• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.518 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.429 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Ik kijk net teletekst.

nu nog steeds?

Sjonge jonge Wat is dit triest. Hoe Fer aan het verdedigen is zeg

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Belangrijke wedstrijd om 17.00h. Chelsea zonder Lampard, Arsenal zonder Cesc (en de rest). Ik zie het somber in, laatste 5 jaar slechts 1x gewonnen op Stamford Bridge.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Goh, dat je je nog bezig houdt met de middenmoot.

Nou je hebt geluk zie ik....

Welke middenmoot?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Nounou, op de Europese duels na vond ik Utrecht helemaal niet zo sterk in de competitie spelen(4 nederlagen). Dit is de beste competitiewedstrijd van ze tot nu toe.

Je ziet wel dat ze groeiende zijn als ploeg. En Ajax heeft het al jaren moeilijk met Utrecht, een van de ploegen in de middenmoot ( Roda) die Ajax beter kan ontlopen in bijv de beker

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Twee onnodige penalty's die je weggeeft, echt oliedom. Ik zat me echt kapot te schamen hoeveel passjes over 5 meter er fout gingen. Wat me nog meer zorgen baart is dat ik geen enkele uitgespeelde kans heb gezien, alleen kansen uit corners, vrije trappen, voorzetten en schoten uit de tweede lijn. Te triest voor woorden

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

De Jong begaat tegen Newcastle opnieuw horrortackle

03/10/2010 14:49

Nigel de Jong heeft zich zondag opnieuw van zijn slechtste kant laten zien. In het duel met Newcastle United beging de Manchester City-middenvelder een schandalige overtreding.

Met slechts zes minuten op de klok kwam De Jong hard in op Hatem Ben Arfa. De Fransman werd na de charge met een zuurstofmasker op een brancard van het veld gedragen. Naar het zich liet aanzien brak de middenvelder zijn onderbeen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vreselijk weer, arme Ben Arfa. Echt hoelang moet dit nog doorgaan? Stop deze psychopaat alsjeblieft.

Goede overwinning van Utrecht, jammer dat Feyenoord weer lekker inspiratieloos is. Weer een erg bewogen voetbalmiddag.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nasty Nigel strikes again! Volgens mij staat de teller op 3 benen intussen dit jaar.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

Belangrijke wedstrijd om 17.00h. Chelsea zonder Lampard, Arsenal zonder Cesc (en de rest). Ik zie het somber in, laatste 5 jaar slechts 1x gewonnen op Stamford Bridge.

En zelfs die wedstrijd werden ze compleet zoek gespeeld. Maar toen hadden ze RvP . Puur op klasse beslist. Nog steeds de beste spits in the making!

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Naomi, voor wie ben jij eigenlijk (meer)?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

YouTube - Hatem Ben Arfa Injury - Taken Away on Stretcher

We hebben betere gezien van onze Nigel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

notnotfun schreef:

Naomi, voor wie ben jij eigenlijk (meer)?

Tussen City en Newcastle? Dan 100% voor de Magpies . Maar als je dan van een club verliest, dan maar van City.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Luis: “We begonnen zonder concentratie."

Zoals ik al zei. Snap ook niet hoe je dat anders kunt zien.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Get

Ver

Dem

Me

Wie stopt deze waanzin? Wanneer zien we Nigel waar hij thuishoort; in een dwangbuis, in een kleine cel van 2 bij 2, met de enige sleutel van de stalen deur ver weggestopt waar niemand er meer bij kan? Wie vertelt deze idioot, deze psychopaat, deze waanzinnige moordenaar-in-de-dop dat hij op het voetbalveld niet thuis hoort, sterker, dat hij in de maatschappij niet thuis hoort? Wat heeft mama De Jong vroeger gedaan dat zij een beest op heeft gevoed en welke leraar mogen we verantwoordelijk houden voor het feit dat zij Het Kwaad niet meer konden corrigeren? Laten we hopen dat er een Von Stauffenberg rondloopt tussen de City spelers, die Nasty Nigel binnenkort op de training compleet de vernieling in trapt, voordat dit walgelijke, onmenselijke sujet nog meer slachtoffers gaat maken.

