• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.080 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.314 gebruikers
  • 9.392.560 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Och, ik surf dagelijks even door de sport-sites heen. Wat is er mis met Voetbal Centraal?

Dat het een amateuristische kindersite is, vol spelfouten, mislukte teksten en gebrek aan feitenkennis? Echt....

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zweden blinkt ook niet uit in fluwelen voetbal vind ik trouwens.

Zijn ook gewoon fysiek sterk en hard.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat het een amateuristische kindersite is, vol spelfouten, mislukte teksten en gebrek aan feitenkennis? Echt....

Is dat die site waar je zelf stukken in kunt sturen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Die overtreding op Messi WAS een moedwillige poging om die jongen zwaar te blesseren. Sterker, die overtreding was veel gerichter dan welke overtreding de Jong ook heeft gemaakt. Enige intensie van Ulfalusi was om Messi de benen onder zijn lijf te schoppen. Wedstrijd was gespeeld, spel zat diep in blessuretijd en de overtreding was bepaald niet bij de 16 in de buurt. Dus...je doet hypocriet.

Alsjeblieft zeg. Je maakt jezelf erg ongeloofwaardig, ik was in dit topic de eerste die Ujfalusi met de grond gelijk maakte. En ga mij niet hypocriet noemen, terwijl jij de charge van de Jong op Ben Arfa nu wel veroordeeld maar je tegen Japan, Amerika en Spanje gewoon je mond hield.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Tegen Japan was het toch Sneijder? Of welke overtreding bedoel je, NW?

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Van de week ook weer die overtreding van die gast van Sparta op Kokmeijer gezien. Wat dat betreft moet ik wel zeggen, dat die er wel vele malen erger uit zag, dan de charge van de Jong.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Alsjeblieft zeg. Je maakt jezelf erg ongeloofwaardig, ik was in dit topic de eerste die Ujfalusi met de grond gelijk maakte. En ga mij niet hypocriet noemen, terwijl jij de charge van de Jong op Ben Arfa nu wel veroordeeld maar je tegen Japan, Amerika en Spanje gewoon je mond hield.

Ik weet dat jij die overtreding veroordeelde. Ik ga er alleen nu op in omdat je het bagetaliseert en doet of het geen bewussie was.

Ik heb overigens de Jong ook veroordeeld bij zn overtredingen hoor. Alleen niet tegen Spanje. Sowieso omdat ik vind dat in een WK finale alles toegelaten is en ik vind dat de overtreding op Alonso pure toeval en pech was. Ik had Jan Mulder en zijn vriendjes wel eens willen horen als Oranje de cup gewonnen had. Dan was het denk ik hosanna geweest en had men weinig nog over De Jong geklaagd. Maar Oranje verloor en bij verlies moeten Nederlanders altijd klagen over iets.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Tegen Japan was het toch Sneijder? Of welke overtreding bedoel je, NW?

Nee, was ook Nigel de Terminator

Alhoewel Sneijder ook een forse had.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De Jong moet zich nu echt kut voelen. Alsof een tennisser bij terugkomst zijn forehand niet meer mag gebruiken. Hij zal heeeeel ver gaan afzakken nu hij zichzelf niet meer kan zijn.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee, was ook Nigel de Terminator

Alhoewel Sneijder ook een forse had.

In die oefenwedstrijd? Die had ik niet gezien...

Ik vond die laatste overtreding er ook niet heel erg uitzien, alleen was de schade bijzonder groot.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

moviemafketel schreef:

De Jong moet zich nu echt kut voelen. Alsof een tennisser bij terugkomst zijn forehand niet meer mag gebruiken. Hij zal heeeeel ver gaan afzakken nu hij zichzelf niet meer kan zijn.

Het was 't enige dat hij had. Voetballen kan hij niet, daar zijn we het allemaal over eens. Voor mijn apart zet Bert v/d Vaart op zijn plaats, maar dat zal never nooit gebeuren.

Helaas hebben we weinig goede verdedigende middenvelders. De Zeeuw vind ik ook niks, Schaars is nog slechter. Brama is ook niet goed genoeg...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zijn 1 voor 1 betere spelers dan de Jong, alleen missen ze die felheid inderdaad. Lastig om die plek goed in te gaan vullen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De Jong kan echt wel goed voetballen hoor. Daarom is het ook jammer dat hij vaak te ruw speelt. Want ook al is het zijn kracht, hij kan ook prima de ploeg helpen als ie die overdreven tackles voor zich houdt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Het was 't enige dat hij had. Voetballen kan hij niet, daar zijn we het allemaal over eens. Voor mijn apart zet Bert v/d Vaart op zijn plaats, maar dat zal never nooit gebeuren.

Helaas hebben we weinig goede verdedigende middenvelders. De Zeeuw vind ik ook niks, Schaars is nog slechter. Brama is ook niet goed genoeg...

Je vergeet Theo man, dé opvolger.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gaat hem niet lukken Litmanen. Dan moet hij echt naar een psychiater, want hij lijkt ergens mee te zitten wat hij in het echte leven kennelijk niet kan uiten. Hij speelt ook altijd de clown, maar of hij echt zo gelukkig is betwijfel ik.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Eens

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Gaat hem niet lukken Litmanen. Dan moet hij echt naar een psychiater, want hij lijkt ergens mee te zitten wat hij in het echte leven kennelijk niet kan uiten. Hij speelt ook altijd de clown, maar of hij echt zo gelukkig is betwijfel ik.

Nigel lijkt me een prima vent. Heeft ook een leuk gezin (zag van de zomer een foto). Die is vast wel happy.

