• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.313 gebruikers
  • 9.392.534 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

moviemafketel schreef:

We verloren ook, omdat Heitinga er niet meer stond, maar van der Vaart opeens dacht dat hij kon verdedigen.

We verloren omdat we eigenlijk een hoekschop hadden moeten krijgen.

Nee, we verloren omdat Spanje beter was in de verlenging.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zag geloof van het weekend een kleine impressie van Davids spelend bij Crystal Palace. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er een klein beetje verdrietig van werd zo'n grote speler in die ambiance nog te zien spelen. Hij werd ook gewisseld(kleine blessure geloof ik) en in het veld was hij ook telkens te laat wat ze lieten zien.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zidane kreeg toch al in de 1e helft een rode kaart?

Enne, ik bedoel Theo Janssen, oue Dominicaan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

1e helft verlenging denk ik ja.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Don Dijk schreef:

Zidane kreeg toch al in de 1e helft een rode kaart?

Enne, ik bedoel Theo Laseroms, oue Dominicaan.

A&L begon over Lucius, maar ik wist al dat je het over Theo Laseroms had, man.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Die is toch doodgeknald door een Moslim?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nigel lijkt me een prima vent. Heeft ook een leuk gezin (zag van de zomer een foto). Die is vast wel happy.

Ga je nu echt zeggen dat het Beest kinderen heeft? Hallo Kinderbescherming, wakker worden, zijn jullie er nog?!?!

Overigens schijnen er ook hele leuke kiekjes te bestaan van Ted Bundy.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Probleem met De Jong is denk ik dat ie in een land speelt waar een goede tackle op de bal tot kunst is verheven en ontzettend wordt gewaardeerd, en dan vrijwel altijd wordt goedgekeurd ook al struikelt de man met de bal voorover.

De Jong kent in die sfeer alleen de grens niet van 'hard en zuiver op de bal inkomen' en 'hard op de man inkomen'. nuanceverschilletje

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Over Heitinga gesproken, die er toch vrij ongenadig hard naast gezet dit seizoen. Voor NL te hopen dat hij snel een nieuwe club vindt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En volgens de volgers hier was hij zo geweldig gegroeid en onmisbaar daar.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

moviemafketel schreef:

En volgens de volgers hier was hij zo geweldig gegroeid en onmisbaar daar.

Het is altijd een behoorlijk matige verdediger geweest. Maar ik hoop dat hij zich weet terug te knokken, of een andere mooie club vind.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Ik vind eerder Vlaar een vrij matige verdediger en Heitinga vrij goed, hoewel net niet goed genoeg voor de ultieme top.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Op tv werd laatst lacherig gedaan toen ik geloof Jack vroeg of Brama en Douglas beter zijn dan Matthijsen en Heitinga. Ik moet dat eerst nog eens zien. Zij vonden de vraag al raar, omdat ze Brama en Douglas veel beter vinden.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Douglas uiteraard wel, maar Brama is niet eens een verdediger dus rare vergelijking.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Haha net puberruil terug gekeken. Ik was toch nieuwsgierig geworden na de verhalen hier. Die kerel had gewoon de kuip op zijn rug getatoeerd.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Da's toch niet zo verwonderlijk zou het pas zijn bij iemand met Woudestein op zn rug, of het Mitsubishi Forklift Stadion of de Arena

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

John de Wolf was toen wel stoer vond ik.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hebben jullie dan geen Kuip op je rug?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Douglas uiteraard wel, maar Brama is niet eens een verdediger dus rare vergelijking.

Ik denk dat ze Bruma bedoelen.

Matthijsen vind ik overigens beter dan Douglas. Wat het is weet ik niet, maar Matthijsen straalt zoveel rust uit en doet geen gekke dingen. Die heeft heel stilletjes de Europese subtop bereikt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Pardon, bedoel Bruma idd. Hij en Douglas zijn toch niet beter dan Matthijsen en Heitinga?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

moviemafketel schreef:

John de Wolf was toen wel stoer vond ik.

Sja daar loop je dan met De Wolf achterop

Reinbo schreef:

Hebben jullie dan geen Kuip op je rug?

Nee ik zie wel wat in de Islam-principes, geen afbeeldingen maken van heilige zaken

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Het is beter voor het milieu als Heitinga niet speelt, of je moet gerycycled wc-papier hebben. De man kijkt namelijk altijd alsof hij een dikke drol aan het produceren is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Frank de Boer als tattoo leek me destijds wel wat, maar toch maar niet gedaan. Met mensen is het altijd lastig als ze klaar zijn met voetbal en misschien wel extreem foute dingen gaan doen, zoals de Wolf met dancing with the stars bijvoorbeeld.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Bottleneck schreef:

Da's toch niet zo verwonderlijk zou het pas zijn bij iemand met Woudestein op zn rug, of het Mitsubishi Forklift Stadion of de Arena

Nou ik weet het niet, maar laat ik het dan anders zeggen. Ik vind het niks, maar als hij de Eifeltoren, het Vrijheidsbeeld of Wembley op zijn rug zou hebben zou ik het ook niks vinden. Het is dan puur de mening denk ik.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Don Dijk schreef:

Het is beter voor het milieu als Heitinga niet speelt, of je moet gerycycled wc-papier hebben. De man kijkt namelijk altijd alsof hij een dikke drol aan het produceren is.

Als ik zo kijk als ik op de wc zit, dan zou ik het er wel moeilijk hebben denk ik.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

moviemafketel schreef:

Frank de Boer als tattoo leek me destijds wel wat, maar toch maar niet gedaan. Met mensen is het altijd lastig als ze klaar zijn met voetbal en misschien wel extreem foute dingen gaan doen, zoals de Wolf met dancing with the stars bijvoorbeeld.

Hoorde vandaag net van een collega op stage over iemand met een de Wolf tattoo op z'n arm

Die zal idd wel voor lul staan, misschien moet ie er een paar schaatsen bij laten tattooëren.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Don Dijk schreef:

Imageshack - ajafey0708heitingascoorvl9.jpg - img299.imageshack.us

Hier was ie net van de racekak af.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Een Frank de Boer tattoo .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Niks mis met 1 van de beste verdedigers ooit toch?

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Ik heb nog liever een Balkenende of Patricia Paay tattoo. Of allebei.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.