rep_robert schreef:

Verloor Twente niet mer 4-1 in Bremen?

Je leest mijn post niet. Ze verloren er, ja, maar hadden net zo goed op 2-2 kunnen komen. Kregen daar kansen. Bovendien vind ik Twente nu verder dan toen. Neemt niet weg dat die nederlaag daar toen terecht was, hoor.

rep_robert schreef:

Welke media heb jij het over dan, dit bericht bestaat volledig uit onzin. Wie dicht Ajax nou grote kansen in het Bernabeu toe dan?

Grappig dat je mijn post als onzin afdoet, terwijl ik nergens zeg dat Ajax grote kansen toegedicht worden. Ik zeg enkel dat - zowel bij SV als VI bijv. - Ajax meer kans in de groep wordt toebedeeld dan Twente. En dat Ajax - omdat Madrid nog niet in vorm is en weinig wedstrijden heeft gespeeld - meer kans tegen Madrid werd gegeven om voor een stuntje te zorgen (lees: punt(en) pakken) dan Twente tegen Inter.

Ik denk dat je teveel dit forum in je achterhoofd hebt bij dit stukje tekst, want je slaat nu wel wartaal uit.
Kijk de uitzendingen maar eens terug.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vermoedelijke opstelling Real:

----------------------------------- Casillas---------------------------

---- Ramos ---------- Carvalho -------- Pepe ------------ Marcelo

--------------------- Alonso -------------- Khedira ---------------------

---- Leon -------------------------- Ozil -------------------------- C. Ronaldo

------------------------------------ Higuaín -----------------------------------

Streep Ramos maar weg....

Knappe 1-2 winst voor Ajax vanavond

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Zo'n wedstrijd spelen ze hooguit 2 keer per jaar. Het is vaak niet om aan te zien hoor.

Mooi die eeuwige frustratie bij jou over Barcelona

Ik kreeg er een mooie glimlach van!

Barca speelde goddelijk gisteravond (wat ik in samenvatting zag)

Je hebt Barcelona en dan volgen pas andere voetbalploegen qua niveau. Zoals otherfool het zou zeggen: So spielt mann fussball!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Arbeloa dan .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Arbeloa dan .

Kijk, daar liggen al kansen

Fock Real, wie is nu in helemsnaam Real?

Wij zijn Ajax en komen om te winnen.

Die attitude moet Ajax uitstralen. Dat je dan wel eens op je bek kan gaan, ach...

Beter dan als angsthazen zon duel in te gaan. Ik heb er wel vertrouwen in. En bij verlies halen we zondag gewoon de schade in door in Rotterdam Zuid ruim te winnen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kijk, zo hoort het. Het is geen Atlético Madrid ofzo . Jammer van je laatste zin maar goed.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Als er kansen zijn dan liggen die inderdaad op de flanken, dit is overigens ook het zwakste punt van Ajax.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Kijk, zo hoort het. Het is geen Atlético Madrid ofzo . Jammer van je laatste zin maar goed.

Voor AM heb ik wel respect. Voor de grote poenclub uit Madrid niet. En ook al is de kans groot dat we vanavond verliezen, je moet er niet vanuit gaan en alles eraan doen dit te voorkomen. Twente was gister een mooi voorbeeld.

En over die laatste zin....ik kan er niks aan doen, de waarheid is soms wat hard

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

moviemafketel schreef:

Vond hem vroeger echt goed, was fan van hem, maar hij laat echt nog wel eens een steekje vallen hoor tegenwoordig. Was absoluut niet de beste keeper van het WK, maar ja hij werd nou eenmaal WK, dus konden ze niet om hem heen.

(embed)

Laat ze lekker in hun waan hier, ik heb dit filmpje ook al is gepost en Casillas is gewoon een redelijke keeper in een vaak beter elftal. Hij heeft gigantische blunders gemaakt in het verleden, meer dan een topkeeper hoort te doen. Zo'n compilatie vind je bijvoorbeeld niet van van der Sar, die ook wel is een fout heeft gemaakt.

Overigens is Steek een veel betere keeper dan Casillas, maar da's logisch

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Je leest mijn post niet. Ze verloren er, ja, maar hadden net zo goed op 2-2 kunnen komen. Kregen daar kansen. Bovendien vind ik Twente nu verder dan toen. Neemt niet weg dat die nederlaag daar toen terecht was, hoor.

(quote)
Grappig dat je mijn post als onzin afdoet, terwijl ik nergens zeg dat Ajax grote kansen toegedicht worden. Ik zeg enkel dat - zowel bij SV als VI bijv. - Ajax meer kans in de groep wordt toebedeeld dan Twente. En dat Ajax - omdat Madrid nog niet in vorm is en weinig wedstrijden heeft gespeeld - meer kans tegen Madrid werd gegeven om voor een stuntje te zorgen (lees: punt(en) pakken) dan Twente tegen Inter.

(quote)
Kijk de uitzendingen maar eens terug.

Sorry dat ik zo reageerde, dacht dat je het over de wedstrijd zelf had. Over de kansen in de pool speelt Ajax normaal gesproken om de 3e en 4e plek met Auxerre. Helemaal nadat Milan ook nog is Zlatan en Robinho hebben gehaald. Dat kwam pas na die loting, dus in dat opzicht is het sindsdien alleen maar lastiger geworden voor ons.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

NOS Sport - Ajax arriveert in Santiago Bernabeu Hehe, die vlag gelijk in het begin en dat groepje erboven is van groepje waarmee ik altijd ga uit het Noorden. Overal te zien

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha, 1 groot toneelstuk van Mourinho. Wat een hofnar is het toch ook.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.