- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
26/10/2010 10:08
Een herhaling van de bekerblamage van een jaar geleden is geen optie voor José Mourinho. De Real Madrid-trainer waarschuwt zijn spelers voor een nieuwe zeperd.
Een jaar geleden stuntte derdeklasser Alcorcón door Real Madrid in de heenwedstrijd op een pijnlijke 4-0 nederlaag te trakteren. In Santiago Bernabéu hield de kleine club de schade beperkt tot een 1-0 verlies, waarmee de uitschakeling van De Koninklijke voor de Copa del Rey een feit was.
Mourinho accepteert een vergelijkbaar rampscenario niet. 'Als ons dit jaar tegen Real Murcia hetzelfde overkomt, dan zal ik die spelers van mijn lijst moeten schrappen', zei de Portugees met veel gevoel voor dramatiek. 'Wie daar verliest, is dood voor mij.'
Mesut Özil, Ricardo Carvalho en Xabi Alonso hebben niets te vrezen. Het drietal kreeg van Mourinho drie dagen vrijaf. De Portugese coach vertelde dat dinsdag Karim Benzema en Cristiano Ronaldo zeker aan de aftrap komen.
En wat een schitterend doelpunt van Schweinie net.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Limburgse vlaaien zijn niet echt lekker gevallen bij NEC als ik Wiljan zo hoor.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Morgen 19.00 in de Arena, hopelijk geen pannekoek dit keer, of in Jol zn geval petjepitaminientje.
Morgen 18:30 in de ArenA. Wil toch wel even van tevoren al binnen zijn 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Bij Ajax zou exact het tegenovergestelde gebeuren.
Dit is natuurlijk net zo scheinheilig als het toezingen van je club na een paar tegengoals. Ooh, kijk ons is achter de club staan
Zijn jullie net zo trots als die mensen na de wedstrijd die de ploeg opwachtte of die cynische supporters op de training een dag later?
Burptiedurr.... trouwens wel erg makkelijk dit standaard argumentje dat wij gloryhunters zijn. Veel plezier met de nederlaag morgen 
Hmm, mn wandtegeltje is niet extreem goed zichtbaar. Ach ja, ik laat hem maar wel even staan 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Jij weet altijd de meest belachelijke vergelijkingen uit je mouw te schudden he? Totaal niet vergelijkbaar.
Met telefonisch contact hoor je toch wat van ze, of heb ik zo'n bijzondere telefoon?
Dus als jou moeke in 2 maanden tijd 1 telefoontje pleegt als je met je poot omhoog ligt ben je tevreden? 
Blijf het een schande vinden, beetje interesse tonen in je teamgenoten kan geen kwaad of course.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Moeke? Ik verwacht het niet van collega's als ik een gebroken poot heb dat ze meer dan één keer van zich laten horen. Met gebrek aan interesse heeft het voor de rest ook weinig te maken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Zo'n gevalletje is toch wel anders, met je voetbalteam ben je vaak wel hecht. Daarnaast heeft Cissé volgens mij ook geen familie in Nederland wonen, dus redelijk alleen/eenzaam?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat lijkt me niet zo hun probleem. Weinig voetballers volgens mij die buiten het werk met elkaar omgaan. Maar het kan zijn dat je hecht bent maar vind het onzin dat je constant wat van je moet laten horen, alsof ze niks beters te doen hebben als voetballer zijnde.
Ik geloof best dat het voor hem wat eenzaam is maar met een gebroken poot bestaat een isolaat gevoel toch wel meestal. Maar of dat nou echt aan de spelers ligt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Gaat er ook niet om dat ze constant over de vloer langskomen. Ik en vele anderen vinden het gewoon netjes dat als iemand wat is overkomen dat je hem dan even een keer een bezoekje brengt. Alsof dat nou zo'n ramp is om te doen, je doet alsof het raar is om wel te gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Telefoontje vind ik voldoende, en meer is altijd welkom maar om er nou schande van te spreken als dat niet gebeurt vind ik erg ver gaan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Telefoontje vind ik voldoende, en meer is altijd welkom maar om er nou schande van te spreken als dat niet gebeurt vind ik erg ver gaan.
Hier het bericht:
Na de operatie van Cissé waren er slechts twee personen die wat van zich lieten horen bij de net geopereerde aanvaller. Van de spelers stak Adil Auassar zijn teamgenoot een hart onder de riem, terwijl ook trainer Mario Been met de Ivoriaan heeft gesproken. De laatstgenoemde vindt het vreemd dat alleen zij wat van zich hebben laten horen.
Zo valt het Been op dat er vanuit Feyenoord niets is ondernomen om de aanvaller beterschap en een voorspoedig herstel te wensen. "Er had een fruitmandje of iets dergelijks moeten zijn voor Sekou. Dit ligt niet aan hem. Ik ervaar hem als een sociale jongen die met iedereen kan opschieten", aldus de oefenmeester tegenover het Algemeen Dagblad.
Je draaft wat mij betreft ook wat door in het goedpraten. Ze hoeven niet allemaal langs te gaan, maar dat alleen Auassar (die notabene net bij Feyenoord is) en Been even iets van zich laten horen, is vrij vreemd. Ook geen schande natuurlijk, maar op zijn minst opmerkelijk.
