• 16.008 nieuwsartikelen
  • 179.052 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.344 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.118 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het is toch belachelijk dat mensen het triest vinden dat Been het Legioen bedankt, dat hem zo geweldig gesteund heeft in deze slechte dagen. Raar volk hier soms.

LOL, vanaf de 1e minuut is ie al aan het slijmen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het is toch belachelijk dat mensen het triest vinden dat Been het Legioen bedankt, dat hem zo geweldig gesteund heeft in deze slechte dagen. Raar volk hier soms.

Dát wordt hier helemaal niet beweerd, ik vind het belachelijk dat ie het na elke wedstrijd doet. Maar waarschijnlijk omdat ie weet dat dat ook zijn enige houvast is.

En met die steun vond ik het gisteren tijdens de wedstrijd dus wel meevallen. Of eigenlijk: behoorlijk tegenvallen. Daar doen een mooie opkomst, een 12e minuut en het feest na de 2-0 niks aan af.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

De resultaten zullen in ieder geval nooit goed worden met hem als coach.

Sterker nog, hij heeft vorig seizoen al goede resultaten behaald.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Sterker nog, hij heeft vorig seizoen al goede resultaten behaald.

Hij heeft vorig jaar normale resultaten behaald.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dát wordt hier helemaal niet beweerd, ik vind het belachelijk dat ie het na elke wedstrijd doet. Maar waarschijnlijk omdat ie weet dat dat ook zijn enige houvast is.

En met die steun vond ik het gisteren tijdens de wedstrijd dus wel meevallen. Of eigenlijk: behoorlijk tegenvallen. Daar doen een mooie opkomst, een 12e minuut en het feest na de 2-0 niks aan af.

In het stadion was de sfeer anders prima. Zat jij er ook? Uiteraard hangt er op een gegeven moment een raar sfeertje in de lucht, als het totaal niet loopt en met die 10-0 en de 15e plaats in het achterhoofd. Heel de 2e helft was de sfeer overigens goed. Ik heb geen spelden gehoord.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido heeft vast weer één of ander streampje bekeken .

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hij heeft vorig jaar normale resultaten behaald.

Vorig seizoen werd door jullie anders beweerd: Feyenoord zou, met die selectie, zeker geen 4e worden. Nu is Been met Feyenoord 4e geworden en dan is het ineens normaal.

Altzheimer zal snel klaar zijn met jou, vrees ik.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat Been het Legioen bedankt snap ik, maar dat het Legioen zo aardig is voor Been heeft puur met de apathie te maken dat ze ook inzien dat er gewoon geen toptrainer betaald kan worden en het feit dat Been een echte clubman is. Het is nog even zoals het is bij Feyenoord. Is er weer wat adem en Feyenoord blijft het slecht doen is Been binnen de kortste keren weg. Of mag hij dan ook nog blijven denken jullie?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

In het stadion was de sfeer anders prima. Zat jij er ook? Uiteraard hangt er op een gegeven moment een raar sfeertje in de lucht, als het totaal niet loopt en met die 10-0 en de 15e plaats in het achterhoofd. Heel de 2e helft was de sfeer overigens goed. Ik heb geen spelden gehoord.

Ik vind die Feyenoordjes maar hypocrieten. Altijd overal die clubs met trommels en hun gemaakte sfeer afkraken.

Maar die 12e minuut actie is wel het toppunt van nepsfeer

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat zeker, maar verbaast mij hier ook niet zo hoor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Kul-argument, van 'waar ik zat?' (ik zat gewoon achter de TV, met 5.1 surround ). Juist als neutrale kijker, ik was zelfs voor Feyenoord gisteren, beleef je zo'n wedstrijd met meer afstand en minder gevoel en krijg je meer mee. Zelfs de commentator meldde meermaals dat het zo stil was, en dat was het ook (hij maakte zelfs de vergelijking dat het niet bij die 12e minuut bleef). Geen schande, spanning was ongetwijfeld om te snijden, maar zo fantastisch was het vocaal dus niet.

Naomi Watts schreef:

Quido heeft vast weer één of ander streampje bekeken .

