• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.453 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.865 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

LOL, wat een bullshit

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw e-mail. I.v.m. een item in het programma zijn er geen rechten om het programmavan 8 oktober op internet te mogen plaatsen. De aflevering van gisteren wordt echter wel geplaatst.

Wij wensen u nog veel kijkplezier bij RTL!

Met vriendelijke groet,

RTL Nederland Publieksservice

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

Zo serieus moet je de mensen hier dan ook niet nemen. Kan echt niet een betere keeper op dit moment aanwijzen hoor. Overigens heb ik die de Gea of zo nog nooit zien keepen. Dus daar kan ik niet over oordelen.

Dat komt omdat je heel veel keepers weinig of nooit ziet keepen en Stekelenburg en de overige Nederlandse keepers wekelijks. Ik vind het niveau momenteel niet erg best wat keepers betreft. De beste keepers zijn over hun top: Buffon, v/d Sar en nog meer.

Overigens vind ik Stekelenburg wel een goede keeper, maar nog geen topkeeper. Hij heeft nog te vaak missers en moet zich eigenlijk nog bewijzen op topniveau (een langdurige periode).

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Dat komt ook omdat ie bij Ajax keept, daarom zou een stap naar Man U. o.i.d. een mooie zijn Kan ie bewijzen dat ik gelijk heb hehe.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

Idd, top 20 ergens.

Daar zullen ook de Joe Hart's en David de Gea's tussen zitten.

Elke keer maar datzelfde rijtje. Alsof er ondertussen (op keepersgebied) niks gebeurd in de rest van Europa.

Top 5-8 vind ik.

Hij is nog niet de buiten categorie (Casillas, vd Sar), maar zit wel in die groep met Buffon, Cech en Julio Cesar.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Beginnen we weer, die notoire grabbelaar Casillas mag nooit met vd Sar vergeleken worden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Casillas is echt niet best nee. Al lang over zijn top heen.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Casillas is niet buitencategorie.

Zeer wisselvallige keeper die (toegegeven) vaak op moment suprême (WK-finale) wel weer zijn dag heeft.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Die foutencompilatie is al 2x gepost hier dacht ik, 7 minuten vol aan blunders en fouten/foutjes

Net teveel schoonheidsfoutjes in zn carriere gehad om een echte wereldtopper te zijn wat mij betreft.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij was wel erg jong toen hij al erg goed was. Werd in het diepe gegooid en heeft zich vooral in het begin prima weten te redden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Beginnen we weer, die notoire grabbelaar Casillas mag nooit met vd Sar vergeleken worden.

3x winnaar vd Cl, winnaar EK en WK, al 10 jaar vaste keeper bij Real. Ik vind hem buitencategorie.

Uiteraard is vd Sar de beste

PS: Azerbeidzjan-Turkije 1-0, net afgelopen

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Valt wel mee. Stekelenburg heeft vandaag de dag niet een opvallend zwak punt nog.(

Afgezien van hoge ballen, met name van de zijkant. En uiteraard totaal geen personality en uitstraling zoals een topkeeper betaamt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nog 1 zo'n potje en het is exit Hiddink.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Afgezien van hoge ballen, met name van de zijkant. En uiteraard totaal geen personality en uitstraling zoals een topkeeper betaamt.

Die hoge ballen van de zijkant? Dat probleem heeft ie al zeker 2 jaar nauwelijks tot niet meer.

En een personality zal hij nooit worden. Maar dat was en is vd Sar ook niet zo. En ik vind Steek sowieso enorm gegroeid in zijn karakter.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

3x winnaar vd Cl, winnaar EK en WK, al 10 jaar vaste keeper bij Real. Ik vind hem buitencategorie.

Uiteraard is vd Sar de beste

Prijzen zeggen natuurlijk ook niet alles, Seedorf heeft zo ook 4x de CL gewonnen, terwijl hij bij lange na niet de beste Nederlandse voetballer ooit is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Nog 1 zo'n potje en het is exit Hiddink.

Das toch die Guus die deze week zat te zeuren op de WK prestaties van Oranje, wat hij niet fijn vond om te bekijken? Resultaat boven alles, of niet Guus?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Top 5-8 vind ik.

Hij is nog niet de buiten categorie (Casillas, vd Sar), maar zit wel in die groep met Buffon, Cech en Julio Cesar.

Cech haalt zijn niveau de laatste jaren ook niet meer. Verder is Buffon voor mij de beste keeper van de afgelopen 10 jaar.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Edgar Davids op de vuist met ploeggenoot

Edgar Davids heeft tijdens een training bij zijn huidige club Crystal Palace twee weken geleden een aanvaring gehad met één van zijn eigen teamgenoten.

De 37-jarige Davids werd door Julian Bennett aangesproken op balverlies tijdens een trainingspartijtje. En dat pikte de voormalig Oranje-international niet. Davids stormde op Bennet af, greep hem vast en schreeuwde: “Ik ben de baas hier.” Een oogtuige meldt in The Sun dat iedereen stomverbaasd stond te kijken en dat niemand wist hoe ze moesten reageren. Uiteindelijk haalden ploegenoten de twee kemphanen uit elkaar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ze hebben vast heel aantrekkelijk gespeeld, die Turken...

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Gewoon een matig team Turkije?

Volgens mij vooral een team dat op wilskracht moet spelen, maar als dat er niet is...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Cech haalt zijn niveau de laatste jaren ook niet meer. Verder is Buffon voor mij de beste keeper van de afgelopen 10 jaar.

Buffon vind ik de laatste paar jaar nou niet meer zo denderend spelen. Beste keeper vd laatste 10 jaar vind ik Sar.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ze hebben vast heel aantrekkelijk gespeeld, die Turken...

Hehe, ja het is ergens wel grappig. Guus die zeurt over de aantrekkelijkheid van Oranje en die dan zelf 2x in een week verliest en het EK uit zicht ziet verdwijnen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

0-1 Jong Oranje vlak voor rust

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mooi, nu Fer, Wijnaldum en Biseswar er weer in.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Worden dat soort wedstrijden niet uitgezonden op EL?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Schandalig genoeg deze niet nee.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

0-1 Jong Oranje vlak voor rust

Alleen jammer dat nog twee keer scoren vrijwel onmogelijk is. Zo zonde, die domme tegendoelpunten vorige week (vooral de tweede en derde heb je zelf in de hand).

Wel een hilarische opstelling overigens, all 'vedettes' ernaast, stuk of vijf aanvallend in gestelde spelers.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, nog eentje en alles kan gebeuren.... Geeft waarschijnlijk wel een boost.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Mooi, nu Fer, Wijnaldum en Biseswar er weer in.

Ja wat is dat dan in 1 keer En hij moest zo nodig Biseswar erbij hebben . Het gaat een keer minder en meteen 3 Feyenoorders buiten de basis .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Op het vertoonde spel van de laatste weken is het eerder een raadsel dat hij ze geselecteerd heeft in de eerste plaats...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.