- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja Gijpie koos niet voor niks dat fragment bij DWDD, wist niet wat ik zag. Pluisje helemaal door het lint.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Carriere als kickboxer zou niet misstaan hebben. Tegenwoordig denk ik wel 2 jaar schorsing of zo? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Volgens mij werd hij in een vorig duel met Bilbao keihard neergetrapt waar Pluisje een gebroken enkel aan over hield. Dit was oud zeer zullen we maar zeggen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Hehe eindelijk weer eens winst, heerlijk avondje met een geweldig eerbetoon, jammer van het slechte voetbal. Wijnaldum leefde wel weer lekker op.
50 miljoen schuld, slecht voetbal, 15e plek, 10-0 op je klote krijgen, woensdag 21.00 uur en er zit 42.000 man te smachten naar een goal tegen een degradatiekandidaat 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Gisteren was een degradatieduel. Met ons gaat het nog veel slechter.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
tot de 83e minuut bleef het nog best spannend 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijk avondje. Toch erg apart om te zien dat ze met een staande ovatie het veld op kwamen. Een unicum na een 10-0 afstraffing. Goede tweede helft gespeeld, met een zeer gretige Gini. Ook een fijne twaalfde minuut, Rellen Henk, Blonde dood Antonie en anderen. Deze was voor jullie.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ondanks het pijnlijke verlies van gisteravond wil ik alle Feyenoord supporters op deze site complimenteren met de manier waarop ze in zeer zware tijden achter hun club blijven staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dank je, en jij ook succes met VVV. Die punten komen bij jullie ook wel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die punten komen bij jullie ook wel.
Ja, maar niet genoeg. Eindelijk vliegen ze weer terug naar de Jupiler League, heb ik weer rust in m'n stad en op werk! Enige reden dat ze van mij mogen blijven is dat ik Ajax dan eens n keer kan zien op de fiets, zonder 340km te reizen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk het wel, ze ontlopen nacompetitie net. Ik denk dat Excelsior een vrije val maakt en de Graafschap die terug gaat naar de JL (dit is wel wishful thinking).
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik vrees toch echt voor het spelen van nacompetitie. Aan rechtstreekse degradatie ontsnappen we waarschijnlijk wel omdat Willem II er nog minder van bakt.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ondanks het pijnlijke verlies van gisteravond wil ik alle Feyenoord supporters op deze site complimenteren met de manier waarop ze in zeer zware tijden achter hun club blijven staan.
Dank. Ook al blijf ik als allerlaatste over, ik zal Feyenoord altijd trouw blijven. Na dit soort dingen ga ik nog meer van de club houden, hoewel dat vrijwel onmogelijk is.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Heerlijk avondje. Toch erg apart om te zien dat ze met een staande ovatie het veld op kwamen. Een unicum na een 10-0 afstraffing. Goede tweede helft gespeeld, met een zeer gretige Gini. Ook een fijne twaalfde minuut, Rellen Henk, Blonde dood Antonie en anderen. Deze was voor jullie.
Het was indrukwekkend. Schitterend spandoek ook. Waarschijnlijk heb jij hem alleen niet live kunnen aanschouwen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb hem inderdaad niet gezien, iemand er een foto van?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Misschien even op Feyenoordsites kijken vandaag.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zal eens gaan browsen vanavond.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Dank. Ook al blijf ik als allerlaatste over, ik zal Feyenoord altijd trouw blijven. Na dit soort dingen ga ik nog meer van de club houden, hoewel dat vrijwel onmogelijk is.
Ik pak er even een paar tissues bij hoor 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Been houdt weer een lulverhaaltje over het legioen, mijn god. Dat is ook de enige reden dat ie er nog zit.
Je wordt wel erg vermoeiend zo. Wat is er nou mis mee wat ie zegt over Het Legioen. Naast coach is ie natuurlijk een Vak S'er in hart en nieren.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het idee dat het legioen Been daarom niet snel zal afvallen. Ze weten ook wel dat een nieuwe trainer geen soelaas biedt aan de huidige misère waar gisteravond even aan ontsnapt is ten koste van mijn club in de eredivisie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat beseffen ze prima inderdaad.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tijdelijk opleving tegen een nog slechtere ploeg. Jan van Dijk zal denk ik ook nog 1 weekje mogen trainen voor hij alsnog ontslagen wordt.
Maar goed Feyenoord heeft weer even lucht. Willem II, VVV en Excelsior lijken me prima ploegen om te degraderen. Competitie zonder Feyenoord is geen ruk aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vandaag gaan de eerste 24% van de aandelen in de verkoop, wie dei nvesteerders zijn is duidelijk, puur een kwestie van een handtekening.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ook het ontslag van Jan van Dijk is niet de oplossing voor de misère van VVV-Venlo. Er zijn mogelijkheden voor een grotere begroting gelet op het rijke arsenaal aan transportbedrijven in de regio. Hai Berden wil er echter niet aan meewerken. Dan houdt het op.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Misschien niet de oplossing, maar dat is wel voetbal. Blijven de resultaten uit, andere trainer. van Dijk moet nu gaan winnen is hem gezegd, maar ziet er niet naar uit dat de ommekeer gaat komen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Degradatie van een club als VVV-Venlo is natuurlijk wel degelijk een verlies voor de eredivisie. Een stadion als de Koel is uniek. De club heeft een prachtige historie en trouwe supporters.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Je wordt wel erg vermoeiend zo. Wat is er nou mis mee wat ie zegt over Het Legioen. Naast coach is ie natuurlijk een Vak S'er in hart en nieren.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
"Volgens mij probeert die man weer een beetje te stoken”, wijst hij in de richting van Johan Derksen.
Jantje Vertonghen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat voel jij zo. Er zijn ook genoeg mensen die niks met VVV hebben en ze niet zullen missen. Ze hebben jaren niet in de Eredivisie gespeeld en nooit iemand over die club gehoord. Maar voor jou zou het minder leuk zijn ja.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Vandaag gaan de eerste 24% van de aandelen in de verkoop, wie dei nvesteerders zijn is duidelijk, puur een kwestie van een handtekening.
Daarna weer 24 of 25% weg voor de overige schulden, toch? Of weer voor 15 miljoen?
Dat biedt Feyenoord weer de gelegenheid spelers te contracteren, al zal dat nog wel een tijdje duren. In de winterstop in ieder geval El Ahmadi ruilen voor Koevermans. Dat is het beste voor iedereen. Ik verwacht wel dat El Ahmadi, mocht hij een basisplaats krijgen na het vertrek van bijv. Affelay, goed gaat spelen bij PSV. In een draaiend elftal kan El Ahmadi van waarde zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.