- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Je keek gister ook een stream terwijl het op eredivisie live was, daarom misschien?
Edit; wat bottleneck ook zegt. Ik heb het natuurlijk tegen me dat ik hier als Ajax-supporter spreek. Maar ik zeg in feite niet veel anders dan nu bijv. bottleneck en wat Naomi eerder ook al zei.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Jij komt er mee aan dat Ajax elke keer maar trainers blijft kopen en ik zeg dat ik het daar ook vaak helemaal niet mee eens ben geweest.
En verder wordt een trainer dus veel eerder de laan uitgestuurd als dit financieel ook mogelijk is. Zouden jullie echt Been willen houden als er miljoenen waren om een echte topcoach te halen? Het blijft natuurlijk altijd weer afwachten welk effect dat oplevert.
Als die miljoenen er waren, had Been veel meer mogelijkheden gehad en niet in deze situatie gezeten. Dus een onzinnige hypothetische vraag.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laten we het nou niet over sfeer hebben, Rep. Dat heb jij nog nooit in een stadion meegemaakt. 
Touché
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het NEC wat Been onder zich had was toch niet veel beter dan dit Feyenoord? Hij krijgt ze kennelijk niet meer aan het voetballen. En normaal vlieg je dan gewoon de laan uit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zouden jullie echt Been willen houden als er miljoenen waren om een echte topcoach te halen? Het blijft natuurlijk altijd weer afwachten welk effect dat oplevert.
Been is gewoon een goede coach hoor, wat een onzin opeens. Del Bosque had het echt niet beter gedaan hoor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Been is gewoon een goede coach hoor, wat een onzin opeens. Del Bosque had het echt niet beter gedaan hoor.
Denk het wel eigenlijk. Dat is gewoon een betere trainer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het NEC wat Been onder zich had was toch niet veel beter dan dit Feyenoord? Hij krijgt ze kennelijk niet meer aan het voetballen. En normaal vlieg je dan gewoon de laan uit.
Niet met een lange termijn visie. Wa teen onzin, je zit gewoon met veel a-junioren, die stap naar de eredivisie is groot, daar gaat tijd overheen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
moviemafketel, je onderstat Feyenoord nogal. Je moet niet vergeten dat Feyenoord de meeste wedstrijden heeft gespeeld zonder zijn beste spelers. Feyenoord moet noodgedwongen talenten opstellen die voor het eerst in de Eredivisie spelen. Talenten die groter zijn dan de talenten die destijds bij NEC speelden, op Schöne en Lens na.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Het NEC wat Been onder zich had was toch niet veel beter dan dit Feyenoord?
Zeker wel.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Tuurlijk niet kos. Misschien wel hoe de basiself van Feyenoord er op dit moment uitziet, maar niet de selectie.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De imposante opmars van NEC in de tweede helft van dat seizoen is een bijzondere prestatie van Been. Ongeacht of die selectie toen wel of niet sterker was dan de huidige selectie van Feyenoord.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Alleen Olsson en Wisgerhof waren al meer solide dan de hele Feyenoord verdediging bij elkaar en spelers als Vadocz, Holman, Lens, Schöne, Babos waren stukken beter dan wat er op dit moment bij Feyenoord staat.
Evenals El-Ak en Dani Fernandez
Dat ze talent hebben geloof ik wel. Maar qua ervaring, karakter en ingespeeld team was NEC sowieso stukken beter dan dit Feyenoord.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Net alsof Been er wat aan kan doen. Zijn beoogde rechtsback breekt/scheurt iedere keer wat, als hij hersteld is. Een speler die belangrijk is speelde met te kleine schoenen. Zijn beste verdediger is weer geblesseerd. Tommasson is alleen maar geblesseerd en heeft gewoon een goed moyenne sinds zijn terugkeer. Hij heeft een spits, die te jong is.Fer is nu langdurig geblesseerd. Het zijn misschien goedkope excuses bij een normale topclub, maar Feyenoord heeft de selectie en het geld er niet voor om dit op te vangen. Er word dan vervolgens een beroep gedaan op ervaren spelers, die het team gewoonweg niet kunnnen dragen (de Cler, Bahia en van Dijk).
Neemt niet weg, dat de 15de plek te laag is voor ze, maar daar geraken ze wel weer weg. De prestaties van vorig seizoen waren beter dan verwacht. Niet uitstekend zoals wel eens gesuggereerd word, maar gewoon goed en goed genoeg om nu vertrouwen in hem te hebben. Hij moet wel meer gaan winnen in de loop van het seizoen, want dan word het wel penibel.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Alleen Olsson en Wisgerhof waren al meer solide dan de hele Feyenoord verdediging bij elkaar en spelers als Vadocz, Holman, Lens, Schöne, Babos waren stukken beter dan wat er op dit moment bij Feyenoord staat.
Evenals El-Ak en Dani Fernandez
Dat ze talent hebben geloof ik wel. Maar qua ervaring, karakter en ingespeeld team was NEC sowieso stukken beter dan dit Feyenoord.
Qua ingespeeld team en ervaring zeker, dat klopt.
