- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Den Haag lekker hoog! Laat ik daar toevallig nu mijn werk hebben 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ja ik ook, wel leuk voor ze
Die spits wordt een cultheld daar
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Jep klopt
maar je vergeet al die smalende opmerkingen van Ajacieden als Feyenoord weer eens verliest
Tja daar begrijp ik dus niks van, de rivaliteit is er en zal er altijd zijn maar heb liever een Feyenoord in de top dan in het rechter rijtje.
Waar zei ik dat ik hem mooi vond?
Nergens maar mooi was ie wel kan je als Feyenoorder toch niet ontkennen. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Een mooie voetbaldag vandaag
. Wel een erg slappe eerste helft van PSV maar dat werd in de tweede weer goedgemaakt. Mooie goal ook van Bouma.
Voor wie het niet wist overigens: wie digitale tv van Ziggo heeft kan deze maand ook Eredivisie live ontvangen. Kaneel 421.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ja ik ook, wel leuk voor ze
Die spits wordt een cultheld daar
Ze hebben er wel meer die dat kunnen gaan worden, Kubik, Boelykin.. sowieso is het een aanstekelijk zooitje jonge honden wat daar nu speelt 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Dat zal ook wel eens opgaan ja, een soort zelfkastijding of hoe heet zoiets.
Die goal van De Jong was ook wel lekker ja daar niet van 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ze hebben er wel meer die dat kunnen gaan worden, Kubik, Boelykin.. sowieso is het een aanstekelijk zooitje jonge honden wat daar nu speelt
Die Boelykin bedoel ik inderdaad, die langharige reuzenrus is dat toch?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Voetbalmiddag nu officieel verkracht, eerst Ajax en nu weer het YNWA dat verkracht wordt.
Het is nog nooit zo mooi gezongen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nouja, het wordt weer een inhaalslag, net als vorig jaar
Ach, we staan 1 puntje achter op PSV. Maar we hebben al wel Groningen, Twente en Feyenoord uit gehad en Utrecht thuis. Dat zijn niet de minste wedstrijden. Komende wedstrijden zijn op papier goed te doen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Nounou, op de Europese duels na vond ik Utrecht helemaal niet zo sterk in de competitie spelen(4 nederlagen). Dit is de beste competitiewedstrijd van ze tot nu toe.
En wat een heerlijk moment 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Klopt, een soort van halve Neanderthaler.. maar maakt slimme goals.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen

Nee Twente gaat het weer flikken.
Dat zou wel top zijn he ? 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Ik vond Twente absoluut niet goed vandaag. Qua vechtlust vond ik Utrecht zelfs beter. Maar gelukkig voor ons gaven de individuele kwaliteiten de doorslag. Vooral die laatste goal vond ik prachtig. Jammer dat die bal van Chadli er niet in ging vlak ervoor.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Baal ervan dat Theo licht geblesseerd is. Hij zou moeten spelen op de plaats van die misdadiger in het NL elftal.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ik vond Twente absoluut niet goed vandaag. Qua vechtlust vond ik Utrecht zelfs beter. Maar gelukkig voor ons gaven de individuele kwaliteiten de doorslag. Vooral die laatste goal vond ik prachtig. Jammer dat die bal van Chadli er niet in ging vlak ervoor.
Utreg had geen vecht lust nodig stond gewoon goed,begon sterk en liet Ajax daarna komen en hield heel makkelijk stand.
Als andere ploegen nu kijken hoe Utrecht gespeeld heeft tegen Ajax mogen we blij zijn als we 5de worden.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Baal ervan dat Theo licht geblesseerd is. Hij zou moeten spelen op de plaats van die misdadiger in het NL elftal.
En Theo is tot nu de grootste 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
We staan gelukkig nog boven jullie 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Het is nog nooit zo mooi gezongen
Sarcastisch bedoeld hoop ik?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Als andere ploegen nu kijken hoe Utrecht gespeeld heeft tegen Ajax mogen we blij zijn als we 5de worden.
Je vergeet dat Ajax ook in absolute blubbervorm was vandaag.. in gewone doen was er geen sprake van geweest dat ze met 0-2 achter hadden gestaan na 14 minuten en al helemaal niet dat die achterstand niet werd weggepoetst 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zelfs in een baggervorm als vandaag creëer je nog iets van vier vrijwel open kansen (3x El Hamlap, 1x De Zeeuw) en raakt Luis 2x de lat en 1x de paal (waarvan alleen die vrije trap echter écht gevaarlijk was). Neemt niet weg dat ik hoopte dat dit soort wedstrijden tot het verleden behoorden na de stabiele tweede helft van het seizoen vorig jaar. Dit was weer een typische Ajax wedstrijd - met 70% concentratie beginnen en denken de klus wel even te klaren.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Je vergeet dat Ajax ook in absolute blubbervorm was vandaag.. in gewone doen was er geen sprake van geweest dat ze met 0-2 achter hadden gestaan na 14 minuten en al helemaal niet dat die achterstand niet werd weggepoetst
Enigste voordeel van dit Ajax is is dat je weet waar je aan toe bent in de eerste 5 minuten uitzonderingen daargelaten.
Maar goed volgende week ben ik weer vrolijk van de partij en ga ik weer uit van het beste.
O ja 1 licht puntje man van 16 miljoen voortaan op rechts dan heb je er als Ajax zijnde nogwat aan!
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Zelfs in een baggervorm als vandaag creëer je nog iets van vier vrijwel open kansen (3x El Hamlap, 1x De Zeeuw) en raakt Luis 2x de lat en 1x de paal (waarvan alleen die vrije trap echter écht gevaarlijk was). Neemt niet weg dat ik hoopte dat dit soort wedstrijden tot het verleden behoorden na de stabiele tweede helft van het seizoen vorig jaar. Dit was weer een typische Ajax wedstrijd - met 70% concentratie beginnen en denken de klus wel even te klaren.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Maar goed volgende week ben ik weer vrolijk van de partij en ga ik weer uit van het beste.
!
Zal vast heel gezellig worden in je eentje 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Prachtig weekend. Tottenham wint, Ajax verliest en PSV wint gewoon netjes.
Enige minpuntje dat we zelf om kwart over vier niet met 3 maar met 1 punt het veld afliepen. Maar kan er door de bovenstaande uitslagen nog wel mee leven.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Real
. Wat een meesterlijk team hebben die toch. Mensen met sopcast, schakel even in op Channel - 82153. Zeer goed te doen, die stream.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voorgaande 2 weken was het voor Ajax allemaal mooi qua uitslagen, dit weekend helaas niet.
Hopelijk een incident en zijn we de volgende speelronde weer de winnaar. Uiteraard pas over 2 weken dankzij die verrotte kut interlands die elke week de veel leukere competitie speelrondes onderbreken 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.