• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.517 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.420 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat valt er niet aan te snappen? De ploegen die hij graag zag winnen en verliezen deden dat en zelf in het amateurvoetbal heeft hij gelijk gespeeld.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hopelijk een incident en zijn we de volgende speelronde weer de winnaar. Uiteraard pas over 2 weken dankzij die verrotte kut interlands die elke week de veel leukere competitie speelrondes onderbreken

Oja, dat gedoe weer. Pfff. Daar maak je echt niemand blij mee.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

stfuympos schreef:

Dat is dus niet zo, geen 1 open kans niks uitgespeeld

Hamlap heeft drie keer vrij in de zestien mogen schieten (eerste helft 1x, slap rollertje met links, tweede helft 1x raakt ie hem volledig verkeerd met links, 2e x doet ie het met buitenkant rechts, resultaat: over en naast). Daarna De Zeeuw nog een keer volledig vrij voor Vorm gezet door De Jong meen ik; in het zijnet.

Utrecht was gewoon de baas en Ajax kansloos. Echt!
Ajax was ook kansloos, maar riep dat over zichzelf af door beroerd te beginnen, twee penalties kado te geven en daarna niet meer te kunnen schakelen naar een normale wedstrijdinstelling: passes over 3 meter niet kunnen geven, ballen onder je voet door laten glippen en steeds slappe rollertjes produceren heeft alles te maken met concentratie en scherpte.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Dat is dus niet zo, geen 1 open kans niks uitgespeeld alleen een beetje gevaar bij stilstaande situaties. Had ook niks te maken met 70% concentratie, Utrecht was gewoon de baas en Ajax kansloos. Echt!

Lijkt me wel, normaliter gaat Ajax er veel feller in en ontstaan er dus, tegen Utrecht ook, meerdere uitgespeelde open doelkansen.. ik zie Ajax ook wel wat langer dan vandaag. In de vorm van bijv. tegen Twente was dit nooit gebeurd, no way. Normaal winnen we 9 van de 10 keer thuis tegen Utrecht, simpel Het liep gewoon voor geen meter. Zoals het bijvoorbeeld in de 2e helft tegen Milan ook niet meer liep, in dat opzicht zou het wel zorgen kunnen baren ja.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Hamlap heeft drie keer vrij in de zestien mogen schieten (eerste helft 1x, slap rollertje met links, tweede helft 1x raakt ie hem volledig verkeerd met links, 2e x doet ie het met buitenkant rechts, resultaat: over en naast). Daarna De Zeeuw nog een keer volledig vrij voor Vorm gezet door De Jong meen ik; in het zijnet.

(quote)
Ajax was ook kansloos, maar riep dat over zichzelf af door beroerd te beginnen, twee penalties kado te geven en daarna niet meer te kunnen schakelen naar een normale wedstrijdinstelling: passes over 3 meter niet kunnen geven, ballen onder je voet door laten glippen en steeds slappe rollertjes produceren heeft alles te maken met concentratie en scherpte.

Zei jij vanmiddag niet dat het niet aan Ajax lag toen iemand zei dat we echt maar op 70% speelden?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Klopt en klikt leuk, alleen dat met buitenkant rechts had wat kunnen zijn(word trouwens moe van zn buitenkantje) de andere kansen was allemaal niet zo een open kans en zouden wereld doelpunten geweest zijn tenzij hij links was geweest wat betreft de kans in de eerste helft.

edit. de Zeeuw moet op vakantie want al had hij voor een leeg doel gestaan had ie hem er nog niet in geschoten, echt een drama die man op dit moment.

(quote)
Utrecht stond goed en dwong het af, buiten de eerste penalty (tweede was niet kado want kon hem zo inschieten). Dat overspelen is niet alleen iets van vandaag dat is al heeeeeeeeel langhet geval op soms mooie combinaties na die er pas komen als we voor staan.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat valt er niet aan te snappen? De ploegen die hij graag zag winnen en verliezen deden dat en zelf in het amateurvoetbal heeft hij gelijk gespeeld.

Ah, ok.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Lijkt me wel, normaliter gaat Ajax er veel feller in en ontstaan er dus, tegen Utrecht ook, meerdere uitgespeelde open doelkansen.. ik zie Ajax ook wel wat langer dan vandaag. In de vorm van bijv. tegen Twente was dit nooit gebeurd, no way. Normaal winnen we 9 van de 10 keer thuis tegen Utrecht, simpel Het liep gewoon voor geen meter. Zoals het bijvoorbeeld in de 2e helft tegen Milan ook niet meer liep, in dat opzicht zou het wel zorgen kunnen baren ja.

