- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Feyenoorder Martins Indi drie duels geschorst | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
LOL @ drie duels. Was toch een ongelukkig struikelpartijtje met een doorgebroken speler? Hoezo opeens drie wedstrijden
Kan je beter net zoals die Italiaan een doodschop verkopen, krijg je nog een duel minder ook 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij bodycheckte de scheids ook enigzins ( al was het maar lichtjes ). Anders was dit gewoon 1 wedstrijd geweest. Feyenoorders zijn flink aan het miepen op hun netwerk om deze beslissing.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Het ging om het vasthouden van een doorgebroken speler. Daar valt al over te twisten, aangezien er nog 2 Feyenoord (Vlaar o.a. dacht ik) mee liepen. Maarja sowieso 3 duels daarvoor is onnodig. Staat gewoon niet in verhouding met ellebogen en lompe no-brainer tackles.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tackle was goed en shirtje trekken was het ook amper. Vlaar en Leerdam liepen nog mee. Flinke straf en staat niet echt in verhouding maar vind ik ook bij Fernandez. Het is niet anders.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Feyenoorders zijn flink aan het miepen op hun netwerk om deze beslissing.
En terecht. Bahia is geblesseerd en Indi is de logische (en zeer verdienstelijke) vervanger. Nu mis je in 1 keer 2 prima verdedigers. Maar na NAC-uit heeft Feyenoord even geen recht van spreken meer. Indi is de laatste zorg als je zo speelt
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Hij bodycheckte de scheids ook enigzins ( al was het maar lichtjes ). Anders was dit gewoon 1 wedstrijd geweest. Feyenoorders zijn flink aan het miepen op hun netwerk om deze beslissing.
Dat je die bavianensite nog bezoekt zeg. Maar hij krijgt die schorsing dus vanwege die bodycheck neem ik aan als hij dat heeft gedaan?
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Tackle was goed en shirtje trekken was het ook amper.
Die tackle was geniaal. Fernandez 'missen' we trouwens ook ja.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
maar vind ik ook bij Fernandez.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vind 3 duels schorsing wel zwaar voor zoiets. 1 potje was ook goed geweest.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Gewoon vrijspraak natuurlijk, was overduidelijk niks aan de hand.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Vraag me eerder af waar ze die 3 wedstrijden vandaan toveren voor zo'n licht vergrijp. Denk dat dit wel 1 van de zwaarste straffen ooit is.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik snap e'm niet.

rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Real Madrid de boeman en Ajax dat bange mannetje? 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Real Madrid de boeman en Ajax dat bange mannetje?
Ah nu zie ik het, ik keek net een beetje scheel denk ik. Maar dat zou dan een Ajacied met een PSV dekbed moeten zijn? 
Overigens wordt het 0-3 vanavond, 3x Anita uit een corner (kopbal).
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ah nu zie ik het, ik keek een beetje scheel net denk ik. Maar dat zou dan een Ajacied met een PSV dekbed moeten zijn? 

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat je die bavianensite nog bezoekt zeg. Maar hij krijgt die schorsing dus vanwege die bodycheck neem ik aan als hij dat heeft gedaan?
Leedvermaak in zijn puurste vorm sla ik nooit af. Maar inderdaad; die bodycheck is in berekening genomen. Zou anders wel een absurde straf zijn wanneer dat niet zo zou zijn geweest.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die bodycheck erbij berekenen, die bodycheck van de Cler gemist zeker die Bossen opzij duwt omdat ie in de weg liep
. Beetje meten met twee maten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Vond het niet eens een overtreding.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Amoah hield ook vast in principe en de tackle was goed. Je kan 'm geven maar hoeft niet inderdaad, rood lijkt het mij helemaal niet. Ik blijf erbij dat het een goedmakertje was van Bossen omdat hij de Vrij er af had moeten sturen en het niet deed.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Echt bealchelijk die 3 wedstrijden, raar ook dat ze daar zomaar mee akkoord zijn gegaan. Kun je beter een elleboogje of karatetrap uitdelen blijkbaar.
Als ze bezwaar hadden aangetekend had ie dan wel tegen Ajax kunnen spelen? Of wordt dat beroep dan eerder behandeld?
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 732 stemmen
Het is niet anders.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ooijer en Sulejmani zoals verwacht in de basis.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Voor nog wat extra vertrouwen 
Jol heeft prima staat van dienst in Europese uitduels
15-09-10
Onder leiding van Martin Jol verloor een team tot nu toe slechts twee Europese uitwedstrijden. In totaal coachte de Haagse oefenmeester 21 Europese uitduels waarvan hij er 15 wist te winnen, er vier gelijk speelde en er tot dusverre slechts twee verloor. Vanavond gaat Jol met Ajax in Spanje op zoek naar een goed resultaat tegen Real Madrid.
AjaxF-side.NL
Bij Roda JC, Tottenham Hotspur, HSV en Ajax stond Jol in Europese confrontaties aan het roer. Bij HSV verloor de 46-jarige trainer tegen Manchester City, maar dat had geen negatief gevolg. Jol was ook trainer van RKC Waalwijk, maar die club speelde nooit Europees voetbal.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Feyenoord en Ajax hebben elkaar geloot voor de beloften beker, ongetwijfeld zonder publiek.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Nog heel even over gister, heeft Coutinho nog wat kunnen laten zien? Ik heb de match zelf niet gekeken vanwege Incubate.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Frank Snoeks
.
Volgens Frank tekent het de geweldige loyaliteit van Suarez en Vertonghen dat ze toch aanwezig zijn in Madrid.
.
Zou lekker zijn als ze er niet waren zeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
.