• 16.029 nieuwsartikelen
  • 179.113 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.322 gebruikers
  • 9.393.545 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Dat was geen pingel voor Atletico!!!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Makkelijk gegeven, al kan je 'm geven. Maar heb een rood/witte bril op.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Naomi Watts schreef:

Makkelijk gegeven, al kan je 'm geven. Maar heb een rood/witte bril op.

Dat begrijp ik

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een verschil met het eerste bedrijf. En wat is AZ aan het doen? .

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2320 stemmen

Villareal - Club Brugge 2-1.

+- minuut '55.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Krijgt AZ bij 2-0 achter een heel goedkope penalty, schieten ze hem mis

Miron

• 744 berichten
  • 74 stemmen

Rutten moet zijn ploeg gewoon eens lekker laten voetballen.

Op deze manier worden ze namelijk nooit een doelpuntenmachine.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

AZ totaal afgedroogd.. Verbeek kan weer naar zijn notitieboekjes en een plan brouwselen. Het seizoen voor AZ stevent weer op een drama af.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tegenvallend resultaat weer, de titelhouder staat gewoon laatst in de poule. Forlan gewisseld, en dan nog zonder Aguero te weinig creativiteit. Wel positief dat Rosenborg wint. Dan kan Atletico tegen Rosenborg orde op zaken stellen, en dan moet het ook echt.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

AZ totaal afgedroogd.. Verbeek kan weer naar zijn notitieboekjes en een plan brouwselen. Het seizoen voor AZ stevent weer op een drama af.

? In de competitie doen ze het gewoon heel goed hoor.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

In welke competitie dan wel? Niet de Nederlandse in ieder geval.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

O jawel hoor. Prima voetbal en nu ook de punten. En de beste spits (in wording) van de Eredivisie. Wat een beest zeg . Verder heerlijke spelers in elke linie.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Wat lul jij nou? Ben je stomdronken ofzo?

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

. orbit, cultheld .

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

1. PSV 2 1 1 0 4 3 1 2

2. Sampdoria 2 1 1 0 4 2 1 1

3. Metalist Kharkiv 2 1 0 1 3 5 2 3

4. Debreceni 2 0 0 2 0 0 6 -6

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Niet meer dan logisch ook als ik zo kijk Al heb ik niets van gisteravond gezien(zuiperij) behalve de samenvatting van Utrecht tegen het povere Liverpool.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Denk niet dat Ajax daar ook had kunnen staan Zal wel tegengesproken worden omdat ik geen bewijs heb, maar heb ze wel zien voetballen

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Italiaanse emoties bij Ajax-Milan!

(embed)

Grande parate di Stekelenburg

Maar ik kan zijn emoties ook wel begrijpen, vooral als je tegen het grote Ajax speelt

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Erwinner schreef:

Denk niet dat Ajax daar ook had kunnen staan Zal wel tegengesproken worden omdat ik geen bewijs heb, maar heb ze wel zien voetballen

Tsjah, wat moet ik hierop antwoorden.......... ik doe het maar niet

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Naomi Watts schreef:

Raul Meireles ook wel top. Lijkt me wel een team dat je Sunderland moet kunnen verslaan, en met alle respect, dat je geen moeite hebt met Utrecht.

Zo hoog ligt dat niveau dus niet onder de absolute top in Engeland.

rep_robert schreef:

Heeft weinig met rechtlullen te maken, in de grote competities springen er overal 4 of maximaal 5 clubs bovenuit. Voor de rest stelt het ook niet zoveel voor, kijk maar naar zo'n Utrecht dat eigenlijk gewoon van Napoli in Italie had moeten winnen.

Utrecht hoeft wat mij betreft ook niet eens te vrezen voor Liverpool, een zwaar middelmatig elftal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Zo hoog ligt dat niveau dus niet onder de absolute top in Engeland.