Ik heb gewoon Eredivisie Live hoor, zie daar vrijwel alles op.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Vorig seizoen werd door jullie anders beweerd: Feyenoord zou, met die selectie, zeker geen 4e worden. Nu is Been met Feyenoord 4e geworden en dan is het ineens normaal.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Met die selectie is het doodnormaal dat je makkelijk in het linkerrijtje eindigt. Voetballend gezien was het gewoon nog steeds dramatisch en hadden jullie net even wat meer geluk dan dit seizoen, waar jullie hier wat meer pech hebben dan vorig jaar. Overigens is het voetbal nog steeds niet om aan te zien natuurlijk, al heb ik gisteren niet gekeken.

Vind je het wel doodnormaal dat je met deze selectie onderaan het rechterrijtje staat?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Uiteraard heeft Been meer krediet dan een ander, omdat hij een echte Feyenoorder is, dat heb ik al eens eerder gezegd. Daarnaast heeft hij het vorig jaar uitstekend gedaan.

Als de samenwerking tussen Been en de selectie totaal uitgewerkt is, dan is er een goede reden om hem te ontslaan.

Mocht Been heel dit seizoen presteren zoals de laatste wedstrijden, dan zal hij uiteraard ontslagen worden. Ik begrijp nu wel, met jullie itentie, waarom Ajax de laatste 5 jaar 20 trainers heeft gehad.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Kul-argument, van 'waar ik zat?' (ik zat gewoon achter de TV, met 5.1 surround ). Juist als neutrale kijker, ik was zelfs voor Feyenoord gisteren, beleef je zo'n wedstrijd met minder afstand en gevoel en krijg je meer mee. Zelfs de commentator meldde meermaals dat het zo stil was, en dat was het ook (hij maakte zelfs de vergelijking dat het niet bij die 12e minuut bleef). Geen schande, spanning was ongetwijfeld om te snijden, maar zo fantastisch was het vocaal dus niet.

Het hele steunbetuig voordat de wedstrijd ook gezien dan? Tijdens het begin van de wedstrijd was de spanning om te snijden ja, en wat stiller.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feyenoord had al lang een andere trainer gehaald als daar geld voor was Rico, dat is alles. Bij Ajax was er geld voor(helaas zou ik bijna zeggen) en hebben we de ene na de andere toptrainer zien vertrekken. Bij Ajax krijg je gewoon amper 2 jaar als de resultaten uitblijven. Ik zou een trainer veel langer de kans willen geven, maar ja ik ben geen bestuur.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als er geld was voor een trainer hadden we ook wel nieuwe spelers gekocht.

Bij Ajax is dat inderdaad zo, maar de cultuur is daar ook wel anders dan in Rotterdam. Been ontslaan is het Legioen provoceren. Dan loopt het echt uit de hand.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het hele steunbetuig voordat de wedstrijd ook gezien dan? Tijdens het begin van de wedstrijd was de spanning om te snijden ja, en wat stiller.

Ja, dat is toch ook het enige dat ik hier nu al een uur meld (ook die steunbetuiging vooraf heb ik al een keer of drie genoemd)? Dus waarom we hier worden weggezet als bedroevende, streampjes kijkende mensen met Alzheimer ontgaat me.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Overigens vind ik ADO leuk voetballen. Samen met Roda en wellicht PSV de best voetballende ploeg op het moment in de Eredivisie.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als er geld was voor een trainer hadden we ook wel nieuwe spelers gekocht.

Bij Ajax is dat inderdaad zo, maar de cultuur is daar ook wel anders dan in Rotterdam. Been ontslaan is het Legioen provoceren. Dan loopt het echt uit de hand.

Been NU ontslaan is provoceren. Been ontslaan in goede tijden is misschien een weekje wat gemor en dan weer uitkijkend wie de nieuwe verlosser van Feyenoord gaat worden. Resultaten tellen uiteindelijk. Degraderen met een echte clubman als coach heeft ook niemand wat aan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je keek gister ook een stream terwijl het op eredivisie live was, daarom misschien?

