- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Smash van Booymans mislukt.
Sukkel....
De Regt stond klaar om hem namelijk binnen te tikken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik ga zo LEKKER slapen vannacht.
Je slaapt slecht als Feyenoord niet wint? Dan zul je wel een flinke pot slaappilletjes naast je bed hebben staan 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Been houdt weer een lulverhaaltje over het legioen, mijn god. Dat is ook de enige reden dat ie er nog zit.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Je slaapt slecht als Feyenoord niet wint? Dan zul je wel een flinke pot slaappilletjes naast je bed hebben staan
Op een één of andere manier is bijna iedereen in Zeist voor Ajax. En als je dan op school verschijnt en Feyenoord heeft weer verloren, wordt je er niet erg blij van. Het blijft natuurlijk een spelletje, maar echt waar, soms kan het behoorlijk vervelend zijn 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Daar komt Barbara weer is met een Vreselijke vraag 
Ze doet het er ook echt om.
Als Volwassen man_O^
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Been houdt weer een lulverhaaltje over het legioen, mijn god. Dat is ook de enige reden dat ie er nog zit.
Haha viel me ook al op. Die propt elke week niet 1 veer, maar een hele pauw in de reet van het Legioen. Beetje overdreven, want zo luidruchtig waren ze tijdens de wedstrijd niet. Vooraf wel.
Als je niet over kwaliteit op het veld kan praten, dan moet het schijnbaar elke week maar over het Legioen gaan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Afellay had geluk dat ie geen rood kreeg inderdaad, had die tweede sliding nog niet gezien. En zag nu ook die schaafwond op zijn knie, was natuurlijk een overtreding. Al denk ik dat ie hem niet kreeg door zijn dramatische (in de zin van 'acteren') val, geschreeuw en gerollebol (en daarvoor richting VInk).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou nou, ik heb vanavond voor het eerst een uurtje eredivisievoetbal gekeken (Feyenoord - VVV). Ik wist niet of ik moest huilen of lachen van het compleet maar dan ook echt c.o.m.p.l.e.e.t. afwezige niveau. Wat was dat slecht zeg 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou nou, ik heb vanavond voor het eerst een uurtje eredivisievoetbal gekeken (Feyenoord - VVV). Ik wist niet of ik moest huilen of lachen van het compleet maar dan ook echt c.o.m.p.l.e.e.t. afwezige niveau. Wat was dat slecht zeg
Deze voetbalavond was qua niveau treurig tot slecht. En je zal het niet geloven, maar het is vaak een stuk beter dan dat je vanavond zag 
Goal van ''Vlechtjes'' gezien? 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heeft Vlechtjes een goal gemaakt!? In het goede doel?!
Zondag ga ik denk ik PSV - Twente nog effe kijken, ik eis topvoetbal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, en een mooie ook. Daarvoor raakte hij ook al de lat. Kijken dus 
Enne...je kan PSV-Twente beter zaterdagavond aanzetten. Anders kijk je zondag naar testbeeld.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zo zo, hopelijk zien onze jongens die samenvatting niet, want dan gaan ze waarschijnlijk nog denken dat ze een goede wedstrijd hebben gespeeld ook.
Wel een mooie actie van Anita; toont zelf initatief om in te stappen op eigen helft, onderschept de bal, rent als een gek naar voren en rondt goed af. Als ie dat elke week doet heb ik er geen problemen mee.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
De eerste helft was bijzonder zwak. Feyenoord is zonder Tomasson, Vlaar, Fer, Fernandez en Cissé maar een matig ploegje met enkel Wijnaldum als uitschieter en een paar goede talenten. Maar de talenten kunnen Feyenoord niet naar een hoger niveau tillen op dit moment. Zo slecht hebben ze thuis nog niet gevoetbald overigens (1e helft). In de tweede helft kwam er meer ruimte en kwamen de kansen dus ook weer. Het was wat geweest als VVV na die afgekeurde goal had gescoord en Feyenoord de wedstrijd niet zou winnen. Ik denk dat Jansen de Kuip niet levend was uitgekomen.
Verdiende 3 punten, maar het moet een heel stuk beter, ook zonder de Fer, Vlaar & co. Het zou mooi zijn als deze 5 spelers, of in ieder geval Vlaar, Fer en Tomasson de gehele 2e seizoenshelft inzetbaar zijn, aangevuld met Koevermans. Dan hoort Feyenoord zeker in het linkerrijtje thuis (ook zonder Koevermans).
Wel kippenvel voor de wedstrijd, met de herdenking aan overleden Feyenoordsupporters. Schitterend. Goede sfeer, grillig bij vlagen, maar genoten - ondanks die belabberde eerste helft.