Overigens vertelde Van der Gijp (?) gisteren dat de spelers voor PSV - Feyenoord ook volledig met zichzelf bezig waren en er ongeïnteresseerd bij liepen. Een goede sfeer in een groep is natuurlijk onontbeerlijk voor goed spel.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Of een kaartje namens Feyenoord 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij de net geopereerde aanvaller. Chic is anders maar vind het dan nog te voorbarig om dingen te lopen roepen.
Ik probeer niks goed te praten, ik vind dit alleen vallen onder een gentleman agreement en valt voor mij echt noiet onder de noemer done of not done. Dat Feyenoord zelf wat meer had moeten doen vind ik wel maar snap in het perspectief van de spelers ook wel dat ze niet gelijk een gaatje kunnen vinden voor zoiets.
Ik vind dit soort zaken dan ook niet zo belangrijk. En al helemaal geen discussie waard. Als je dit soort randzaken al aan bod komt, hier voelt Albert Verlinde zich nog te min voor.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Gewoon werkelijk waar schandalig dat verhaal over Cisse ...
Die jongens moeten het nou eenmaal met elkaar doen en spelen samen voor heel veel geld... een vrij verantwoordelijke taak heb je toch ook als profvoetballer en daarbij hoort een ''teamgevoel'' ''vriendschap'' onderling alleen maar te groeien.
Dat je dan niet eens wat van je laat horen als een teamgenoot langdurig uit de roulatie is geeft toch wel weer dat naast de financiele mallaise van Feyenoord ook de spelers als los zand aan elkaar hangen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
"teamgevoel", "vriendschap". Mag ik 'n teiltje. Je gaat naar je werk, je werkt goed samen en buiten werk ben je gewoon vreemden voor elkaar. Niks mis mee.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Zo ga ik niet met mijn collega's om. Toevallig heb ik donderdag mijn maandelijkse filmavond thuis voor collega's.
Klinkt erg gezellig bij jou 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die Wil-Jan: 'De stank was niet te harden in de kleedkamer' 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
"teamgevoel", "vriendschap". Mag ik 'n teiltje. Je gaat naar je werk, je werkt goed samen en buiten werk ben je gewoon vreemden voor elkaar. Niks mis mee.
Kom op. Je hoeft er de deur niet plat te lopen maar even iets van je laten horen gebeurt in een goede groep gewoon.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Die Limburgse vlaaien zijn niet echt lekker gevallen bij NEC als ik Wiljan zo hoor.
Ligt eraan wat je daar precies mee bedoelt...
Maar Vloet heeft Roda tactisch slim bespeeld. Drie verdedigers en vijf middenvelders. De kracht van Roda ligt in de loopacties van de middenvelders en die heb ik de hele wedstrijd niet gezien. Zwak spelen maar wel een punt meenemen uit Kerkrade. Best knap
.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Kom op. Je hoeft er de deur niet plat te lopen maar even iets van je laten horen gebeurt in een goede groep gewoon.
Vooral zo'n "warme" club waar iedereen zijn mond vol heeft van kameraden en hand in hand.. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een stuk of 6 á 7 spelers die flink aan de schijt waren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Albert Ferrer waarschijnlijk trainer van Vitesse
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dat is ook gebeurd. Veel spelers hebben gewoon een smsje gestuurd (en dat vind ik voldoende), dan laat je toch wat van je horen. Dat Cissé dat onpersoonlijk vindt, dat kan. Dat verschilt per individu.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo ga ik niet met mijn collega's om. Toevallig heb ik donderdag mijn maandelijkse filmavond thuis voor collega's.
Klinkt erg gezellig bij jou
Liever jij dan ik. Als ik dat mijn collega's doe moet i kwaarschijnlijk de hele Police Academy en Ernest reeks opzetten. No thanks.
Dat kan natuurlijk dat je zo met collega's omgaat, maar dat jij dat doet betekent niet dat iedereen dat moet doen.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Dat ''wij'' gevoel is toch een onderdeel van de Spaanse cultuur? Een telefoontje/sms is gewoon te zakelijk en nog vernederend ook. Als je eigen teamgenoten je niet eens komen bezoeken, wie dan wel? Als je elke dag op het veld staat en je ligt opeens 2 maanden geisoleerd thuis, dan kan je zo een bezoekje zeker wel gebruiken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je niet druk ergens om maken is ook onderdeel ven Spaanse cultuur. Ik zie niet echt in wat dat hier mee te maken heeft. Het is maar een teen zeg, come on! Een bezoekje lijkt mij gewoon optioneel en ga niet huilen als dat niet gebeurt. Het zijn die kerels van vroeger niet meer, willen blijkbaar overal een knuffel voor
.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Albert Ferrer waarschijnlijk trainer van Vitesse
.
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Wordt er in NL wel eens geklaagd over de uitvakken, wat te denken van Polen 
en toch blijven gaan 

Egypte: (een leeg uitvak bewaken en.. een muur

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wordt er in NL wel eens geklaagd over de uitvakken, wat te denken van Polen 
en toch blijven gaan 
(afbeelding)
Egypte: (een leeg uitvak bewaken en.. een muur

(afbeelding)
(afbeelding)

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
NAC was ook al aan de schijterij. Het heerst waarschijnlijk
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.