• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.279 series
  • 34.106 seizoenen
  • 649.365 acteurs
  • 199.301 gebruikers
  • 9.391.603 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Die eend

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Wat zonde!

2 helden bij zo'n duf programma!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

otherfool schreef:

Clubliefde is lulkoek

En: Mario Been doet alles voor geld

De Snor was in vorm.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

My god, haar tong hangt nu zekers 3 meter op de grond

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haar tong hangt voor geen enkele man op de grond. Ik denk dat haar papa zo wel gaat schuimbekken.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Ze stellen gewoon van die slappe vragen bij B & B.

Helemaal niet interessant om te weten toch?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Na 5 minuten B&B ga ik ook altijd richting mijn kast met films kijken en na 10 minuten pak ik ook daadwerkelijk een film uit die kast en nog 5 minuten later zie ik geen B&B meer in beeld.

Goede gasten, maar zulke gezapige vragen, erger me er kapot aan en nooit is er iets te lachen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Man man, wat een debiele vragen. Daar kun je toch niet serieus op antwoorden. Wat moet ie dan zeggen: nee, was zwaar kut. Ik had die band liever verbrand.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

'Is het bijzonder dat je op een WK, waar de hele wereld getuige van is, aanvoerder bent van het Nederlands Elftal?'

.

.

*zap*

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Had je verwacht dat je zou huilen?

Had je vrouw het er moeilijk mee toen je zei dat je ging stoppen?

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

WTF. Waar gaat dit in godsnaam over?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Welk Moviemeter lid zat er vorige week toch zo te huilen dat B en B een Ajax programma is omdat Jol en Sno er zaten?

Misschien dat diegene even nadenkt en beseft dat elke club tot nu toe behandeld is (Ruud en Harry, Jol en Sno, Makaay en Gio)

Ik vind het trouwens wel een vreselijk programms. Die Barbara is echt de slechtste presentatrice ever.

En Frits is net zo duf als een dooie hamster.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Dit is wel enorm laag niveau inderdaad! Zou dit het soort vragen zijn die voetballers het liefste hebben? Die hebben toch ook liever een kritische Derksen lijkt me..? Op Wesley na misschien

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Welk Moviemeter lid zat er vorige week toch zo te huilen dat B en B een Ajax programma is omdat Jol en Sno er zaten?

Misschien dat diegene even nadenkt en beseft dat elke club tot nu toe behandeld is (Ruud en Harry, Jol en Sno, Makaay en Gio)

Al die gasten die je opnoemt zijn te goed voor dit programma.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

We gaan Ja/Nee met jullie doen !! Joepie

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

13woutie13 schreef:

(quote)

Al die gasten die je opnoemt zijn te goed voor dit programma.

Jep. Het niveau van 't programma is echt pulp zeg. Van die Jip en Janneke vragen die ze bij het Jeugdjournaal aan kleine kinderen vragen

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

En: Mario Been doet alles voor geld

De Snor was in vorm.

Oh je wist nog niet dat Been clinics gaf, doet ie al een behoorlijk tijdje. Dat is ook wel een tikkie anders dan Ajax gaan trainen..

En clubliefde die spelers/trainers weerhopudt van (bepaalde) transfers bestaat inderdaad niet, bij de huidige generatie (zie mn eerdere post). Het ligt allemaal niet zo zwart-wit hoor

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Maxima ja? En wat zou je dan gaan doen?

Gatver ik moet er echt niet aan denken om in de huiskamer bij familie Barend te moeten zitten.

Word ik helemaal plat gegooid met de meest duffe vragen ooit.

En dan komen de toastjes op tafel en gaan Barbara en zus juichen jaaaaaaaa toastjes, papa je bent echt de beste papa ooit!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vind het trouwens wel een vreselijk programms. Die Barbara is echt de slechtste presentatrice ever.

En Frits is net zo duf als een dooie hamster.

Die dooie hamster heeft ie op zijn hoofd. En ik vind het nog steeds een Ajax programma. En dat zijn maar 3 clubs die je noemt. Ik hoop dat als binnenkort lui van Twente uitgenodigd gaan worden, dat ze dan keihard weigeren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Die dooie hamster heeft ie op zijn hoofd. En ik vind het nog steeds een Ajax programma. En dat zijn maar 3 clubs die je noemt. Ik hoop dat als binnenkort lui van Twente uitgenodigd gaan worden, dat ze dan keihard weigeren.

Je bent soms wel een pieperd zeg.

Er zijn nu 3 afleveringen geweest. 1 met PSVers, 1 met Ajacieden en 1 met Feyenoorders.

Je Twente komt heus wel aan bod. Slaat nergens op om zelfs bij dit over partijdigheid voor Ajax te zeuren.

Overigens heb ik de tv allang overgezet. Ga niet naar die kinderniveau kijken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax-programma? Omdat ze Joods zijn? Alle clubs komen voorbij toch?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Misschien Janssen en Janssen volgende week? Peukie dr bij en een biertje, wordt het nog echt ongedwongen en gezellig

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gio wil Nigel terug in het Nederlands Elftal. Ja, wat moet hij anders ook zeggen he?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Gio wil Nigel terug in het Nederlands Elftal. Ja, wat moet hij anders ook zeggen he?

Waarom zou hij er over liegen?

Ik hoop ook dat Nigel weer terugkeert. Al is een rol als bankzitter voorlopig voldoende.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als hij zegt nee, het gaat beter met het Nederlands Elftal met van der Vaart op die positie, is de wereld weer te klein. Ze houden elkaar onderling wel altijd te vriend. Zou eens willen weten wat ze echt denken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Als hij zegt nee, het gaat beter met het Nederlands Elftal met van der Vaart op die positie, is de wereld weer te klein. Ze houden elkaar onderling wel altijd te vriend. Zou eens willen weten wat ze echt denken.

Hij kan ook zeggen ''daar ga ik niet over, keuze van de bondscoach''.

Ik denk dat NdJ gewoon goed ligt in Oranje. Dat merk je aan alles.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, hij ligt TE goed in de groep, het is een joker 1e klas. Maar in het veld staat er iets heel anders, iets ondefinieerbaars, iets bezetens.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ga die discussie niet weer aan. Succes ermee.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Neuh, ben er ook wel klaar mee. Laat Marwijkie de juiste keuze nou maar maken. Hebben we toch niks over te zeggen.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Jammer dat hij wel wegliep voor de slechte prestaties.

Was schitterend in de Kuip destijds. "Blind moet blijvuh! Blind moet blijvuh!"

Hij is ontslagen door Ajax. Echter werd dit volgens mij pas heel laat meegedeeld, waardoor er een behoorlijk hypocriete situatie ontstond. Ze hadden in principe al een vervanger voor Bind terwijl hij nog gewoon onder contract stond. Als afsluiter pakte hij gelukkig nog de beker tegen PSV

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.