• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.289 gebruikers
  • 9.391.157 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zit die Ferrer al op de bank bij Vitesse dan?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Hoop het wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chapi is officieel gepresenteerd, dus neem aan van wel.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Pas op 15 november zal hij beginnen met zijn taken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Er wordt wel wat lacherig gedaan maar namen als Victor Vazquez, Jonathan Soriano, Armando Lozano, Jobathan dos Santos zijn nu heel erg haalbaar voor op huurbasis te komen. Kan best een ploegje worden.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Touché .

Oefff, ik mag zo gelukkig zijn om bij de bekerfinale tegen AZ aanwezig te zijn geweest. Met tien man de hele verlenging tegen elf man van AZ gespeeld. Uiteindelijk hebben wij onze ploeg erdoor heen gesleept door 20 minuten lang te zingen en met 16000 mensen helemaal los te gaan en allemaal met de t-shirtjes zwaaien.

Betere sfeer zal je niet vinden in die badkuip van jullie

A&L kan het volgens mij nog beamen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha jazeker. Ik was er die middag/avond gelukkig ook bij. Zelden zoveel kippevel gehad als in dat half uur van de verlenging

Heerlijke sfeer.

Het Legioen is trouwens best trouw hoor, maar ik word er wel moe van dat ze net altijd doen of alleen zij dat zijn. In de Eredivisie zit praktisch elk stadion vol. Zelfs bij nummer laatst Willem II.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Laten we het nou niet over sfeer hebben, Rep. Dat heb jij nog nooit in een stadion meegemaakt.

Je was er nog niet toen de Meer nog bestond, toch?

Ik was al op de aardbol hoor Ach die goede oude tijd wordt ook wel is overschat hoor Zo erg verlang ik niet naar de tijd van omlopen die ruiken naar poep en pies.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het Legioen is trouwens best trouw hoor, maar ik word er wel moe van dat ze net altijd doen of alleen zij dat zijn. .

Kijk, dat maak jij er weer van.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niemand die zegt dat de Ajax supporters niet trouw zijn, ik (en mede Feyenoord suppoters) stelden dat er weinig supportersgroepen zijn die met zo'n positie op de ranglijst en na een 10-0 oorwassing nog massaler naar De Kuip toekomen. Ook wij hebben supporters die Feyenoord in de steek laten bij zwaardere tijden. Net als dat elke club flink wat trouwe aanhangers hebben.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

13woutie13 schreef:

(quote)

Kijk, dat maak jij er weer van.

Jullie doen er geen moeite voor om het niet zo te zeggen. Kijk alleen die Rico al hier die maar begint over hoe erg hij van z'n club houdt vanwege het Legioen omdat ie er kippenvel van krijgt.

Maakt opzich niet uit, maar A&L heeft wel gelijk natuurlijk.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Naomi Watts schreef:

Niemand die zegt dat de Ajax supporters niet trouw zijn, ik (en mede Feyenoord suppoters) stelden dat er weinig supportersgroepen zijn die met zo'n positie op de ranglijst en na een 10-0 oorwassing nog massaler naar De Kuip toekomen. Ook wij hebben supporters die Feyenoord in de steek laten bij zwaardere tijden. Net als dat elke club flink wat trouwe aanhangers hebben.

Hier kan je al meer mee natuurlijk

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik vind dat makkelijk volhouden, omdat Ajax/PSV/Twente niet in die situatie zitten en waarschijnlijk ook niet snel komen. Ik denk dat die andere clubs ook niet snel in de steek worden gelaten als het slecht gaat.

Credits voor het Legioen dat gister massaal kwam, maar als dit zo normaal is voor Feyenoordfans, waarom willen zovelen dan toch steeds benadrukken dat het bijzonder is?

Ik heb oa bij de Klassieker ook duizenden lege plekken bij Feyenoord gezien. Elke club heeft zijn dipjes met toeschouwers. Maar het zal bijna altijd vol blijven zitten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar heb je gelijk in, Ajax is nooit echt in zo'n situatie terecht gekomen. Het is wat overdreven om te stellen dat dat bvb bij Ajax niet zo zou zijn. Ik denk dat de ArenA in zo'n situatie ook wel hetzelfde zou zijn, vind het Ajax publiek de laatste jaren ook wel een evolutie heeft doorgemaakt.

Wat betreft (vooral PSV) weet ik het niet. Die krijgen bij ons in De Kuip niet eens een uitvak vol.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Daar heb je gelijk in, Ajax is nooit echt in zo'n situatie terecht gekomen. Het is wat overdreven om te stellen dat dat bvb bij Ajax niet zo zou zijn. Ik denk dat de ArenA in zo'n situatie ook wel hetzelfde zou zijn, vind het Ajax publiek de laatste jaren ook wel een evolutie heeft doorgemaakt.

Wat betreft (vooral PSV) weet ik het niet. Die krijgen bij ons in De Kuip niet eens een uitvak vol.

PSV- publiek AD artikel

Zal vast wel is gepost zijn hier.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

vind het Ajax publiek de laatste jaren ook wel een evolutie heeft doorgemaakt.

