- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Vanaf dat moment dik verdient ook al was PSV toen gelijkwaardig.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Nog steeds lullig met dat Fortuin debacle!
Gewoon een groot feest verpest, zou er namelijk ook gewoon tussen hebbn gestaan met mn Ajax shirtje aangezien een hele goede vriend van me voor Feyenoord is.( tja niet iedereen is perfect).
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Die wedstrijd tegen psv was niet best. Werd pas mooi toen van Hooijdonck in blessuretijd scoorde. Heerlijk. Die penals. Epic. Feyenoord had dat jaar gewoon een goed elfral; Ono, Emerton, Bosvelt, etc. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nog steeds lullig met dat Fortuin debacle!
Gewoon een groot feest verpest, zou er namelijk ook gewoon tussen hebbn gestaan met mn Ajax shirtje aangezien een hele goede vriend van me voor Feyenoord is.( tja niet iedereen is perfect).
Ik heb toen wel een aardig feestje gehad hoor, op Stadhuisplein.
Alleen was het anders nog mooier geweest, inderdaad. Een smet.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ono, die voetbalt nu toch bij Bochum? Die is ook wegzakt na dat seizoen volgens mij.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ik heb toen wel een aardig feestje gehad hoor, op Stadhuisplein.
Alleen was het anders nog mooier geweest, inderdaad. Een smet.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ono, die voetbalt nu toch bij Bochum? Die is ook wegzakt na dat seizoen volgens mij.
Nee, bij Shimizu S-Pulse.
Hij heeft daarna nog 3,5 jaar bij Feyenoord gevoetbald. Was echt een geweldige voetballer, helaas continue geteisterd door blessures. Haalde daardoor nooit meer zijn echte niveau.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Vond ik altijd al een overschatte voetballer. Dik, klein Japannertje.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Was echt wel goed maar wat NR al zegt te vaak geblesseerd.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vond ik altijd al een overschatte voetballer. Dik, klein Japannertje.
Donnie laat hier weer eens zien dat hij Veendam nooit is uitgeweest. 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Nee, bij Shimizu S-Pulse.
Hij heeft daarna nog 3,5 jaar bij Feyenoord gevoetbald. Was echt een geweldige voetballer, helaas continue geteisterd door blessures. Haalde daardoor nooit meer zijn echte niveau.
Oh ja ik heb het opgezegd. Ik dacht dat hij toen al een tijd bij Feyenoord speelde.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hier bestaan helemaal geen Japanners. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hier bestaan helemaal geen Japanners.
Precies. Maar als je Ono een slechte (of overgewaardeerde) speler noemt, dan denk ik dat je niks van hem gezien hebt. Wat een geweldige tactiek had die kerel. Zelden op de Nederlandse velden gezien (de laatste 10 jaa). Ja, Honda dan.
Hij is ook heel dik ja. 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
De beste voetballer ooit was ook niet bepaald dun en dan was er ook nog een fenomenale Romario.
Vergeleken met hun stelt Ono op eens niet meer zoveel voor. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat dacht je van pluisje.....
Veel dikker en beter dan Romario. 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Die life is life is gewoon historisch.
En zeker beter dan Romario uiteraard.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Toch werd je er wel gek van als hij in je team voetbalde, hij legde nooit die bal af.
Uiteraard werd je nog gekker als je tegen hem speelde. Geweldenaar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Messi geeft wat mij betreft teveel de bal aan zijn medespelers(in het Argentijnse Elftal dan).
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Die Life is Life kan toch bij lange na niet tippen aan dat andere filmpje. Irriteer me altijd mateloos aan de ophemeling van de hooghoudfilmpje. Doe je Maradona echt enorm mee tekort.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Tuurlijk niet timbo_ Dat filmpje illustreert Diego. Met z'n veters los, zo nonchalant die bal omhoog houden, terwijl hij weet dat hij die finale toch wel gaat winnen. Hij, want hij won die finale. Dat het moment groter gemaakt wordt, komt door het tweede filmpje; hij kon weergaloos voetballen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Die Life is Life kan toch bij lange na niet tippen aan dat andere filmpje. Irriteer me altijd mateloos aan de ophemeling van de hooghoudfilmpje. Doe je Maradona echt enorm mee tekort.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is WEL vlak voor de uit wedstrijd in de UEFA bekerfinale. Maar hij staat erbij alsof het vrijdagavond op het trapveldje om de hoek is. Dit fragment toont als geen ander zijn ware grootte.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ook al vind ik Maradona de allerbeste ooit maar elf Marodona's zal het altijd afleggen tegen elf Jopie's, iedereen trouwens.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Hoogtepunt van Ono was toen hij door een eigen speler knock out van het veld werd geschopt in de klassieker. Volgens mij die wedstrijd van vd Vaarts geniale hakbal in 2004 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Precies. Maar als je Ono een slechte (of overgewaardeerde) speler noemt, dan denk ik dat je niks van hem gezien hebt. Wat een geweldige tactiek had die kerel. Zelden op de Nederlandse velden gezien (de laatste 10 jaar)
Ok, dan heb ik mij schromelijk vergist. Hij heeft inderdaad na zijn periode met Feyenoord laten zien dat jij het goed hebt gezien.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Ono had naast een aardige vrije trap niet al te veel ingebracht bij Feyenoord als je het mij vraagt hoor.
Was een leuk manneke maar..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hoogtepunt van Ono was toen hij door een eigen speler knock out van het veld werd geschopt in de klassieker. Volgens mij die wedstrijd van vd Vaarts geniale hakbal in 2004
Hoogtepunt van Ono vond ik toen hij bij een Feyenoord-Ajax de groggy gegane Ajax keeper (ik meen Lobont) persoonlijk kwam verzorgen door hem vast te pakken en bij kennis te houden. Toen kreeg ik erg veel respect voor de mens Ono.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.