Ik ben het spuug- en spuugzat. Ik ga ook niet meer vragen, ik EIS als Nederlander dat dit Monster mij niet meer vertegenwoordigd in het Oranje shirt.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Ik had al zo'n vervelend voorgevoel dat Utrecht voor een verrassing (hoewel je dat niet echt meer zo kunt noemen) zou kunnen zorgen. Dit zijn nou precies de wedstrijden waarin Ajax het kampioenschap telkens weer verspeeld. Nu zijn ze weer afhankelijk van PSV.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Het was weer ouderwets ongenietbaar . Jupiler, here we come . Het begint me serieus steeds minder te doen, die verliezen/gelijkspelen van Feyenoord.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

otherfool schreef:

Get

Ver

Dem

Me

Wie stopt deze waanzin? Wanneer zien we Nigel waar hij thuishoort; in een dwangbuis, in een kleine cel van 2 bij 2, met de enige sleutel van de stalen deur ver weggestopt waar niemand er meer bij kan? Wie vertelt deze idioot, deze psychopaat, deze waanzinnige moordenaar-in-de-dop dat hij op het voetbalveld niet thuis hoort, sterker, dat hij in de maatschappij niet thuis hoort? Wat heeft mama De Jong vroeger gedaan dat zij een beest op heeft gevoed en welke leraar mogen we verantwoordelijk houden voor het feit dat zij Het Kwaad niet meer konden corrigeren? Laten we hopen dat er een Von Stauffenberg rondloopt tussen de City spelers, die Nasty Nigel binnenkort op de training compleet de vernieling in trapt, voordat dit walgelijke, onmenselijke sujet nog meer slachtoffers gaat maken.

Ik ben het spuug- en spuugzat. Ik ga ook niet meer vragen, ik EIS als Nederlander dat dit Monster mij niet meer vertegenwoordigd in het Oranje shirt.

Waarom krijg jij altijd ook je gelijk met Nigel? Iedere keer als ik denk dat je overdrijft doet die flapdrol het gewoon opnieuw.

Alleen ik begin niet over die moeder, want die had iets met nierkanker of zo. Dus die heeft genoeg te leden gehad. En om de 1 of andere reden is de Jong ook ambassadeur voor de nierstichting.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Wat een smerige overtreding weer van De Jong. Misschien moet hij maar even een jaartje met verlof en K1 gaan beoefenen om z'n agressie te uiten.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

notnotfun schreef:

Het was weer ouderwets ongenietbaar . Jupiler, here we come . Het begint me serieus steeds minder te doen, die verliezen/gelijkspelen van Feyenoord.

Een gelijkspel vind ik een stuk minder erg dan een verliespartij (dan is mijn dag verpest), maar gelijkspelen tegen de Graafschap is natuurlijk zeer zwak.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Je gaat over lijken!!!! Hij zorgt wel voor lijken inderdaad.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Meekijken gewenst voor mensen onder de 65 jaar en niet geschikt voor mensen met een zwak hart:

Vraag me af hoe je er zo nonchalant bij kan blijven staan nadat je iemand het ziekenhuis in hebt getrapt. Brrr, ik zou persoonlijk een wissel aangevraagd hebben. Misschien moet hij ook is een voorbeeld nemen aan die keeper van laatst.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Een gelijkspel vind ik een stuk minder erg dan een verliespartij (dan is mijn dag verpest), maar gelijkspelen tegen de Graafschap is natuurlijk zeer zwak.

Het spel was ook weer zwak, veel balverlies, telkens je man voor je laten komen, aan beide kanten grote kansen missen (Castaignos 2x telkens zachtjes op de keeper af, Smolov, Schaken die alleen maar snel is maar geen bal in de ploeg kan houden zelfs niet met een counter van 5 tegen 3), Heb overigens alleen de 2e helft gezien. Mat sfeertje ook, viel me wat tegen van de Graafschap, beetje getrommel en een megafoon. Wel leuk dat Utrecht heeft gewonnen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Drogba

wat een lekker harde passing valt er weer te zien.

Tackles op de bal die niet/nooit worden afgefloten, lekker fysieke duels, geen aanstellerij, geen matennaaierij, heerlijk.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

Jij heb Oranje nooit gesteund dus wat MIJ?

Wel schandalig idd.

Nog even over Ajax, hoe kansloos, Utrecht gefeliciteerd hoop dat er nog velen ploegen zullen volgen zodat er mischien ooit iets veranderd bij me cluppie. Zal wel niet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nigel

Wel een erg domme actie, maar die jongen speelt wel met alles wat hij heeft.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Jij heb Oranje nooit gesteund dus wat MIJ?|

So what? Ik heb ook geen Rutte gestemd maar als hij Angela Merkel met een hockeystick bewerkt doet-ie dat wel zijnde mijn premier. Nigel de Jong is een vertegenwoordiger van Nederland, en een vertegenwoordiger van Het Kwaad tegelijkertijd. Alleen complete mongolen kunnen daar nog van genieten.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Nigel

Ik bedoel maar.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Nigel

Your a funny man.

Wel een erg domme actie, maar die jongen speelt wel met alles wat hij heeft.

Daar moet ie het ook van hebben, een erg beperkte voetballer voor de rest, goeie optie overigens voor de linksback zoals eerder gezegd in een van de bekende voetbal programma's.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Ik bedoel maar.

Nigel

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

So what?

Nu doe je je dommer voor dan je bent!

[quote]

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Alex wat een ongelooflijk harde pegel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.