- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ze denken natuurlijk, dat iedereen bij Oranje net zo snel als Robben geblesseerd raakt.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Update 12:50 uur - KNVB weigert om Van Bommel te laten gaan
De KNVB werkt niet mee aan het verzoek van Bayern München om Mark van Bommel per direct te laten terugkeren naar Duitsland. "Van Bommel is fit en er zijn geen medische belemmeringen. Hij blijft dus gewoon bij de selectie", luidt het statement van de KNVB. De aanvoerder van Oranje kan daardoor dinsdagavond in actie komen tegen Zweden.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hier Don, dit soort dingen ga je ook krijgen met die nieuwe regel van je! 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Belachelijk natuurlijk! Wat denken die Duitsers wel..
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hier Don, dit soort dingen ga je ook krijgen met die nieuwe regel van je!
Neehee, geblesseerd is geblesseerd. Easy as that, hij kan zowel voor Nederland als voor Bayern niet uitkomen. 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Don Dijk z'n bedachte theorie is op zich leuk, maar niet waterdicht. De voetbalbonden moeten dat hele interlandvoetbal opdoeken; geen landenteams meer, geen EK's, WK's, Africa Cups en ander soort huisvrouwentoernooien. Puur en alleen lekker clubvoetbal. Dát is pas een echt waterdicht systeem!
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Vanochtend wisten de gebroeders de Boer de opstelling al te vertellen van Oranje: Demy de Zeeuw op Pole Postition. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Don Dijk z'n bedachte theorie is op zich leuk, maar niet waterdicht. De voetbalbonden moeten dat hele interlandvoetbal opdoeken; geen landenteams meer, geen EK's, WK's, Africa Cups en ander soort huisvrouwentoernooien. Puur en alleen lekker clubvoetbal. Dát is pas een echt waterdicht systeem!
Goed idee. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vanochtend wisten de gebroeders de Boer de opstelling al te vertellen van Oranje: Demy de Zeeuw op Pole Postition.
Evers zeker?
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Evers zeker?
Yep heel kort, maar o zo effectief als grap.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het is toch simpel. Kan een speler niet spelen wegens een echte of valse blessure voor een nationale ploeg, mag hij tot een bepaalde tijd, bijboorbeeld één week na de interland, ook niet spelen voor zijn club. Dit is voor mij de enige juiste optie om alles een beetje eerlijker te laten verlopen.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Clubs hebben helemaal geen spelers op te eisen...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Precies. Zoals het nu is, is het goed. Alleen moet Bayern niet zo raar doen. Begrijp overigens wel dat ze boos zijn over de Robben-affaire.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik denk trouwens dat ze met 0-1 verliezen vanavond.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Clubs hebben helemaal geen spelers op te eisen...
Maar het zijn wel de clubs die in de spelers investeren en deze ook nog betalen.
Wees er maar zeker van dat het dikwijls gebeurd dat spelers onder 'zachte dwang' van hun club niet voor de nationale ploeg spelen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Laat die overschatte Stekelenburg nu maar snel naar Man Utd gaan. Dat betekent dan namelijk dat de veel betere de Gea in ieder geval voor nog even het doel van Atletico Madrid blijft verdedigen. Willem II is een typische eerstedivisieclub. Lekker derby's spelen tegen RBC, RKC en Helmond Sport. Ploegen van hun niveau!
Sure. De Gae speelt ook voor zijn land een eindronde op een EK of WK? Of heeft een paar seizoenen CL en EL ervaring?
Buiten wat Atletico fans hoor je verder weinig mensen over jullie de Gea. Zal vast een talent zijn maar overdrijven is ook een vak.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Buiten Nederland zal ook niemand Stekelenburg de beste keeper van de wereld vinden.
Ook Manchtster United niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Steek ook echt niet de beste van de wereld. Behoort wel tot de betere keepers in de wereld.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik vind Steek ook echt niet de beste van de wereld. Behoort wel tot de betere keepers in de wereld.
Het is dan momenteel ook best treurig gesteld met het niveau van de keepers.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Beste Rico,
wat vind je eigenlijk van het idee om Wouter Bos bij Feyenoord te betrekken?
Zijn naam heeft hij in elk geval mee.
Mvg,
Don Dijk
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ik denk trouwens dat ze met 0-1 verliezen vanavond.
Ik denk dat het 1-1 word. 1x Huntelaar (ik wou eigenlijk de Jong zeggen, maar ja die doet niet mee) en 1 eigen doelpunt van Heitinga.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
AMSTERDAM - Edgar Davids heeft het tijdens een training van zijn club Crystal Palace aan de stok gekregen met een teamgenoot. Het incident vond twee weken geleden al plaats, maar komt nu pas naar buiten in de Engelse media.
Edgar davids (archieffoto) Foto: ANP De 37-jarige Davids werd door Julian Bennett aangesproken op balverlies tijdens een trainingspartijtje. Dat accepteerde de voetbalveteraan niet. Davids stormde op Bennet af, greep hem vast en schreeuwde: "Ik ben de baas hier." Een oogtuige meldt in The Sun dat iedereen stomverbaasd stond te kijken en dat niemand wist hoe ze moesten reageren. Uiteindelijk haalden ploegenoten de twee kemphanen uit elkaar.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Beste Rico,
wat vind je eigenlijk van het idee om Wouter Bos bij Feyenoord te betrekken?
Zijn naam heeft hij in elk geval mee.
Mvg,
Don Dijk
Lijkt me erg goed plan, eindelijk een man met verstand van financiën en een erg interessant netwerk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Heet jij Rico? 
Mij lijkt het een erg goed plan, eindelijk een man met verstand van financiën en een erg interessant netwerk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is dan momenteel ook best treurig gesteld met het niveau van de keepers.
Valt wel mee. Stekelenburg heeft vandaag de dag niet een opvallend zwak punt nog. En zijn sterke punten zijn echt heel sterk. Gewoon terecht dat ie tot de wereldtop wordt gerekend.
PS: Ik dacht dat EL Jong Oranje vanavond uit ging zenden. Maar blijkt dat niemand dit uitzendt 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Valt wel mee. Stekelenburg heeft vandaag de dag niet een opvallend zwak punt nog. En zijn sterke punten zijn echt heel sterk. Gewoon terecht dat ie tot de wereldtop wordt gerekend.
PS: Ik dacht dat EL Jong Oranje vanavond uit ging zenden. Maar blijkt dat niemand dit uitzendt
Zo serieus moet je de mensen hier dan ook niet nemen. Kan echt niet een betere keeper op dit moment aanwijzen hoor. Overigens heb ik die de Gea of zo nog nooit zien keepen. Dus daar kan ik niet over oordelen.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Idd, top 20 ergens.
Daar zullen ook de Joe Hart's en David de Gea's tussen zitten.
Elke keer maar datzelfde rijtje. Alsof er ondertussen (op keepersgebied) niks gebeurd in de rest van Europa.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
PS: Willem II vind ik echt een vreselijk nietszeggende club. Hoop dat ze laatste worden.
Geloof me, half Groningen hoopt dat Stillem 2 degradeert, wat een kansloze club is dat zeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.