- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Tijdelijk opleving tegen een nog slechtere ploeg. Jan van Dijk zal denk ik ook nog 1 weekje mogen trainen voor hij alsnog ontslagen wordt.
Maar goed Feyenoord heeft weer even lucht. Willem II, VVV en Excelsior lijken me prima ploegen om te degraderen. Competitie zonder Feyenoord is geen ruk aan.
Mochten Vlaar, Fer en Tomasson weer aanschuiven na de winterstop, dan eindigt Feyenoord nog wel in het linkerrijtje. Zeker met een Koevermans er nog bij eventueel.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Realisme is dat Feyenoord er niet beter op wordt als Been ontslagen wordt of als het Legioen Been uitfluit en uitscheld. Het enige waar Feyenoord iets aan heeft is de steun van het Legioen. Het heeft ons voorlopig al 3 punten opgeleverd.
Erg vreemd dat jij dat niet inziet.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Je wordt wel erg vermoeiend zo. Wat is er nou mis mee wat ie zegt over Het Legioen. Naast coach is ie natuurlijk een Vak S'er in hart en nieren.
En een kontlikker first class. Puur de reden waarom hij er nog zit. Het legioen dit, het legioen dat, het legioen zus, het legioen zo. Laat hem eerst maar is een keertje Feyenoord een beetje aan het voetballen krijgen in die 2 jaar dat ie er nu zit 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Realisme is dat Feyenoord er niet beter op wordt als Been ontslagen wordt of als het Legioen Been uitfluit en uitscheld. Het enige waar Feyenoord iets aan heeft is de steun van het Legioen. Het heeft ons voorlopig al 3 punten opgeleverd.
LOL, zelfs in een lege Kuip kan je makkelijk winnen van dit VVV. Enkel zal misschien een uitwedstrijd in Venlo moeilijk zijn.
Feyenoord is dramatisch dit seizoen, maar er zijn net nog een paar slechtere ploegen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Feyenoord heeft wel verschrikkelijk mazzel dat Willem II VVV en Vitesse het nog slechter doen. Ik weet niet wat normaal 11 punten waard zou zijn, maar dan sta je meestal toch wel 2e van onder of zo?
Linker rijtje lijkt me wel erg positief Rico, ik weet niet goed hoe je zo zelfverzekerd kan zijn in deze tijden. Je lijkt wel een Ajacied met bluf.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Mario Been heeft bij NEC bewezen een goede trainer te zijn. Hij heeft het dus wel degelijk in zich. Hem nu ontslaan is geen oplossing, zoals hier door zowel de Feyenoord aanhangers als mij al meerdere keren is aangegeven.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Mario Been heeft bij NEC bewezen een goede trainer te zijn. Hij heeft het dus wel degelijk in zich. Hem nu ontslaan is geen oplossing, zoals hier door zowel de Feyenoord aanhangers als mij al meerdere keren is aangegeven.
En Sulejmani heeft bij Heerenveen een jaar gevoetbald. Zo ken ik er ook nog wel een paar.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
LOL, zelfs in een lege Kuip kan je makkelijk winnen van dit VVV. Enkel zal misschien een uitwedstrijd in Venlo moeilijk zijn.
Feyenoord is dramatisch dit seizoen, maar er zijn net nog een paar slechtere ploegen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Puur geldkwestie, een betere trainer is gewoon niet te betalen klaar.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
En Sulejmani heeft bij Heerenveen een jaar gevoetbald. Zo ken ik er ook nog wel een paar.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ik zit net even de samenvatting van Feyenoord te kijken, maar wat is Wijnaldum nou aan het doen met die 'L'?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niet eens gezien maar misschien heel klef "Love" voor de club of zo?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hij mag van mij blijven zitten, zie ook weinig andere mogelijkheden, maar ik vind Been het gewoon niet goed doen. En dat ligt niet alleen aan de (beperkte) mogelijkheden die ie heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En een kontlikker first class. Puur de reden waarom hij er nog zit. Het legioen dit, het legioen dat, het legioen zus, het legioen zo. Laat hem eerst maar is een keertje Feyenoord een beetje aan het voetballen krijgen in die 2 jaar dat ie er nu zit
Beetje makkelijk en kort door de bocht maar weinig verrassend. Hij is onderdeel van het legioen en ik vind het mooi dat een die-hard supporter de coach is van het eerste elftal. Heeft weinig met kontlikken te maken maar dit soort loze kreten (wat helemaal geen argumenten zijn) diskwalificeren je mening bij voorbaat al. Van supporters zou je toch enig begrip moeten krijgen lijkt me. Een paar vrienden van mij zitten op 410, en die vinden dit ook mooi. Omdat ze als geen ander weten hoe een die hard supporter dit beleef. Dat er dan ook supporters (?)zijn die dit kontlikkerij vinden snappen er m.i. weinig van.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Niet eens gezien maar misschien heel klef "Love" voor de club of zo?
