- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nigel
Wat wil je nu bewijzen? Dat je een troll bent, of een volslagen debiel?
Nu doe je je dommer voor dan je bent!
Je laat ook mijn hele argumentatie weg zeg...
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Je bent sterk daain zal ik niet ontkennen, alsje het niet erg vind kijk ik daar overheen en begrijp je donders goed wat ik bedoel!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat wil je nu bewijzen? Dat je een troll bent, of een volslagen debiel?
Dat ik het leuk vind om je te confronteren dat er wel mensen zijn die Nigel top vinden. Alleen was zijn gedrag vandaag wel erg jammerlijk.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Zozo, zag er wel weer ouderwets druk uit op de tribune bij Ajax op 't laatst..
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Dat ik het leuk vind om je te confronteren dat er wel mensen zijn die Nigel top vinden. Alleen was zijn gedrag vandaag wel erg jammerlijk.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, het leek net op de Kuip. Beetje jammer ja.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat ik het leuk vind om je te confronteren dat er wel mensen zijn die Nigel top vinden.
Ik weet dat die mensen bestaan, en ik heb ze als dusdanig op volstrekt adequate wijze gecategoriseerd. En dat jij in die categorie valt, wist ik zelfs ook al. Mijn gedacht over de demonische Bottenbreker en haar abjecte, normloze fans wordt derhalve vandaag weer eens bevestigd.
Ik eis dat Hugo en Jan er vanavond weer een tirade uitgooien. Onrecht en misdaad moet je altijd blijven benoemen en veroordelen. Dat zij de Hannie van Leeuwens van het Nationale Voetbaldebat mogen zijn.
Ik heb als kleine daad van verzet een mail naar de KNVB gestuurd, hen oproepende tot actie tegen deze weerzinwekkende praktijken. Een bond die Fair Play hoog in het vaandel heeft staan kan en mag zich niet door deze recidiverende misdadiger laten vertegenwoordigen. Genoeg is genoeg.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Ja, het leek net op de Kuip. Beetje jammer ja.
Nee leek in weinig op De Kuip, maar ik snap dat je graag andere clubs erbij wil halen als het met je eigen club eens een keer niet lukt. Daar zaten na bijvoorbeeld Feyenoord - Ajax 0-4 een paar jaar terug zeker 5x zoveel man na het laatste fluitsignaal dan bij Ajax vandaag. Ik schat dat er nog 7500 man over was ofzo? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik herinner me die 0-4 nog heel goed. Kijk hem eens terug, stadion liep na een uur volledig leeg.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
volledig leeg 
Leuk altijd als mensen voortijdig weggaan, dan missen ze nog wel eens wat zoals een goal van De Jong in dit geval.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Nee leek in weinig op De Kuip, maar ik snap dat je graag andere clubs erbij wil halen als het met je eigen club eens een keer niet lukt. Daar zaten na bijvoorbeeld Feyenoord - Ajax 0-4 een paar jaar terug zeker 5x zoveel man na het laatste fluitsignaal dan bij Ajax vandaag. Ik schat dat er nog 7500 man over was ofzo?
Maar het was echt heel erg wat Ajax liet zien, al een aantal jaren overigens en nu werd het niet verbloemd door Suarez of een Huntelaar, gewoon dramtisch, konden niet eens een bal over 5 meter over spelen en laat ik niet over de Zeeuw beginnen, zo hadden we ooit Ronald de Boer maar die liet altijd nog wel iets genialls zien ach, zoalang er niks veranderd kwa beleid zullen we ook nooit de derde ster pakken!
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
volledig leeg 
Leuk altijd als mensen voortijdig weggaan, dan missen ze nog wel eens wat zoals een goal van De Jong in dit geval.
Zie ze soms wel is voor de 80e minuut al weggaan, ook al draaien we lekker. Er lopen rare mensen rond op deze planeet.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Heb een keer de halve Kuip in de 60e minuut leeg zien stromen in de pay-offs tegen Ajax een aantal jaren geleden(3-0 2-4). Tsja, het is maar wat je zelf wilt geloven Montorsi
Elke club heeft ze.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Stevig balen van deze wanprestatie zeg.. ook geen moment iets afgedwongen of wat. Ze leken de eerste helft wel te slaapwandelen. Luis dramatisch en uiteraard valt dan de hele zooi in elkaar. Dan heeft Twente toch meer bepalende spelers die het kunnen oppakken, die hadden het ook moeilijk.. maar daar staan opeens Ruiz, Jansen en De Jong op om het tij te keren.
Nouja, het wordt weer een inhaalslag, net als vorig jaar 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Ik herinner me die 0-4 nog heel goed. Kijk hem eens terug, stadion liep na een uur volledig leeg.
