• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.499 acteurs
  • 199.313 gebruikers
  • 9.392.531 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Waarom dan?

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Of gewoon van een tattoo van Sjaak Polak, met 6 van zijn beroemdste uitspraken erbij.

Kos, jij hebt toch nog wel een tattoo van Potje??

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Niks mis met 1 van de beste verdedigers ooit toch?

Tevens een van de saaiste en meest kleurloze persoonlijkheden op aarde. Heb ik nog liever een poepende Heitinga op mijn arm.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bijna alle voetballers klinken tegenwoordig als robots. Neemt niks van hun kwaliteit van voetballer af. Frank de Boer met zijn dieptepass op de stropdas was gewoon geweldig om te zien.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Of gewoon van een tattoo van Sjaak Polak, met 6 van zijn beroemdste uitspraken erbij.

Ah Sjakie! Haha, ik moet al lachen als ik aan hem denk. Hij heeft ook bij Veendam gevoetbald he, jaja. Heb 1x met hem gesproken tot ie zei: Geflaterd maar wel, later.

Weet nu nog niet wat ie daarmee wilde zeggen eigenlijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, maar jij wou Frank de Boer op je arm, niet zijn diepte pass......

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Humor zit hem in het bloed.

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Reinbo schreef:

Ja, maar jij wou Frank de Boer op je arm, niet zijn diepte pass......

Ja omdat hij degene was die de dieptepass gaf.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

mmk, die foto:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Tevens een van de saaiste en meest kleurloze persoonlijkheden op aarde. Heb ik nog liever een poepende Heitinga op mijn arm.

Toch toeval dat er opeens de hele tijd over poep wordt gepraat nadat Kees Luijckx zijn incidentje heeft gehad

p.s. die Lays Limited Edition reclame is wel grappig met die parodie van Carlo op Rene vd Gijp

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ah Sjakie! Haha, ik moet al lachen als ik aan hem denk. Hij heeft ook bij Veendam gevoetbald he, jaja. Heb 1x met hem gesproken tot ie zei: Geflaterd maar wel, later.

Weet nu nog niet wat ie daarmee wilde zeggen eigenlijk.

Veendam was toch niet zo'n heel groot succes?? Sjakie is gewoon held. Ricky van den bergh is er al net zo'n één.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nee, dat was geen succes inderdaad. Af en toe lepelde hij een vrije trap erin, maar vaak stond hij ook wissel. Ik had meer van Sjakie verwacht in elk geval!

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Respect voor deze goal.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lucky

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Uiteraard moet je veel geluk hebben bij zo'n poging. Dat had 'ie. Erg fraai.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Had het nog mooier gevonden als het een terugspeelbal was geweest.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Ik zat laatst wat filmpjes van Biseswar te kijken. Eigenlijk zonde dat hij geen basisplaats meer heeft. Dit soort dingen (filmpjes) kan hij nog steeds, dat liet hij zien tegen Benfica, toen krulde hij em tegen de lat. Ik heb alleen het idee dat hij geen vertrouwen meer in zichzelf heeft.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Prima goals idd.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Prima goals, middelmatige en zeer voorspelbare speler.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mooie goals maar enorm voorspelbaar. Leuk voor in Doetinchem misschien.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Biseswar had in dat ene seizoen een aantal schitterende goals, maar volgens mij wist ie bij de meeste afstandsgoals niet of ze erin gingen of 10 meter over. Dat jaar zat hem gewoon veel mee. Maar buiten de knallen van afstand heeft ie niks gebracht bij Feyenoord en zijn verhuurclubs.

Toch zou ik hem in dit Feyenoord wel nuttig vinden. Zet hem op rechts neer. Sowieso is toch elke optie beter dan dat je weer Schaken opstelt en dus met 10 man speelt?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

jordandejong schreef:

Ik zat laatst wat filmpjes van Biseswar te kijken. Eigenlijk zonde dat hij geen basisplaats meer heeft. Dit soort dingen (filmpjes) kan hij nog steeds, dat liet hij zien tegen Benfica, toen krulde hij em tegen de lat. Ik heb alleen het idee dat hij geen vertrouwen meer in zichzelf heeft.

Die afstandsschoten heeft hij daarna nog 100 x geprobeerd, maar allen vlogen op de 3e ring (die bestaat niet eens, kun je nagaan). Dat ging vaak ten koste van de aanval/een nieuwe kans. Hij is veel te egoïstisch, te voorspelbaar - zoals meerdere al zeiden (telkens naar binnen trekken) en verder is hij gewoon een middelmatige voetballer (wel beter dan Schaken, denk ik, ook al speelt hij aan de andere kant). Ik vind Biseswar ook een enorme droplul, maar dat is een andere zaak.

Edit: ik zie nu dat A&L ook de vergelijking met Schaken maakt. Valt me mee van een Ajacied.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Een schot van Biseswar was een beetje zoals een voorzet van Kennedy Bakircioglu. In beide gevallen kan je op de 2e ring beter maar een helm opzetten

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

http://www.vi.nl/Nieuws-item/187917/Van-der-Vaart-vervanger-van-De-Jong-in-Moldavie.htm

Ohohoh geen balans, geen evenwicht en wie moet er nu achter al die stervoetballers van Moldavië aanrennen? Morgen wordt eindelijk bewezen dat Bert en al z'n abjecte na-praters twee jaar lang broodjes poep hebben verkocht, en ondergetekende en een paar mede-woestijn-roepers de enige kenners zijn.

Next stop; de terminatie van De Dominee!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Volgens mij was het gros hier het er al over eens dat naast Van Bommel iemand als Van der Vaart gezet kon worden, hoor. Maar als je nog wat veren in je anus wilt; zij die zich geroepen voelen, gaat wroeten!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Zekerrr 2 (of 1) jaar terug nog niet. Of bij het WK.

Ik mis trouwens je gebruikelijke analyse over het anti-Ajax percentage van mijn post?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Zekerrr 2 (of 1) jaar terug nog niet. Of bij het WK.

Je bent zoals altijd weer erg selectief. Kan me nog wel wat discussies herinneren hier waarbij velen het erover eens waren dat een Van der Vaart, Afellay of zelfs Sneijder naast Van Bommel best moest kunnen.

Ik mis trouwens je gebruikelijke analyse over het anti-Ajax percentage van mijn post?
Over sterke argumenten gesproken. Dit heeft natuurlijk totaal geen relevantie (heb overigens geen zin die discussie weer te voeren, zolang je met inhoudelijke kritiek komt op wie of wat dan ook heb ik nergens moeite mee).

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Je bent zoals altijd weer erg selectief. Kan me nog wel wat discussies herinneren hier waarbij velen het erover eens waren dat een Van der Vaart, Afellay of zelfs Sneijder naast Van Bommel best moest kunnen.

Nog voor het WK? Kom nou. Het gros zat te mieren over de Balans, pak de opstellinkjes erbij en Nasty Nigel staat er gewoon in 90% van de gevallen in. Pas na de WK begint het licht een beetje door te komen.

Over sterke argumenten gesproken. Dit heeft natuurlijk totaal geen relevantie (heb overigens geen zin die discussie weer te voeren, zolang je met inhoudelijke kritiek komt op wie of wat dan ook heb ik nergens moeite mee).

Dat was idd flauw en onnodig van me.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.