Babos vind ik geen geweldige keeper. Holman was destijds ook geen topper. Fer is beter.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Je mag van Been eisen dat hij Feyenoord behoedt voor het spelen van nacompetiitie. Veel meer zit er dit jaar niet meer in.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Net alsof Been er wat aan kan doen. Zijn beoogde rechtsback breekt/scheurt iedere keer wat, als hij hersteld is. Een speler die belangrijk is speelde met te kleine schoenen. Zijn beste verdediger is weer geblesseerd. Tommasson is alleen maar geblesseerd en heeft gewoon een goed moyenne sinds zijn terugkeer. Hij heeft een spits, die te jong is.Fer is nu langdurig geblesseerd. Het zijn misschien goedkope excuses bij een normale topclub, maar Feyenoord heeft de selectie en het geld er niet voor om dit op te vangen. Er word dan vervolgens een beroep gedaan op ervaren spelers, die het team gewoonweg niet kunnnen dragen (de Cler, Bahia en van Dijk).
Neemt niet weg, dat de 15de plek te laag is voor ze, maar daar geraken ze wel weer weg. De prestaties van vorig seizoen waren beter dan verwacht. Niet uitstekend zoals wel eens gesuggereerd word, maar gewoon goed en goed genoeg om nu vertrouwen in hem te hebben. Hij moet wel meer gaan winnen in de loop van het seizoen, want dan word het wel penibel.
Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Babos vind ik geen geweldige keeper. Holman was destijds ook geen topper. Fer is beter.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Niet alleen pech. Fer kan een team als Feyenoord niet dragen in zijn eentje. Hij heeft iemand nodig waar hij nog wat van leren. Die spelers zijn er momenteel gewoon niet. Fer is dit jaar 20 geworden, die verzuipt in deze situatie.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Wijnaldum is van nature een aanvallende middenvelder. Ook beter dan Holman. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Edit; wat bottleneck ook zegt. Ik heb het natuurlijk tegen me dat ik hier als Ajax-supporter spreek. Maar ik zeg in feite niet veel anders dan nu bijv. bottleneck en wat Naomi eerder ook al zei.
Dat klopt.
Maar als je eerlijk bent, wat verwacht je dan in deze k*t-tijden (voor ons), een 90 minutenlang kolkende Kuip? Kijk eens even terug naatr de stilte in de Arena in de jaren dat het daar slecht ging... En dan praat je over een eindpositie van 5e of 6e geloof ik, komt niet eens in de buurt van de ellende waar Feyenoord zal eindigen dit jaar. Mooi toch dat supporters massaal de ploeg een hart onder de riem steken na de grootste clubnederlaag.
Nu even rijnmond checken voor het 'nieuws' over de aandelen 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt.
Tuurlijk, de situatie is moeilijk en voorlopig ook nog eens uitzichtloos. Uit is het al niet makkelijk en thuis zal het alleen maar zwaarder worden voor die jonge spelers. Ik geef het jongens als Wijnaldum, Fer, Castaignos en de Vrij maar te doen. Ik denk dat de meeste gebruikers, die hier posten, dezelfde druk zouden voelen, als ze daar zouden staan. Andere jonge spelers van andere ploegen hebben goede ervaren jongens om zich heen, dat is hier niet het geval.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Tuurlijk, de situatie is moeilijk en voorlopig ook nog eens uitzichtloos. Uit is het al niet makkelijk en thuis zal het alleen maar zwaarder worden voor die jonge spelers. Ik geef het jongens als Wijnaldum, Fer, Castaignos en de Vrij maar te doen. Ik denk dat de meeste gebruikers, die hier posten, dezelfde druk zouden voelen, als ze daar zouden staan. Andere jonge spelers van andere ploegen hebben goede ervaren jongens om zich heen, dat is hier niet het geval.
Wat ik alleen wel hoop, en dat zal ook moeten, is dat ook Been leert van wat er nu gebeurt en niet blind blijft regeren op basis van clubliefde. En dus ook leert van de aanvaringen die ie vorig seizoen had met spelers als Makaay. Dit jaar heeft ie ze al gehad met De Cler en El Ahmadi. Over dat soort dingen moet ie nu eens heen groeien als trainer. Af en toe wat afstand nemen, in plaats van je hart te laten spreken, kan alleen maar een positieve uitwerking hebben.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Jawel, maar een spits moet ook scoren en hij zal ook wel zo nu en dan een goede wedstrijd afleveren.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Hij was er gisteren dichtbij om zijn 2e van het seizoen te maken. Erg jammer. Castaignos komt er wel, heeft minstens nog een seizoen nodig om op niveau te komen.
Wel heeft hij een bijzondere kwaliteit om razendvlug om te draaien en zo zijn speler te passeren. Hij staat niet voor niets in de top 100 talenten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik denk ook dat dat een goede spits wordt. Hij moet alleen wat minder verlegen worden en meer dat killer-instinct ontwikkelen. Die gaat veel waard worden.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat killerinstinct heeft/had hij wel bij de jeugdelftallen van Oranje en Feyenoord, dus het is een kwestie van tijd.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Hij zal ook heus wel doorgroeien. Ik hoop alleen niet, dat de situatie een belemmering gaat worden voor zijn ontwikkeling.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Er zijn natuurlijk ook genoeg kapers op de kust. Gelukkig koos hij er vorig voor om bij Feyenoord te blijven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.