Zo hoog ligt het niveau bij Liverpool. Het is de nummer 16 maar hoor, alsof Utrecht overeind is gebleven tegen City of Chelsea .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nu ontkracht je gelijk al je hele stelligheid over de kracht van het Engelse voetbal; Liverpool is hoe dan ook een (sub)topper uit de Engelse competitie, eindigde de voorgaande jaren steevast bovenin. Dat ze nu na een wedstrijd of zeven niet gelijk meedraaiden doet daar niet veel aan af. Is dat wel zo, dan is de competitie (en haar topclubs) dus helemaal niet zo sterk als jij wilt stellen, maar behoorlijk labiel.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

AZ. Kansloos zeg. Echt een net-niet-ploeg waarbij Schaars synoniem staat voor het overige tiental; zielloos.

Voor de rest vond ik het knap dat Utrecht Liverpool scheel tikte in de 2e helft, PSV toch maar weer gewoon gewonnen, Twente gelijkwaardig aan de Spurs en Ajax gelijk tegen Milaan.

Benieuwd hoe Groningen het volgend jaar gaat doen in de groepsfase.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee hoor, dat is compleet begrijpelijk en dat een club als Liverpool, met dit materiaal als je dan zestiende staat pleit voor de kwaliteit van de PL. Ze zijn gewoon echt slecht in vorm, en presteren zwaar onder hun kunnen, anders win je gewoon in Utrecht. Het was WBA wel gelukt, daar ben ik zeker van. Ik ben alleen verbaasd hoe slecht in vorm Liverpool is.

Het is aandoenlijk jullie pleidooi constant om de kwaliteit van de PL te deskwalificeren maar iedereen met verstand van voetbal weet dat dit de sterkste competitie ter wereld is.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Marcus Berg. Heerlijk stiftje dat tergend langzaam in goal rolt. Erg knap afgemaakt al gooide het water nog bijna roet in het eten.

Volgens mij was het juist andersom. Heb er nog niemand over gehoord maar als de bal niet zo gesmoord was, was ie volgens mij naast gegaan.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee hoor, dat is compleet begrijpelijk en dat een club als Liverpool, met dit materiaal als je dan zestiende staat pleit voor de kwaliteit van de PL.

Het is aandoenlijk jullie pleidooi constant om de kwaliteit van de PL te deskwalificeren maar iedereen met verstand van voetbal weet dat dit de sterkste competitie ter wereld is.

PL kwalitatief sterk? Hmm. Ok, het is een aardig niveau. En het is zeker de grootste competitie qua toeschouwers, historie en geld maar qua voetbalniveau.. Op Manchester en Chelsea na dan, dat zijn natuurlijk topploegen. En City als goede derde.

Wigand

• 173 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Ik heb een discussie met een vriend. Wie is de betere speler, wie geeft de betere steekballen?

Xavi of Sneijder?

Ik ben van mening dat Xavi beter is, die ballen die hij geeft (typische voorbeelden in deze video: 2e pass, die op 0:49 en op 2:10) zijn toch wel typische Xavi ballen laag door de verdediging heen die ik niemand anders in die kwantiteit/kwaliteit zie afleveren.

(embed)

Xavi is de betere speler en geeft betere steekballen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

PL kwalitatief sterk? Hmm. Ok, het is een aardig niveau. En het is zeker de grootste competitie qua toeschouwers, historie en geld maar qua voetbalniveau.. Op Manchester en Chelsea na dan, dat zijn natuurlijk topploegen. En City als goede derde.

Het is niet aantrekkelijk misschien maar dat is iets anders dan de kwaliteit van de competitie.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Wacht nou maar tot QPR weer terug is. Volgend seizoen. Dan zal alles beter worden!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Als je ziet dat alle Engelse ploegen winnen in de CL, en sommigen nogal overtuigend!! Daarnaast Man U (wat niet eens in vorm is) wat gewoon koploper Valencia in eigen huis klopt. Welke competitie was dan ook alweer sterker?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.