• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.518 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.436 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nigel

Wat wil je nu bewijzen? Dat je een troll bent, of een volslagen debiel?

stfuympos schreef:

(quote)

Nu doe je je dommer voor dan je bent!

Je laat ook mijn hele argumentatie weg zeg...

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Je bent sterk daain zal ik niet ontkennen, alsje het niet erg vind kijk ik daar overheen en begrijp je donders goed wat ik bedoel!

chevy93

• 12756 berichten
  • 1328 stemmen

Wat een stelletje mongolen zeg...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Wat wil je nu bewijzen? Dat je een troll bent, of een volslagen debiel?

Dat ik het leuk vind om je te confronteren dat er wel mensen zijn die Nigel top vinden. Alleen was zijn gedrag vandaag wel erg jammerlijk.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Zozo, zag er wel weer ouderwets druk uit op de tribune bij Ajax op 't laatst..

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat ik het leuk vind om je te confronteren dat er wel mensen zijn die Nigel top vinden. Alleen was zijn gedrag vandaag wel erg jammerlijk.

Utreg

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Montorsi schreef:

Ik beken, kon het niet meer aanzien!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Ja, het leek net op de Kuip. Beetje jammer ja.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat ik het leuk vind om je te confronteren dat er wel mensen zijn die Nigel top vinden.

Ik weet dat die mensen bestaan, en ik heb ze als dusdanig op volstrekt adequate wijze gecategoriseerd. En dat jij in die categorie valt, wist ik zelfs ook al. Mijn gedacht over de demonische Bottenbreker en haar abjecte, normloze fans wordt derhalve vandaag weer eens bevestigd.

Ik eis dat Hugo en Jan er vanavond weer een tirade uitgooien. Onrecht en misdaad moet je altijd blijven benoemen en veroordelen. Dat zij de Hannie van Leeuwens van het Nationale Voetbaldebat mogen zijn.

Ik heb als kleine daad van verzet een mail naar de KNVB gestuurd, hen oproepende tot actie tegen deze weerzinwekkende praktijken. Een bond die Fair Play hoog in het vaandel heeft staan kan en mag zich niet door deze recidiverende misdadiger laten vertegenwoordigen. Genoeg is genoeg.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja, het leek net op de Kuip. Beetje jammer ja.

Nee leek in weinig op De Kuip, maar ik snap dat je graag andere clubs erbij wil halen als het met je eigen club eens een keer niet lukt. Daar zaten na bijvoorbeeld Feyenoord - Ajax 0-4 een paar jaar terug zeker 5x zoveel man na het laatste fluitsignaal dan bij Ajax vandaag. Ik schat dat er nog 7500 man over was ofzo?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik herinner me die 0-4 nog heel goed. Kijk hem eens terug, stadion liep na een uur volledig leeg.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

volledig leeg

Leuk altijd als mensen voortijdig weggaan, dan missen ze nog wel eens wat zoals een goal van De Jong in dit geval.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Nee leek in weinig op De Kuip, maar ik snap dat je graag andere clubs erbij wil halen als het met je eigen club eens een keer niet lukt. Daar zaten na bijvoorbeeld Feyenoord - Ajax 0-4 een paar jaar terug zeker 5x zoveel man na het laatste fluitsignaal dan bij Ajax vandaag. Ik schat dat er nog 7500 man over was ofzo?

Je hebt publiek en publiek en mensen en mensen, heeft niks met trouw te maken of meer een supporter.

Maar het was echt heel erg wat Ajax liet zien, al een aantal jaren overigens en nu werd het niet verbloemd door Suarez of een Huntelaar, gewoon dramtisch, konden niet eens een bal over 5 meter over spelen en laat ik niet over de Zeeuw beginnen, zo hadden we ooit Ronald de Boer maar die liet altijd nog wel iets genialls zien ach, zoalang er niks veranderd kwa beleid zullen we ook nooit de derde ster pakken!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Bottleneck schreef:

volledig leeg

Leuk altijd als mensen voortijdig weggaan, dan missen ze nog wel eens wat zoals een goal van De Jong in dit geval.

Zie ze soms wel is voor de 80e minuut al weggaan, ook al draaien we lekker. Er lopen rare mensen rond op deze planeet.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Heb een keer de halve Kuip in de 60e minuut leeg zien stromen in de pay-offs tegen Ajax een aantal jaren geleden(3-0 2-4). Tsja, het is maar wat je zelf wilt geloven Montorsi Elke club heeft ze.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Stevig balen van deze wanprestatie zeg.. ook geen moment iets afgedwongen of wat. Ze leken de eerste helft wel te slaapwandelen. Luis dramatisch en uiteraard valt dan de hele zooi in elkaar. Dan heeft Twente toch meer bepalende spelers die het kunnen oppakken, die hadden het ook moeilijk.. maar daar staan opeens Ruiz, Jansen en De Jong op om het tij te keren.

Nouja, het wordt weer een inhaalslag, net als vorig jaar

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik herinner me die 0-4 nog heel goed. Kijk hem eens terug, stadion liep na een uur volledig leeg.

Ik was er bij, en ik weet het helaas ook nog heel goed (maar jij blijkbaar wat minder goed). Uiteraard vertrekken er op zo'n moment een hoop mensen, maar wat ik vandaag bij Ajax zag was toch wel een dieptepunt. Het leek net of ik beelden van Della Alpi of San Siro zag. En dan is het nog maar 0-2, met wat steun is een puntje best mogelijk, maar blijkbaar is het voor veel mensen toch vooral een uitje.

Bij Feyenoord - Ajax toen was het na een uur 0-4, volledig gespeeld, en was het stadion uiteindelijk misschien halfleeg bij het laatste fluitsignaal. Vind ik trouwens ook jammer, winnen doe je met z'n allen maar verliezen ook.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Boeiende discussie weer over halflege stadions..