Nog één keer, Utrecht stond goed en ik hoop dat geen tegenstander die wedstrijd volledig zal gaan zien want dan gaan we nog zwaardere tijden tegemoet. (dus plek voor rechtstreeks europees voetbal in plaats voor CL).

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

stfuympos schreef:

Utrecht stond goed en dwong het af

Wat dwongen ze af dan? Een domme handsbal van Luis en Enoh die weer verzuimt met zijn man mee te lopen, zodat ie zijn handje wel in diens rug moest zetten? Met iets meer gezond verstand en scherpte waren beide situaties niet voorgevallen. Daarnaast hebben ze - op twee counters in de tweede helft na - niets gecreëerd. We moeten nu ook niet overdrijven. (en voor het hier weer verkeerd begrepen wordt: ze hebben verdiend gewonnen)

edit: overigens kwamen die twee open kansen van El Hamlap in de tweede helft voorbij ... en jij wilt zeggen dat een beetje spits die niet móet maken?

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Real inmiddels op 5-0 met nog een halfuur te gaan .

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Wat dwongen ze af dan? Een domme handsbal van Luis en Enoh die weer verzuimt met zijn man mee te lopen, zodat ie zijn handje wel in diens rug moest zetten? Met iets meer gezond verstand en scherpte waren beide situaties niet voorgevallen. Daarnaast hebben ze - op twee counters in de tweede helft na - niets gecreëerd. We moeten nu ook niet overdrijven. (en voor het hier weer verkeerd begrepen wordt: ze hebben verdiend gewonnen)
De eerste 5 minuten liep Ajax al achter de feiten aan, niet omdat Utrecht feller was, ze stonden positioneel zo dat Ajax meteen lam werd gelegd en kwa positie spel de betere waren, toen kwam die pingel nadat ze al een keer gevaarlijk waren geweest en ze bleven gewoon goed door voetballen, dat Enoh niet meegelopen was is niet relevant want de fouten festival was daarvoor al gebeurd (afgedwongen door Utrecht zelf en zwak spel van Ajax)en toen was het 2-0, Utrecht liet Ajax komen (logisch) en was machteloos op wat standaard situaties na.

Maar goed niemand hoeft het met me eens te zijn ik was alleen niet verrast. Roda was een drama Willem II idem en dan heb ik het alleen nog over dit seizoen. (was ook verbaasd dat ze het zo goed deden tegen Twente de eerste helft en tegen Milan was leuk en aardig om te zien maar het kracht verschil was wel erg duidelijk).

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

AF-VOE-REN

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

stfuympos schreef:

Maar goed niemand hoeft het met me eens te zijn ik was alleen niet verrast. Roda was een drama Willem II idem en dan heb ik het alleen nog over dit seizoen. (was ook verbaasd dat ze het zo goed deden tegen Twente de eerste helft en tegen Milan was leuk en aardig om te zien maar het kracht verschil was wel erg duidelijk).

Dan zijn we het in de kern toch met elkaar eens.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Blackpool

Verder het zoveelste dramatische voetbalweekend op rij.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Liverpool in the bottom three .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Chelsea van Arsenal gewonnen en ruim bovenaan, Real met winst, Feyenoord niet verloren, topweekend

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax verloren, Chelsea van Arsenal gewonnen en ruim bovenaan, Real met winst, Feyenoord niet verloren, rukweekend.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

Maar volgens jouw redenering is Utrecht dus slimmer/ beter dan Milan? En was die reeks winsten van vorig seizoen toeval ofzo? Ik snap niet zo goed wat je bedoelt.. het loopt zo nu en dan niet lekker (lijkt me duidelijk), maar eigenlijk denk jij dat het met Ajax net zo treurig gesteld is als met Feynoord, alleen dat het niemand gelukkig nog is opgevallen..?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

moviemafketel schreef:

Ajax verloren, Chelsea van Arsenal gewonnen en ruim bovenaan, Real met winst, Feyenoord niet verloren, rukweekend.