Ben bij dat jij dat durft te benoemen, want dit klopt inderdaad. Er zit genoeg dagjespubliek, maar er is nu de laatste paar jaar wel massale steun voor de ploeg. Stuk beter als voorheen. Zeker met het verhuisde vak 410 gaat dit veel beter.

Met PSV heb je wel een punt ja, misschien een slecht voorbeeld. Ik vind PSV ook eigenlijk maar een provincieclub dat helaas veel te goed presteert. Ze missen nog steeds de allure van een topclub. Voor mij blijven Ajax en Feyenoord toch nog de 2 grootste clubs van het land, ook al vind de 1e veel te weinig prijzen en wint de 2e zelfs nauwelijks wedstrijden

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

rep_robert schreef:

Uiteindelijk hebben wij onze ploeg erdoor heen gesleept door 20 minuten lang te zingen en met 16000 mensen helemaal los te gaan en allemaal met de t-shirtjes zwaaien.

Eindelijk het mysterie is opgelost. Heb me altijd afgevraagd hoe Ajax die wedstrijd toch heeft kunnen winnen. Maar dat kwam door jullie

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ja hoor supporters zijn heeeeel belangrijk en slepen het team er doorheen

Leuk goaltje van Vlechtjes trouwens, beetje hulp van de keeper maar a la. Je zou bijna denken dat het een rechtsbenige middenvelder is en geen linksback...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

13woutie13 schreef:

(quote)

PSV- publiek AD artikel

Zal vast wel is gepost zijn hier.

Door mij vorige week geloof ik nog. Een artikel dat een waarheid als een koe is. Valt me ook altijd op dat het bij PSV nooit bruist, een incidenteel potje zoals HSV vorig seizoen uitgezonderd. Heb dan ook niks met die club.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Eindelijk het mysterie is opgelost. Heb me altijd afgevraagd hoe Ajax die wedstrijd toch heeft kunnen winnen. Maar dat kwam door jullie

Jaja, Ajax heeft niet een smak landstitels gewonnen omdat ze uit de grootste stad van Nederland komen en/of het hoogste budget hebben, neeee het zijn al die halve mongolen die yalalalalalala JODEN zingen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Henk ten Cate was er toen anders wel duidelijk over wat de reden was dat Ajax met succes door die verlenging heen kwam.

Dat PSVers dit niet kunnen bij hun ploeg wil niet zeggen dat andere supporterskernen het ook niet kunnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voor mij blijven Ajax en Feyenoord toch nog de 2 grootste clubs van het land, ook al vind de 1e veel te weinig prijzen en wint de 2e zelfs nauwelijks wedstrijden

Eens. Enige Nederlandse clubs die massaal supporters door heel het land hebben.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

PSV is anders het meest kampioen geworden de afgelopen 25 jaar dus ja dat komt omdat ze daar zo goed Boeruh Boeruh kunnen roepen...

... sleept het team er echt doorheen...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Ja hoor supporters zijn heeeeel belangrijk en slepen het team er doorheen

Leuk goaltje van Vlechtjes trouwens, beetje hulp van de keeper maar a la. Je zou bijna denken dat het een rechtsbenige middenvelder is en geen linksback...

Raad eens wat Vlechtjes bij Ajax-Vitesse, eerder dit seizoen deed?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

PSV is anders het meest kampioen geworden de afgelopen 25 jaar dus ja dat komt omdat ze daar zo goed Boeruh Boeruh kunnen roepen...

... sleept het team er echt doorheen...

Ze hebben het beste beleid gevoerd, dat valt niet te ontkennen. Overigens niet de laatste 25 jaar. Wel vanaf pakweg 1999 tot 2008. Toen won PSV bijna alles nationaal. Gelukkig de laatste 2 jaar ook niet meer.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oh, welk team is dan het meest kampioen geworden de afgelopen 25 jaar?

Heeft NIKS met beleid (of geld!!!) te maken, gewoon het publiek joh!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Oh, welk team is dan het meest kampioen geworden de afgelopen 25 jaar?

PSV ja. Maar ik kan je ook vragen wie dat het meeste in de laatste 50 jaar is geworden. Net zo relevant. Je kan niet ontkennen dat een groot deel van de jaren 90 (92-98) toch helemaal door Ajax bijna werd gedomineerd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

PSV ja. Maar ik kan je ook vragen wie dat het meeste in de laatste 50 jaar is geworden. Net zo relevant. Je kan niet ontkennen dat een groot deel van de jaren 90 (92-98) toch helemaal door Ajax bijna werd gedomineerd.

En denk je dat dat te maken heeft met:

A. Een talentvolle spelersgroep

B. Een uitstekende coach

C. 50.000 aso's die heel hard A-j-a-x kunnen boeren (no pun intended!)...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een rare conclusie toch weer. Alleen omdat iemand stelde dat de steun van die tienduizenden fans Ajax door een verlenging heeft gesleept.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zei net al geloof ik dat PSV jarenlang het beste beleid heeft gevoerd.

Verder hebben je optie's A en B ook grote invloed ja. Met spelers als Cocu, Alex, Gomes en Farfan mag je ook wel prijzen verwachten op nationaal gebied toch?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.