• 16.001 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.343 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.099 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

Tijdelijk opleving tegen een nog slechtere ploeg. Jan van Dijk zal denk ik ook nog 1 weekje mogen trainen voor hij alsnog ontslagen wordt.

Maar goed Feyenoord heeft weer even lucht. Willem II, VVV en Excelsior lijken me prima ploegen om te degraderen. Competitie zonder Feyenoord is geen ruk aan.

Mochten Vlaar, Fer en Tomasson weer aanschuiven na de winterstop, dan eindigt Feyenoord nog wel in het linkerrijtje. Zeker met een Koevermans er nog bij eventueel.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Sorry hoor, maar vond het gisteren weinig spectaculair. Tijdens de wedstrijd was het doodstil, tot de 1-0 viel. Been mag van mij Feyenoorder zijn zoveel ie wil, maar hierdoor lijken wel veel mensen het realisme te verliezen en pikken ze alles van hem. En waarom ik dat vind, heb ik hier inderdaad al vaker vermeld en zal ik niet nog eens doen.

Realisme is dat Feyenoord er niet beter op wordt als Been ontslagen wordt of als het Legioen Been uitfluit en uitscheld. Het enige waar Feyenoord iets aan heeft is de steun van het Legioen. Het heeft ons voorlopig al 3 punten opgeleverd.

Erg vreemd dat jij dat niet inziet.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Je wordt wel erg vermoeiend zo. Wat is er nou mis mee wat ie zegt over Het Legioen. Naast coach is ie natuurlijk een Vak S'er in hart en nieren.

En een kontlikker first class. Puur de reden waarom hij er nog zit. Het legioen dit, het legioen dat, het legioen zus, het legioen zo. Laat hem eerst maar is een keertje Feyenoord een beetje aan het voetballen krijgen in die 2 jaar dat ie er nu zit

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Realisme is dat Feyenoord er niet beter op wordt als Been ontslagen wordt of als het Legioen Been uitfluit en uitscheld. Het enige waar Feyenoord iets aan heeft is de steun van het Legioen. Het heeft ons voorlopig al 3 punten opgeleverd.

LOL, zelfs in een lege Kuip kan je makkelijk winnen van dit VVV. Enkel zal misschien een uitwedstrijd in Venlo moeilijk zijn.

Feyenoord is dramatisch dit seizoen, maar er zijn net nog een paar slechtere ploegen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feyenoord heeft wel verschrikkelijk mazzel dat Willem II VVV en Vitesse het nog slechter doen. Ik weet niet wat normaal 11 punten waard zou zijn, maar dan sta je meestal toch wel 2e van onder of zo?

Linker rijtje lijkt me wel erg positief Rico, ik weet niet goed hoe je zo zelfverzekerd kan zijn in deze tijden. Je lijkt wel een Ajacied met bluf.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Mario Been heeft bij NEC bewezen een goede trainer te zijn. Hij heeft het dus wel degelijk in zich. Hem nu ontslaan is geen oplossing, zoals hier door zowel de Feyenoord aanhangers als mij al meerdere keren is aangegeven.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

speranza schreef:

Mario Been heeft bij NEC bewezen een goede trainer te zijn. Hij heeft het dus wel degelijk in zich. Hem nu ontslaan is geen oplossing, zoals hier door zowel de Feyenoord aanhangers als mij al meerdere keren is aangegeven.

En Sulejmani heeft bij Heerenveen een jaar gevoetbald. Zo ken ik er ook nog wel een paar.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

LOL, zelfs in een lege Kuip kan je makkelijk winnen van dit VVV. Enkel zal misschien een uitwedstrijd in Venlo moeilijk zijn.

Feyenoord is dramatisch dit seizoen, maar er zijn net nog een paar slechtere ploegen

Op dit moment vrees ik dat we Feyenoord zelfs in de Koel geen puntje meer kunnen afpakken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Puur geldkwestie, een betere trainer is gewoon niet te betalen klaar.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Ik zei daarom ook misschien

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

En Sulejmani heeft bij Heerenveen een jaar gevoetbald. Zo ken ik er ook nog wel een paar.

Onzin. Die "vergelijking" gaat volledig mank. Dat weet je zelf ook heel goed.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ik zit net even de samenvatting van Feyenoord te kijken, maar wat is Wijnaldum nou aan het doen met die 'L'?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Niet eens gezien maar misschien heel klef "Love" voor de club of zo?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat zie ik wel in. Alleen vond ik het apart dat er gisteren zo lyrisch werd gedaan, terwijl je tijdens de wedstrijd, bij wijze van, een speld kon horen vallen.