Je bent voor de verkeerde clubs

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nigel de Jong Je kunt zeggen wat je wil, maar hij heeft wél schijt aan de voetbalwereld.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Don Dijk schreef:

Nigel de Jong Je kunt zeggen wat je wil, maar hij heeft wél schijt aan de voetbalwereld.

Nigel de Jong heeft schijt aan het voetbal.

Nigel de Jong heeft schijt aan de wereld.

Nigel de Jong heeft schijt aan menselijke waardigheid.

Nigel de Jong heeft schijt aan de onaantastbaarheid van het lichaam.

Nigel de Jong heeft schijt aan de Rechten van de Mens.

Nigel de Jong heeft schijt aan de benen, de botten, de ribben, de spieren, de gezondheid, ja het leven van anderen.

Nigel de Jong heeft schijt aan vrouwen, vaders, moeders, zonen en dochters, die hun geliefden, kinderen of ouders aan zuurstofmaskers afgevoerd zien worden.

Nigel de Jong heeft schijt aan troost, vreugde, geloof, hoop en liefde. Hij haat de wereld en alles wat zich daarin begeeft, en probeert al wat het leven de moeite waard maakt met de wortels uit te roeien.

Nigel de Jong heeft schijt aan alles wat het leven mooi maakt; hij vernielt, breekt af, moordt, doodt, slaat, spuugt, liegt, bedriegt, schopt, bijt, krabt, steekt. Hij vervuilt, hij verkracht, hij vernietigt, hij sloopt, hij verwoest, kraakt, verminkt, ruïneert en liquideert, hij slacht, hij breekt, hij executeert, molt en keelt al het goede, schone, mooie en oprechte op deze aardbol.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Klinkt als een goede verdedigende middenvelder.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

Chelsea van Arsenal gewonnen en ruim bovenaan, Real met winst, Feyenoord niet verloren, topweekend

Alleen jammer van Excelsior....

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

Klinkt als een goede verdedigende middenvelder.

Lach er maar mee. Zodra de eerste dode valt kan niemand zich verschuilen. We hebben het allemaal gezien, we hebben het allemaal geweten. We hebben een psychopaat voor de camera gezet om zoveel mogelijk schade toe te richten. Nu is het een enkel, dan weer zijn het de ribben. Binnenkort pakt-ie een hoofd en zal een zuurstofmasker niet genoeg zijn. En wij hebben dat met z'n allen gefaciliteerd, de bondscoach voorop. Ik heb hier jaren geleden al voor gewaarschuwd, en de dag komt steeds dichterbij dat dit monster definitief doordraait. Ik acht Bert van Marwijk en elke Oranje fan die zich niet duidelijk heeft uitgesproken tegen Nigel de Jong medeschuldig aan de dubbele beenbreuk van Ben Arfa, en de toekomstige wandaden die zonder twijfel zullen volgen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Helemaal mee eens. Deze kerel is echt een gevaar voor mensenlevens, de integriteit van het voetbal heeft hij al in gevaar gebracht. Je maakt je als bondscoach totaal ongeloofwaardig om deze psychopaat nog op te roepen, zelfde geldt voor zijn club natuurlijk. Dit gaat nog een keer nog slechter aflopen. Het is een beest, hij hoort gewoon opgesloten te worden in een isoleercel. Zoveel is duidelijk.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Echt weer opvallend btw hoe Ajax toch afhankelijk is van een goede Suarez. Niet alleen tegen Real maar dus ook tegen -met alle respect- Utreg. Zonder een goede Suarez heeft Ajax een gelijkwaardige selectie als Utreg. Bidden dus voor de Ajacieden hiero dat die Suarez geen competitiewedstridj gaat missen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Alleen jammer van Excelsior....

Toch zie ik ze liever ónder Feyenoord ipv erboven

vergeet nog de nipte nederlaag van Dordrecht tegen de Eagles.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, valt hij straks weg an zijn ze echt een pak minder. Dat zal er veel nog gaan verbazen. Beetje hetzelfde effect dat het vertrek van Kuyt ij Feyenoord had. Met Suarez is het een hele goede ploeg maar valt hij weg, dan ben je een subtopper, meer niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Toch zie ik ze liever ónder Feyenoord ipv erboven

vergeet nog de nipte nederlaag van Dordrecht tegen de Eagles.

Pedro Janota . Elk nadeel heeft zijn voordeel .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Ghe is die Janota eigenlijk nog op een of andere manier verbonden aan Feyenoord?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.