Hij zal alleen zijn speelstijl wat moeten aanpassen. Hij mag best een Davids zijn, maar geen Davids gecombineerd met Roy Keane. Dat is te grof.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Lucius...man man, daar kan je nu echt niet meer mee aankomen hoor!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha die liet zijn pijn-medicatie van de week zien toen was gebleken dat een groot percentage spelers met pijnstillers en injecties voetbalt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik weet dat jij die overtreding veroordeelde. Ik ga er alleen nu op in omdat je het bagetaliseert en doet of het geen bewussie was.

Bewust was het, ik stel mijn vraagtekens alleen bij het feit of de intentie hetzelfde was.

Ik heb overigens de Jong ook veroordeeld bij zn overtredingen hoor. Alleen niet tegen Spanje. Sowieso omdat ik vind dat in een WK finale alles toegelaten is en ik vind dat de overtreding op Alonso pure toeval en pech was.

Raar statement trouwens, alles mag i neen finale? .

Als dat pure pech en toeval was, dan neem ik volgend jaar een Ajax SK.

Ik had Jan Mulder en zijn vriendjes wel eens willen horen als Oranje de cup gewonnen had. Dan was het denk ik hosanna geweest en had men weinig nog over De Jong geklaagd. Maar Oranje verloor en bij verlies moeten Nederlanders altijd klagen over iets.

Niet anders, dan waren ze blij maar wel met een kanttekening dta het een schandalige actie was. De buitenwacht was dan nog furieuzer geweest. Maar gelukkig waren we toch getuige van gerechtigheid die avond.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jep, alles mag in een finale. Je speelt maar 1 maand per 4 jaar voor het allerhoogste. Alles mag om dat te winnen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Lucius...man man, daar kan je nu echt niet meer mee aankomen hoor!

Boem Boem Theo, man! Een geweldenaar. Die gozert is fotomodel én kan ook nog eens goed voetballen. Nogmaals: geweldenaar

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jep, alles mag in een finale. Je speelt maar 1 maand per 4 jaar voor het allerhoogste. Alles mag om dat te winnen.

Alles is overdreven, maar je moet wel tot het gaatje gaan, inderdaad, en eroverheen. Maar niet met een high kick, of drie benen, of een kopstoot a la Zidane. Blijkt ook dat niet alles mag, want laatstgenoemde zag de overwinning vanaf de kant naar Italië gaan. Nigel had toen ook naar de kant gemoeten en dan heb je er verdomd weinig aan dat alles mag.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Alles is overdreven, maar je moet wel tot het gaatje gaan, inderdaad, en eroverheen. Maar niet met een high kick, of drie benen, of een kopstoot a la Zidane. Blijkt ook dat niet alles mag, want laatstgenoemde zag de overwinning vanaf de kant naar Italië gaan. Nigel had toen ook naar de kant gemoeten en dan heb je er verdomd weinig aan dat alles mag.

Die kopstoot was enkele minuten voor de penalty's toch? Zidane had geen geen invloed meer op wel of niet winnen. Maar een kopstoot is dom, dat is je controle verliezen en je ploeg moedwillig benadelen. De Jongs actie is anders.

Maar ik blijf erbij. Alles om die finale te winnen. Als Ajax een CL finale zou spelen tegen Barca, dan mogen Enoh en de Zeeuw alle technische benen van Iniesta en Xavi overhoop schoppen als dat onze kansen vergroot

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die kopstoot was enkele minuten voor de penalty's toch? Zidane had geen geen invloed meer op wel of niet winnen. Maar een kopstoot is dom, dat is je controle verliezen en je ploeg moedwillig benadelen. De Jongs actie is anders.

Maar ik blijf erbij. Alles om die finale te winnen.

De Jongs actie was uiteraard anders, maar wel vroeg in de wedstrijd. Je geeft aan dat alles mag. Niet van de scheidsrechter. Met acties als die van de Jong benadeel je een hele groep. Hij had rood moeten krijgen voor die actie (bewust of niet) en Nederland zou alweer uitgespeeld zijn in die finale waar alles mag.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Misschien had met 10 man spelen wel ongekende krachten in het NL elftal losgemaakt.... En met een man meer hadden die Spanjaarden zichzelf waarschijnlijk helemaal gek getikt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kans is alleen dat je een scheids die niet in zijn broek poept zoals Webb zo'n overtreding met rood bestraft en je daardoor juist zo'n wedstrijd verliest. Het is een beetje hillbilly-taal. Verdedigers die haast geen overtredingen nodig hebben, maar toch de bal veroveren, dat vind ik pas helemaal top! Zoals een van Bommel, Jaap Stam of Baresi.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Heitinga kreeg rood in de finale he...

Enne NR: Zidane deed bewust wat wat op zeker rood was. De Jongs schop was niet zo bedoeld. Had ook rood kunnen zijn, maar dat was niet zijn bedoeling.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

We verloren ook, omdat Heitinga er niet meer stond, maar van der Vaart opeens dacht dat hij kon verdedigen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Heitinga kreeg rood in de finale he...

Enne NR: Zidane deed bewust wat wat op zeker rood was. De Jongs schop was niet zo bedoeld. Had ook rood kunnen zijn, maar dat was niet zijn bedoeling.

Dat zeg ik toch ook? Maar dat heeft toch niets te maken met deze discussie? Je zegt dat alles mag, maar de overtredingen die de Jong begaat, zijn vaak schandalig. En het is geen incident meer bij deze speler.

Davids was een pitbull, de Jong is een pitbull met hondsdolheid.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.