Als je het dan met steun mee vind vallen, dan vraag ik me toch werkelijk af of je het wel gezien hebt. Ik had werkelijk kippenvel maar goed, daar zou je misschien Feyenoorder voor moeten zijn.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Met die selectie is het doodnormaal dat je makkelijk in het linkerrijtje eindigt. Voetballend gezien was het gewoon nog steeds dramatisch en hadden jullie net even wat meer geluk dan dit seizoen, waar jullie hier wat meer pech hebben dan vorig jaar. Overigens is het voetbal nog steeds niet om aan te zien natuurlijk, al heb ik gisteren niet gekeken.

Vind je het wel doodnormaal dat je met deze selectie onderaan het rechterrijtje staat?

Hadden we vorig seizoen geluk? Wanneer dan? Je bedoelt waarschijnlijk minder pech.

Ik geef al een aantal maal aan dat de 15e plaats niet normaal is voor Feyenoord, ook niet met deze selectie, ook niet met zoveel blessures. Pech hebben we de afgelopen wedstrijden zeker (2e geel Leerdam, handsbal Douglas, niet gegeven goal VVV - halve meter over de lijn), dus het kan alleen maar beter gaan.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Zou je inderdaad Feyenoorder voor moeten zijn met die overschatte sfeer Of een journalist die altijd maar onzin raaskalt

Het blijft gewoon een feit dat een historische nederlaag is geleden die over 20 jaar nog herinnerd zal worden. En jullie favoriete clubman is daarvoor verantwoordelijk. Bedank hem later maar!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

Feyenoord had al lang een andere trainer gehaald als daar geld voor was Rico, dat is alles. Bij Ajax was er geld voor(helaas zou ik bijna zeggen) en hebben we de ene na de andere toptrainer zien vertrekken. Bij Ajax krijg je gewoon amper 2 jaar als de resultaten uitblijven. Ik zou een trainer veel langer de kans willen geven, maar ja ik ben geen bestuur.

En dat heeft geholpen joh, om die trainers telkens de laan uit te sturen.

Dus waar hebben we het nu over?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

En überhaupt gevoel voor hebben.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ja, dat is toch ook het enige dat ik hier nu al een uur meld (ook die steunbetuiging vooraf heb ik al een keer of drie genoemd)? Dus waarom we hier worden weggezet als bedroevende, streampjes kijkende mensen met Alzheimer ontgaat me.

Dat Alzheimer-ding had niets met de sfeer te maken. Niet alles door elkaar husselen, Quido.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Gisteravond was duimendik kippenvel voor ik denk iedere aanwezige supporter, hoorde het van iedereen om me heen en lees het terug op alle fora. Een erg vreemde avond zo na die grote nederlaag die je niet snel zal vergeten door al die gemengde gevoelens de laatste 4 dagen.

Dat het de eerste helft wat stilletjes was is natuurlijk niet zo gek met het zwakke spel en de angst bij spelers en toeschouwers voor een 0-1, dat zoui echt catastrofaal zijn geweest en VVV was er af en toe zelfs dicht bij. De ontlading bij de 1-0 en vooral de 2-0 bij spelers en fans spreekt boekdelen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jij komt er mee aan dat Ajax elke keer maar trainers blijft kopen en ik zeg dat ik het daar ook vaak helemaal niet mee eens ben geweest.

En verder wordt een trainer dus veel eerder de laan uitgestuurd als dit financieel ook mogelijk is. Zouden jullie echt Been willen houden als er miljoenen waren om een echte topcoach te halen? Het blijft natuurlijk altijd weer afwachten welk effect dat oplevert.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

Zou je inderdaad Feyenoorder voor moeten zijn met die overschatte sfeer Of een journalist die altijd maar onzin raaskalt

Het blijft gewoon een feit dat een historische nederlaag is geleden die over 20 jaar nog herinnerd zal worden. En jullie favoriete clubman is daarvoor verantwoordelijk. Bedank hem later maar!

Laten we het nou niet over sfeer hebben, Rep. Dat heb jij nog nooit in een stadion meegemaakt.

Je was er nog niet toen de Meer nog bestond, toch?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Je bedoelde daarmee gewoon selectief geheugen. Echt niets mis mee in die context.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.