- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een mannetje die scheids, pussy ass kutfucker zeg
Pussy en kut fucker, beetje dubbelop
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niet als je voor Ajax bent vanavond, die man is vreselijk. Als ik even moet plassen, pis ik altijd naast de pot omdat hij weer zo'n stemverheffing opzet. Denk altijd dat er bijna gescoord wordt en dan blijkt het gewoon een ingooi te zijn geweest.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Pussy en kut fucker, beetje dubbelop
.
Ik kan ook niet meer normaal denken haha.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Dat bedoel ik nou met Vertonghen. Dat doet ie nou altijd, toch weer die bal laten voorkomen. Echt zo geen killer die vent.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Arsenal trouwens in 2 CL (thuis)duels 11 doelpunten
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Terechte overwinning, al vond ik het wel een pot van Europa League niveau.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat een laatste 15 minuten. Lekker veel drama.
Wat een hele domme actie van Oliecz zeg.
Enoh en Hamda vond ik behoorlijk zwak aan Ajax-zijde. Hoeveel brakke passes Enoh wel niet heeft gegeven. Heb me verder ook flink geërgerd aan Suarez, ongelooflijk wat een irritante speler (terwijl het verder een geweldige voetballer is).
Maar goed, de winst is binnen. Nu ook in Frankrijk winnen en je staat sowieso in de Europa League.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Erg matig team, dat Auxerre. Als Ajax geen 3e eindigt in de poule, dan weet ik het ook niet meer...
Wat was Suarez slecht, zeg. Zijn zwakte is zijn egoïsme.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jaaaahaaaaaa 
Nu uit winnen daar en we gaan naar de 8ste finales CL 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
YES! Gelukkig!
Vertrouwen hebben Quido 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
ElHamdaoui vind ik echt met de week beter spelen.
Vandaag zelfs beter als Luis.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Erg matig team, dat Auxerre. Als Ajax geen 3e eindigt in de poule, dan weet ik het ook niet meer...
Ook nog iets positiefs over Ajax?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vertrouwen hebben Quido

Suarez moet sowieso echt eens tot de orde geroepen gaan worden. Is dit seizoen raar bezig. Hij moet Hamlap gewoon accepteren, dan maakt ie er zelf ook meer.
Ooijer speelde een prima pot, tot dat moment (wat ik overigens graag nog eens terugzie, omdat ik al direct - dus voor het drama zich voltrok - dacht aan buitenspel. Maar misschien is die gozer gewoon supersnel.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Als Real nou tweek eer wint van Milan en wij winnen nog een keer van Auxerre staan wij op 7 punten en Milan op 4. Dan zijn we zelfs nog kansrijk voor de 2e plek met 2 duels te gaan 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Was me toch even spannend die tweede helft, nog een rode kaart voor een reserve..
Waarom ook niet dacht ik bij mezelf 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Zo'n triest niveau had ik niet verwacht van Auxerre. Het was nog veel triester dan ik dacht.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ook nog iets positiefs over Ajax?
Drie punten is zeer positief toch? 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ben het eens met dat hij niet in vorm is, maar zelfs een Suarez uit vorm is nog belangrijk zoals je hebt kunnen zien.. kun je van geen enkele andere eredivisiespeler zeggen 
Mooi dat de winst in elk geval binnen is, ik had er een hard hoofd in. Die Fransen zijn inderdaad wel een stel lamzakken bij elkaar! Ik heb nog nooit een reservespeler rood zien krijgen 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Mijn hart doet het gelukkig nog.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als Real nou tweek eer wint van Milan en wij winnen nog een keer van Auxerre staan wij op 7 punten en Milan op 4. Dan zijn we zelfs nog kansrijk voor de 2e plek met 2 duels te gaan.:D
Dat bedoel ik. Nu hebben Ajax en Milan 4 punten. Stel dat Ajax wint bij Auxerre, dan sta je denk ik boven Milan aangezien ik hen Real niet zie verslaan. Dan kan je een punt pakken bij Milan en daarna zien we het wel. Kans is ieder geval groot dat je Europees speelt na de winter.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
maar zelfs een Suarez uit vorm is nog belangrijk zoals je hebt kunnen zien.. kun je van geen enkele andere eredivisiespeler zeggen 
Dat is ook zo. Zelfs als hij beroerd speelt, kan hij nog van grote waarde zijn. Ruiz kan dat ook, overigens.
Alleen had hij vandaag meerdere malen voor de 3-1 kunnen zorgen, als hij die oogkleppen niet op zou hebben. Hij had tijdens die reclame beter echt lenzen kunnen kopen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Madrid thuis wordt ook een punt voor Ajax.
En Milaan speelt uit bij Auxerre gelijk. Gaat gewoon goedkomen die 2e plek. Zou erg tof zijn. 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Ik zie Auxerre niet van Milan en Madrid winnen, ook niet gelijkspelen overigens. Wat dat betreft is Ajax dus al 3e. Maar volgende week winnen zou wel geweldig zijn! 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Dat bedoel ik. Nu hebben Ajax en Milan 4 punten. Stel dat Ajax wint bij Auxerre, dan sta je denk ik boven Milan aangezien ik hen Real niet zie verslaan. Dan kan je een punt pakken bij Milan en daarna zien we het wel. Kans is ieder geval groot dat je Europees speelt na de winter.
Europees voetbal kan ons bijna niet meer ontgaan. Auxerre zie ik ook niet bij Real uit winnen of thuis van Milan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.