- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ach ja, de echte kenners zagen zijn ware voetbalkwaliteiten. Geweldig inzicht, schitterende trap, briljante techniek. Jammer van al zijn blessures, nogmaals.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ono zat alleen liever in Japan dan bij Feyenoord. Steeds als Japan speelde was ie wel fit.
Maar verder wel een prima speler. Niet zo geniaal als ik hier lees, maar in zijn beste jaren was ie wel 1 van de meest verfijnde technische middenvelders uit de competitie.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ono zat alleen liever in Japan dan bij Feyenoord. Steeds als Japan speelde was ie wel fit.
Maar verder wel een prima speler. Niet zo geniaal als ik hier lees, maar in zijn beste jaren was ie wel 1 van de meest verfijnde technische middenvelders uit de competitie.
In de eerste 4 seizoen speelde hij veel wedstrijden voor Feyenoord, dus dat klopt niet. Later, toen hij vaak geblesseerd raakte en Feyenoord daar een beetje genoeg van kreeg, kreeg Ono daar ook genoeg van. In die fase zal hij gerust liever in Japan geweest zijn.
Ik heb echt genoten van de speler Ono. Heb wel altijd het gevoel gehad dat er nog meer in zat.
Jammer dat z'n mooiste doelpunten/acties er niet opstaan...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hier nog een grappig filmpje met Ono. 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Jammer dat ik die K.O. niet kan vinden online 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mmm het kan ook andersom zijn geweest lees ik nu..
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Typische voetbalhaters.
Gaan ze het steeds hebben over een blessure, terwijl de man zoveel moois heeft laten zien.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hoogtepunt van Ono vond ik toen hij bij een Feyenoord-Ajax de groggy gegane Ajax keeper (ik meen Lobont) persoonlijk kwam verzorgen door hem vast te pakken en bij kennis te houden. Toen kreeg ik erg veel respect voor de mens Ono.
Sorry hoor maar mag ik even een teiltje? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Als Feyenoord speler moet je niks geven om de welzijn van een Ajacied. De Feyenoorders van nu zijn gewoon bevriend met de huidige Ajacieden
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Daar heb je Naomi eindelijk. Vond je Ono ook geen geweldenaar? Of had je toen nog geen seizoenskaart?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het ging mij meer om de zijige beschrijving van dit zeer emotionele moment...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het ging mij meer om de zijige beschrijving van dit zeer emotionele moment...
Want jij ziet regelmatig spelers elkaar echt helpen bij een forse blessure? Nota bene een speler van je rivaal? Vind ik wel mooi.
Ik denk dat Nigel het ook zou doen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar heb je Naomi eindelijk. Vond je Ono ook geen geweldenaar? Of had je toen nog geen seizoenskaart?
Ik had toen nog een CC maar vaak genoeg gezien. Ono was een held, heerlijke speler en had destijds een shirt van hem. Vooral het tweeluik met Fenerbahce blijft me bij, of die avond in Twente dat Twente voetballes kreeg. Hogeschoolvoetbal was dat. Ook Song draaide toen erg goed, helaas bleef het bij dat seizoen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je zou ze juist een trap na moeten geven of aan hun oor moeten trekken.
Dat is pas mooi.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En wat betreft Ono. Toen ik zijn naam noemde in een Karaoke bar in Tokyo was ik direct vrienden met de barmannen. Welke voetballer krijgt dat nu voor elkaar? 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik had toen nog een CC maar vaak genoeg gezien. Ono was een held, heerlijke speler en had destijds een shirt van hem. Vooral het tweeluik met Fenerbahce blijft me bij, of die avond in Twente dat Twente voetballes kreeg. Hogeschoolvoetbal was dat. Ook Song draaide toen erg goed, helaas bleef het bij dat seizoen.
5-1 ja. Was voetbal van een buitenaards planeet. Was de eerste wedstrijd van Song. Meteen z'n beste. Had iets teveel last van heimwee... Die wedstrijden tegen Fenerbache waren geweldig.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
ROFL @ Louis van Gaal, wat een kerel ook, hahah.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Dortmund heeft nu ook zo'n Jappaner. Let op die jongen, echt een heerlijk spelertje.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En wat betreft Ono. Toen ik zijn naam noemde in een Karaoke bar in Tokyo was ik direct vrienden met de barmannen. Welke voetballer krijgt dat nu voor elkaar?
Cruijff!
En Suarez!
Behalve bij een karaoke bar in Ghana dan 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Inderdaad. Als Feyenoord speler moet je niks geven om de welzijn van een Ajacied. De Feyenoorders van nu zijn gewoon bevriend met de huidige Ajacieden
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
10 minuten reclame ofzo bij VI, nog langer dan normaal of zo?
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
ROFL @ Louis van Gaal, wat een kerel ook, hahah.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Je zou ze juist een trap na moeten geven of aan hun oor moeten trekken.
Dat is pas mooi.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dortmund heeft nu ook zo'n Jappaner. Let op die jonge, echt een heerlijk spelertje.
Kagawa
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Daar had ie gewoon een punt mee. Buiten het feit dat ze de finale wonnen heeft Inter niks memorabels op zijn naam gezet qua wedstrijden of legendarische momenten.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ik vind het altijd knap hoe die journalisten aan de bar zo'n hele monoloog uit hun mouw schudden bij VI.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Cruijff!
En Suarez!
Behalve bij een karaoke bar in Ghana dan
Vrees dat ze Cruijff nooit hebben meegekregen in Japan (ze zijn daar zo op zichzelf dat je er nauwelijks coca cola kan krijgen) en zie ook niet waarom een Japanner enhousiast zou moeten worden van Suarez...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik vind die journalisten van de VI echt totaal geen toevoeging. Het liefst zap ik op zulke momenten...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Behalve Engels kampioen Chelsea 2x van het matje spelen, Barcelona verslaan en in het Nou Camp met 10 man op de been te blijven?
Lowietje kan het niet zo goed hebben, dat verlies van zijn ooit leerling en nu meester...
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Daar had ie gewoon een punt mee. Buiten het feit dat ze de finale wonnen heeft Inter niks memorabels op zijn naam gezet qua wedstrijden of legendarische momenten.
Maar wat van der Gijp en co over dat interview zeiden was echt hilarisch
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.