- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
En wat betreft Ono. Toen ik zijn naam noemde in een Karaoke bar in Tokyo was ik direct vrienden met de barmannen. Welke voetballer krijgt dat nu voor elkaar?
Als je Nigel zijn naam noemt, dan lukt dat ook wel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha arme braadworst die presentator. Zijn hele baan wordt overgenomen door Louis, schitterende tv.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Louis van Gaal is een held. Geweldige man, zo heerlijk zelfingenomen. Maar wel puur genieten!
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ik lig in een deuk hier. Die Louis
.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Louis van Gaal is een held. Geweldige man, zo heerlijk zelfingenomen. Maar wel puur genieten!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hahahahah
Het is 1 van de beste show ooit. Lig constant dubbel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik lig werkelijk ook dubbel dankzij de beelden van die tv show 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Behalve Engels kampioen Chelsea 2x van het matje spelen, Barcelona verslaan en in het Nou Camp met 10 man op de been te blijven?
Lowietje kan het niet zo goed hebben, dat verlies van zijn ooit leerling en nu meester...
Heb het interview niet gelezen, maar ik ben het eens met Van Gaal. Met de aantekening dat Bayern niet grootser was. De enige kampioen, voor mij (van de laatste jaren) is Barcelona. Dat ze een keer verloren van die handbalploeg uit Milaan doet daar niks aan af.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zie ik net dit in het talentopic van MM:
1. Fries (moedertaal)
2. Nederlands (uitstekend)
3. Engels (uitstekend)
4. Duits (goed)
5. Spaans (basaal, wordt steeds beter)
6. Frans (basaal, wordt steeds minder)
Otherfool is dus een Fries. Dus het is meteen verklaart waarom ie altijd zo stug doet en soms een ouwe zeur is.
Althans, mij was het onbekend dat ie daar vandaan kwam.
Oat Moan! 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het verklaart hooguit mijn (culturele) suprematie 
Het is overigens oan't moarn...
... en verklaard met een d...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hij heeft het nog maar een stuk of 20 x gezegd dat hij een Fries is...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je praat zelden over Heerenveen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die hele eredivisie boeit me 0,0 eigenlijk, mafketel...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vandaar zijn aversie tegen het Hup Holland Hup! 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Cambuur is het Nigel de Jong van het Nederlandse voetbal. De dag dat die club wordt opgeheven zal de (Friese) vlag worden gehesen.
Voor de duidelijkheid; buiten Leeuwarden heeft iedereen in Friesland een hekel aan Cambuur. Het gevoel schijnt wederzijds te zijn.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Wat zou je je ook druk maken om Heerenveen en Cambuur als je amper 60 kilometer oostelijker de mooiste club van het noorden, zo niet heel Nederland, hebt voetballen. FC Grins!
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik had het over voetballen Reinbo, niet over deeltijds aardappels telen. BV Veendam is best lief verder!
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Cambuur is het Nigel de Jong van het Nederlandse voetbal. De dag dat die club wordt opgeheven zal de (Friese) vlag worden gehesen.
Voor de duidelijkheid; buiten Leeuwarden heeft iedereen in Friesland een hekel aan Cambuur. Het gevoel schijnt wederzijds te zijn.

Dus wat Cambuur in Friesland is, dat is het dorpje van Asterix & Obelix in het Romeinse Rijk. 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
En wat betreft Ono. Toen ik zijn naam noemde in een Karaoke bar in Tokyo was ik direct vrienden met de barmannen. Welke voetballer krijgt dat nu voor elkaar?
Zal meer aan zijn zangkwaliteiten liggen dan aan zijn voetbalkwaliteiten 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Wat zou je je ook druk maken om Heerenveen en Cambuur als je amper 60 kilometer oostelijker de mooiste club van het noorden, zo niet heel Nederland, hebt voetballen. FC Grins!
Is dat een nieuwe bijnaam voor Grunn of zo? Heb hier in Groningen nog nooit iemand Grins horen zeggen. Of woon jij ergens op het platteland tussen Boerakker en Schubbekutteveen in? 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
(embed)
Waarom gaan ze in hemelsnaam nog zijn gezicht onherkaanbaar maken. Zelfs Stevie Wonder heeft nog in de gaten, dat dit Demy de Zeeuw is. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Is dat een nieuwe bijnaam voor Grunn of zo? Heb hier in Groningen nog nooit iemand Grins horen zeggen. Of woon jij ergens op het platteland tussen Boerakker en Schubbekutteveen in?
Grins is het prachtige Friese woord voor zowel grens als Groningen. Daar waar de beschaving stopt zegmaar 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Vraag me ook af waar ie wel niet woont als ie hier na een Ajax wedstrijd betrapt wordt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.