- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee maar je vergelijking Castaignos - Drogba loopt uiteraard helemaal mank vergeleken Sneijder - Xavi. Sneijder is bij Inter net zo belangrijk als Xavi bij Barca.
Is ook een flauwheid om aan te geven dat ze niet te vergelijken zijn. Xavi is van buitenaards niveau, daar staat geen maat op. Sneijder is indrukwekkend maar haalt dat niveau nog lang niet. Bovendien is Sneijder een aanvallende middenvelder, Xavi niet. Dat Sneijder net zo belangrijk is voor Inter dan Xavi voor Barca wil nog niet zeggen dat ze kwalitatief tot dezelfde klasse behoren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En als Xavi zijn beide schoenen aan elkaar knoopt is hij nog steeds beter dan Sneijder. De discussie alleen al zeg...
Inderdaad
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zou ze in ieder geval het liefst beiden in mijn elftal hebben, lijkt me erg prettig ballen. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Ik heb een discussie met een vriend. Wie is de betere speler, wie geeft de betere steekballen?
Xavi of Sneijder?
Ik ben van mening dat Xavi beter is, die ballen die hij geeft (typische voorbeelden in deze video: 2e pass, die op 0:49 en op 2:10) zijn toch wel typische Xavi ballen laag door de verdediging heen die ik niemand anders in die kwantiteit/kwaliteit zie afleveren.
(embed)
Die passen van Xavi zijn wel echt ziekelijk geniaal. Heb daar eigenlijk nooit zo op gelet, maar hij beheerst dat echt in perfectie. Geen wonder dat Barcelona de sterren van de hemel speelt. 
Op basis van deze beelden is Xavi technisch begaafder dan Sneijder en ook wel de betere voetballer, maar laten we er eerlijk over zijn dat Sneijder één van de beste schoten/trappen heeft van alle sterren bij elkaar.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Jammer alleen dat hij 9 van de 10 vrije trappen richting Utrecht Centraal schopt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Zijn expertise is dan ook meer vanuit bewegende positie. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Italiaanse emoties bij Ajax-Milan! 

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zoals voetbal beleeft hoort te worden. Maar dat snappen ze hier in de lage landen niet.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Is dit niet de man van ''Oentelaar, oentelaaaaar''? Vooral in de Arabische landen weten de commentators een doelpunt uitbundig te vieren. Beter dan de ''en ja hoor, die zit''' van Nederland 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Zoals voetbal beleeft hoort te worden.
Waar is dat besloten als ik vragen mag?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sinds ik vind dat voetbal emotie is.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Vermoeiende ouwe Muppetshow mannetjes met een lekker wijf d'r bij, theatraal gedoe 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind een krijsende Jack van Gelder nog wel geinig, maar brullen of zonet je hele familie uitgemoord is gaat me te ver. Maar het is wel leuke tv.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vermoeiende ouwe Muppetshow mannetjes met een lekker wijf d'r bij, theatraal gedoe
Puur frustratie omdat wij het moeten doen met Barbara Barend
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Hm ja daar hebben ze een klein streepje voor.. maar dan wel liever zonder die gillende bejaarden 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Wordt een lastig avondje.In Oekraine tegen een goede ploeg spelen is al vervelend genoeg maar het is ook nog eens gigantish hondenweer in Oekraine met overal plassen op het veld.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Zoals voetbal beleeft hoort te worden. Maar dat snappen ze hier in de lage landen niet.
We zijn het vaak eens maar in deze absoluut niet. Wat een treurigheid. Vreselijk nep wat hard schreeuwen na ieder doelpunt. Nee aan mij niet besteed deze ongein.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We zijn het vaak eens maar in deze absoluut niet. Wat een treurigheid. Vreselijk nep wat hard schreeuwen na ieder doelpunt. Nee aan mij niet besteed deze ongein.
Begrijp ik wel, en ook niets mis met nuchter zijn. Laat me raden, dat GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLL vind je ook niks?
. Heerlijk vind ik dat, maar zonder mijn Spaanse roots had ik dat vast ook niks gevonden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zwaar overdreven en triest, ergste is dat ik nog harder schreeuwde bij de goal
....
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Ik vind het best wat hebben maar dan wel op momenten dat het gepast is. In die landen wordt iedere goal zo ontvangen waardoor effect compleet weg is.
Moet er niet aan denken dat Jack van Gelder na de 1-0 tegen Wit Rusland er een Bergkampje uit gooit.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Penalty voor PSV. Yes!!!! Is ook doorgebroken dus moet rood zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Woehoe. Inderdaad ook rood!!!!!!!!!!!!!!!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Begrijp ik wel, en ook niets mis met nuchter zijn. Laat me raden, dat GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLL vind je ook niks?
. Heerlijk vind ik dat, maar zonder mijn Spaanse roots had ik dat vast ook niks gevonden.
Dat is inderdaad erg irritant.
Doe mij maar BBC commentaar. Lekker uitbunding en blij, maar niet zo overdreven geacteerd.
Moet zeggen dat NOS commentaar (jahoor, erg mooie 1-0! En we gaan weer verder) ook treurig is.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Onze Hongaar schiet hem onhoudbaar binnen. Damn dit is wel heel erg lekker.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het best wat hebben maar dan wel op momenten dat het gepast is. In die landen wordt iedere goal zo ontvangen waardoor effect compleet weg is.
Moet er niet aan denken dat Jack van Gelder na de 1-0 tegen Wit Rusland er een Bergkampje uit gooit.
Dat ben ik met je eens, maar dat is ook per commentator verschillend. Er zijn ook commentators die het niet willekeurig doen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Marcus Berg. Heerlijk stiftje dat tergend langzaam in goal rolt. Erg knap afgemaakt al gooide het water nog bijna roet in het eten.
0-2.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Steaua heeft er ook zin in. Die vierde trainerswissel van het seizoen werpt zijn vruchten af
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.