Verder hoop ik dat Schaken niet meer in de basis komt. Die kan er werkelijk geen pepernoot van. Biseswar viel goed in. Die mag ballen tot Cissé weer terug is.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Enne...je kan PSV-Twente beter zaterdagavond aanzetten. Anders kijk je zondag naar testbeeld.
Bleeegh meen je dat nu? Dan wordt het niks. Nu ja. De zogenaamde kool van Anita (ik geloof jullie nog steeds niet) kijk ik morgen wel effe op de interwebs...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Biseswar viel goed in. Die mag ballen tot Cissé weer terug is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De zogenaamde kool van Anita (ik geloof jullie nog steeds niet) kijk ik morgen wel effe op de interwebs...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Biseswar is gewoon een erg lastige jongen. Groot gelijk dat Been hem tijdig uit de selectie zette. daar was niets koppigs aan. Hij voetbalde daarnaast ook totaal niet goed. Hij is wel een betere voetballer dan Schaken - die nu geblesseerd is. Eindelijk eens een voordeel voor Feyenoord dat een speler geblesseerd is.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Been heeft meer krediet dan een ander, omdat hij een echte Feyenoorder is. Zelfs na een 10-0 nederlaag zingt het Legioen hem toe. Been houdt van de club.
Daarnaast is het geen oplossing om Been er op dit moment uit te gooien. Daarnaast 2): vorig jaar heeft hij het geweldig gedaan.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Het zag er bij geen van de top3 goed uit vanavond.. Appelvlaai weer gefrustreerd en psv op 70%.. maar ook Ajax was een beetje aan het kloten, wat ze goed deden zag er echter wel meteen prachtig uit! 3 schitterende goals! Daar komt niemand overheen deze week lijkt me. Luis moet maar gewoon vaker afgeven op anderen, want zelf zit hij er alweer een tijdje naast. Twente was ook niet erg verheffend zo te zien, standaardsituaties oefenen lijkt het devies, kom je er toch nog, de Duitsers weten er alles van. Groningen deed zo ongeveer hetzelfde. Erg jammer voor ADO, die waren eerste helft nog wel ouderwets lekker bezig.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Laatste kwartier van de tweede helft vergoedde veel. Dat was wel lekker attractief.
Overigens vergeet je 1 ding, Heerenveen bakte er ook geen reet van. Heb ze op de goal na volgens mij geen 1 keer voor Stekelenburg gezien. Of ik moet wat 410 vlaggen voor m'n kop hebben gehad, maar daar ga ik niet van uit 
Ik behoor ook nog steeds tot de groep mensen die het werkelijk bespottelijk vindt dat Suarez naar de flank is verbannen sinds vorig seizoen. Voor mij blijft het in ieder geval een echte spits.
Eens, waarom hebben ze niets aan de vleugels gedaan. Nu lopen we in december weer met 3 centrumspitsen rond plus Suarez.
Net thuis, maar alles wat ik in deze post lees is iets wat al jaren van Feyenoord bekend is. Enkel de journalisten geloven nog in die oude sfeer daar 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Ik heb trouwens uit betrouwbare bronnen ontnomen dat 200 000 mensen op de Coolsingel feest aan het vieren zijn na de overwinning op VVV. Veel plezier met de huldiging Feyenoorders 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Alleen stond Suarez niet echt vaak op rechts, op de één of andere manier duikt Enoh de afgelopen wedstrijden steeds op als rechtsbuiten schiet niet echt op (wel al wat voorzetten waaruit goals komen maar het is geen gezicht).
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik heb trouwens uit betrouwbare bronnen ontnomen dat 200 000 mensen op de Coolsingel feest aan het vieren zijn na de overwinning op VVV. Veel plezier met de huldiging Feyenoorders
Hé Rep, ben je nu al terug? Was wel gezellig hè op de Coolsingel. Volgende keer krijg je een biertje van mij. Vooral dat moment dat je dat wijf van puberruil XL op d'r bek pakte was briljant! 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
VVV-Venlo is een drama. Het ontlopen van de nacompetitie is niet meer mogelijk. Het is voorbij.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Hé Rep, ben je nu al terug? Was wel gezellig hè op de Coolsingel. Volgende keer krijg je een biertje van mij. Vooral dat moment dat je dat wijf van puberruil XL op d'r bek pakte was briljant!
Ze keek alleen een beetje raar toen ze m'n Ajax tattoo zag 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
VVV-Venlo is een drama. Hetontlopen van de nacompetitie is niet meer mogelijk. Het is voorbij.
Het is hier al gezegd, maar vooral die Michael Uchebo viel negatief op. Die kan er weinig van.
Willen jullie Schaken terug? 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
En jij keek weer raar toen d'r vader je omhoog tilde aan enkel je oren.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Dat lukt niet zo 1,2,3 bij mij he NR
Maar vooruit, speciaal op jouw verzoek zet ik m'n tattoo wel hierop!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.