• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.279 series
  • 34.106 seizoenen
  • 649.365 acteurs
  • 199.298 gebruikers
  • 9.391.578 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou, dan weet Suarez dat hij de bal er lekker in mag slaan.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nou, hij fluit deze week de CL pot van Ajax .

Ik ga even mijn totostand veranderen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

moviemafketel schreef:

ja ik had hem gezien, wel een matennaaier.

Eerst een schwalbe, dan hands(scheids waarom geen vrij trap?) en dan mag die gewoon doorgaan van de scheids? Zeer discutabel.

schwalbe-hands-schwalbe .. lijkt wel zo'n turn-onderdeel met de bal.

Dan zie ik honderd keer liever een tackle die op of over het randje is dan dit soort aanstellerig en matennaaierig gedrag

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Mee eens, daar ben ik ook voorstander van. Tenminste als je Smolov bedoelt, ik ben geen voorstander om een fles drank samen met Luc in de spits te zetten.

Ik durf te wedden dat die fles Smirnov beter kan voetballen dan Smolov

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Lol, wat een gast die Boskamp. Huh, interesseert me geen reet joh. Te gek, wordt een leuke aflevering heb ik zo het idee

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Soort Nederlandse Tony Soprano met zijn foute vriendjes.

Hij zit in die Belgische voetbalprogramma's ook vaak aan tafel. Wel een vermakelijke kerel.

Maar dat ze nu de kant van de scheids gaan kiezen bij Manchester is te gek voor woorden. Geen keeper begrijpt dat dit geen overtreding van Nani was. Dan ga je er 100% van uit dat je een vrije trap mee hebt gekregen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Lol

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ruiz = Held.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Vascago schreef:

Lol, wat een gast die Boskamp. Huh, interesseert me geen reet joh. Te gek, wordt een leuke aflevering heb ik zo het idee

Echt een held, die man is een ouderwetse dwaas, genieten geblazen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Janssen en Janssen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Clubliefde is lulkoek

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Binnenkort dus gewoon weer 1 Janssen zo te horen Vascago.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ja Theo gaf zelf ook wel aan laatst dat ie weg wou en wat ze bij VI zeggen zou ook best eens waar kunnen zijn. Ik hoor van vrienden die wat jonger zijn en elke zaterdag nog tot 4 uur snachts in de (dans)kroeg zitten, dat hij daar elke keer ladderzat zit samen met Boschker en een stel lekkere wijven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

lol, maar dat deed hij vroeger in Arnhem ook altijd al, dus dat zegt niet perse wat.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Nee, maar bij Twente wordt wel iets meer geeist op dit moment denk ik. Trouwens, het maakt mij ook geen ruk uit of ie een peuk wil roken na de wedstrijd. Zat grote spelers die dat ook deden. Heb over Frank Rijkaard wel eens gehoord dat ie tijdens de rust van de CL (bij Milan nog) gewoon de gang opging en een peuk opstak. En als ie na de wedstrijd zat wil worden heb ik ook geen problemen mee. Wel als het een dag voor de wedstrijd gebeurd. En ik weet niet of Theo dat doet, maar ik ben Boschker zelf ook wel eens ladderzat tegengekomen, terwijl Twente de volgende dag moest spelen tegen Groningen. En wel vaker dan alleen die wedstrijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar Theo stapt ladderzat achter het stuur. Je dochter zou maar op dezelfde snelweg zitten als Theo.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Boschker is zijn scheiding nog niet te boven denk ik. Herleeft zijn jeugd.

Niet goed te praten voor een wedstrijd nee.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Naomi Watts schreef:

Maar Theo stapt ladderzat achter het stuur. Je dochter zou maar op dezelfde snelweg zitten als Theo.

Ik denk niet dat ie ladderzat was. Ik heb er geen verstand van, maar ik denk dat een combinatie van een paar biertjes en de adrenaline van de wedstrijd samen een verkeerde combinatie waren. Mensen die erbij waren zeggen zelf dat ie er niet zoveel heeft gehad. Maar Theo schijnt tegenwoordig na een wedstrijd ook gewoon in Hengelo te blijven en doet dan geregeld het licht uit in de stad.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

moviemafketel schreef:

Boschker is zijn scheiding nog niet te boven denk ik. Herleeft zijn jeugd.

Niet goed te praten voor een wedstrijd nee.

Boschker is allang weer gesetteld met zijn vriendin. Hij is zelfs mede-eigenaar van de sportzaak (Vaneker Sport) die Chantal van haar ouders heeft overgenomen. Geloof dat ze ook een kindje hebben samen nu. Maar zij staat regelmatig op zaterdag bij die danskroeg (weet niet hoe je dat moet noemen: Te klein voor een disco, maar te groot voor een gewone kroeg) en hij zit daar dan ook altijd te zuipen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ok, keek gister Twente-tv en hij had het over zijn scheiding, maar niet over een vriendin vandaar.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

moviemafketel schreef:

Ok, keek gister Twente-tv en hij had het over zijn scheiding, maar niet over een vriendin vandaar.

Waarom denk je dat ie gescheiden is

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Dat Vitesse wordt ook met de dag lachwekkender

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als Ferrer gaat zeggen dat hij Vitesse kende, dan haak ik af. Niet serieus te nemen. Die heeft een spoedcursus geel zwart gehad om zijn betrokkenheid te kunnen tonen. Het is 1 groot toneelstuk. Toen ik al die spelers hoorde die kwamen dacht ik al waar blijven de grote spelers nou. Het is 1 grote grap en het wordt helemaal niks. Maar dat past dan wel weer bij Vites. Geloof dat Vites en Twente ook nooit de grootste vrienden waren vroeger he Vascago?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ik heb wel eens relletjes meegemaakt vroeger tegen Vitesse, maar echt haat en nijd is het volgens mij nooit geweest. Volgens mij mag niemand Vitesse. Vroeger interesseerde niemand zich voor die club, maar toen die Aalbers begon te roepen dat ie Manchester United achterna wou (ring a bell } toen hoopte volgens mij iedereen dat die club op de bek zou gaan. En volgens mij is dat nog steeds zo.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Kos was jij dat?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

Ja Theo gaf zelf ook wel aan laatst dat ie weg wou en wat ze bij VI zeggen zou ook best eens waar kunnen zijn. Ik hoor van vrienden die wat jonger zijn en elke zaterdag nog tot 4 uur snachts in de (dans)kroeg zitten, dat hij daar elke keer ladderzat zit samen met Boschker en een stel lekkere wijven.

Ik vind dat je NA de wedstrijd best uit moet kunnen. Niet de dagen voor de wedstrijd. En Theo moet je altijd verplichten om dan met de taxi naar huis te gaan

Theo zal wel vertrekken bij Twente, al verwacht ik dat hij dit seizoen gewoon afmaakt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik wou dat ik liefde voor Vites had, aangezien het aardig in de buurt van me ligt, maar ik heb er niks mee, ook niet met Arnhem en ook niet met Arnhemmers. Het is dat ik graag in het oosten woon, maar anders zou ik zo dicht mogelijk bij Amsterdam gaan wonen om ook wat makkelijker en sneller in het Ajax-stadion te kunnen zijn.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Vite$$e is wel een voorbeeld voor Chelsea en Man. C. hoe het niet moet dan, hoewel wel al een nieuw stadion.

LOL

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kerel, je kan na 1284392x toch niet weer aankomen met dat filmpje van de vallende Blatter

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hahahaha die eend was wel heel grappig hoe hij hem gooide als blikje cola.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.