Hij mag van mij blijven zitten, zie ook weinig andere mogelijkheden, maar ik vind Been het gewoon niet goed doen. En dat ligt niet alleen aan de (beperkte) mogelijkheden die ie heeft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

En een kontlikker first class. Puur de reden waarom hij er nog zit. Het legioen dit, het legioen dat, het legioen zus, het legioen zo. Laat hem eerst maar is een keertje Feyenoord een beetje aan het voetballen krijgen in die 2 jaar dat ie er nu zit

Beetje makkelijk en kort door de bocht maar weinig verrassend. Hij is onderdeel van het legioen en ik vind het mooi dat een die-hard supporter de coach is van het eerste elftal. Heeft weinig met kontlikken te maken maar dit soort loze kreten (wat helemaal geen argumenten zijn) diskwalificeren je mening bij voorbaat al. Van supporters zou je toch enig begrip moeten krijgen lijkt me. Een paar vrienden van mij zitten op 410, en die vinden dit ook mooi. Omdat ze als geen ander weten hoe een die hard supporter dit beleef. Dat er dan ook supporters (?)zijn die dit kontlikkerij vinden snappen er m.i. weinig van.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Volledig met je eens Naomi

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

joh

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

moviemafketel schreef:

Niet eens gezien maar misschien heel klef "Love" voor de club of zo?

Ik zie dat Kai het er ook over heeft paar pagina's terug, maar normaal gesproken betekent het 'Loser'. Beetje vreemde actie.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Wilfred Genee schreef:

"Volgens mij probeert die man weer een beetje te stoken”, wijst hij in de richting van Johan Derksen.

Jantje Vertonghen

Vind die Vertonghen met de week irritanter worden, met dat chagrijnige hoofd van hem. Echt zo'n watje dat een beetje stoer probeert te doen.

Ik zou hem ook schoppen als tegenstander.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Je mag gapen zoveel je wil. Naomi heeft gewoon gelijk in wat hij zegt over rep_robert.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

(afbeelding)

.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Je mag gapen zoveel je wil. Naomi heeft gewoon gelijk in wat hij zegt over rep_robert.

Ik ga turven, maar dan ben ik denk ik wel heel lang bezig.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Slaat helemaal nergens op. Is buitengewoon kinderachtig en bedroevend. Daar laat ik het maar even bij.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

Vind die Vertonghen met de week irritanter worden, met dat chagrijnige hoofd van hem. Echt zo'n watje dat een beetje stoer probeert te doen.

Ik zou hem ook schoppen als tegenstander.

Beetje type Vleminckx dus, is volgens mij Belgen-eigen

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

Linker rijtje lijkt me wel erg positief Rico, ik weet niet goed hoe je zo zelfverzekerd kan zijn in deze tijden. Je lijkt wel een Ajacied met bluf.

Met de bepalende spelers die fit zijn, moet Feyenoord voor plaats 6 t/m 9 gaan, normaal gesproken. Dus zo gek is het niet. Nu heeft Feyenoord echter wel een achterstand opgelopen, hopelijk kunnen ze een mooie serie neerzetten. Tegen AZ ben je niet kansloos, al wordt het moeilijk zonder genoemde spelers.

Alleen ben ik bang dat Tomasson, Fernandez en Cissé niet veel aan spelen toe zullen komen dit seizoen. Met Vlaar en Fer erbij zal het al een stuk beter gaan. Aan de ene kant jammer dat Hofland weg is, geen goede voetballer, maar wel beter dan Bahia. Wat een drama is dat toch.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Beetje makkelijk en kort door de bocht maar weinig verrassend. Hij is onderdeel van het legioen en ik vind het mooi dat een die-hard supporter de coach is van het eerste elftal. Heeft weinig met kontlikken te maken maar dit soort loze kreten (wat helemaal geen argumenten zijn) diskwalificeren je mening bij voorbaat al. Van supporters zou je toch enig begrip moeten krijgen lijkt me. Een paar vrienden van mij zitten op 410, en die vinden dit ook mooi. Omdat ze als geen ander weten hoe een die hard supporter dit beleef. Dat er dan ook supporters (?)zijn die dit kontlikkerij vinden snappen er m.i. weinig van.

Mij best hoor. Ik klaag niet dat Been er zit. De resultaten zullen in ieder geval nooit goed worden met hem als coach. Dan maakt zijn verleden als harde kern lid o.i.d. niet uit. Jullie kennen altijd wel rare Ajacieden hoor. Ik ken er alleen Ajacieden die Been keihard uitlachen omdat ie er echt helemaal niets van bakt. De ander had blijkbaar nog nooit van 410 gehoord en vond het nog een graftombe a la eind jaren 90, begin jaren 00

Feit blijft wel dat Been het niet kan nalaten om in elk interview na een wedstrijd het Legioen de hemel in te prijzen. Prima manier om jullie kalm te houden blijkbaar Ik weet gelukkig wel beter.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Elke grote club waar geen enkele mogelijkheid meer is tot verbetering zal dan maar achter zijn coach gaan staan. Als er genoeg poen bij Feyenoord was, zou er elke wedstrijd keihard gefloten worden en was hij vorige week al lang ontslagen. Dat het nu gegooid wordt dat het een Feyenoorder pur sang is en dat iedereen daarom achter hem blijft staan is puur, omdat er geen andere optie is.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Het is toch belachelijk dat mensen het triest vinden dat Been het Legioen bedankt, dat hem zo geweldig gesteund heeft in deze slechte dagen. Raar volk hier soms.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Gewoon negeren die gasten. Ze zijn het niet waard. Bedroevend gewoon.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.