Ik was er bij, en ik weet het helaas ook nog heel goed (maar jij blijkbaar wat minder goed). Uiteraard vertrekken er op zo'n moment een hoop mensen, maar wat ik vandaag bij Ajax zag was toch wel een dieptepunt. Het leek net of ik beelden van Della Alpi of San Siro zag. En dan is het nog maar 0-2, met wat steun is een puntje best mogelijk, maar blijkbaar is het voor veel mensen toch vooral een uitje.
Bij Feyenoord - Ajax toen was het na een uur 0-4, volledig gespeeld, en was het stadion uiteindelijk misschien halfleeg bij het laatste fluitsignaal. Vind ik trouwens ook jammer, winnen doe je met z'n allen maar verliezen ook.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Boeiende discussie weer over halflege stadions.. 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
volledig leeg
Altijd leuk om te merken dat Ajax een Feyenoorder plezier kan geven. 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Heb een keer de halve Kuip in de 60e minuut leeg zien stromen in de pay-offs tegen Ajax een aantal jaren geleden(3-0 2-4). Tsja, het is maar wat je zelf wilt geloven Montorsi
Elke club heeft ze.
Nogmaals, natuurlijk gaan er veel mensen weg, zeker ook bij Feyenoord, maar wat ik vandaag bij Ajax zag (nog hoogstens 20% van de capaciteit over) heb ik nog nooit bij Feyenoord gezien.
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
volledig leeg 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Zie ze soms wel is voor de 80e minuut al weggaan, ook al draaien we lekker. Er lopen rare mensen rond op deze planeet.
Sja snel bij de auto zijn of als eerste voor de trein, voor de 80e minuut eigenlijk nooit maar wel 89e minuut ofzo. Ik heb het zelf overigens één keer gedaan, voor het zingen de kerk uit, tegen Fortuna geloof ik. Maar stond ik ook dubbel geparkeerd 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Snap het sowieso niet als je eerder weggaat bij een voetbalwedstrijd. Als je geen last van de drukte wilt hebben blijf je gewoon een uur langer rondom het stadion hangen en ga je daarna pas weg. Wat een onzin altijd om vroeger weg te gaan. Dan zit er gewoon een steekje los. Alsof je haast hebt op een zondagmiddag. Ga dan thuis EL kijken of zo.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wat een smerige overtreding weer van De Jong.
Misschien moet hij maar even een jaartje met verlof en K1 gaan beoefenen om z'n agressie te uiten.
Bertje stelt hem gewoon weer op hoor, stel je voor dat hij iets aan zijn systeem zou veranderen 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Snap het sowieso niet als je eerder weggaat bij een voetbalwedstrijd. Als je geen last van de drukte wilt hebben blijf je gewoon een uur langer rondom het stadion hangen en ga je daarna pas weg. Wat een onzin altijd om vroeger weg te gaan. Dan zit er gewoon een steekje los. Alsof je haast hebt op een zondagmiddag. Ga dan thuis EL kijken of zo.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Altijd leuk om te merken dat Ajax een Feyenoorder plezier kan geven. 
Jep klopt
maar je vergeet al die smalende opmerkingen van Ajacieden als Feyenoord weer eens verliest
Waar zei ik dat ik hem mooi vond?
Ging me er om dat mensen dan uberhaupt een goal kunnen missen of nog meer zelfs.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ik was er vandaag ook niet hehe. Volgens mij mn eerste competitie thuiswedstrijd die ik als seizoenkaarthouder mis.
overigens vind ik dat ook een schande hoor, elke wedstrijd is gewoon stijf uitverkocht maar komen altijd mensen niet opdagen. Voor een keer oke, maar ik ken zelfs mensen die maar een derde van hun wedstrijden heen gaan.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ik was er bij, en ik weet het helaas ook nog heel goed (maar jij blijkbaar wat minder goed). Uiteraard vertrekken er op zo'n moment een hoop mensen, maar wat ik vandaag bij Ajax zag was toch wel een dieptepunt. Het leek net of ik beelden van Della Alpi of San Siro zag. En dan is het nog maar 0-2, met wat steun is een puntje best mogelijk, maar blijkbaar is het voor veel mensen toch vooral een uitje.
Alshet maar een uitje was zouden ze wel blijven hangen denk je niet, doet gewoon pijn en iedereen gaat daar anders mee om zie het probleem ook niet zo!
Bij Feyenoord - Ajax toen was het na een uur 0-4, volledig gespeeld, en was het stadion uiteindelijk misschien halfleeg bij het laatste fluitsignaal. Vind ik trouwens ook jammer, winnen doe je met z'n allen maar verliezen ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.