• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.455 acteurs
  • 199.308 gebruikers
  • 9.392.026 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik vind Willem II meer op Feyenoord lijken. Beiden zijn zo goed als failliet

Touché .

speranza schreef:

(quote)
Nog gefeliciteerd Naomi

Dank je .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe

Moet trouwens zeggen, vanavond voor het eerst sinds het WK weer zin in een interland van Nederland. Mooi affiche tegen Zweden.

Om 19.00 speelt Jong Oranje trouwens nog. Ik ga het kijken, maar een 1-3 maken ze denk ik niet meer goed. Zo zonde zeg.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Begrijp ik, niet echt een volksclub of een club met veel uitstraling. Hun haat jegens NAC, de stad tilburg en hun shirts spelen bij mij een belangrijke rol. Niet echt sfeervol verder maar door persoonlijke snetimenten beleef je het toch anders.

Ik vond Willem II eind jaren 90 een heel leuk elftal hebben btw met -uit mn hoofd- Stam, Konterman, van der Vegt (?), Stewart enz. Zij wonnen toen van het Ajax, die dat seizoen geloof ik maar 1 wedstrijd zouden verliezen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

van Gastel was een goede speler daar. Was toch onder leiding van Cootje eind jaren 90 dat ze zo ver kwamen?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ik vond Willem II eind jaren 90 een heel leuk elftal hebben btw met -uit mn hoofd- Stam, Konterman, van der Vegt (?), Stewart enz. Zij wonnen toen van het Ajax, die dat seizoen geloof ik maar 1 wedstrijd zouden verliezen.

Dat was in het seizoen '95/'96, dus halverwege de jaren '90. Van Gastel ging daarna toen meteen naar Feyenoord. En nee, toen verloor Ajax wel vaker, alleen was dat de eerste keer sinds het seizoen '93/'94, want in het seizoen '94/'95 verloor Ajax niet, speelde alleen 2 x gelijk tegen Roda JC. O ja, ze verloren wel 1 x... Een KNVB-bekerwedstrijd.... Van Obiku.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

moviemafketel schreef:

van Gastel was een goede speler daar. Was toch onder leiding van Cootje eind jaren 90 dat ze zo ver kwamen?

Dat was inderdaad eind jaren '90 onder leiding van Co, toen werden ze 2e.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha Obiku met zijn shirtje, ja toen gebeurde er nog wel eens wonderen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Van Wonderen was er toen nog niet bij.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Obiku

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wel erg dat haast geen enkele Nederlandse Club meer winstgevend is he? Die salarissen overall moeten echt weer door de helft. Door die idiote bedragen die anderen landen (niet) kunnen betalen, moeten wij mee in die misère. Over een jaar heeft Willem II gewoon weer hulp nodig. Gebed zonder eind.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb de oplossing, hoewel dit meer globaal gericht is, Engelse competitie enzo:

Wanneer er interlandweekenden zijn, moet er gewoon worden doorgevoetbald in de competitie.

Zo krijg je namelijk dat de grotere clubs wat voorzichtiger zullen zijn wat betreft grote namen (dus internationals) te kopen en meer op de jeugd aangewezen zijn.

Stem verstandig. Stem Don Dijk.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Lijkt me niet echt een goede oplossing. Ik zie aardig wat conflicten tussen clubs -en landencoaches...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nee, waarom? Als de regels duidelijk zijn, is het toch duidelijk? Geef nou maar gewoon toe dat ik ook wel eens een goed idee heb.

PS:

Stekelenburg tekent geen nieuw contract bij Ajax | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

De enige juiste oplossing lijkt mij de buitenlanderregel weer in te voeren. Het zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar dat zou alles weer in perspectief brengen. Niet meer dan 6 buitenlanders op mogen stellen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Keek gister even Feyenoord-tv (ja echt waar) en toen zag ik dat de keeper die bal zo vaak mocht oppakken als die wilde. Als je destijds 1-0 voorstond of zo, mocht de keeper die bal toen gewoon 80 minuten vasthouden als hij wilde? Hoe ging die regel toen verder voor keepers? Ben het echt vergeten.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ze maken er bijna een quiz van. En dan maken ze z'n gezicht onherkenbaar. Je kan nog net niet sms-en met het goede antwoord.

Zo'n sbs6 belspel met drie keuzes A)Demy de Zeeuw B) Ibrahim Affelay C) Ron Vlaar. Dan zie volgens ook voetballende beelden van de Zeeuw op de achtergrond.