Ik zie dat Kai het er ook over heeft paar pagina's terug, maar normaal gesproken betekent het 'Loser'. Beetje vreemde actie.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
"Volgens mij probeert die man weer een beetje te stoken”, wijst hij in de richting van Johan Derksen.
Jantje Vertonghen
Vind die Vertonghen met de week irritanter worden, met dat chagrijnige hoofd van hem. Echt zo'n watje dat een beetje stoer probeert te doen.
Ik zou hem ook schoppen als tegenstander.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik ga turven, maar dan ben ik denk ik wel heel lang bezig.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Slaat helemaal nergens op. Is buitengewoon kinderachtig en bedroevend. Daar laat ik het maar even bij.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vind die Vertonghen met de week irritanter worden, met dat chagrijnige hoofd van hem. Echt zo'n watje dat een beetje stoer probeert te doen.
Ik zou hem ook schoppen als tegenstander.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Linker rijtje lijkt me wel erg positief Rico, ik weet niet goed hoe je zo zelfverzekerd kan zijn in deze tijden. Je lijkt wel een Ajacied met bluf.
Met de bepalende spelers die fit zijn, moet Feyenoord voor plaats 6 t/m 9 gaan, normaal gesproken. Dus zo gek is het niet. Nu heeft Feyenoord echter wel een achterstand opgelopen, hopelijk kunnen ze een mooie serie neerzetten. Tegen AZ ben je niet kansloos, al wordt het moeilijk zonder genoemde spelers.
Alleen ben ik bang dat Tomasson, Fernandez en Cissé niet veel aan spelen toe zullen komen dit seizoen. Met Vlaar en Fer erbij zal het al een stuk beter gaan. Aan de ene kant jammer dat Hofland weg is, geen goede voetballer, maar wel beter dan Bahia. Wat een drama is dat toch.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Beetje makkelijk en kort door de bocht maar weinig verrassend. Hij is onderdeel van het legioen en ik vind het mooi dat een die-hard supporter de coach is van het eerste elftal. Heeft weinig met kontlikken te maken maar dit soort loze kreten (wat helemaal geen argumenten zijn) diskwalificeren je mening bij voorbaat al. Van supporters zou je toch enig begrip moeten krijgen lijkt me. Een paar vrienden van mij zitten op 410, en die vinden dit ook mooi. Omdat ze als geen ander weten hoe een die hard supporter dit beleef. Dat er dan ook supporters (?)zijn die dit kontlikkerij vinden snappen er m.i. weinig van.
Mij best hoor. Ik klaag niet dat Been er zit. De resultaten zullen in ieder geval nooit goed worden met hem als coach. Dan maakt zijn verleden als harde kern lid o.i.d. niet uit. Jullie kennen altijd wel rare Ajacieden hoor. Ik ken er alleen Ajacieden die Been keihard uitlachen omdat ie er echt helemaal niets van bakt. De ander had blijkbaar nog nooit van 410 gehoord en vond het nog een graftombe a la eind jaren 90, begin jaren 00 
Feit blijft wel dat Been het niet kan nalaten om in elk interview na een wedstrijd het Legioen de hemel in te prijzen. Prima manier om jullie kalm te houden blijkbaar
Ik weet gelukkig wel beter.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Elke grote club waar geen enkele mogelijkheid meer is tot verbetering zal dan maar achter zijn coach gaan staan. Als er genoeg poen bij Feyenoord was, zou er elke wedstrijd keihard gefloten worden en was hij vorige week al lang ontslagen. Dat het nu gegooid wordt dat het een Feyenoorder pur sang is en dat iedereen daarom achter hem blijft staan is puur, omdat er geen andere optie is.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Het is toch belachelijk dat mensen het triest vinden dat Been het Legioen bedankt, dat hem zo geweldig gesteund heeft in deze slechte dagen. Raar volk hier soms.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Gewoon negeren die gasten. Ze zijn het niet waard. Bedroevend gewoon.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.