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Bottleneck schreef:

volledig leeg

Altijd leuk om te merken dat Ajax een Feyenoorder plezier kan geven.

Mischien tegenwoordig leuk voor een Feyenoorder maar daar win je toch echt geen punten mee, maar leuk om te horen dat een Feyenoorder het een mooie goal vond.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Heb een keer de halve Kuip in de 60e minuut leeg zien stromen in de pay-offs tegen Ajax een aantal jaren geleden(3-0 2-4). Tsja, het is maar wat je zelf wilt geloven Montorsi Elke club heeft ze.

Nogmaals, natuurlijk gaan er veel mensen weg, zeker ook bij Feyenoord, maar wat ik vandaag bij Ajax zag (nog hoogstens 20% van de capaciteit over) heb ik nog nooit bij Feyenoord gezien.

chevy93

• 12756 berichten
  • 1328 stemmen

Bottleneck schreef:

volledig leeg

Alsof hun dat wat kan schelen. Die zien ze op TV wel terug.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zie ze soms wel is voor de 80e minuut al weggaan, ook al draaien we lekker. Er lopen rare mensen rond op deze planeet.

Sja snel bij de auto zijn of als eerste voor de trein, voor de 80e minuut eigenlijk nooit maar wel 89e minuut ofzo. Ik heb het zelf overigens één keer gedaan, voor het zingen de kerk uit, tegen Fortuna geloof ik. Maar stond ik ook dubbel geparkeerd

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Scheelt voor sommige mensen wel een uur, en als je dan nog helemaal naar brabant moet valt er wel wat voor te zeggen, dat is gewoon het nadeel van fans over het gehele land!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Snap het sowieso niet als je eerder weggaat bij een voetbalwedstrijd. Als je geen last van de drukte wilt hebben blijf je gewoon een uur langer rondom het stadion hangen en ga je daarna pas weg. Wat een onzin altijd om vroeger weg te gaan. Dan zit er gewoon een steekje los. Alsof je haast hebt op een zondagmiddag. Ga dan thuis EL kijken of zo.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Wat een smerige overtreding weer van De Jong. Misschien moet hij maar even een jaartje met verlof en K1 gaan beoefenen om z'n agressie te uiten.

Bertje stelt hem gewoon weer op hoor, stel je voor dat hij iets aan zijn systeem zou veranderen

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

rep_robert schreef:

Snap het sowieso niet als je eerder weggaat bij een voetbalwedstrijd. Als je geen last van de drukte wilt hebben blijf je gewoon een uur langer rondom het stadion hangen en ga je daarna pas weg. Wat een onzin altijd om vroeger weg te gaan. Dan zit er gewoon een steekje los. Alsof je haast hebt op een zondagmiddag. Ga dan thuis EL kijken of zo.

Ja, dit word een eindeloze discussie, ik begrijp jou alleen ben het totaal niet eens dat er bij mensen een steekje los zit wel bij de mensen die een seizoenkaart hebben en niet eens komen opdagen!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Altijd leuk om te merken dat Ajax een Feyenoorder plezier kan geven.

Jep klopt maar je vergeet al die smalende opmerkingen van Ajacieden als Feyenoord weer eens verliest

Mischien tegenwoordig leuk voor een Feyenoorder maar daar win je toch echt geen punten mee, maar leuk om te horen dat een Feyenoorder het een mooie goal vond.

Waar zei ik dat ik hem mooi vond? Ging me er om dat mensen dan uberhaupt een goal kunnen missen of nog meer zelfs.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ja, dit word een eindeloze discussie, ik begrijp jou alleen ben het totaal niet eens dat er bij mensen een steekje los zit wel bij de mensen die een seizoenkaart hebben en niet eens komen opdagen!

Ik was er vandaag ook niet hehe. Volgens mij mn eerste competitie thuiswedstrijd die ik als seizoenkaarthouder mis.

overigens vind ik dat ook een schande hoor, elke wedstrijd is gewoon stijf uitverkocht maar komen altijd mensen niet opdagen. Voor een keer oke, maar ik ken zelfs mensen die maar een derde van hun wedstrijden heen gaan.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

PSV aan kop

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ik was er bij, en ik weet het helaas ook nog heel goed (maar jij blijkbaar wat minder goed). Uiteraard vertrekken er op zo'n moment een hoop mensen, maar wat ik vandaag bij Ajax zag was toch wel een dieptepunt. Het leek net of ik beelden van Della Alpi of San Siro zag. En dan is het nog maar 0-2, met wat steun is een puntje best mogelijk, maar blijkbaar is het voor veel mensen toch vooral een uitje.

Alshet maar een uitje was zouden ze wel blijven hangen denk je niet, doet gewoon pijn en iedereen gaat daar anders mee om zie het probleem ook niet zo!

Bij Feyenoord - Ajax toen was het na een uur 0-4, volledig gespeeld, en was het stadion uiteindelijk misschien halfleeg bij het laatste fluitsignaal. Vind ik trouwens ook jammer, winnen doe je met z'n allen maar verliezen ook.

Nou als echt iedereen was weggelopen of blijft zitten dan heeft je stelling enige waarde, aangezien het bij geen 1 club zo is is het gewoon een nutteloze discussie, ik als Ajacied gewoon Utrecht moet feliciteren en als Feyenoorder hopen dat het snel wat beter gaat. ( ff een korte uitleg over Ajax, geen kampioen of mooi voetbal is het seizoen een drama) kan me voorstellen dat Feyenoord nu andere doelstellingen heeft maar inprincipe gelden die ook voor hun behalve dan dat het mooie voetbal plaats maakt voor werkvoetbal!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.