- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tsja, jij die het belachelijk vindt dat de Jong niet op bezoek gaat bij zijn slachtoffers draait nu weer de andere kant op dat het doodnormaal is om niks van je te laten horen als ploeggenoot. I
Jij weet altijd de meest belachelijke vergelijkingen uit je mouw te schudden he? Totaal niet vergelijkbaar.
Met telefonisch contact hoor je toch wat van ze, of heb ik zo'n bijzondere telefoon?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik zou het wel raar vinden als er totaal niemand langs is geweest of iets heeft laten horen voor een lange periode.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja zo kun je ook reageren als je elke keer als een blad van de boom je mening aanpast om maar gelijk te krijgen. Kansloos om met jou te discussiëren.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ja zo kun je ook reageren als je elke keer als een blad van de boom je mening aanpast om maar gelijk te krijgen. Kansloos om met jou te discussiëren.
Heb je het tegen mij? 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
neuh, maar begreep even niet hoe we van een tattoo van Rooney toch weer op de trainer van Ajax moesten uitkomen.
Dan ben ik benieuwd, wie er bij ajax op Donkey lijkt. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8228 stemmen
di 26 okt 2010, 12:27
Octopus Paul overleden Oberhausen - Octopus Paul is overleden. Het beroemde zeedier, dat alle belangrijke wedstrijden op het WK in Zuid-Afrika juist wist te voorspellen, is in de nacht van maandag op dinsdag gestorven.
Medewerkers van het zeeaquarium in Overhausen troffen hem dinsdagochtend dood aan. Hij is een natuurlijke dood gestorven.
Bron: Telegraaf
Op zoek naar een ander wonderdier voor het komende Ek zou ik zeggen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat weet ik nog niet zozeer. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Arme Paul. We gaan je missen en in mijn voetbalhart zal je altijd een plaatsje hebben. Bedankt voor afgelopen WK, jouw hulp betekende veel voor de Spaanse natie. Paul, je bent een held. Het ga je goed, rust in vrede.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Arme Paul. We gaan je missen en in mijn voetbalhart zal je altijd een plaatsje hebben. Bedankt voor afgelopen WK, jouw hulp betekende veel voor de Spaanse natie. Paul, je bent een held. Het ga je goed, rust in vrede.
.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Geef toe, zonder Paul had Spanje nooit gewonnen. Ik begrijp de reactie van NW wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, nog net niet zo'n wonder als de winst van die talentloze grieken in 2004 maar tegen Nederland waren ze de underdog op papier. Nee, sterker nog, ze waren kansloos op papier. En toen kwam Paul, een geschenk van mevrouw Fortuna en moeder natuur.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Oh, en piep piep allo
Voetbalzone - Ajax baalt van scheidsrechterlijke beslissingen in Rotterdam én Enschede
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
VI
Mourinho: 'Wie bij Murcia verliest, is dood voor mij'
26/10/2010 10:08
Een herhaling van de bekerblamage van een jaar geleden is geen optie voor José Mourinho. De Real Madrid-trainer waarschuwt zijn spelers voor een nieuwe zeperd.
Een jaar geleden stuntte derdeklasser Alcorcón door Real Madrid in de heenwedstrijd op een pijnlijke 4-0 nederlaag te trakteren. In Santiago Bernabéu hield de kleine club de schade beperkt tot een 1-0 verlies, waarmee de uitschakeling van De Koninklijke voor de Copa del Rey een feit was.
Mourinho accepteert een vergelijkbaar rampscenario niet. 'Als ons dit jaar tegen Real Murcia hetzelfde overkomt, dan zal ik die spelers van mijn lijst moeten schrappen', zei de Portugees met veel gevoel voor dramatiek. 'Wie daar verliest, is dood voor mij.'
Mesut Özil, Ricardo Carvalho en Xabi Alonso hebben niets te vrezen. Het drietal kreeg van Mourinho drie dagen vrijaf. De Portugese coach vertelde dat dinsdag Karim Benzema en Cristiano Ronaldo zeker aan de aftrap komen.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Oh, en piep piep allo
Voetbalzone - Ajax baalt van scheidsrechterlijke beslissingen in Rotterdam én Enschede
Terecht dat ze er over klagen, want het is nadelig voor de strijd om het kampioenschap, maar het is tegelijkertijd ook hypocriet. Als het andersom was geweest en Twente of PSV werd alleen benadeeld, dan hoor je ze ook nergens over.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heb alleen het idee dat PSV en Twente sowieso zelden genaaid worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is het toch geweldig deel uit te maken van deze prachtige supportersgroep, dit zie je toch bijna nergens?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tja Jol vond technische hulpmiddelen niet nodig...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
het is toch ook mooi dat je je supporters-schap in slechte tijden kan laten zien? Ik snap wel dat de Kuip uitverkocht is.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Je moet niet doen, alsof ajax iedere week genaaid word. Suarez heeft ook behoorlijk wat penalties meegekregen door zijn "valpartijen". Daar heeft ajax ook wel wat wedstrijden door gewonnen en op die manier worden PSV en Twente ook indirect genaaid.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Wat is het toch geweldig deel uit te maken van deze prachtige supportersgroep, dit zie je toch bijna nergens?

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
het is toch ook mooi dat je je supporters-schap in slechte tijden kan laten zien? Ik snap wel dat de Kuip uitverkocht is.
Bij Ajax zou exact het tegenovergestelde gebeuren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als jullie je daar aan vast willen houden, prima.
Uiteraard zit de ArenA helemaal vol als Ajax zo laag staat. Misschien gaan we het ooit nog zien, maar denk het niet, dus we zullen het nooit weten. Als zo'n grote club op instorten staat komt er altijd iets boven bij de trouwe fans van we gaan ze juist nog meer helpen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik ben niet schizofreen, hoor. Ze zeggen het wel, maar wij vinden van niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nog even alle 10 op een rijtje, er zaten wel echt mooie bij. van Dijk heeft geen blunder gemaakt eigenlijk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik zal die hacker wel de opdracht geven om ook jouw filmpje op deze site te verwijderen, mafketel.
---
Sommige mensen willen absoluut niet meer herinnerd worden aan het 10-0 verlies dat Feyenoord zondag bij Psv leed. Daarom is de website Psv.tv maandag gehackt. De indringer heeft alle beelden omtrent Psv- Feyenoord verwijderd. Omroep Brabant schrijft dat de hacker de tekst 'Hacked by some one from Saudi Arabia' en een Arabische afbeelding heeft achtergelaten op de videowebsite. Psv heeft dit inmiddels verwijderd. De video's zijn nog niet teruggeplaatst.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.