Dat niveau een beetje.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

moviemafketel schreef:

Keek gister even Feyenoord-tv (ja echt waar) en toen zag ik dat de keeper die bal zo vaak mocht oppakken als die wilde. Als je destijds 1-0 voorstond of zo, mocht de keeper die bal toen gewoon 80 minuten vasthouden als hij wilde? Hoe ging die regel toen verder voor keepers? Ben het echt vergeten.

Ik denk niet dat de spelers, het publiek en de scheidsrechter dat zouden tolereren. Vandaar dat het niet gedaan werd. Het is ook nog niet eens zo lang geleden dat de keeper gewoon een terugspeelbal op mocht pakken. Zo kon je blijven terugspelen en begon die trage opbouw weer helemaal opnieuw. Vind je het gek dat het spel vroegah zo langzaam was.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ok, maar afgezien dat het niet om aan te zien was, had een keeper bij 1-0 voorsprong en nog 5 minuten te gaan of zo, de bal 5 minuten mogen vasthouden?

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

moviemafketel schreef:

En met Bombarda, Shoukov, Elabdellaoui (ofzoiets), jaliens, landzaat, Prommayon, valk en Arno Arts.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zo he, dat hele team is naar Ajax,Feyenoord en AZ verhuist of niet? Ja dan is het ook niet zo gek dat Willem II dat niveau nooit meer heeft bereikt.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

En terecht. Hij moet echt die eredivisie uit want hier wordt hij niks beter, Manchester zou erg goed voor hem zijn. Hij heeft al lang genoeg in Amsterdam gezeten en een hoger niveau zou hij makkelijk aankunnen. Alleen wie wordt dan de eerste keeper van Ajax? Vermeer? Dan ga je er wel een stukie op achteruit. Of zouden ze in dat geval Vorm halen?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

happie schreef:

(quote)

En met Bombarda, Shoukov, Elabdellaoui (ofzoiets), jaliens, landzaat, Prommayon, valk en Arno Arts.

Abdellaoui. En Ramzi, van Fessem, Hyypiä en Galásek.

Niet met Landzaat en Shoukov.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Oh die twee speelde dan in het seizoen mee, dat ze daadwerlijk in CL speelde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat was Landzaat zijn eerste seizoen ja .

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

happie schreef:

Oh die twee speelde dan in het seizoen mee, dat ze daadwerlijk in CL speelde.

Dat klopt. Maar dat seizoen was al niet best meer. Ze eindigden toen ook 9e in de Eredivisie.

Dat was ook het eerste seizoen van Jaliens, overigens.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Laat die overschatte Stekelenburg nu maar snel naar Man Utd gaan. Dat betekent dan namelijk dat de veel betere de Gea in ieder geval voor nog even het doel van Atletico Madrid blijft verdedigen. Willem II is een typische eerstedivisieclub. Lekker derby's spelen tegen RBC, RKC en Helmond Sport. Ploegen van hun niveau!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laat De Gea maar lekker blijven, en een veel betere keeper dan Stekelenburg imho. Nu al.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat klopt. Maar dat seizoen was al niet best meer. Ze eindigden toen ook 9e in de Eredivisie.

Dat was ook het eerste seizoen van Jaliens, overigens.

Vervlogen tijden in elk geval wat Willem II betreft.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Bayern München eist per direct terugkeer Van Bommel

Uitgegeven: 12 oktober 2010 12:25

Laatst gewijzigd: 12 oktober 2010 12:59

MUNCHEN - Bayern München heeft bij de KNVB geëist dat middenvelder Mark van Bommel per direct terugkeert bij de Duitse topclub. De Duitse landskampioen heeft die eis dinsdag bij directeur betaald voetbal Bert van Oostveen van de KNVB neergelegd.

© ANPHet Nederlands elftal speelt dinsdagavond in Amsterdam de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Zweden. De aanvoerder van Oranje gaat niet in op de eis van zijn club om direct naar Beieren terug te keren.

De KNVB heeft 'Der Rekordmeister' laten weten dat hij fit is en dat er geen belemmering is om in de ArenA in actie te komen.

Knieblessure

De aanleiding voor de actie van de Duitsers is de knieblessure die van Bommel opliep in de interland vrijdag in en tegen Moldavië. Van Bommel trainde zondag niet met Oranje mee. Maandag werkte hij wel normaal de training af.

''Na overleg met clubarts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt heeft de clubleiding besloten de KNVB te laten weten Van Bommel onmiddellijk terug te sturen'', staat er in de verklaring van Bayern München.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Belachelijk natuurlijk! Wat denken die Duitsers wel..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.